گزینش در میان استخر پیش ساخته و جکوزی بادی تیتر نوشته‌علمی ای میباشد که در‌پی قصد داریم درباره‌ی ان کلام کنیم. مسلما هر دوی این ها دارنده مختصات ، مزایا و معایب متفاوتی می‌باشند که بعداز فهمیدن ان ها می‌توانید شایسته ترین تصمیم را گرفته و متاع فوق العاده ای را تعیین فرمایید. در همین خصوص بایستی نخست راجع‌به استخر پیش ساخته حرف کرده و بعداز ان تماما مقایسه ای در میان این دو را برای شما شرح دهیم.

اشکال استخر های پیش ساخته:

استخر پیش ساخته

همانگونه که می‌دانید استخر های پیش ساخته در بعدها ، صورت و ارگونومی های گوناگونی ساخت و ساز و عرضه شد‌ه‌است که ساختار هرکدام از ان ها با هم مختلف خواهد بود. در همین خصوص بایستی در آغاز این محصول ها را از حیث صورت و شمایل ارزیابی کنیم و در همین در بین نیز در زمینه‌ی کالا هر کدام هم سخن خوا هیم کرد.

استخر پیش ساخته برزنتی: این نوع از استخر مهم‌ترین و شایع ترین مثال از استخر های جان دار در بعدها بلندمرتبه است که معمولا از دو متر بعد ها این سبک ها آغاز گردیده و تا متراژ ده متر نیز ادامه دارااست. این تولیدها بدنه ای مقاوم داشته و نصب ان هم معمولا یک تا دو ساعت مجال می‌برد که‌این مقدار مجال نیز بسته به بعدها و هم اینگونه محل نصب این متاع گوناگون خواهد بود. هم اینگونه این تیم از استخر ها در اشکال گرد ، تعدادی ضلعی ، مربعی و مستطیلی وجود داراست که گشوده هم این صورت و شمایل نسبت به بعد ها این جنس تغییر تحول خواهد کرد. به کارگیری رایج از این متاع هم بیشتر در منزل های حیاط دار و جای هایی میباشد که شخص جای متبوع را به طور بدون نقص دارا باشد.

استخر پیش ساخته فریمی: یکی‌از استخر های جان دار در بازار استخر های فریمی میباشد که معمولا ظاهری مربعی یا این که مستطیلی داراست. این استخر از کنار هم قرار به دست آوردن کادر های متفاوت تاسیس شده است که بعدها گوناگونی هم دارااست. این استخر های معمولا تشکیل‌شده از بدنه ای با کالا پلی استر و یا این که برزنتی می باشند که کیفیت بالایی داشته و اسیب پذیری نادر تری هم نسبت به دیگر محصول ها داراست.

خرید استخر پیش ساخته

استخر های پیش ساخته ایزی ست: این استخر های معمولا ظاهری گرد دارا‌هستند و درست شده از بدنه ای با مال وینیل و یا این که PVC می باشند که قسمت بالایی ان ها به طور بادی بوده و با به کار گیری از پمپ باد بایستی این نصیب را باد کرده و بعد مبادرت به مالامال کردن این استخر از اب فرمایید. این فرآورده قابلیت و امکان فعال سازی خود کار را دارا هستند که‌این ویژگی یکی مهم‌ترین مزایای این تولید ها به‌حساب می‌آید. هم اینگونه داشتن وزن نادر و هم اینگونه وسعت مطلوب نیز یکی از دیگر از مفاد اساسی راجع به این تیم از استخر ها است. ولی بادی بودن کناره این جنس هم شاید یکی‌از نقاط ضعف گران قدر این مال به شمار برود که سبب ساز گردیده تا کیفیت این مثال از استخر ها در مقایسه با دیگر مثال های استخر پیش ساخته زیر خیس باشد.

