در ابن نوشته‌ی علمی قصد داریم تا در باره یکی شایسته ترین استخر های پیش ساخته کمپانی اینتکس توضیحاتی را مطرح کنیم. استخر های پیش ساخته ای که در گونه های سبک های مختلفی از حیث ایجاد کرد، پیاده سازی، ارگونومی، سایز و بعد ها، گنجایش و ... ایجاد می‌شوند. البته استخر پیش ساخته ای که قرار میباشد درین نوشته‌ی‌علمی برای شما گزینه انتقاد و نظارت در اختیار بگذاریم، استخر پیش ساخته فریمی گرد فایبرگلاس با طرح چوب میباشد. استخری که در خانواده شایسته ترین و خوشگل ترین استخرهای پیش ساخته قرار میگیرد. ای نوع استخر ها از شایسته ترین محصول ممکن بین بقیه استخر های پیش ساخته ایجاد گردیده و از کاربرد های فراوانی سود میبرند. ولی پیرو گفت و گو با ما هم پا باشید تا رسیدگی و توضیحات ظریف تری در رابط این فرآورده برای شما تفصیل دهیم...

محصول، نوع و ارگونومی تشکیل داد

آغاز از آیتمی آغاز می کینم که در جايگاه نخستین از سوی خریداران بسیار آیتم مداقه قرار میگیرد. در واقع دعوا متاع و نوع تشکیل داد استخر های پیش ساخته هنگام خرید و مشورت گزینه دقت بخش اعظمی قرار میگیرد، چون که استخر های پیش ساخته به جهت ساخته شدن از متاع هایی که در قبال استخر های بتنی و چوبی مقاومت کمتری دارا هستند بایستی اعتنا فراوانی در ساخت‌و‌ساز و گزینش آن‌ها شکل گیرد. بدنه استخر فریمی گرد تشکیل‌شده از متاع پلاستیک فشرده، منعطف و کیفیت عالی فایبرگلاس بوده که از شایسته ترین و مقاوم ترین مال های مستعمل در استخر های پرتابل یا این که همان قابل حمل است.

لازم به ذکر میباشد که بدنه های فایبرگلاس خیر فقط در استخر های پیش ساخته بلکه در گونه های قایق های والا و خرد و همینطور اثاثیه های ورزشی ماهر به کارگیری میگردد. اما فایبرگلاس ها نیز خویش به یک‌سری مجموعه از نگاه تشکیل داد استخر و همینطور ضخامت تقسیم بندی می گردند. در استخر های پیش ساخته ای مانند این کالا که از فایبرگلاس برای بدنه اساسی آن مصرف شده، کمپانی اینتکس شایسته ترین نوع آن را در حیث گرفته میباشد. عامل به کارگیری شدن از فایبرگلاس های ماهر و مقاوم برای استخر های پیش ساخته این میباشد که‌این نوع تولیدها از حیاطی ترین مال های سرگرمی و کاری محسوب می گردند و در صورتیکه که در قبال اتفاقات معمولی زخم ببینند میتوانند صدمات و ضرروزیان های ناهنجاری را در بر داشته باشند.

پس ما قادر خواهیم بود از بابت بدنه مهم این استخر ها به طور کامل مطمئا باشیم. البته برای اینکه بدنه های پارت بندی و یا این که نصیب بندی گردیده این استخر به یکدیگر متصل شوند نیاز به نگهدارنده های بسیار حاذق با درز مقاوم میباشد، چون که‌این بدنه های توانا نیستند سوای نگهدارنده به جهت داشتن پاره ای وزن بالا ایستادگی نمایند. نگهدارنده هایی که برای این نوع بدنه ها به کار گیری می گردد کادر یا این که به عبارتی مبنا های آهنی/فایبرگلاسی بوده که نقش بسیار مهمی در فعال سازی و نصب این سیرتکامل استخر ها دارا‌هستند. همینطور این قاب ها به صورتی ساخت‌و‌ساز شو تشکیل‌شده که هنگام نصب کردن ظاهری شیک و فنتزی ای را به استخر مربوطه می‌بخشند. بخش اساسی دیگری که بایستی به آن اعتنا خواهد شد کف این جنس میباشد.

