استخر پیش ساخته intex یکی شایسته ترین استخر های پیش ساخته ساخت‌و‌ساز گردیده و عرضه گردیده به بازار تفریحات آبی‌رنگ و صنعتی بوده که در بین لبریز فروش ترین نوع استخر های فراهم قرار میگیرد. کمپانی intex وسیع ترین و برگزیدگان کمپانی آفریننده تولید ها بادی بوده که مبادرت به ساخت و ساز اشکال استخر های پیش ساخته نموده است. این مجموعه دارنده گونه های بخش اعظمی از استخر های پیش ساخته از حیث پباده سازی بدنه ، بعدها و گنجایش آب و همینطور فرآورده بدنه بوده که هرکدام میتوانند کاربرد های مختلفی را داشته باشند. اینتکس شرکتی گرانقدر بوده که برای ساخت تولیدها بادی و یا این که پیش ساخته خویش از استاندارد ترین و شایسته ترین پباده سازی و محصول بدنه به کار گیری کرده و در حین ساخت‌و‌ساز شدن کالاهای خویش را پیش از عرضه به بازار آزمایش می نماید. این قضیه در استخر های پیش ساخته بسیار رعایت گردیده و مدام از مداقه بالایی برای این موسسه بهره مند بوده میباشد.

ولی همان گونه که می‌دانید استخر های پیش ساخته یکی‌از شایسته ترین و مطلوب ترین وسیله های آبی‌رنگ برای اعمال اشکال تفریحات آبی رنگ و همینطور بر طرف کردن نیاز های کاری در صنایع گوناگون مانند پروش ماهی و یا این که کشاورزی میباشد. خصوصیت هایی که در استخر های اینتکس مشهود است، خریدار را به سمت خویش سوق میدهد. خصوصیت هایی مانند امکان فعال‌سازی در کمترین فرصت ، امکان نصب به طور توکار و یا این که روکار، امکان حمل و نقل استخر ، بها مقرون به صرفه نسبت به استخر های غیر پیش ساخته ، وزن و بعدها استاندارد و ... سبب گردیده تا استخر پیش ساخته را به یک کدام از شایسته ترین و مطلوب ترین آیتم های خرید تبدیل نماید. البته ضمن کمپانی اینتکس بی دینی های دیگری مانند بست او نیز مبادرت به ساخت گونه های استخر های پیش ساخته نموده است آن‌ها نیز دارنده چگونگی های خاص خویش میباشند. ولی درپی یار ما باشید تا به شناخت و توضیحات مختصر در رابط گونه های استخر های پیش ساخته intex بپردازیم...

استخر های پیش ساخته اینتکس در 7 نوع گوناگون پباده سازی و ساخت و ساز گردیده اند که هرکدام دارنده پباده سازی های بدنه خاصی می‌باشند. این استخر ها عبارتند از: 1- استخر های پیش ساخته مستطیلی والا 2- استخر های پیش ساخته مستطیلی برزنتی 3- استخر های پیش ساخته گرد فایبرگلاس 4- استخر های پیش ساخته گرد برزنتی 5- استخر های پیش ساخته اوال قاب 6- استخر های پیش ساخته بادی ایزی ست 7- استخر های پیش ساخته نوباوه. اینتکس مقاصد متفاوت بابت ساخت و ساز استخر های پیش ساخته با پباده سازی های متعدد داشته که درپی مقاله هر مورد از آن‌ها‌را معرفی خوا هیم کرد...

1- استخر های پیش ساخته مستطیلی بلندمرتبه: این نوع استخر های پیش ساخته مطرح ترین نوع استخر های مهیا اینتکس بوده که ساخت و ساز گردیده در 4 سایز متفاوت میباشند. استخر هایی که در بعدها های 4 متری ، 5 متری ، 7 متری و 10 متری ساخت‌و‌ساز گردیده و هرکدام دارنده گنجایش آب مجزایی می‌باشند. این نوع استخر ها محصول بدنه ای از نوع الیاف شمعی برزنتی با لایه ای قطور از PVC دارا‌هستند که از مقاومت بسیار بالایی برخوردارند. این نوع کالا بدنه در قبال دما و فشار آب ، گرما و نوروروشنایی آفتاب ، ساییدگی و بخش اعظمی از اتفاقاتی که در زمان به کار گیری از استخر پیش میایند مقاوم خواهند بود. این استخر ها به وسیله قاب های مدل و مقاوم خویش فعال سازی و نصب گردیده و دارنده امکانات بی نقص در بسته بندی خویش می‌باشند. از این استخر های پیش ساخته اینتکس می قدرت برای کاربرد های متفاوت به عنوان مثال تفریحات آبی‌رنگ در جای های متفاوت ، رشد ماهی و ذخیره آب در صنعت کشاورزی بهره مند شد.

