پنچرگیری و تعمیر استخر بادی کودک توسط مصرف کننده و یا پنچرگیری استخر های بادی توسط تعمیرکاران زبده شرکت اینتکس. در حالتی‌که که محصول آسیب دیده خود را برای پنچرگیری به تعمیرکاران شرکت اینتکس بسپارید از اعتقاد بالاتری نسبت به ترمیم کالا مورد نظر خود برخوردار خواهید شد. شرکت اینتکس با دستگاه های منحصربه‌فرد و با تجربه کافی اقدام به تعمیر جنس مورد نظر کرده و پس از تست یک الی 2 روزه در اتاق تست متاع تعمیر شده با ضمانت به مصرف کننده با قیمتی مقرون به صرفه داده گردد. در حالتی‌که نیاز دارید که جنس شما را ، ما برای شما تعمیر کنیم لطفا با شماره تلفن بی واسطه تعمیر کار استخر بادی و پیش ساخته تماس بگیرید و کالا خود را به صورت تعمیر شده از ما تحویل بگیرید.

روش پنچرگیری استخر بادی و تعمیر استخر بادی بچه یک کدام از مهمترین روش های تعمیر و ترمیم استخر های بادی بوده که هر مصرف کننده می بایست با آن آشنا گردد. همانظور که می دانید محصول ها بادی بخصوص استخر های بادی به دلیل داشتن جنس بدنه ای سبک و پلاستیکی از نوع PVC همیشه در معرض آسیب دیدن می‌باشند به همین استدلال در صورت اجرا ندادن نکته های مربوط به مراقبت و حفظ از تولیدها بادی موجب زخم رساندن بدین تولیدات گردد.

ولی یکی ویژگی های بسیار خیر و خوبی تولیدها بادی و استخر های بادی داشته قابلیت تعمیر آنها بوده که موجب غربت از یک بار مصرف بودن آن ها گردد. شیوه پنچرگیری استخر بادی همانند دیگر تولیدات بادی بوده که نیاز به آموزش اولیه کوتاهی خواهد بود تا پس از آن به راحتی اقدام به پنچرگیری استخر های بادی نمایید. اساسا پنچرگیری استخر های بادی بوسیله بسته مخصوص تعمیرات تولیدات بادی صورت گرفته که این بسته تعمیرات توسط فروشگاه اینتکس نیز عرضه میگردد.

بسته های تعمیرات محصولات بادی توسط دو شرکت بلندمرتبه اینتکس و بست وی تشکیل داد شده که مدل اینتکس مرغوب ترین و متداول ترین مدل بسته تعمیرات تولیدها بادی میباشد. بنابراین در زمان خرید مشاوره مایحتاج را از فروشندگان فروشگاه اینتکس دراین مورد بگیرید. اما شیوه پنچرگیری استخر های بادی روشی بی آلایش و بدون دردسر بوده که هر مصرف کننده ای میتواند این کار را انجام دهد.

برای تعمیر و پنچرگیری نخست بایستی محل آسیب دیده از استخر بادی را به طور دقیق پیدا کرده و در مکانی که از لحاظ دما شرایط معتدلی داشته اقدام به پنچرگیری کرد. دقت داشته باشید که در حین تعمیر یک استخر بادی باید تماما باد آن را تخلیه فرمائید تا موجب آسیب رساندن به محل پنچرگیری شده نشود. بعداز این فعالیت باید محل آسیب دیده را با چسب مایع جانور در بسته تعمیرات آغشته کرده و رول PVC در بسته تعمیرات را با حالتی گرد بریده و در محل مصدوم چسباند.

دقت فرمایید که می بایست رول بریده شده به اندازه محل آسیب دیده را نیز با چسب آغشته فرمایید تا توان چسبندگی افزایش پیدا کند. در پایان می بایست یک شی سنگین بالای 5 کیلوگرمی و یا یک وزنه را روی محل پنچرگیری شده به دوران دستکم 12 ساعت قرار اعطا کرد تا کاملا قسمت رخنه‌ شده یا پارگی را پوشش دهد. از آنجایی که استخر های بادی با فشار و دمای گوناگون آب در تماس است می بایست محل آسیب دیده طوری پنچرگیری گردد که دوباره سبب ساز به باز شدن محل پنچر شده نشود.