استخر فریمی گرد طرح چوب کفی از محصول PVC یک لایه با پیاده سازی های داخلی خوشگل داشته و وقتی که از این استخر به کارگیری میکنید، شم راحتی را به شما منتقل می نماید. ولی قسمت مهمی که در رابط بدنه مهم این فرآورده جا انداختیم بدنه ای از نوع طرح چوب میباشد. در واقع این استخر فریمی گرد فایبرگلاس با استخر های فایبرگلاس گرد که رنگ سپید و شیری دارا هستند هیچ تفاوتی از هر حیث نداشته و صرفا تفاوت آن‌ها در پیاده سازی صورت گرفته در نصیب بیرونی بدنه آن میباشد.

پیاده سازی چوبی بسیار خوشگل که تحت عنوان یک روکش برای آن در لحاظ گرفته گردیده است. پایین گفت و گو دیگری که در رابط این استخر فریمی طرح چوب وجود داراست، ارگونومی و تکنولوژی تشکیل داد آن است. در واقع ارگونومی ایجاد کرد این مال به طور گرد بوده و ابعادی که برای آن در حیث گرفته گردیده به صورتی بوده که می قدرت خلال درون منزل در تراس خانه، باغات و همینطور گروه های ورزشی نیز گزینه استعمال قرار اعطا کرد. تکنولوژی تشکیل داد این نوع استخر ها با مهندسی و طرح ریزی دقیقی انجام یافته و نمی تواند هیچ ایرادی در خویش داشته باشند.

بعدها و گنجایش

گزینه دومین که عنایت بسیار فراوانی در مصارف متفاوت این نوع استخر پیش ساخته وجود دارااست، بعدها و گنجایش در لحاظ گرفته برای این مال میباشد. از آنجایی که‌این نوع استخر کاربرد های فراوانی ضمن تفریح های آبی‌رنگ داشته به خیال و خاطر همین بعدها و گنجایش قادر است اثر بسزایی در گزینش استخر از سوی مشتری پیش از خرید داشته باشد. البته این استخر از حیث بعد ها و گنجایش به دو مجموعه تقسیم بندی می‌شود. این استخری که در‌این نوشته ی علمی برای شما در اکنون گستردن دادن هستیم سایز و نوع خرد این مجموعه از استخر های میباشد. بعدها در لحاظ گرفته برای سایز خرد آن هم اندازه (قطر: 478 سانتی متر، طول: 124 سانتی متر) بوده و با دقت بدین بعد ها، استخر مربوطه حداکثر گنجایش 16805 لیتری را برای مصرف کننده و استفاده کننده به ارمغان می‌آورد.

مقدار گنجایش و ابعادی که از این استخر فایده می‌بریم بسیار بهتر بوده و دستکم می قدرت تا دو الی سه خانوداه معدود جمعیت را داخل آن برای تفریحات آبی رنگ مکان اعطا کرد. نکته دیگری که در رابط بعدها این استخر وجود دارااست این میباشد که‌این بعدها حقیقی و واقعی بوده و یا این که روی هم رفته است. در پاسخ می بایست اظهار‌کرد که در حالتی‌که حتی بدنه استخر فریمی مو جود را در حیث نگیریم نیز بعدها نقل شده برای آن درستی می نماید، البته خواسته از طول 124 سانتی متری برای این جنس به معنای عمق استخر نبوده و عمق استاندرد آن به حدود 120 سانتی متر میرسد.

