استخر پیش ساخته را می قدرت یک متاع تماما ایده آل برای عده ای دانست که نیاز به یک استخر در ویلای خویش دارا هستند و قابلیت حفاری و ساختن استخر های بتنی را ندارند دانست . استخر های پیش ساخته با بعد ها متعدد تشکیل شده اند و نسبتاً می قدرت اعلام‌کرد برای کل نیاز ها و بعد ها دلخواه شما استخر پیش ساخته وجود داراست . درین مقایسه دو استخر 5 متری و 7 متری وجود داراست که به توضیح درباره آنان و ذکر تفاوت های آنها خوا‌هیم پرداخت . استخر های پیش ساخته را حتی می قدرت درداخل زمین نیز نصب کرد که کمپانی اینتکس شغل های متعددی را راجع به استخر های توکار ایفا داده میباشد و نصب های توکار را نیز برای شما اجرا داده و تضمین می نماید .

استخر پیش ساخته 5 متری

ارتفاع این استخر پیش ساخته اینتکس 549 سانتی متر ، پهنا آن 274 سانتی متر و طول آن 132 سانتی متر است که اندازه ی قابل قبولی برای استعمال در ویلا و تراس خانه شما میباشد . این استخر پیش ساخته بدنه ای از متاع پارچه شمعی برزنتی داشته و مقاومت بسیار بالایی در قبال آب و آفتاب بدون واسطه دارااست .

همینطور الیاف داخلی استعمال در بدنه ی این مال نیز به شما یاری می نماید تا بتوانید استخری مستحکم و مقاوم در قبال ضربه و فشار آب داشته باشید . محور های آلومینیومی به کارگیری در‌این جنس به خیر وزن استخر را تحمل می نمایند و به هیچ وجه تغییر و تحول صورت نخواهند بخشید .

وقتی که‌این استخر آکنده از آب خواهد شد این شالوده ها به صورت سفت در محل قرار گیری گردیده قرار می‌گیرند . همینطور بدنه ی این استخر پیش ساخته به صورت تماما مقاوم در قبال آب سرد و گرم است و در تاثیر به کارگیری با آب گرم مشکلی برای بدنه ی آن پیش نخواهد آمد .

استخر پیش ساخته پنج متری

استخر پیش ساخته 7 متری

استخر پیش ساخته 7 متری کمپانی اینتکس نیز یک کدام از تولیدات این مجموعه است که توانسته میباشد به سبب ساز اندازه مطلوب و ایده آل و همینطور مواد اول سکو یک به کار گیری در‌این متاع به یک متاع دوستداشتنی تبدیل گردد و بتوانید یک کدام از شایسته ترین تولیدات کمپانی اینتکس معرفی خواهد شد . ارتفاع این استخر پیش ساخته 732 سانتی متر ، پهنا آن 366 سانتی متر و طول آن 132 سانتی متر است که طول این استخر با استخر 5 متری این مجموعه موازی میباشد .

بدنه و شالوده های این استخر 7 متری نیز همچون استخر 5 متری بوده و تفاوتی ندارند . به منجر اندازه ی بزرگتر این جنس نسبت به سایز 5 متری ، گنجایش آب استخر نیز از 17203 لیتر که در استخر 5 متری وجود داراست به 31805 لیتر ارتقاء یافته میباشد که اما با فشار آب مطلوب مجال متعددی برای لبریز شدن نیاز ندارد و در تعدادی ساعت می قدرت آن را پر از آب کرد . خالی کردن آب این جنس نیز بازه زمانی فرصت متعددی نیاز ندارد و به یاری روزنه تخلیه مخصوصی که بر روی استخر درنظرگرفته شده میباشد می قدرت استخر را در دوران مجال مقداری خالی کرد و یا این که حتی به جای دیگری منتقل کرد .

از خصوصیت های اساسی استخر های پیش ساخته قابلیت و امکان انتقال آن است که به یاری این خصوصیت در شکل نیاز می‌توانید در کمتر از 1 ساعت استخر را گردآوری کرده و در محل دلخواه دیگری نصب کرده و از آن استعمال فرمائید . این خصوصیت در هر دو استخر 5 متری و 7 متری صحت می نماید و فرق ندارد .

پمپ تصفیه مصرف شده در‌این محصول ها به باعث اندازه های گوناگون این دو استخر ، با هم تفاوت داشته و در دو سایز گوناگون میباشد . پمپ هردو استخر از نوع شنی است و تفاوت این دو پمپ فقط در اندازه و اقتدار تصفیه میباشد که در استخر سایز 7 متری پمپ نبتا کارکشته تری قرار داده گردیده است که به جهت بزرگتر بودن استخر تماما منطقی به حیث می‌رسد .

استخر پیش ساخته هفت متری

توده بندی

استخر های پیش ساخته 5 و 7 متری کمپانی اینتکس محصولاتی پرفروش و پرطرفدار میباشند که مطلوب برای به کار گیری در ویلا ها و ایوان خانه میباشند که هر دو از بدنه ای از مال فایبرگلاس با الیاف شمعی بوده و تحمل فشار و ضربه بسیار بالایی داشته و در قبال فشار آب درون استخر به خیر مقاومت می نماید . همینطور به همدم این استخر ها ، پمپ تصفیه ، زیرانداز ، درپوش و نردبان منحصربه‌فرد نیز وجود دارااست که به خریداران تحویل داده میگردد . این اقلام اضافه برای هردوی این استخر ها بوده و تفاوتی ندارند .