در شرایطی که یک کدام از هواداران استخرهای بادی باشید با یقین با این پرسش مواجه گردیده اید که چه‌گونه استخر بادی را باد کنیم ؟ استخر های بادی به دو طرز قابل باد میباشند ، با به کارگیری از پمپ باد برقی و همینطور با به کار گیری از پمپ ها باد دستی و یا این که به اصطلاح خودمان به عبارتی پمپ های باد دیرین که در مقطع کودکی و در هنگام نبود پمپ های باد برقی از آن به کار گیری می کردیم . درحال حاضر درین نوشته قصد داریم تا شمارا در راه‌اندازی اشکال استخر های بادی موعظه کنیم تا بعد از خرید استخر بادی با اختلال مواج نشوید ، پس در‌پی این شیوه و با فعال سازی و تشریح مختصری از اشکال استخر های بادی یاور ما باشید .

مدل های استخر های بادی

اسخر های بادی در زمان فرصت صورت های گوناگونی به خویش گرفته اند و شرکت های تولیدکننده ی محصولت بادی دست به ساخت‌و‌ساز گونه های استخر های بادی با هر مدل و ذوق وسلیقه و اصلی خیس از آن با هر مقام ی سنی زده اند که میتواند نقش بسزایی در جلب رضایت حداکثری و برآورده کردن رضایت مشتریان داشته باشد . امروزه استخرهای بادی دارنده اشکال گونا گونی میباشد که در ما درین نصیب به دو نوع آن یعنی استخر بادی طفل و همینطور استخربادی بزرگسال اشاره ای مینماییم .

استخر ها مثلا تولیدها بادی هستند که دارنده منزلت ی سنی اند و مطابق با نیاز ها و سن مصرف کننده می‌توانید متاع متبوع خویش را گزینش فرمایید . مقام ی سنی استخرهای بادی به صورت ساده به تیم بندی های تحت 3 سال ، از 3 سال تا سنین نوجوانی و بزرگسال میباشد که هرکدام از این تیم بندی ها دارنده اندازه های گوناگون و همینطور برنامه ای متناسب با سن مصرف کننده هستند .

چه‌گونه استخر بادی را باد کنیم؟ | اینتکس بلاگ

شیوه فعال سازی استخرهای بادی بچه دارنده پمپ باد دستی

استخر های بادی نوباوه به انگیزه اندازه ی کوچکی که دارا هستند و این اندازه ی کوچک نیز مطابق با استاندارد های جهانی میباشد به راحتی قابل راه‌اندازی میباشند .برای فعال سازی این نوع استخر بادی با استعمال از پمپ های باد دستی می بایست خروجی باد پمپ را به محیط باد استخر بادی متصل کرده و باد را به داخل این متاع هدایت نمائید تا تک تک کلی را به خویش بگیرد . صرفا می بایست بدین نکته دقت داشته باشید که مال را به اندازه ی استاندارد باد کرده و از زیاد یا این که نادر باد کردن آن جلوگیری نمائید تا سعی ما یحتاج را از این مال مشاهده فرمایید . همینطور از جامپینگ بر روی محصول ها بادی جلوگیری فرمایید چون تولیدات بادی در قبال فشار یکجا در حیطه ای محصور شکننده می‌باشند .

بینش فعال‌ساز‌ی استخرهای بادی نوپا دارنده پمپ باد برقی

روند فعال سازی استخرهای بادی طفل توسط ی پمپ باد برقی نیز همچون استخر های بادی با پمپ باد دستی است . ولی بایستی بدانید ک پمپ های باد برقی به دو نوع 220 ولت و 110 ولت تقسیم می گردند که در صورتیکه یک پمپ باد 110 ولت را در دست داشته باشید برای بکارگیری به نحو احسن می بایست از یک تبدیل استعمال فرمایید و بعد آن را به برق شهری متصل کنید و مبادرت به فعال سازی استخر بادی نمایید ، ولی در صورتی یک پمپ باد برقی 220 ولت را در مشت دارید از اجرا پروسه بالا ریلکس می‌باشید و میتوانید پمپ باد را سوای به کار گیری از تبدیل به برق شهری متصل فرمایید .