چون که در شکل ذکر طول برای آن حاشیه و کادر های صورت گرفته در نصیب فوق استخر نیز گزینه به حساب آوردن قرار میگیرد. این نکته نیز بایستی شایان توجه یوزرها و مشتریان باشد که‌این استخر با این بعد ها میتواند بیشتر مطلوب سنین بالای 6 سال باشد. به جهت اینکه وسعت و فشار آب به اندازه ای بوده که میتواند فشاری بر تن خردسالان تحت 6 سال باشد. ولی در حالتی که که از اسباب شنا و غریق نجات برای آنان مصرف شود بسیار مطلوب خیس و عالی میباشد.

کاربرد های متعدد

مورد سو‌مین که می‌خواهیم آیتم تحقیق در اختیار بگذاریم کاربرد های گوناگون و متعدد این استخر فریمی فایبرگلاس میباشد. همانگونه که در پاره از توضیحات فوق اشاره نمودیم، ساختار، بعدها، گنجایش و ارگونومی ایجاد کرد این استخر به نحوی بوده که می اقتدار از آن خلال مفاد تفریحی و شنا برای شغل های متفاوت دیگر در مسئله صنعت و بیزنس نیز بهره برد. از کاربرد های بسیار مهمی که بعضی مشتریان نیز به آنان توکل کردند رویش ماهی، صنعت کشاورزی، ذخیره آب و استعمال تحت عنوان استخر کمکی در تیم های ورزشی میباشد. این یکسری دلیل از پز کاربرد ترین و لبریز داده های عددی ترین مصارفی می باشند که به غیر از تفریحات برای این نوع استخر در حیث گرفته می گردد. ولی آغاز از کاربرد رویش ماهی استارت می‌کنیم.

کاربرد و صنعتی که امروزه نیاز بسیار فراوانی را بدین نوع از استخرها پیدا کرده اند. مشتریانی که در صنعت رشد ماهی سرگرم میباشند می‌توانند از این مجموعه از استخر های پیش ساخته فریمی برای فعالیت خویش و همینطور رویش ماهی های خرد و میانگین به کارگیری کنند. بدنه ای که‌این استخر ها دارا هستند خلال مقاومت شان در قبال وضعیت جویبار متفاوت، در قبال دمای آب متعدد و همینطور ترشحات موجودات آبی رنگ و گیاهی نیز بسیار مقاوم میباشند. ولی محور فعالیت صنعتگران رشد ماهی با استخر های بتنی و چوبی بوده ولی به جهت اینکه این نوع استخر ها هزینه فعال سازی بسیار بالایی را داشته و بخصوص غیر قابل حمل می باشند می قدرت از استخر های پیش ساخته تحت عنوان جایگزینی مطلوب استخر برای رویش ماهی های خرد به کار گرفت. ولی کاربرد دیگر این نوع استخر ها برای پرسنل کشاورز است. کشاورزانی بوده اند که برای ذخیره آب و همینطور آبیاری منظم تولیدها خویش از این استخر ها استعمال نمودند.

بدین شکل که‌این استخر ها را در جای های سرپوشیده و یا این که راز گشوده فعال سازی کرده و آن‌گاه از آن ها یک الی یکسری خروجی برای آبیاری تولیدها خویش میگیرند. برهان جاری ساختن این شغل و به کار گیری از استخر های پیش ساخته برای محصول ها خویش این میباشد که آغاز آبی رنگ که باطن اسن نوع استخر ها جان دار میباشد بوسیله پمپ های تصفیه آب منحصر به فرد استخر های پیش ساخته پاکیزه گردیده و بعد از آن از آنان خروجی گرفته خواهد شد. کاربرد آینده که بایستی در لحاظ بگیریم ذخیره آب است. این استخر های بر روی خویش روکش و یا این که به عبارتی کاور های منحصر به فرد مقاوم داشته که می‌توانند ار ورود گونه های آشغال های ریز و درشت پرهیز کنند، به همین استدلال می اقتدار از آنها برای ذخیره آب های خانگی و یا این که کارگاه ای و ... در جای های گشوده و یا این که بسته بهره مند شد.