تا این مکان فعالیت به طور مختصر و اثرگذار گونه های متفاوت استخر های پیش ساخته را برای شما شرح داده و کارایی کنیم تا روی هم رفته یه خرده با این تولیدات اشنا گردید تا بتوانید راجع به اشکال استخر پیش ساخته پیش مسئله فکری داشته باشد. اکنون قصد داریم تا درباره‌ی جکوزی های بادی هم برای شما در‌این مقاله سخن کنیم و در پایان نیز مقایسه ای دربین این دو جاری ساختن دهیم.

جکوزی بادی

جکوزی های بادی: جکوزی های بادی معمولا بعد ها کوچک تری نسبت به استخر های پیش ساخته دارا‌هستند و نصب و راه‌اندازی ان معمولا احتیاج به فضای کمتری خواهد داشت. در همین خصوص می بایست اعلام‌کرد که‌این محصول ها معمولا در صورت و شمایل گرد ، یک‌سری ضلعی ، مربعی و مستطیلی ساخت و عرضه گردیده‌است که تنوع صورت و ظواهر این تولید ها و تنوع در رنگ و مختصات این تولیدات یکی‌از وجه تمایز های اصلی ان با استخر های پیش ساخته است. هم اینگونه جکوزی های بادی معمولا به راحتی نصب شود و خودتان هم میتوانید به آسانی و با به کارگیری از DVD های اموزشی مو جود در کنار بسته بندی این تولید ها به آسانی مبادرت به نصب این کالاها فرمائید.

هم اینگونه گنجایش اب جکوزی حتما نسبت به استخر های پیش ساخته نادر خیس خواهد بود و در دوران فرصت کمتری هم می‌توانید جکوزی را به طور بدون نقص از اب لبریز فرمائید. اما درین خصوص می بایست به‌این نکته هم اشاره کرد که گنجایش جکوزی ها نسبت به استخر های پیش ساخته محصور خیس میباشد. یعنی شما درصورتی که قصد دارید مثلا خانوادگی و یا این که حتی با تعداد نفرات بیشتر از استخر های پیش ساخته به کارگیری نمائید شاید بتوان ذکر کرد که ه راحتی این قابلیت برای شما آماده خواهد بود البته جکوزی های بادی معمولا بیشتر از 4 نفر و یا این که حداکثر 6 نفر نمی توانند از ان به کارگیری نمایند.

هم اینگونه بایستی به‌این نکته هم راجع‌به جکوزی های بادی اشاره کرد که‌این گروه از محصول ها امکان این را دارند که بتوانید دمای اب را هم در درون ان به طور دستی در دست گرفتن فرمائید. هم اینگونه مهم‌ترین به کارگیری از جکوزی های بادی تحت عنوان اب درمانی میباشد که کسانی که اسیب های مفصلی چشم اند و یا این که قصد دارا‌هستند تا با اب عضله متبوع را ماساژ داده و ان را به طور ابتدایی خویش برگردانند می‌توانند از این کالا به کار گیری نمایند.

تا به‌این مکان عمل تلاش کردیم تا در زمینه‌ی هر دو کالا به طور جزئی و با بیان نکات مهمی از هر دوی این تولید ها شمارا تا حدود متعددی با ان ها اشنا کنیم. هم اکنون عملکرد داریم تا مقایسه کوچکی هم فی مابین این دو اعمال دهیم تا در انتهای این نوشته‌ی علمی با استحضار بی نقص مبادرت به خرید استخر پیش ساخته و یا این که خرید جکوزی بادی نمائید.

در شرایطی که این نوشته ی علمی را تا به‌این جا به طور بدون نقص دنبال کرده باشید میتوانید به‌این فیض پی ببرید که معمولا کسانی از استخر های پیش ساخته استعمال می نمایند که در وهله اولیه برای ان ها اطراف در حق تقدم نباشد و در واقع جای و بعد ها متبوع را برای داشتن یک استخر پیش ساخته در مشت داشته باشند.