نحوه پنچرگیری استخر بادی | اینتکس بلاگ

تعمیر استخر بادی

نکته ای که در رابط پنچرگیری استخر های بادی وجود داشته این می‌باشد که بعضی از زخم دیدگی ها به طوری بوده که یا قابلیت پنچرگیری فراهم نبوده و یا در صورت پنچرگیری پس از مدتی دوباره زخم خواهد روءیت کرد. البته این نوع آسیب دیدگی ها بسیار کم پیش آمده به همین برهان اصولا استخر های بادی با تعمیر و پنچرگیری مانند روز نخستین خود قابل استفاده خواهند بود. برای پنچرگیری استخر های بادی می توان به دو صورت عمل کرد:

استخر های بادی اینتکس یکی از بهترین و کیفیت بالا ترین استخر های بادی میباشد که محبوبیت زیادی نیز در بین مشتریان دارااست . استخر های بادی از بهترین تولیدها برای تفریحات آبی میباشد که اکثر وقت ها مردم به کارگیری از آن را دوست دارا‌هستند . این استخر ها را می توان بر روی بام خانه ها و حیاط منازل به راحتی فعال‌ساز‌ی کرده و مورد استعمال قرار داد . درحال حاضر یک کدام از دغدغه ی مهم افراد برای خرید این محصول ها مال بدنه آن هاست .

گاهی ممکن است این استخر های بادی دچار جراحت دیدگی شوند ، حال ممکن هست این زخم دیدگی سهوی یا عمدی باشد ، ولی نباید نگران این قضیه بود چرا‌که به راحتی می قدرت قسمت های مصدوم را تعمیر کرد . پارگی ممکن می باشد تبارک یا کوچک باشد ، پارگی های تعالی را می بایست به دست متخصصان سپرد تا به بهترین شکل آنها‌را تعمیر کنند ، ولی پارگی های کوچک و ترک های ریز را می توان به نه و توسط افراد بی تجربه نیز انجام بخشید .

پس در‌حالتی که استخر بادی شما دچار زخم دیدگی جزئی میباشد دیگر نیازی به افراد خبره وجود ندارد و شما خودتان نیز می‌توانید به راحتی و با تنظیم چند چیز به نه برای رفع نقص‌ اقدام فرمائید . به‌دنبال این نوشته‌علمی نیز می‌خواهیم طرز های صحیح تعمیر کردن استخر بادی را به شما فراگیری دهیم و رویکرد های پیشگیری از وقوع جراحت دیدگی را بیان کنیم تا دیگر مبتلا نقص‌ نشوید.

استخر های بادی همان گونه که از اسم آنان پیداست به وسیله باد فعال‌ساز‌ی می شوند و دارای بدنه pvc می باشند به همین خاطر نیز بسیار آسیب پذیر هست ، اما سوال اینجاست که در عوض چه اشیائی آسیب پذیر می‌باشد . بدنه استخر های بادی اکثر وقت ها از متاع pvc میباشد و شرکت اینتکس به دلیل اینکه این کالا یکی برترین اجناس برای ایجاد کرد استخر های بادی میباشد ، اکثر تولیدات را با آن تشکیل داد می کند . پی وی سی قابلیت انعطاف پذیری بسیار زیاد می‌باشد و میتواند به نه در عوض فشار مقاومت کند .

همچنین خاصیتی ضد آب دارد و به همین خاطر میتواند به بهترین شکل در مجاورت و عکس العمل با آب دوام بیاورد و پوسیده نشود . اما ضعف هایی درین محصولات وجود داراست علت آن هم این است که بر اثر واکنش ممکن می‌باشد رخنه‌ و پاره شود . همچنین وسایل بسیار داغ و لبریز حرارت نیز قادر است به بدنه آن‌ها آسیب برساند . پس عالی می باشد وسایل تیز و چیره را به بدنه نزدیک نکنید تا به استخر بادی آسیبی نرسد . درپی طرز های پیشگیری از جراحت رسیدن به استخر های بادی را خوا‌هیم بیان کرد .

هم اکنون در حیث می‌گیریم که استخر بادی شما دچار جراحت شد ، چه طور باید آن را تعمیر نمائید . ما به شما روش صحیح تعمیر استخر اینتکس را خواهیم گفت . برچسب های تعمیراتی که با عنوان بسته تعمیرات به وسیله شرکت اینتکس ساخت شده اند را می‌توانید برای تعمیر محل آسیب دیده بکار گیرید . در نخستینِ فعالیت و اقدام اول می بایست محل دقیق آسیب را پیدا کنید . برای اینکار در آغاز استخر بادی خود را باد فرمایید ( باید باد استخر را تماما مالامال نمایید و کمتر از حد معمول نباشد تا بتوان محل جراحت دیدگی را پیدا کنید .)