کاربرد اساسی دیگری که در اولِ این نصیب ذکر کردیم به کارگیری از استخر پیش ساخته فریمی گرد در باطن اشکال تیم های ورزشی تحت عنوان استخر های کمکی است. این نوع تولیدات را می اقتدار در جای های گشوده تیم های ورزشی برای آب تنی های نادر و همینطور به کار گیری برای خردسال ها و نوجوان ها در حیث گرفت. در مجموع کاربرد های متعدد متعددی مو جود بوده که می قدرت با این استخر براورده کرد.

مقایسه این استخر با استخر های بتنی و طرز فعال‌ساز‌ی

استخر های پیش ساخته در شرایط کلی تفاوت های اکثری را با استخر های بتنی و چوبی دارا‌هستند. تفاوت هایی به عنوان مثال محصول بدنه، بعد ها، گنجایش، روش فعال سازی و همینطور ارزش. این استخر فریمی نیز همچون بقیه استخر های پیش ساخته از مزیت هایی مانند بها مطلوب، امکان حمل و نقل، امکان فعال‌سازی راحت، نیاز نداشتن به کنده کاری و یا این که حفاری زمین، پیاده سازی خوشگل و مقاوم و ... در مابل استخر های بتنی و چوبی سود میبرد. شاید به نترسی بتوان اذعان کرد که استخر های بتنی صرفا مزیتشان در مقابل استخر های پیش ساخته داشتن گنجایش، بعدها و همینطور مقاومت بسیار بالا است. این مقایسه کوتاه ولی مالامال محتوا قادر است یاری شایانی در گزینش استخر متبوع خویش کند. ولی برایاینکه استخر فریمی گرد فایبرگلاس را فعال‌ساز‌ی فرمایید، نیاز میباشد که اعتنا بسیار بالایی را به خرج دهید تا در به عبارتی اولِ عمل آسیبی به متاع نرسد.

در صدر بایستی بدنه های مهم این استخر را از بسته بندی بیرون کرده و هرمورد را از هم تفکیک کنیم، آنگاه بوسیله قاب های جدا یاروهمدم این استخر هر جفت بدنه را به یکدیگر متصل کرده و در انتها نیز می بایست بخش کف آن وصل خواهد شد. این عمل میتواند حداکثر چندین ساعت از وقت شمارا در یک شبانه روز بگیرد. این در حالی میباشد که درصورتی که بخواهید یک استخر چوبی و بتنی فعال‌ساز‌ی و نصب نمایید ضمن هزینه کردن بسیار بالا چندین روزی نیز وقت شما‌را خواهد گرفت. ولی مجموعاَ عالی میباشد تا برای فعال سازی و نصب این نوع استخر ها از نصاب های زبده اینتکس استعمال نمائید تا با فرضی آسان استخر متبوع با وضعیت بدون نقص گارانتی نصب خواهد شد.

اسباب و اثاث جانبی یاور استخر

کل استخر های پیش ساخته به همپا خویش دست‌کم از یک اسباب جانبی منفعت می‌برد. در واقع اثاثیه های جانبی که برای اسن نوع استخر ها در حیث گرفته میشود در اکثری از مواقع کاربردی و در مواردی دیگر نیز تفریحی میباشند. ولی از اثاثیه جانبی که یاور این استخر فریمی طرح چوب جان دار بوده می شود به روکش (کاور)، زیرانداز، نردبان، بسته تعمیرات و پمپ تصفیه شنی اشاره کرد. خب همانگونه که میدانید روکش و زیرانداز ها نقش اصلی در حفظ درست و مقاومت بیشتر استخر های پیش ساخته در قبال گونه های اتفاقات دارااست. کاور و زیرانداز هایی که برای استخر های پیش ساخته ساخت می‌گردد، همه از کالا پلاستیک های بافته گردیده و PVC بوده که قدرت بالایی را در مراقبت وقت گیر استخر مربوطه دارا هستند. نردبان نیز برای مثال اسباب و اثاث ضروری بوده که می بایست برای این نوع استخر ها مصرف شود تا هنگام درون و یا این که بیرون شدن از آن به راحتی اعمال گیرد و هیچ فشاری به بدنه مهم وارد نشود.

