شنا کردن و یا این که آب تنی یکی پر بازدید ترین تفریحات میباشد که در سراسر عالم عشق متعددی بدین نوع تفریحا ها نمایش داده میشود ، برخی از اشخاص حتی به طور حرفه‌ای مبادرت به یادگیری شنا می نمایند که لازمه یادگیری و یا این که تفریح آبی رنگ وجود یک بستر ایده آل و کیفیت بالا میباشد که بتواند نیاز های اشخاص را از آب تنی ، بازی ، ورزش و ... ارضاء نماید . این تفریحات مختص سنین خاصی وجود ندارد و چه بسا همه عموم از طفل گرفته تا پیر و جوان هنگام آب تنی شعف بی وصفی را تجربیات می نمایند و روحیه بسیار شاداب تری را خواهند داشت .

به همین عامل بخش اعظمی از اشخاص کارایی می نمایند تا استخر ایده آل و در عین حالا استانداردی را برای خویش داشته باشند به همین برهان نیز مبادرت به تشکیل داد استخر خانگی می نمایند ، شاید این پرسش برای شما پیش بیاید که چرا این اشخاص از استخر های همگانی استعمال نمی‌کنند ، البته با پاره ای اندیشه می‌بینیم که استخر های خانگی و فردی در مقایسه با استخر های همگانی بسیار کاربردی خیس و ایده آل خیس می باشند ، از جمله در استخر های همگانی به جهت سروصدا و ازدحام جمعیت ممکن میباشد سبب ساز پرهیز شما از ورزش و شنا گردد و عکس العمل ها زیاد خواهد شد

هنچنین محدودیت سانس هایی که در استخر ها وجود داراست می‌تواند سبب نیمه ماندن تفریح و یا این که ورزش شما خواهد شد به همین برهان وجود یک استخر هانگی موجب میگردد تا شما به طور نامحدود از استخر استعمال فرمائید ، همینطور استخر های خانگی خلوت خیس بوده و شما می‌توانید به راحتی به تفریح و یا این که شنا کردن بپردازید . پس می بینیم که با ایجاد کرد و فعال‌ساز‌ی یک استخر خانگی میتوانید محیطی ایده آل را برای تفریحات آبی‌رنگ خانوادگی خویش فرمائید ، ولی شاید برای شما این پرسش پیش بیاید که بعدها استاندارد استخر خانگی چه واحد سنجش میباشد ؟ غرض از ارائه این مقاله نیز تحقیق بعدها استاندارد استخر های خانگی میباشد که درپی به آن‌ها خوا هیم پرداخت .

ابعاد استخر خانگی

بعد ها استاندارد استخر خانگیقبل از ایجاد کرد استخر خانگی می بایست ملاحظه کنید که در فضای کافی برای تشکیل داد استخر خانگی خویش دارید یا این که نه ، همان گونه که می‌دانید مهم‌ترین دلیل برای ایجاد کرد یک استخر خانگی این میباشد که بعد ها و مساحت ایده آل و استانداردی را برای ایجاد کرد استخر خانگی خویش داشته باشید چرا‌که عملا فارغ از کمبود محیط نمی توانید استخر ایده آلی را بسازید و قطعا می بایست از تشکیل داد استخر خانگی صرف لحاظ فرمائید ، البته در شرایطی‌که اخیرا ویلا یا این که منزل ای بلندمرتبه خریداری نموده اید می بایست فضای کافی را برای ایجاد کرد استخر در حیث بگیرید ، به عنوان مثال محل هایی که بیشتر از هر کشور دیگری مطلوب برای تشکیل داد استخر میباشد می شود به ایوان منزل یا این که ویلا و یا این که تحت زمین منزل و سوئیت اشاره نمود ، اکثری از عموم که فضای کافی در ایوان منزل خویش دارا هستند مبادرت به ایجاد کرد استخر خانگی به طور رو گشوده و سوای سقف می نمایند

