برای ایجاد کرد استخر های پیش ساخته رویش ماهی نیاز به هزینه کردن برای ساخت‌و‌ساز اینگونه استخر هایی خواهد بود. استخر های پیش ساخته یکی شایسته ترین و مطلوب ترین آیتم ها برای ایجاد کرد استخر های رویش ماهی بوده که در گونه های مختلفی به وسیله کمپانی اینتکس به بازار جمهوری اسلامی ایران عرضه گردیده اند. این استخر ها در اشکال مستطیلی ، فریمی ، گرد ، فایبرگلاس ، برزنتی و ایزی ست ساخت گردیده اند که میتوانند هریک به طور توکار و یا این که روکار نصب و فعال سازی شوند. صنعت رویش ماهی مدام مستلزم استخر های کیفیت عالی و تبارک برای رشد اشکال ماهی ها خواهد بود. به همین برهان استخر های پیش ساخته اینتکس هرکدام به جهت داشتن خصوصیت های متعدد از نگاه ایجاد کرد و چگونگی می‌تواند کاربرد های فراوانی برای رویش دهنگان ماهی باشد. استخری هایی که دارنده هزینه نادر برای خرید و تشکیل داد بوده و نسبت به استخر های بتنی و یا این که چوبی از خصوصیت های بهتری مانند قابلیت و امکان حمل ، فعال سازی و انباشته کردن در بازه زمانی فرصت تعدادی ساعت و داشتن ارزش مطلوب خیس و مقرون به صرفه خیس منتفع هستند.

استخر رویش ماهی به دو شکل توکار و روکار صورت گرفته که هرمورد هزینه خاص خویش را دارا هستند. یقینا نصب و تاسیس استخر های رویش ماهی به طور روکار هزینه کمتری نسبت به موقعیت توکار خواهد داشت. ولی هزینه نصب روکار استخر های رویش ماهی نیز به جهت مختلف بودن سبک های استخر های پیش ساخته با هم نیز گوناگون خواهند بود. البته برای ایجاد کرد استخر های رشد ماهی به صورت توکار مورد نیاز میباشد که آغاز با اعتنا به بعد ها استخر متبوع محل نصب را متناسب با آن حفر نموده و بعد بعد از حفر استخر رشد ماهی در‌این نصیب قرار میگیرد. بعد از قرار گیری استخر در محل حفر گردیده بخش گوشه های آن پوشانده می گردد تا این استخر پیش ساخته به یک استخر اثبات تبدیل نماید. استخر رویش ماهی سردابی، استخر و آب بندان رویش ماهی گرمابی و استخر رویش ماهی خاویار که هزینه حفر استخر از نصب آن جدا از هم بوده و کمپانی اینتکس برای نصب توکار استخر رشد ماهی فعالیت حفر کردن را عهده دار نخواهد بود.

هزینه تشکیل داد استخر رویش ماهی برای استخر های پیش ساخته رویش ماهی نیاز به هزینه کردن برای ساخت اینگونه استخر هایی خواهد بود. استخر های پیش ساخته یکی‌از شایسته ترین و مطلوب ترین مورد ها برای ایجاد کرد استخر های رشد ماهی بوده که در اشکال مختلفی بوسیله کمپانی اینتکس به بازار کشور ایران عرضه گردیده اند. این استخر ها در اشکال مستطیلی ، فریمی ، گرد ، فایبرگلاس ، برزنتی و ایزی ست ساخت‌و‌ساز گردیده اند که می‌توانند هرکدام به طور توکار و یا این که روکار نصب و فعال سازی شوند. صنعت رشد ماهی مدام مستلزم استخر های کیفیت بالا و تبارک برای رویش گونه های ماهی ها خواهد بود.