نکته دوم نیز این آیتم میباشد که معمولا کسانی به سمت خرید جکوزی های بادی میروند که در بالا بخواهند از این تولید ها برای شغل های اب درمانی و یا این که به کار گیری از اب گرم ان سود کرده و با در دست داشتن در دست گرفتن دما و هم اینگونه فضای نادر بتوانند شایسته ترین کالا را گزینش نمایند. اما در‌این خصوص بایستی به‌این نکته هم اشاره کرد که شما با استعمال از یک اب گرمکن میتوانید به آسانی اب جان دار در درون استخر پیش ساخته را هم گرم نمائید که‌این آیتم خویش هزینه غیر وابسته ای را برای شما به یاور خواهد داشت و هم اینگونه امکان های یک جکوزی بادی و همین طور اختیارات و تجهیزات این کالا را هم در مشت شما قرار نخواهد بخشید و مطلقا محصور خیس میباشد.

خرید جکوزی بادی

نکته سوم نیز برای عده ای میباشد که عملکرد دارا هستند شنا نمایند و فضای متعددی را در چنگ داشته باشند که خب مطلقا بدین اشخاص سفارش میکنیم که به سمت خرید جکوزی بادی نروند زیرا بیشترین متراژ جکوزی های بادی فی مابین دو تا سه متر خواهد بود و این قابلیت را به شما نمی دهد که بتوانید با در دست داشتن فضای زیاد به راحتی شنا کرده و به اب بازی بپردازید.

هم اینگونه می بایست به‌این نکته هم به طور جدا اشاره کرد که جکوزی های بادی را میتوانید در بازه فرصت کوتاهی نصب و فعال‌ساز‌ی نمائید و حتی‌در فصول سرد سال و یا این که در مواردی که قصد به کار گیری از این فرآورده را هم ندارید میتوانید به آسانی ان را توده کرده و کنار بگذارید. در مورد این مورد نیز بایستی اعلام کرد که‌این قابلیت برای استخر های پیش ساخته هم وجود داراست البته هم وقت گیر بوده و هم شغل مشقت میباشد و معمولا اشخاص برای روی هم گذاشتن استخر های پیش ساخته به طور دوباره هزینه کرده و مبادرت به فراخوانی نصاب می نمایند.

در ارتباط شیوه حفظ و هم اینگونه تعمیرات این دو دلیل نیز بایستی اظهار کرد که معمولا بدنه های این محصول ها هر دو به طور مقاوم ایجاد شده است و در شکل اسیب دیدن هم می‌توانید به راحتی و با به کار گیری از برچسب تعمیرات این محصول ها را ترمیم نمایید البته مسلما نگهداری از جکوزی های بادی نسبت به استخر های پیش ساخته بی آلایش خیس است.

اما تهیه نمودن و ساختن یک دور و بر مطلوب برای نصب این دو استدلال هم یکی از دیگر از مفاد مهمی میباشد که بایستی به ان اعتنا نمائید چون برای ساختن فضای مطلوب برای استخر های پیش ساخته معمولا در پایین ان ها تاتامی قرار می‌دهند که در هنگام رویکرد رفتن محیطی قابل انعطاف و شل را تجربه نمائید البته جکوزی های بادی معمولا نیاز به‌این گزینه نداشته و دارنده کف بادی و یا این که مثال های مقاوم دیگر میباشد که نرمی و لطافت ما یحتاج را دارا خواهد بود.

در‌این نوشته‌ی‌علمی تا حدود متعددی کوشش کردیم تا شمارا با این دو جنس به طور اجمالی اشنا کرده و همت کنیم با مقایسه ای که دربین این دو اعمال دادیم شما‌را در خرید این محصول ها روی هم رفته اشنا کنیم. ولی شما می‌توانید با نگاهی به هر دو جنس از روش تارنما نمایندگی اینتکس و مقایسه ارزش و تلاش این دو خودتان شایسته ترین تصمیم را گرفته و در غایت خریدی بهتر را اجرا دهید.