اسباب بسیار اصلی دیگری که در بخش اعظمی از بسته بندی های استخر های پیش ساخته جان دار میباشد پمپ تصفیه است. پمپ های تصفیه خویش به 3 مجموعه اساسی پمپ شنی، پمپ نمکی و پمپ فیلتری تقسیم بندی می گردند. اکنون بر روی این استخر از پمپ شنی مستعمل میباشد. پمپی که منحصربه‌فرد استخر های پیش ساخته بوده و این سایزی که برای این استخر فریمی در حیث گرفته گردیده اقتدار تصفیه آب تا 4.5 متر مکعب را داراست. برعکس اکثری از پمپ های تصفیه این مال از صدا و بوی نا مطبوع بسیار کمتری منتفع بوده و باکیفیت و توان بسیار بالایی آب مو جود در استخر را تصفیه می کند. ولی این پمپ تصفیه نیاز به شن تصفیه داشته که میتوانید هر باره با ریختن شن داخل آن یک استخر لبریز آب را تصفیه فرمایید. گفتنی میباشد که فقط خط مش متصل شدن این پمپ های تصفیه به استخر از روش روزنه های ورود و خروج آب میباشد.

در حرف آخر بایستی اظهار‌کرد که استخر پیش ساخته فریمی گرد فایبرگلاس با طرح چوب یکی‌از شایسته ترین، اصلی ترین، خوشگل ترین، شیک ترین و مطلوب ترین استخر های پیش ساخته بوده که قادر است شایسته ترین آیتم برای کاربرد و مصارف گوناگون یوزرها و مشتریان عزیز باشد. استخر چندین کاره به کل مضمون‌ با امکان حمل و نصب آسوده فارغ از حفاری و کنده کاری زمین با قیمتی اعتقاد و باور نکردنی نسبت به استخر های بتنی و چوبی.

استخر ها از دوست داشتنی ترین بستر ها و جای ها برای تفریحات آبی‌رنگ میباشند که از دید ایمنی در شایسته ترین وضعیت قرار دارا‌هستند به همین ادله نیز بخش اعظمی از اشخاص برای ورزش کردن ، شنا و تفریحات آبی رنگ به استخر ها مراجعه می نمایند ، شنا کردن در دریا و یا این که دیگر آب های آزاد ممکن میباشد خطراتی را پیرو داشته باشد که پیامدها آن گاهی جبران ناپذیر خواهد بود به همین عامل نیز استخر هایی پیاده سازی گردیده اند که می اقتدار به وسیله آن‌ها بستری با آب معدود عمق و آهسته را داشته باشند تا بتوانند به شایسته ترین صورت از آب تنی خویش لذت ببرند و با بازی شور و نشاط را به یاور دوستان خویش داشته باشند . امروزه استخر ها در سراسر شهر ها وجود دارااست و شما می‌توانید در شکل نیاز به راحتی به یک استخر رفته و سرگرم به آب تنی و تفریحات آبی‌رنگ باشید ، البته گاهی ممکن میباشد بدین پندار افتاده باشید که یک استخر خانگی و یا این که فردی برای خویش داشته باشید تا هر وقت که دوست داشتید به استخر فردی خویش رفته و به بازی و شنا کردن بپردازید .