به همین برهان استخر های پیش ساخته اینتکس هر یک به جهت داشتن خصوصیت های متعدد از حیث تشکیل داد و چگونگی میتواند کاربرد های فراوانی برای رویش دهنگان ماهی باشد. استخری هایی که دارنده هزینه نادر برای خرید و تشکیل داد بوده و نسبت به استخر های بتنی و یا این که چوبی از خصوصیت های بهتری مانند قابلیت و امکان حمل ، فعال سازی و روی هم گذاشتن در مقطع مجال یک‌سری ساعت و داشتن ارزش مطلوب خیس و مقرون به صرفه خیس برخوردار هستند. استخر رویش ماهی به دو شکل توکار و روکار صورت گرفته که هر مورد هزینه خاص خویش را دارا هستند. یقینا نصب و تاسیس استخر های رویش ماهی به طور روکار هزینه کمتری نسبت به شرایط توکار خواهد داشت. اما هزینه نصب روکار استخر های رویش ماهی نیز به جهت مختلف بودن سبک های استخر های پیش ساخته با هم نیز گوناگون خواهند بود. البته برای ایجاد کرد استخر های رویش ماهی به صورت توکار مایحتاج میباشد که آغاز با اعتنا به بعدها استخر متبوع محل نصب را متناسب با آن حفر نموده و آن گاه بعداز حفر استخر رشد ماهی در‌این نصیب قرار می‌گیرد.

بعداز قرار گیری استخر در محل حفر گردیده بخش گوشه های آن پوشانده می‌گردد تا این استخر پیش ساخته به یک استخر اثبات تبدیل نماید. استخر رویش ماهی سردابی، استخر و آب بندان رشد ماهی گرمابی و استخر رویش ماهی خاویار که هزینه حفر استخر از نصب آن جداازهم بوده و کمپانی اینتکس برای نصب توکار استخر رشد ماهی فعالیت حفر کردن را عهده دار نخواهد بود. استخرهای پیش ساخته با اعتنا به ساختار و مقاومت بالایی که دارا‌هستند به خیر توانسته اند خویش را تحت عنوان جایگزین قابل قبولی برای استخرهای سنتی رویش ماهی تبدیل نمایند . این نوع استخرها دارنده بدنه های برزنتی یکسری لایه همدم با محور های مستحکم هستند که امکان به کار گیری تحت عنوان استخر روکار و توکار را دارند و از این رو به راحتی می‌توانید مبادرت به رویش اشکال ماهی مثلا قزل آلا و خاویاری باطن این استخرها فرمائید . این استخرهای پیش ساخته بوسیله مارک های مختلفی ساخته می‌شوند که به عنوان مثال مشهور ترین این شرکت های می شود به استخر پیش ساخته اینتکس ، استخر پیش ساخته ایرتکس و استخر پیش ساخته بست او اشاره داشت . به‌دنبال کوشش داریم تا مبادرت به نظارت بعضی سوالات در مورد استخرهای پیش ساخته رشد ماهی نماییم پس پیرو این‌راه همپا ما باشید .

آیا استخر پیش ساخته برای رشد ماهی مطلوب میباشد ؟ برای جواب بدین پرسش از نگاه ما نیاز میباشد که آغاز با ساختار تشکیل دهنده استخرهای پیش ساخته بیشتر آشنا گردید و بعد از آن مبادرت به پژوهش کوشش آنها فرمائید و تشخیص دهید که آیا استخرهای پیش ساخته همت ایده آل برای استعمال تحت عنوان استخر رویش ماهی را دارا هستند یا این که نه . ساختار استخرهای پیش ساخته رشد ماهی در دو نصیب بدنه مهم و مهار کننده آب و شالوده های نگهدارنده ساخته شده میباشد . در نصیب بدنه اساسی آنان از برزنت دو الی سه لایه مقاوم و آب بندی گردیده در قبال نفوذ آب مصرف شده میباشد . این نوع برزنت به وسیله تار و پود های الیاف شمعی محاصره گردیده‌است تا سطحی قابل انعطاف و غیر قابل سایش را ساخت نماید .

