استخر را می قدرت یک کدام از ورزش ها و تفریحات پرطرفدار معرفی نمود که علاوه بر به کار گیری های تفریحی و مقطعی استعمال های درمانی نیز دارااست و اکثری از پزشکان استخر را یک منش معالجه مطلوب برای دردهای عصلانی و همینطور درد های کمر و پا می‌دانند . در اکثری از بخشها فاصله زمانبر استخر تا خانه اشخاص ادله بر این شد‌ه‌است تا کمتر بتوانند از استخر به کارگیری نمایند . از سایر عوارض استعمال نشدن از استخر بعضی هزینه سنگین بعضا از استخر ها میباشد که دراین‌صورت نمی قدرت هر روز از این استخر ها بهره مند شد و منطقی به حیث نمیرسد . در‌این‌صورت مورد مطلوب برای شما به کار گیری از استخری است که در منزل ، گلشن و یا این که ویلای خویش قرار داده اید . درین بین می اقتدار اظهار کرد که هزینه سنگین تشکیل داد استخر بتنی ، افراد را از تنظیم استخر فردی بدور می نماید . اما جداگانه از هزینه سنگین استخر های بتنی می بایست زمانگیر بودن و خطاها تشکیل داد آن را نیز در لحاظ گرفت . کار حفاری کردن محل استخر و ساختن آن و همینطور طولانی بودن این عملیات ، بخش اعظمی از اشخاص را به سمت استخر های پیش ساخته هدایت می نماید . ولی استخر پیش ساخته چه می‌باشد ؟ چرا می بایست استخر پیش ساخته را جایگزین استخر های بتنی دانست ؟ ما درین نوشته‌ی علمی به چک این سوال های خوا هیم پرداخت تا شما خریداران بتوانید به راحتی جنس خویش را تعیین نمایید .

خرید استخر پیش ساخته

در صدر می بایست به هزینه تشکیل داد این استخر ها اشاره کنیم . به صورت نمونه شما در حالتی که یک استخر با ارتفاع 7 متر و پهنا 3.5 متر نیاز داشته باشید در کمترین وضعیت باید حدود 20 الی 25 میلیون تومان هزینه نمائید تا یک استخر با این بعد ها در دست داشته باشید . ولی این هزینه صرفا بخشی از دردسر های استخر های بتنی است که در‌پی به معایب دیگر این استخر ها خوا هیم پرداخت . اکنون در صورتی‌که شما بخواهید استخری با همین بعدها را به طور پیش ساخته تنظیم نمایید میتوانید با هزینه کردن حدود یک پنجم استخر بتنی ، این استخر را در مشت داشته باشید . ولی می بایست بدین نکته نیز اشاره نمود که مخارج غیر وابسته بخش اعظمی برای استخر های بتنی وجود دارااست که می بایست بر روی این هزینه اضافه نمائید . هزینه هایی همچون خرید پمپ تصفیه آب ، روکش استخر و اقلام مازاد ضروری که هزینه استخر بتنی شما‌را بیشتر نیز می نمایند . در کنار قسمت هزینه موضوع مجال نیز در این زمینه وجود داراست . ایجاد کرد یک استخر بتنی با ابعادی که در بخش بالا گفته شد قابلیت داراست حدود 1 ماه فرصت برنده شود ( ولی این مقادیر کلیه تقریبی هستند ) که فرصت بسیار متعددی در مقایسه با استخر های پیش ساخته ای هستند که در کمتر از یک ساعت نصب و فعال سازی میگردند و میتوانید در به عبارتی فرصت از آن به کار گیری نیز بکنید .

ولی می بایست در تشکیل داد استخر های بتنی به دردسر های حفاری و خطاها کوچک و تبارک دیگر نیز اشاره کرد که‌این ایرادات را استخر های پیش ساخته هیچ زمان نخواهند داشت . ولی در شرایطی که شما عشق به داشتن استخر بر روی زمین ندارید میتوانید بعداز حفاری استخر پیش ساخته را در محل حفاری گردیده نیز قرار دهید که در این مورد همیاران ما کاملا شمارا موعظه خواهند کرد و داده ها موردنیاز برای این عمل را به شما خواهند اعطا کرد . استخر های پیش ساخته را همیاران ما به صورت بدون پول تا محل معاش شما حمل خواهند کرد و آن را در کمتر از یک ساعت برای شما نصب خواهند کرد و در به عبارتی فرصت نیز میتوانید استخر را از آب مالامال کرده و از آن به کارگیری فرمایید . هم اکنون چنانچه شما نیاز به تشکیل داد استخر سرپوشیده داشته باشید نیز به کار گیری از استخر های پیش ساخته ممکن میباشد . کمپانی اینتکس برای این عمل آلاچیق های پیش ساخته ای را مهیا نموده است که در بعد ها گوناگون تنظیم گردیده اند و میتوانید بسته به نیاز خویش بعدها خویش را اعلام فرمایید و این آلاچیق ها را تنظیم نمائید . آلاچیق های پیش ساخته طوری پباده سازی گردیده اند که به راحتی بر روی استخر شما قرار خواهند گرفت و علاوه بر سرپوشیده شدن استخر ، زیبایی آن را نیز دوچندان می نماید . در عکس ذیل مثال ی بی آلایش ای از استخر پیش ساخته با آلاچیق مشاهده میکنید .

