استخر بادی نوزاد بین استخر های بادی متنوع و بسیار دوست داستنی بازار و دکان اینتکس ، برخی دیگر از استخر های بادی نیز با پیاده سازی خاص و متفاوتی تشکیل‌شده اند که برای به کار گیری نوازدان مطلوب هستند ، به همین استدلال به آنان استخر بادی نوزاد گفته می‌شود . همانگونه که از اسم این محصول ها بادی معلوم میباشد ، برای به کارگیری کودک ها در سنین خردسالی و نوزادان است که می‌تواند یک وسیله بادی مشغول کننده برای آنان در هنگام استحمام باشد تا ضمن خزینه کردن بتوانند بازی نمایند و لحظه های خنده رو و با طراوتی را برای خویش داشته باشند . خصوصیت های بسیار عالی استخر بادی نوزاد سبب ساز گردیده است که پدر و مادر استقبال متعددی از استخر بادی نوزاد داشته باشند .

 استخر بادی نوزاد عمدتا دارنده بعد ها کوچکی بوده و نسبت به بقیه استخر های بادی طفل این تفاوت به وضوح به چشم می‌خورد . به همین خواسته استخر بادی نوزاد را می قدرت در باطن گرمابه راه‌اندازی و از آن بهره مند شد ، این در حالی میباشد که استخر های بادی دیگر مطلوب برای خزینه نبوده و از بعدها بزرگی منتفع می باشند . با دقت به‌این مورد مطلقا در خرید های خویش به بعد ها استخر بادی و همینطور نوع پیاده سازی آن اعتنا داشته باشید . فروشگاه آنلاین اینتکس نیز کارایی نموده است تا جایگاه سنی استخر های بادی را مشخص و معلوم نماید . استخر هایی که برای خردسالان سنین تحت 3 سال پیاده سازی گردیده اند ، در واقع استخر بادی نوزاد می باشند . پیاده سازی استخر بادی نوزاد ممکن میباشد گوناگون باشد .

استخر بادی برای نوزاد | اینتکس بلاگ

برخی از این استخر های بادی دارنده پیاده سازی مشابه به وان می باشند که اما بیشتر از دیگر سبک ها از محبوبیت بالایی بهره مند میباشند ، چون این پیاده سازی می‌تواند به کودک ها اذن دهد تا در درون استخر بادی نوزاد به طور نصفه دراز کش قرار بگیرند تا اینچنین به خیر و خوبی بتوانند تعادل خویش را نیز نگهداری نمایند . نکته ای که در‌این دربین مطرح میباشد ، این میباشد که همه استخر های بادی نوزاد از امنیت متعددی بهره مند بوده و ایجاد کنندگان با پیش گویی این منزلت سنی عملکرد کرده اند تا استخر بادی نوزاد را ایمن سازی نمایند تا مبادا خردسالان آسیبی را ببینند . به صورت نمونه داشتن بدنه بادی در‌این تولیدات ، میتواند سطحی قابل انعطاف و ارتجاعی را به‌دنبال داشته باشد تا کودک ها در شکل لیز میل کردن و یا این که واکنش به جایی از استخر بادی ، صدمه ای را نبیند ، این در حالی میباشد که خزینه بردن خردسالان و نوزادان به خصوص کودکانی که سنین زیر داشته و تعادل خیر ندارند ، به جهت سطح لغزنده ای که درین دور و اطراف وجود داراست ، می‌تواند برای خردسال ها بسیار خطرناک باشد ، به همین استدلال نیز عالی میباشد که از استخر بادی نوزاد استعمال فرمائید تا از این وقایع پرهیز نمائید .

 این نوع از استخر های بادی نوزادان دارنده سطح شیب داری میباشد که راز آنها خارج از آب قرار می‌گیرد ، همینطور برای خودداری از لیزخوردن خردسالان ، برای تشکیل داد آنان از یک برجستگی مشابه به صندلی مصرف شده میباشد که خردسال ها بسیار شل خیس از استخر بادی نوازد به کارگیری خواهند کرد . بعضی دیگر از استخر بادی نوزادان این پیاده سازی شیبدار را نداشته و صورت مختلف تری نسبت بدین نوع دارا هستند . این نوع استخر ها سطح صافی دارا هستند و شاید پیاده سازی مشابه به استخر بادی خردسالان در بعدها گران قدر داشته باشند . اما یک تفاوت اساسی با آنها دارا هستند که آن هم داشتن عمق بسیار معدود استخر میباشد . عمدتا استخر بادی نوزاد دارنده عمق 10 سانتی متری میباشد که حتی پدر و مادر خودشان میتوانند مقدار آب استخر را انتخاب نمایند و حتی‌د‌ر شکل نیاز درون آن را با آب کمتری لبریز نمایند تا عمق استخر کاهش یابد و نوزادان بتوانند شل خیس در استخر دراز کشیده و استراحت نمایند .