آنگاه با استفاده از کف بدنه استخر را آغشته به آن کنید و آنچه را که مشاهده میکنید در نظر بگیرید . در حالتی‌که بخش آغشته شده کف کرد و حباب های ریز ایجاد کرد کرد قادر است بیان کنده محل جراحت باشد . حتی می توانید منطقه ای که مشکوک به جراحت دیدگی است را داخل آب فرو کنید و در صورتی هوا از محل مشکوک خارج شد می‌تواند گویای محل آسیب باشد . آن گاه که محل جراحت را شناسایی کردید می توانید با یک خودکار و هر چیز دیگری که پاک نشود محل را علامت گذاری فرمایید . ( این فرآیند بیشتر برای رخنه‌ های ریز هست که با مشاهده ساده قابل رویت نباشد و اگر محل رخنه‌ شدن و پاره‌گی قابل دیدن باشد دیگر نیازی برای این کار ها نیست ) .

بعد از اینکه محل زخم دیدگی را علامت زدید به طور کامل آن قسمت را خشک فرمائید تا در پی به خلل نخورید به دلیل آنکه می‌خواهید آن بخش را به چسب آغشته نمایید . پس از اینکار از برچسب به همان کمی که می‌خواهید محل آسیب دیده را تعمیر فرمائید ببرید ( در شرایطی‌که محل مجروح به اندازه یک سوراخ ریز است برچسب را عالی است به اندازه یک سکه و به صورت گرد ببرید ) ، پس از آن برچسب را آغشته به چسب مخصوص فرمایید و بر روی محل مصدوم قرار داده و فشار دهید . ( چسب را نباید بیشتر و یا کمتر از حد معمول بزنید ، در صورتی‌که چسب کمتر از حد معقول باشد ممکن هست به خوبی برچسب نچسبد و بعد از مدتی کنده گردد و در‌حالتی که بیشتر از حد معقول باشد ممکن هست هنگام چسبیدن ، اطراف را نیز چسبناک کند ) 

روش پنچرگیری استخر بادی | اینتکس بلاگ

بعد از چسباندن لیبل وزنه یا چیزی که سنگین باشد را بر روی آن قرار دهید تا زیر فشار قرار گیرد . سعی فرمائید وزنه ای که دارای سطح صاف میباشد را انتخاب نمایید تا سنگینی به صورت یکنواخت بر روی برچسب وجود داشته باشد . این وزنه را به فرصت 5 ساعت بر روی محل برچسب زده شده بگذارید تا چسب به نه بگیرد و پرس خواهد شد . بعد میتوانید استخر بادی را به مانند روز اول باد کرده و به کار گیری فرمایید .

نکته ای که در این بحث مطرح میباشد این هست که در‌صورتی‌که پارگی بیش تر از حد باشد دیگر نمی توان آن‌ها را با برچسب های تعمیراتی تعمیر کرد و نیاز می‌باشد که با نمایندگی های اینتکس تماس نتایج نمائید تا آن‌ها خودشان استخر بادی شمارا تعمیر کرده و نقص‌ را بزدایند . این برچسب ها ساخت شده به وسیله شرکت اینتکس هست و در برخی از استخر های بادی به صورت اقلام همدم می‌باشد و دیگر نیازی به تهیه آن نیست . در صورت نیاز نیز می توانید با فروشگاه اینترنتی اینتکس تماس بگیرید و برای خرید بسته تعمیراتی اقدام فرمائید.

برای پیشگیری ازحادثه و جراحت دیدگی در استخر هایی بادی میتوانید با رعایت یکسری نکته از وقوع آن دوری نمایید . همان طور که گفته شد بدنه استخر های بادی کمی آسیب پذیر می باشد و در برخورد با اجسام و اشیاء تیز ممکن است آسیب ببیند پس عالی می باشد که همواره استخر خود را در جای مناسبی فعال سازی فرمائید ، عالی می‌باشد از یک پارچه و یا پایین اندازی مناسب را پایین استخر باز فرمایید و استخر را بر روی آن قرار دهید .

همچنین بدنه این استخر های بادی ممکن هست بر اثر فشار بیش از حد مانند پریدن بر روی آن و .. نیز آسیب ببیند . بهتر است از نزدیک کردن اجسام و وسایل داغ به بدنه نیز خودداری کنید . همچنین خشک کردن استخر بعداز هر بار استعمال و سپس بسته بندی کردن آن نیز میتواند به طول عمر استخر بادی شما کمک کند . پس با خیال شل می توانید برای خرید استخر بادی مد نظرتان اقدام نمائید و نگران جراحت دیدن آنان نباشید.