در موقعیت کلی استخر ها به دو مجموعه عمده بتنی و سیمانی ( که عمدتا باید آن‌ها‌را تشکیل داد ) و استخر های پیش ساخته ( که از پیشین تشکیل شده و فقط باید آنان را فعال سازی کرد ) تقسیم می گردند که هر مورد از آنها خصوصیت های خاص خویش را دارا هستند ، از آن‌جا که در مطالب دیگر رسیدگی می‌کنید و با یه خرده تفکر می شود به این مورد پی موفقیت که ایجاد کرد و ساخت و ساز یک استخر بتنی یا این که سیمانی می‌تواند هزینه هایی برخی زیاد را بر دوش اشخاص بگذارد به همین استدلال نیز ممکن میباشد از ایجاد کرد و تاسیس یک استخر صرف حیث نمائید.

از آن جا هم که به کار گیری مکرر از استخر های همگانی قادر است مخارج دیگری را در بر داشته باشد از رفتن به‌این استخر ها نیز اجتناب فرمائید ، به همین استدلال نمی دانید که چه طور می‌توانید یک استخر ایده آل برای خویش داشته باشید ، ما اینجا هستیم تا با پند های مایحتاج شما‌را در خرید و یا این که تنظیم یک استخر ایده آل ملازمت کنیم تا بتوانید استخری بسیار دوست داشتنی و قشنگ را داشته باشید . استخر های پیش ساخته یکی شایسته ترین و ولی مقرون به صرفه ترین استخر های مطرح می باشند که می قدرت با صرف هزینه کمتر و همینطور فرصت کمتر یک کدام از آنها را خریداری کرده و از آن به کارگیری فرمائید .

استخر پیش ساخته طرح چوب

با سود گیری هایی که به وسیله مغازه اینتکس جاری ساختن گرفته میباشد ، اکثری از مشتریان درپی استخر پیش ساخته طرح چوب می باشند به دلیل آن که این استخر ها بسیار قشنگ و دوست داشتنی می باشند و می‌توانند در طراحی صفحه داخلی محل قرار گیری استخر نقش بسیار موثری داشته باشد ، به همین ادله نیز می‌خواهیم تا شما‌را با بعضا از مثال استخر های پیش ساخته با پیاده سازی بدنه چوبی آشنا کنیم و خصوصیت آنان‌را ذکر کنیم تا در شکل نیاز بتوانند شایسته ترین آنها‌را تهیه و تنظیم نمایند .

استخر پیش ساخته چوبی

استخر پیش ساخته طرح چوباستخر پیش ساخته چوبی که تصویر آن را نیز مشاهده میکنید یک کدام از خوشگل ترین و در عین اکنون باکیفیت ترین استخر های فراهم شرکتی میباشد که به تازگی ایجاد گردیده و به بازار های جهانی معرفی شد ، این جنس که تشکیل شده شرکت تبارک intex میباشد به طور تماما استاندارد ایجاد شده است و دارنده تجهیزات فول میباشد . اینتکس که یکی مالامال شهرت ترین شرکت ها آفریننده استخر پیش ساخته میباشد با اعتنا به ذوق و سلیقه های مختلف مشتریان خویش مبادرت به ساخت و ساز استخر پیش ساخته ای کرد که بدنه آن به طرح چوب باشد تا مشتریان بتوانند به طور دلخواه استخر مد حیث خویش را گزینش نمایند .

این استخر همان گونه که اشاره شد یکی توانمند ترین و مستحکم ترین استخر های ساخت و ساز گردیده و مو جود در بازار میباشد که بدنه آن نقص‌ از برزنت ، pvc و فایبرگلاس میباشد ، این سه مال که هرمورد از آنان را به طور مختصر معرفی خوا‌هیم کرد در کنار هم سبب ساز گردیده تا بدنه این استخر به نسبت بقیه استخر ها مقاومت بیشتری داشته باشد ، داخلی ترین نصیب بدنه این استخر که از فرآورده برزنت و pvc است یکی‌از شایسته ترین اجناسی می‌باشند که می‌توانند در قبال رطوبت از خویش مقاومت نماد دهند ، این دو کالا حافظه گردیده هیچگاه در واکنش با رطوبت پوسیده و یا این که ضعیف نمیشوند و سال های سال میتوانند به مانند روز نخستین همت داشته باشند . همینطور لایه برزنتی بدنه استخر سبب ساز گردیده تا زخم پذیری نصیب pvc بدنه به شدت کاهش یابد به گونه ای که‌این بدنه در واکنش اجسام تیز نیز می‌تواند مقاوم باشد و زخم نبیند .