استخر پیش ساخته اینتکس

استخر های پیش ساخته مستطیلی برزنتی: این نوع استخر های پیش ساخته نیز همچون سبک پیشین در 4 سایز گوناگون ساخت‌و‌ساز گردیده اند. استخر هایی که دارنده کالا بدنه ای از نوع الیاف شمعی برزنتی بوده و کاملا در رنگ آبی رنگ پباده سازی و ساخت و ساز گردیده اند. این نوع استخر ها به وسیله قاب های منحصر به فرد خویش فعال سازی و نصب گردیده و می‌توانند حتی مانند استخر های پیش ساخته مستطیلی تبارک به طور توکار و یا این که روکار در هر نقطه ای نصب شوند. استخر هایی که دارنده پباده سازی داخلی کاشی وار بوده که در طی روان نمودن آب داخل آن‌ها ظاهری خوشگل را برای مصرف کنندگان به یاروهمدم خواهد داشت. از سایر خصوصیت های این نوع استخر های اینتکس می شود به داشتن روزنه های منحصر به فرد تخلیه و ورود آب اشاره کرد. روزنه های آبی‌رنگ که می اقتدار هر سیرتکامل پمپ تصفیه آب را به آن ها وصل نمود. این نوع استخر های پیش ساخته نیز خلال موردها تفریحی میتوانند برای فعالیت های صنعتی بهره برد.

3- استخر های پیش ساخته گرد فایبرگلاس: این نوع استخر های پیش ساخته همان گونه که از اسم آن ها پیداست بدنه ای به طور کامل از محصول فایبرگلاس داشته و انعطاف آن ها کمتر از نوع الیاف شمعی می‌باشند. بدنه آن‌ها به طور قطعه قطعه بوده که بوسیله قاب های منحصربه‌فرد خویش نصب و فعال‌ساز‌ی می‌شوند. این نوع استخر ها در دو نوع متعدد از نگاه پباده سازی ظاهری ایجاد گردیده اند. یک کدام از آنان تک رنگ بوده و نوع دیگری نیز از پباده سازی چوبی برای نصیب بیرونی آن مصرف شده میباشد. نوع بی آلایش در سه سایز گوناگون و نوع چوبی نیز در دو سایز ساخت‌و‌ساز گردیده اند. وسیع ترین سایز و بعد ها آن‌ها هم اندازه (قطر: 569 سانتی متر ، طول: 135 سانتی متر) و کوچکترین آنان نیز موازی (قطر: 488 سانتی متر ، طول: 107 سانتی متر) خواهد بود. این نوع استخر ها نیز می‌توانند به طور تخصصی برای کاربرد های متعدد مصرف کنندگان به کارگیری شوند. بعد ها و گنجایش آب بالای آن ها قادر است به خیر پاسخگوی همگی نیاز های یوزرها باشد.

4- استخر های پیش ساخته گرد برزنتی: این نوع استخر های پیش ساخته با نوع پیشین از دید پباده سازی شبیه هم بوده ولی در نوع متاع بدنه تفاوت های متعددی دارا هستند. این نوع استخر ها دارنده کالا بدنه از نوع الیاف شمعی برزنتی با لایه هایی از نوع PVC بوده که صحیح همچون استخر های پیش ساخته مستطیلی برزنتی تشکیل‌شده اند. برهه زمانی های ساخت این نوع استخر ها از نگاه بعدها و گنجایش آب بیشتر از استخر های پیشین بوده و در 7 سایز گوناگون ساخت گردیده اند. مطرح ترین آنان ابعادی موازی (قطر: 732 سانتی متر ، طول: 132 سانتی متر) داشته که دارنده گنجایش آب 47245 لیتر است. سایز خرد نیز دارنده بعد ها (قطر: 305 سانتی متر ، طول: 76 سانتی متر) با گنجایش آب 4485 لیتر است. داشتن کاربرد های متفاوت در‌این نوع استخر های پیش ساخته نیز صحت می نماید چون که از متاع بدنه ، بعدها و گنجایش آب بالایی برخوردارند. گفتنی میباشد که استخر های پیش ساخته گرد برزنتی نیز بوسیله قاب های منحصربه‌فرد به خویش نصب و فعال سازی می گردند.