البته برخی از اشخاص که منزل آنان آپارتمانی بوده و یا این که دوست ندارند که استخر خویش را به طور رو گشوده و در اطراف گشوده بسازند از ذیل زمین منزل خویش به کارگیری می نمایند ، بیشتر استخر های سرپوشیده خانگی را در ساختمان ها و سوئیت های مسکونی که تراس کوچکتری دارا هستند تولید می نمایند . بعدها استخر خانگی شما ممکن میباشد مختلف باشد براین اساس شما می‌توانید به طور دلخواه و سازه به بعدها و فضای مو جود استخر خانگی خویش را پیاده سازی کرده و آن را بسازید البته برای ایجاد کرد هر استخری بعد ها استانداردی در لحاظ گرفته گردیده است که شما می‌توانید در ایجاد کرد استخر های همگانی و یا این که فردی و خانگی نیز از آن به کار گیری نمائید .

قابل ذکر میباشد که هزینه تشکیل داد هر استخری اعم از خانگی ، فردی ، همگانی ، روکار ، توکار ، رو گشوده ، سرپوشیده و ... ممکن میباشد با تغییر تحول بعد ها استخر متغییر باشد ، به دلیل آن که هر چه استخری دارنده بعدها تبارک تری باشد می‌توانید مخارج بیشتری را در بر بگیرید ، همینطور هر چه استخر شما از بعدها کوچکتری منتفع باشد به به عبارتی ترازو ممکن میباشد مخارج شما کاهش پیدا فرمایید ( درین سوژه مخارج مجزای استخر خانگی فاکتور گرفته شد‌ه‌است این هزینه ها ممکن میباشد مشتمل بر صفحه آرایی و پیاده سازی گوشه و فضای داخلی و بیرونی محل قرار گیری استخر باشد ) .

همان گونه که گفته شد بعد ها استاندارد استخر های خانگی اعم از استخر های آپارتمانی و سرپوشیده و استخر های حیاط دار و روباز بسیار متنوع میباشد و ممکن میباشد سازه به نیاز و ذوق وسلیقه مشتری متغییر باشد . امروزه استخر ها را در انواع هندسی مختلف ساخت‌و‌ساز می نمایند ، استخر های مستطیلی از پرطرفدار ترین نوع استخر های خانگی و حتی همگانی میباشند که برای ورزش کردن و یادگرفتن شنا نیز مطلوب می‌باشند البته در کنار آن استخر هایی با پیاده سازی گرد ، بیضی ، منحنی ، تعدادی ضلعی و ... نیز ساخته میشوند که ممکن میباشد بخش اعظمی از آنها‌را در وب و یا این که عینی مشاهده کرده باشید ، ولی در شرایط کلی طریق اندازه گیری آن‌ها با واحد متر ایفا می‌گیرد .

در اکثر وقت ها مرزوبوم ها نحوه اندازه گیری بعدها یک استخر بر حسب متر به حساب آوردن می‌گردد ولی با این اکنون در برخی از مملکت ها مانند آمریکا ایالات متحده و برخی از میهن های اروپایی این واحد اندازه گیری ممکن میباشد بر حسب یارد یا این که فوت صورت پذیرد . با پیش گویی واحد اندازه گیری متر قصد داریم استاندارد های جهانی بعد ها استخر های خانگی و یا این که همگانی را ذکر کنیم تا در صورتی‌که قصد تشکیل داد استخر خانگی با بعد ها استاندارد را دارید بتوانید پند ما یحتاج را از این مقاله استحصال نمایید .

ارتفاع استاندارد استخر ها اکثر وقت ها 12.5 متر ، 25 متر و 50 متر میباشد که عموما برای استخر های خرد ارتفاع 25 متر و برای استخر های والا 50 متر را در لحاظ می‌گیرند ، همینطور ارتفاع 12.5 متری در تشکیل داد بخش اعظمی از استخر های خانگی به خصوص استخر های خانگی آپارتمانی گزینه استعمال قرار میگیرد ، به این دلیل که در منزل ها به خصوص سوئیت های مسکونی فضای متعددی برای تشکیل داد استخر والا نیست به همین ادله این بعدها را برای تشکیل داد استخر خانگی در حیث می‌گیرند ، پهنا استخر های شنا را نیز عموما در میان 10 تا 50 متر در لحاظ میگیرند به نحوی ممکن میباشد این پهنا در استخر های خانگی کمتر از این هم باشد ، از جمله پهنا 3 ، 4 ، 5 ، 6 متر از مثال بعدها استاندارد برای ایجاد کرد استخر خانگی است .