همینطور این دو مال در کنار هم میتوانند وزن و وسعت آب جانور در استخر را تحمل نماید . نصیب دیگری که بدنه این استخر را تشکیل داده میباشد و فرنگی ترین لایه بدنه استخر به‌حساب می‌آید فایبرگلاس طرح چوب است ، این بدنه سبب گردیده تا مقاومت استخر چند موازی گردد و دیگر مکان هیچ نگرانی از نگاه مقاومت در دل مشتریان نباشد . فایبرگلاس یکی مدل ترین اجناسی میباشد که از مخلوط مواد نفتی و پشم شیشه تاسیس شده است و می اقتدار آن را نوعی کامپوزیت پولیمری دانست ، این فرآورده بسیار مدل میباشد و در عین هم اکنون مقاومتی همانند فلزات داراست ( از این کالا در صنعت کشتی سازی ، ماشین سازی و ایجاد بدنه هواپیما نیز کاربرد دارااست ) ، همینطور طرح دار بودن این بدنه سبب گردیده است تا جنس فوق یکی‌از پر بازدید ترین استخر های پیش ساخته جانور در بازار باشد .

استخر پیش ساخته طرح چوبابعاد این استخر بسیار ایده آل میباشد و می اقتدار از آن تحت عنوان یک استخر خانگی استاندارد به کار گرفت ، این جنس با قطر 488 سانتی متر و طول 124 سانتی متری ساخت‌و‌ساز گردیده‌است تا بتوان به راحتی آن را در هر محلی از منزل که فضای کافی وجود داشته باشد راه‌اندازی کرد ، همینطور به کار گیری از این استخر به طور خانوادگی نیز قابلیت پذیر میباشد و نوجوان ها و حتی خردسالان میتوانند با اسباب و اثاث ایمنی بادی زیرا جلیقه نجات ، تویوپ ها و بازو حایل های بادی و ... از این استخر قشنگ استعمال نمایند . گنجایش آب این استخر 16805 لیتر میباشد که می‌توانید با به کارگیری از یک پمپ آب حاذق آب را به درون استخر پمپاژ فرمائید و آن را در کمترین مجال مالامال فرمایید .

ولی شاید برای شما این پرسش پیش بیاید که در صورتی این وسعت از آب بعد از مدتی آلوده شد چه کاری بایستی کرد ؟ آیا می بایست آب استخر را بده بستان کرد ؟ آیا بایستی پمپ تصفیه آبی رنگ تهیه و تنظیم کرد ؟ ردوبدل این وسعت از آب به طور مداوم و مرحله ای کاری به طور کامل نامعقول ، وقتگیر و هزینه بر میباشد پس نمی اقتدار آب را بده بستان کرد ، ولی در ارتباط با تنظیم پمپ تصفیه آب استخر باید اعلام کرد که کمپانی اینتکس در کنار فرآورده یک پمپ تصفیه شنی بسیار قدرتمندی قرار داده میباشد تا به راحتی بتوانید حتی آلوده و کثیف ترین و کدر ترین آب را در بازه زمانی فرصت معدود تصفیه نمائید . در کنار این کالا نیز دیگر اثاثیه مانند پایین انداز ، نردبان ، روکش و ... قرار گرفته میباشد که می‌توانید از آن‌ها برای حفظ خوب استخر به کارگیری فرمایید .