5- استخر های پیش ساخته اوال کادر: این نوع استخر های پیش ساخته دارنده پباده سازی متفاوتی بوده و در واقع ترکیبی از استخر های فریمی و ایزی ست می‌باشند. استخری هایی که در دو سایز بلندمرتبه (ارتفاع: 610 سانتی متر ، پهنا: 366 سانتی متر ، طول: 122 سانتی متر) و خرد (ارتفاع: 549 سانتی متر ، پهنا: 305 سانتی متر ، طول: 107 سانتی متر) ساخت و ساز گردیده و پباده سازی های بیضی صورت دارا‌هستند. این نوع استخر های پیش ساخته بدنه ای ساخت گردیده از محصول الیاف شمعی برزنتی داشته و کناره آنان از نوع پلاستیک PVC است. این نوع استخر ها چگونگی بسیار خیر و خوبی داشته و میتوانند به راحتی فشار و دمای متفاوت آب را تحمل نمایند. همینطور بدنه آن ها در قبال وضعیت جوی‌بار متعدد نیز مقاوم خواهد بود، به همین استدلال می قدرت از آن ها در فضای گشوده نیز به کار گرفت. فعال‌سازی این نوع استخر های اینتکس متعلق به دو دلیل است. اولیه کادر های نگهدارنده بدنه و دوم حاشیه بادی درنظرگرفته شده در بدنه استخر. در حالتی که یکی‌از آن‌ها به ایراد بر بخورند نصب آنان مشقت بار و ناممکن گردد.

خرید استخر پیش ساخته اینتکس

6- استخر های پیش ساخته بادی ایزی ست: استخر های بادی ایزی ست یک کدام از مدل ترین و مقرون به صرفه ترین استخر های پیش ساخته اینتکس برای به کار گیری در جای های گوناگون و متبوع مصرف کنندگان بخصوص در هجرت ها بوده که همه آنان بدنه ای درست شده از فرآورده الیاف شمعی مدل با راه و روش پلاستیکی از نوع PVC دارا‌هستند. استخر هایی که سوای کادر نصب گردیده و فقط نقطه مهم آنان برای نصب و فعال سازی حاشیه های بادی آن ها میباشد. پباده سازی انجام شده درین نوع استخر ها موجب گردیده تا فعال‌ساز‌ی آن ها بسیار آسان گردد. فقط کافیست حاشیه بادی را باد کرده و آن‌گاه آب را داخل بدنه سرازیر نموده تا استخر مربوطه به طور خود کار صورت بگیرد. این نحوه فعال سازی سبب ساز گردیده تا استخر های بادی ایزی ست به استخر های خودکار تبدیل شوند. استخر هایی که در 11 سایز گوناگون ساخت گردیده اند که اصلی ترین آنان ابعادی هم اندازه (قطر: 549 سانتی متر ، طول: 122 سانتی متر) و کوچکترین آن ها نیز دارنده بعدها (قطر: 183 سانتی متر ، طول: 51 سانتی متر) هستند.

7- استخر های پیش ساخته نوباوه: کمپانی اینتکس در کنار استخر های کاری و تفریحی تبارک برای اشخاص نادر سن نیز مبادرت به ساخت‌و‌ساز اشکال استخر های پیش ساخته کرده که در گونه های مختلفی ایزی ست و فریمی راهی بازار گردیده اند. این نوع استخر های پیش ساخته به راحتی فعال سازی و انباشته شده و بعضی از آن‌ها نیز دارنده خصوصیت هایی مانند داشتن سایه بان می‌باشند. این نوع استخر ها به جهت داشتن وزن و وسعت کمتر به راحتی به هر‌جا گزینه نظری حمل گردیده و حتی می اقتدار از آن‌ها تحت عنوان استخر توپ نیز برای فرزندان خویش به کارگیری فرمائید.

همگی استخر های پیش ساخته به جز استخر های پیش ساخته خردسال ها دارنده گارانتی از سوی کمپانی اینتکس هستند. همینطور در صورتیکه که قاب زبده اینتکس استخر های خریداری گردیده شمارا نصب نمایند، آن استخر ها از سرویس ها بعداز فروش نیز منتفع خواهند شد. برای خرید هر نوع استخر پیش ساخته خوب میباشد آغاز توضیحات و عیب گیری و رسیدگی های مرتبط با مال مربوطه را بازرسی کرده و با اعتنا به نیاز خویش مبادرت به خرید نمائید. در صورتیکه که نیاز به داده ها و ارشادوراهنمایی بیشتر بود می‌توانید با مراجعه به کمپانی اینتکس مبادرت به رفع نیاز خویش و تصویب پیشنهاد فرمائید. گفتنی میباشد که استخر های پیش ساخته قابل ارسال و نصب به همگی نقاط مرزو بوم خواهند بود.