سایز استخر داخلی خانگی

بعدها استاندارد استخر خانگیبا دقت به ارتفاع و بعد ها داده گردیده در حایل قبلی می بینیم که همگی اعداد و ارقامی که گفته شد مضربی از 100 متر میباشند به دلیل آنکه عموما ورزش شنا در مضرب 100 متر و بیشتر از آن شکل می‌گیرد ، به همین برهان چنانچه استخری نصف این ارتفاع و بعدها یعنی 50 متر باشد شخص با یک رفت و رجوع و برگشت یعنی با دو توشه طی کردن 50 متر می‌تواند 100 متر را به نقطه نهایی برساند ، همینطور با 4 توشه طی کردن ارتفاع 25 متری قادر است 100 متر را طی نماید ، با 8 توشه شنا کردن پشت سر هم استخر خانگی با ارتفاع 12.5 متر نیز می اقتدار اعلام‌کرد که مسیر 100 متری را نیز شنا نموده است .

در برخی از استخر ها ممکن میباشد شاهد استخر هایی با ارتفاع 33 متری باشید که‌این مقدار نیز مضربی از 100 متر میباشد به این دلیل که با سه توشه طی کردن این فاصله 33 متری نزدیک به 100 متر شنا انجام یافته میباشد . پس می‌بینیم که در برخی از زمان ها نیاز میباشد که استخر را در بعدها استانداردی بسازید . ولی با این وجود چنانچه قصد ایجاد کرد استخر با بعدها استاندارد و یا این که اصولی را ندارید میتوانید سازه به ذوق وسلیقه و سوای حدس متراژ استاندارد استخر خویش را بسازید . موض.ع دیگری که در بعد ها استخر خانگی مطرح میباشد عمق استاندارد استخر خانگی میباشد ، پیش خیس در ارتباط با ارتفاع و پهنا استاندارد استخر های خانگی گفته شد و صرفا از عمق استخر های خانگی صحبتی نشده میباشد

عمق استخر ها معمولا به نسبت مخاطب هایی که قرار میباشد از استخر به کار گیری نمایند گزینش میشوند ، برای مثال بخش اعظمی از اشخاص هدفشان از ایجاد کرد استخر های خانگی به کار گیری و فایده بردن کودک ها از این بستر برای تفریحات آبی‌رنگ میباشد و ممکن میباشد استخر هایی با عمق معدود و حتی نیم متر بسازند ، ولی در شرایط کلی و در وضعیت استاندارد عمق استانداردی که برای استخر های خانگی در حیث گرفته می‌گردد فی مابین 1 الی 2 متر میباشد که ممکن میباشد این عمق به طور یک پارچه نباشد و با شیب ملایم ارتقاء یابد ، البته در استخر های بلندمرتبه خیس ممکن میباشد استخر را تا عمق 4 متر نیز ساخت و ساز نمایند ( در برخی از استخر های بسیار تعالی و همگانی عمق استخر ها برخی تا بیشتراز 5 متر نیز می‌رسد ) .

نوع دیگری از استخر ها که با اسم استخر پیش ساخته به وسیله کمپانی هایی ساخت شدند می‌توانند از مورد های بسیار عالی دیگری تحت عنوان استخر خانگی گزینه به کارگیری قرار گیرند به این دلیل‌که این استخر ها نیز دارنده بعد ها متنوع و در عین هم اکنون استاندارد برای مصارف خانگی تشکیل شده اند که میتوانید با مراجعه به فروشگاه آنلاین اینتکس گونه های استخر های مهیا یا این که پیش ساخته را ملاحظه کنید و با حصول اگاهی از بعدها و طرح های متفاوت یکی‌از آنان را با بها مطلوب خریداری نمایید ، تنظیم استخر پیش ساخته خانگی به مراتب مقرون به صرفه خیس از ایجاد کرد استخر خانگی به طور بتنی میباشد ، این تولیدات را نیز می شود به شکل روکار و توکار فعال‌ساز‌ی کرد و نیازی به ذیل تشکیل داد خاصی ندارد .