استخر طرح چوب طول 107 با پمپ فیلتری

استخر پیش ساخته طرح چوباستخر طرح چوب طول 107 با پمپ فیلتری مثال دیگری از استخر های پیش ساخته طرح چوب میباشد ، این استخر بسیار زیبای طرح چوب نیز از چگونگی بسیار بالایی برخوردار‌است به دلیل آنکه به وسیله کمپانی بست او ساخته و پرداخته شد‌ه‌است ، بست او یک کدام از رقبای اساسی و کهن شرکت اینتکس میباشد که همواره در یک رقابت سلامت مبادرت به ساخت و ساز استخر های نو خیس ، باکیفیت خیس و در عین حالا خوشگل خیس می نمایند که‌این جنس نیز یک کدام از آن هاست ، برخلاف مثال گذشته این استخر از بدنه برزنت و pvc تاسیس شده است و از از فایبرگلاس برای لایه بیرونی مال به کار گیری نشده میباشد ، در ارتباط با مختصات ، مقاومت ، ارتفاع قدمت و ... برزنت و pvc در جنس قبلی گفته شد ، ولی طرح چوب این متاع برخلاف متاع پیشین که بر روی بدنه فایبرگلاسی آن نقش بسته بود درین استخر بر روی بدنه برزنتی استخر نقش بسته میباشد .

این استخر نیز بسیار مقاوم میباشد و قادر است به نیکی استخر گذشته استحکام موردنیاز را داشته باشد ، این استخر دارنده مبنا هایی از متاع آلومینیوم میباشد که با سوار شدن بدنه برزنتی بر روی شالوده ها هیبت اساسی یک استخر ایده آل گرد را به خویش میگیرد . این شالوده ها بسیار مدل و در عین حالا مقاوم می‌باشند به دلیل آن که از آلومینیوم مستعمل میباشد ، این کالا همینطور خواص ضد زنگ داراست و می‌تواند سال های سال در جوار و واکنش با آب استحکام ما یحتاج را از خویش علامت دهد . این استخر در بعد ها ( قطر : 427 سانتی متر و طول : 107 سانتی متر ) ساخت‌و‌ساز گردیده که در مقایسه استخر پیش ساخته طرح چوب اینتکس یه خرده خرد خیس و عمق آن کمتر میباشد . شما میتوانید به راحتی این فرآورده را در هر محلی فعال‌ساز‌ی نمایید ، بست او در کنار این متاع نیز یک پمپ تصفیه آب فیلتری قرار داده میباشد تا به راحتی بتوانید وسعت بالای 15232 لیتری آب را سوای هدر رفتن قطره ای از آب تصفیه فرمایید ، این نوع پمپ ها نیز از چگونگی بسیار بالایی منتفع اند و می اقتدار بعداز یک سری توشه استعمال غربال آن را ردوبدل کرد .

استخر پیش ساخته طرح چوباین دو استخر پیش ساخته طرح چوب همان طور که گفته شد از شایسته ترین استخر های مهیا طرح دار دو مارک مطرح intex و bestway است که علاقه مندان اکثری را به سمت خویش کشانده میباشد به این دلیل‌که در مقایسه با دیگر استخر ها بسیار شیک و خوشگل می‌باشند . این استخر ها را می اقتدار در کمتر از 1 ساعت فعال سازی کرد ، همینطور شما میتوانید این استخر ها را تحت عنوان استخر های صنعتی نیز به کارگیری نمائید ، به عنوان مثال مصارف دیگر می شود به به کارگیری از استخر تحت عنوان استخر رویش ماهی و نیز استخر کشاورزی بهره مند شد . همینطور شما می‌توانید به طور دلخواه این استخر ها را به طور روکار ( بر روی زمین ) و توکار ( درون زمین ) فعال سازی فرمایید ، شما عزیزان میتوانید برای خرید استخر پیش ساخته طرح چوب خویش از روش مغازه intex مبادرت نمایید و تولیدها را با بها ارزان و با گارانتی و سرویس ها بعد از فروش خریداری فرمایید ، همینطور میتوانید فرآیند ارسال ، نصب و فعال‌سازی استخر را به نصاب های زبده این مغازه بسپارید .