این سطح مصرف شده بسیار قابل انعطاف خیس و سیقل داده گردیده خیس سطح دیواره های استخرهای رویش ماهی سنتی میباشد و هیچ سیرتکامل آسیبی ماهی های پرورشی نمیزند . ولی این ساختار برزنتی و الیافی به وسیله محور های مستحکمی بر روی زمین محافظت میشوند که از محصول آهن مقاوم با راه و روش آلومینیومی ضد زنگ میباشد . این نوع آلومینیوم مستعمل در محور های استخرهای پیش ساخته ضد زنگ میباشد و از این رو در حالت متفاوت آب و هوایی همانند شرجی و رطوبت بالا را دارد و در‌صورتی‌که به شیوه استعمال از استخرهای پیش ساخته و مراقبت از آن‌ها مسلط باشید ارتفاع قدمت بالایی را برای شما به ارمغان میاورند . تعداد مبنا های نگهدارنده استخرهای پیش ساخته بسته به بعد ها و متراژی که از استخرها به کار گیری مینمایید متفاومت است البته به طور تقریبی در هر مورد متر مربع یکی محور تعبیه میگردد تا استحکام استخر را بر روی زمین به نیکی نگهداری کند .

استخر پیش ساخته رشد ماهی اینتکس شرکت های مطرحی مبادرت به ایجاد و عرضه استخرهای پیش ساخته رویش ماهی کرده اند که برای مثال اصلی ترین آن‌ها می شود به مارک اینتکس که یک مارک امریکایی است به همدم مارک ایرتکس که مارک کیفیت عالی داخلی میباشد و همینطور مارک چینی بست او اشاره داشت . استخرهای پیش ساخته اینتکس و بست او با اعتنا به نوسانات ارزش دلار و طاقت فرسا بودن موقعیت واردات مقداری گران خیس از بها استخرهای پیش ساخته ایرتکس میباشد از این رو با اعتنا به چگونگی قابل رقابت مارک ایرتکس با مثال های فرنگی اکثر فعالان صنعت رشد ماهی روی به‌این مارک دوستداشتنی آورده اند .

استخر پیش ساخته برای پرورش ماهی

مارک های اینتکس و بست او در باطن کشور ایران نیز نمایندگی فعال دارا هستند و شایسته ترین نمایندگی این مارک ها را می اقتدار مغازه طهران اینتکس باسابقه 15 ساله کار در مورد عرضه محصول ها بادی و استخرهای پش ساخته اینتکس و بست او دانست . تضمین اورجینال بودن تولیدات و همینطور سرویس ها بعد از فروش ماهر استخرهای پیش ساخته می قدرت خاطر خریداران را بعداز خرید نیز کلاً ریلکس کند . البته درصورتی که قصد تنظیم استخر پیش ساخته مارک ایرتکس را نیز دارید می بایست بدانید که مغازه طهران اینتکس نمایندگی انحصاری فروش و عرضه استخرهای پیش ساخته مارک ایرتکس نیز است و از این رو با مراجعه بدین مغازه که نمایندگی های آن در طهران و شهر روشنایی بنا شده در استان های شمالی میباشد میتوانید تنوع وسیع استخرهای پیش ساخته از مارک های مطرح اینتکس ، ایرتکس و بست او را هم پا با مشورت کردن مجانی و تخصصی به طور یکجا داشته باشید و با برآورد نیازهای خویش مبادرت به تنظیم متاع گزینه نظرتان فرمائید.

بعد ها استخر پیش ساخته رویش ماهی برای نصب و فعال سازی استخرهای رشد ماهی آغاز می بایست با اندازه گیزی های ظریف بعدها موءثر بنای خویش که قابلیت و امکان اجرای پروژه های استخر را دارااست به دست بیاورید . در اندازه گیری این بعد ها بایستی محل نصب پمپ تصفیه آب ، دستگاه اکسیژن ساز و بقیه اقلام را از فضای موثر استخر نادر نمائید . استخرهای پیش ساخته تنوع بسیار بالایی را در قسمت بعد ها خویش دارا‌هستند . این استخرها در انواع مستطیلی و دایره ای بسیار لبریز فروش هستند و برای مثال شایسته ترین مورد ها برای رویش ماهی قزل آلا در دمای سرد و همینطور ماهی های خاویاری میباشند .