خرید استخر پیش ساخته

محصول بدنه استخر پیش ساخته یک دستور اساسی در خرید استخر است . شما بایستی استخری را گزینش فرمایید تا بتوانید سالیان سال از آن استعمال فرمائید و مشکلی برای آن پیش نیاید . اکثر استخر های پیش ساخته کمپانی اینتکس دارنده بدنه هایی از متاع پی او سی برزنتی می‌باشند که در درون این بدنه نیز از الیاف ابریشمی نیز مصرف شده میباشد و مقاومت آن دوچندان گردیده است . این استخر ها به قدری مستحکم هستند که با واکنش معمولی شی ءها نوک تیز با آنان هیچ وقت مشکلی برای آن‌ها پیش نخواهد آمد . ولی بایستی به‌این نکته نیز اشاره نمود که در شکل بروز اختلال برای این استخر نیز میتوانید به امداد بسته تعمیراتی که همپا جنس وجود دارااست آن را تعمیر فرمائید . یکی خصوصیت های این استخر ها این میباشد که در شکل ترک شدن و تعمیر کردن آن بخش ، استخر هیچ وقت از به عبارتی بخش مبتلا خلل نخواهد شد و نیاز به نگرانی دراین باره نیست . بدنه ی این استخر های پیش ساخته بر روی میله هایی از کالا آهن مستحکم قرار می گیرد و به یاری این میله ها استخر شما کاملا در قبال وزن آب و همینطور فشار وارد بر آن را در دست گرفتن می نماید و نیاز به نگرانی در‌این بخش نیست . این میله های آهنی تماما ضد زنگ بوده و همینطور در قبال رطوبت و باران در گیر فرسایش و زنگ زدگی نخواهند شد . اقلام متعددی به همپا این متاع وجود دارااست که به خریداران تحویل داده شود و . بعضی از این اقلام عبارتند از : نردبان اختصاصی برای رفتن به باطن استخر ، ذیل انداز اختصاصی برای خودداری از فرسایش کف استخر و جراحت وصال به زمین ، درپوش منحصر به فرد برای دوری از ورود آشغال و گرد و خاک به درون استخر و همینطور پمپ تصفیه است . پمپ تصفیه همپا کالا می‌تواند آب شما‌را تماما تصفیه نماید و نیازی به ردوبدل آب نخواهید داشت .

اما اقلام مازاد دیگر برای نظافت استخر وجود دارا‌هستند که جاروی اختصاصی استخر پیش ساخته یکی این اقلام است . می اقتدار اظهار‌کرد استعمال از این جارو ضروری میباشد چون درصورتی که آب داخل استخر مدتی راکد بماند بدنه استخر شرایط لغزندگی به خویش خواهد گرفت که شما میتوانید به امداد این جاروی منحصر به فرد از لیز شدن استخر پرهیز نمائید . همینطور ربات اسکیمر مخصوصی نیز برای این شغل تهیه و تنظیم گردیده است که می‌توانید با قرار دادن آن داخل آب این عمل را جاری ساختن دهید . این ربات به صورت به طور کامل هوشمند پباده سازی گردیده است و به طور اتوماتیک در درون استخر جنبش خواهد کرد و کف استخر را پاک خواهد کرد و نیاز به دخالت شما نمیباشد . برای راه‌اندازی جنس نیز شغل دشواری برای جاری ساختن دادن وجود ندارد . همان گونه که در قسمت های گذشته اشاره کردیم کار فعال‌ساز‌ی فرآورده را همیاران ما به نیکی برای شما اعمال خواهند اعطا کرد . محافظت از این فرآورده نیز عمل دشواری و بغرنج ای نبوده و باید از پاره شدن بدنه آن دوری فرمائید . ولی به سبب ساز به کار گیری از الیاف ابریشمی در درون بدنه ، شکاف شدن آن به راحتی نمیباشد و می‌توانید با خیال و خاطر سهل از استخر استعمال نمائید .

خرید استخر پیش ساخته اینتکس

استخر های پیش ساخته محصولاتی باکیفیت و با مقاومت بالا مطلوب برای به کار گیری های وقت گیر برهه زمانی ، ورزشی و یا این که تفریحی میباشد که با اعتنا به خصوصیت های این استخر ها نسبت به استخر های بتنی می قدرت از این استخر با خیال و خاطر ریلکس بهره برد . بدنه مقاوم ، مبنا های مستحکم ، اقلام مازاد و همینطور هزینه بسیار کمتر نسبت به استخر های بتنی از خصوصیت های این استخر به حساب می آید و به جهت وجود این عوارض ، عمل منطقی خیس برای داشتن یک استخر سرپوشیده استعمال از استخر های پیش ساخته مطلوب میباشد . جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه این کالا و یا این که تولیدات دیگر میتوانید با همیاران ما تماس برقرار نمایید تا شما‌را موعظه نمایند .