ساخت‌و‌ساز کنندگان این نوع از استخر های بادی برای اینکه کودک ها در هنگام به کار گیری ریلکس خیس باشند ، از پیاده سازی بادی در کف استخر به کارگیری نموده است . به کار گیری از کف بادی در استخر میتواند نرمی خاصی را به استخر بادی ببخشد و همینطور آن را نسبتا فنری نماید تا خردسالان شم خوشایندی را داشته باشند و بتوانند برای دراز کشیدن و نشستن به بازه زمانی وقت گیر از استخر بادی نوزاد به کار گیری نمایند . عمدتا کف این نوع از استخر بادی نوزادان دارنده پیاده سازی مشبک بوده و بسیار قابل انعطاف و ریلکس میباشند . این پیاده سازی خلال راحتی بسیار نیکی که دارا هستند ، میتواند از زخم دیدن خردسال ها نیز خودداری نماید . عمدتا استخر بادی نوزاد دارنده پیاده سازی عروسکی با رنگبندی های بشاش و متنوع است که بچه راغب به استعمال از آن خواهد شد . بعضا از استخر های بادی نوزادان دارنده سایه بان میباشند که میتوانید سبک های مختلفی از آن‌ها در دکان اینتکس ببینید .

خرید استخر بادی برای نوزاد | اینتکس بلاگ

 این سایه بان بسیار کاربردی بوده و یکی شایسته ترین پیاده سازی ها برای تشکیل داد استخر بادی نوزاد است ، چون در مواردی شاید دوست داشته باشید که استخر بادی را در یک گوشه و کنار گشوده فعال‌سازی نمایید و یا این که نوباوه شما به اینکار راغب خیس بوده و آن را دوست دارااست ، از این رو چنانچه استخر بادی بچه دارنده سایه بان باشد ، قادر است از گرما زدگی آن‌ها و یا این که آفتاب سوختگی پوست آنان خودداری نماید . ممکن میباشد این سایه بان ها به طور بادی و یا این که به طور پارچه ای باشند و حتی شالوده های آنان نیز ممکن میباشد بادی یا این که غیر بادی باشند . برخی از این سایه بان های پیاده سازی گردیده برای استخر بادی نوزاد ممکن میباشد که سایه بانی متحرک یا این که اثبات داشته باشند و همینطور بعضی از این سایه بان ها متصل به بدنه می باشند و برخی دیگر قابلیت و امکان مستقل سازی را دارا هستند تا در شکل نیاز به به کار گیری در یک فضا بسته به مانند خزینه ، دیگر فضایی بوسیله سایه بان اشغال نشود . موسسه ها مختلفی برای تشکیل داد استخر بادی نوزاد کار داشته اند که شاید برای اینکه بتوانید استخر بادی نوزاد اورجینال و اصل را خریداری نمائید ، عالی میباشد آن‌ها را بشناسید . شایسته ترین سبک های استخر بادی نوزاد ساخت‌و‌ساز گردیده بوسیله مارک اینتکس میباشند که دارای اسم و رسم ترین مارک در ایجاد کرد تولید ها بادی بوده و چگونگی بالایی که استخر بادی نوزاد اینتکس داراست ، آن را جنس خاص و پربازدید نموده است .

پیرو آن مارک بست او نیز شایسته ترین استخر های بادی نوزاد را ایجاد می نماید که ما پیشنهاد به خرید استخر بادی نوزاد بست او نیز داریم . و ولی مارک اینتایم نیز دیگر مارک آفریننده استخر بادی نوزاد میباشد که محصولاتی کیفیت بالا را ساخت کرده و تحت عنوان یک برند اورجینال شناخته می‌شود . برهان محبوبیت این مارک ها کیفیتی میباشد که محصولاتشان داشته و همینطور نوع پیاده سازی بی سابقه و ظواهر زیبایی میباشد که آن‌ها دارا‌هستند . خصوصیت بسیار خیر و خوبی که استخر بادی نوزاد داراست ، مدل بودن آن هاست که حمل و انتقال را برای شما بسیار شل خیس خواهد کرد . این استخر های بادی حتی وزنی کمتر از 1 کیلوگرم را دارا‌هستند و همینطور وسعت آنها در هنگام بسته بندی بسیار ناچیز و خرد میباشد ، به همین انگیزه میتوانید به آسانی استخر بسته بندی گردیده نوزاد را حمل کرده و جابجا فرمایید .

این خصوصیت بسیار بهتر به شما امداد خواهد کرد تا بتوانید استخر بادی نوزاد را در سفر ها نیز استعمال نمائید تا همواره خردسالان از این استخر ها برای بازی کردن و یا این که گرمابه رفتن منتفع شوند . شاید یکی مهمترین خصوصیت های دیگر استخر بادی نوزاد ، ضد آلرژی بودن بدنه آن‌ها است ، چرا‌که همگی استخر های بادی نوزاد به خصوص استخر بادی نوزاد اورجینال اینتکس یا این که بست او یا این که بقیه مارک های مذکور به جهت استعمال از لایه های مرغوب پی او سی ، سبب گردیده اند تا استخر های بادی به طور کامل ضد آلرژی باشند و برای پوست کودک ها هیچ سیرتکامل آلرژی همانند قرمزی پوست ، خارش ، قالب قالب شدن و ... تولید نشود . پس با فرضی ریلکس و یقین بی نقص این تولیدات را برای نوزادان خویش تنظیم کرده و با ایمنی بیشتری آنان‌را تشویق به بازی و تفریحات آبی‌رنگ فرمایید . برای هرگونه مشورت در خرید استخر بادی نوزاد می‌توانید با فروشگاه اینتکس تهران که وسیع ترین نمایندگی فروش استخر بادی نوزاد و بقیه استخر های بادی و تولیدها بادی میباشد تماس نتیجه ها فرمائید .