روش باد کردن استخر بادی | اینتکس بلاگ

بینش فعال‌ساز‌ی استخر بادی بزرگسال

برای روش ندازی استخر های بادی بزرگسال می‌توانید از دو راه و روش استعمال از پمپ باد دستی و همینطور استعمال از پمپ باد برقی به کار گیری نمائید که طرز به کار گیری از پمپ باد دستی نیز به انگیزه بلندمرتبه سایز بودن این نوع استخر پاره ای طاقت فرسا میباشد و حتما مجال رویه ندازی به وسیله این نوع پمپ ها نیز وقتگیر خیس میباشد . ( لحاظ ما استعمال از پمپ باد برقی میباشد که در صورتی هنوز مبادرت به خرید پپ باد برقی نکرده اید و قصد خرید پمپ باد برقی را دارید میتوانید با کارشناسان ما در نمایندگی اینتکس تماس حاصل نمایید و از ارشاد های ما یحتاج برخوردار گردید )

شیوه دیگر فعال‌سازی استخرهای بادی بزرگسال استعمال از پمپ باد برقی میباشد که بسیار شل خیس از آب تناول کردن میباشد و در بازه زمانی مجال بسیار کوتاهی مال خویش را قابل استعمال می‌نمایید . برای باد کردن تولید ها بادی بزرگسال کافیست پمپ باد را به برق شهری متصل کرده و خروجی باد پمپ را به ورودی باد استخر بادیوصل کرده و باد را به داخل این کالا هدایت فرمایید تا صورت کلی را به خویش بگیرد و قابل مصرف شود . همینطور بایستی دقت داشته باشید که مال را به اندازه ی استاندارد مذکور بر روی متاع باد کرده و از زیاد یا این که نادر باد کردن آن جلوگیری نمائید تا بتوانید شایسته ترین همت را از متاع مشاهده نمائید و فارغ از گرفتاری به تفریخ خویش در یک روز گرم تابستانی بپردازید .

درپایان این نوشته‌علمی قصد داریم تا شمارا با متاع استخر های بادی آشنا نماییم تا بتوانید خریدی شادی بخش را با درایت بی نقص نسبت به کالا تولیدها بادی برای خویش رقم بزنید . مال استخر های بادی به دو گروه ی پی او سی و برزنتی تقسیم می‌شود که هر مورد از این محصول ها دارنده خصوصیت های منحصربفرد خویش نیز است . پی او سی از متاع های رایج مستعمل در ساخت‌و‌ساز استخرهای بادی میباشد که علاوه بر کیفیت و مقاومت بالایی که داراست ، دارنده بدنه ای قابل انعطاف و منعطف میباشد که به خیر و خوبی با تن شما موقعیت گرفته و شایسته ترین وضعیت را برای به کارگیری ی شما عزیزان آماده می‌آورد و اکثر وقت ها در ساخت استخر های بادی نوباوه بیشتر آیتم استعمال قرار میگیرد .

نحوه بادکردن استخر بادی | اینتکس بلاگ

استخر های بادی برزنتی نیز از کیفیت بسیار بالایی برخوردار میباشند . مال برزنتی علاوه بر مقاومت و استحکام بالایی که در قبال فشار و ضربه دارااست ، دارنده ارتفاع قدمت بسیار بالایی نیز هست و در استخرهای بادی با مقاومت بالا و اکثر اوقات اسخرهایی که قابل به کارگیری در فضای گشوده نیز میباشد آیتم استعمال قرار می گیرد . یک کدام از خصوصیت های بارز به کار گیری از این نوع استخرهای بادی امکان به کارگیری در دمای هوای بالا و همینطور استعمال در حالت آب و هوایی متعدد نیز میباشد که نشانه ازکیفیت ایجاد کرد بالا و مهندسی گردیده ی آن داراست .

همان طور که در قسمت های بالا به شما عزیزان یادگرفتن دادیم ، به راحتی هر چه تک تک خیس و با به کارگیری از پمپ های باد برقی و یا این که دستی میتوانید مبادرت به فعال‌سازی استخر بادی نمائید و از روز زیبای خویش در یک روز گرم تابستانی لذت ببرید . جهت اگاهی از بها استخر بادی و مشاهده تصاویر و داده ها تولید ها بادی می‌توانید به مغازه تولیدات بادی اینتکس مراجعه کرده و توصیه خویش را به طور حضوری و یا این که اینترنتی تصویب کرده و در کوتاه ترین فرصت ممکن درب خانه تحویل گرفته و خریدی شادی بخش را با ما تجربه فرمایید .