بعدها استخر پیش ساخته رشد ماهی مستطیلی از ارتفاع 3 در پهنا 2 شروع میشود و تا اصلی ترین بعدها یعنی ارتفاع 10 در پهنا 7 نیر ادامه پیدا می نماید که‌این بعد ها تبارک شایسته ترین مورد برای استعمال های صنعتی مثلا رشد ماهی و ذخیره آب برای کشاورزی نیز میباشد . البته استخرهای پیش ساخته رویش ماهی گرد نیز از ابعادی به قطر 250 سانتی متر تا بعدها تقریبی به قطر 450 سانتی متر ادامه پیدا می نماید که برای رویش ماهی بسیار ایده آل میباشد . شما عزیزان می‌توانید برای مشورت کردن بسیار دقیقتر در زمینه‌ی بعدها استخرهای پیش ساخته و همینطور استعلام آپدیت بها ها با مشاورین ما در کنسولگری تماس حاصل نمایید .

نشانی ظریف و شماره های نمایندگی طهران اینتکس برای مشورت کردن در قسمت های ابتدایی و انتهایی تارنما و همینطور در منوی تماس با ما به طور ظریف درج گردیده‌است . استخر رشد ماهی قزل آلا و ماهی خاویاری ماهی قزل آلا مثلا ماهی های سرآبی است که دمای آب داخلی استخرهای رشد دهنده این سیرتکامل ماهی ها به طور مستمر می بایست به طور سرد و در دمای تقریبی 12تا 18 مرتبه باشد و دمای آب فراتر از 24 سکو می قدرت ماهی های شما‌را به صورت کلی از فی مابین پیروزشود و تلفات جبران ناپذیری را دربرگیرنده گردد . آب داخلی استخرهای رویش ماهی قزل آلا بایستی روزمره به طور مداوم در جریان باشد و در‌این ارتباط میتوانید از فواره های آب که عمولا در قسمت مرکزی نصب می‌گردد استعمال فرمایید . عمق تقریبی برای رشد ماهی های قزل آلا 1 تا 3 متر میباشد که عمقی استاندارد برای استخرهای پیش ساخته نیز میباشد . استخرهای پیش ساخته دارنده عمیق های اثبات می‌باشند ؛ استخرهای پیش ساخته وارد شده اینتکس و ایرتکس دارنده عمق 130 سانتی متر می باشند و استخرهای پیش ساخته داخلی ایرتکس دارنده عمق آب 150 سانتی متری می‌باشند که ایده آل برای رویش ماهی قزل آلا و همینطور ماهی خاویاری میباشد .

البته ماهی های خاویاری دارنده قوانینی مختلف خیس از ماهی های قزل آلا میباشند و در دمای آب 15 تا 27 مرتبه سانتی گراد قابلیت و امکان زیست را دارا هستند . شایسته ترین و ایده آل ترین دما برای رویش ماهی های خاویاری دمای 19 تا 21 جايگاه نیز است و شایسته ترین رویش و انتشار را می‌توانید درین دما شاهد باشید . استخرهای پیش ساخته یکی‌از شایسته ترین مورد ها برای به کارگیری تحت عنوان گوشه و کنار رشد هر دو سیرتکامل ماهی میباشند که قابلیت و امکان نصب به طور روکار و بر روی سطح بیرونی زمین و همینطور توکار را دارا هستند و تنها بایستی در هر دو حالت نصب ، دقت داشته باشید که سطح زیرین این استخرهای پیش ساخته صاف و یک دست باشد .