معایب استخر پیش ساخته می‌تواند مشتمل بر ترک شدن بدنه استخر اینتکس باشد و همینطور ارتفاع قدمت استخر های فریمی پیش ساخته می‌باشد که به طور تقریب میان ۶ تا ۷ سال قدمت موءثر استخر های پیش ساخته می باشند که در شکل صحیح به کار بستن از استخر این فرمان حادثه خواهد زمین‌خورد . از سایر معایب استخر پیش ساخته میتوان به آسیب پذیر بودن محور ها های آن اشاره نمود که ممکن میباشد بر تاثیر شیب زیاد زمین فشار آب درون استخر به یک سمت هدایت گردیده و سبب ساز شکستگی مبنا های ان خواهد شد این مفاد از عیوب استخر های ساخت اینتکس هست که درین نوشته ی علمی توضیحات داده شد . از سایر نقاط ضعف استخر پیش ساخته میتوان به مقاومت نردبان آن در قبال وزن زیاد اشاره نمود و این نکته برای اشخاصی که وزن های هنگفت دارا‌هستند متاسفانه مطلوب وجود ندارد عالی میباشد از سبک های دیگری از نردبان های اماده به غیر از اینتکس مصرف شود. در بعضی از استخر های پیش ساخته که اسم ایزی ست را یدک می کشند معایب بیشتری را میتوان رویت کرد مثلا آن میتوان به هوای کناره استخر اشاره نمود که ممکن میباشد با کمترین ضربه و واکنش شی ها نوک تیز شکاف خواهد شد .

استخر پیش ساخته معایبی از این قبیل دارا هستند که در صورتی بخواهیم آن ها را نادیده بگیریم در توده شایسته ترین آیتم برای استعمال های مقطعی می باشد که هم در هزینه صرفه جویی گردیده و هم در طی و همینطور در اشغال شدن فضای ویلا و گوشه و کنار محل سکونت . در نصیب ابتدایی نوشته‌علمی مبادرت به توضیحات عنوان توشه درخصوص معایب استخرهای پیش ساخته کردیم که شاید به طور تماما بد بینانه به آنان نگاه داشتیم . در‌این قسمت می‌خواهیم مبادرت به تشریح مسئله نماییم و بیشتر در زمینه‌ی مورد های مذکور در ابتدا حرف کنیم . در قسمت اولیه معایب استخرهای پیش ساخته بیان شد که بدنه زخم پذیری دارا‌هستند ؛ آغاز بایستی بدانید که بدنه استخرهای پیش ساخته دارنده ساختار برزنتی دو و سه لایه به یار و همدم شیوه ای از الیاف شمعی می‌باشند که زخم پذیری آن‌ها در موقعیت معمولی بسیار نا ممکن میباشد . زخم پذیری این تولیدات بوسیله اجسام تیز و همینطور حرارت بسیار بالا واقعه می افتد که‌این فرمان خیر صرفا به استخرهای پیش ساخته بلکه به بقیه اثاثیه نیز می اقتدار زخم برساند . در‌حالتی که خواستار به کارگیری از استخرهای پیش ساخته در باغات و ویلا ها و یا این که اطراف های خانگی می‌باشید می بایست دقت داشته باشید که‌این تولیدات در گوشه و کنار هایی قرار بگیرند که عاری از محصول ها تیز باشند . پس در‌حالتی که بخواهیم به طور واقع‌بینانه بدین زمینه نگاهی داشته باشیم می بایست فهم کنیم که استخرهای پیش ساخته زخم های احتمالی خویش را در شکل عدم مراقبت صحیح از جانب ما می‌بینند که با رعایت نکات معمولی میتوانید با ذهنی شل از این تولیدها به کارگیری فرمایید . شایان بیان میباشد که نمایندگی طهران اینتکس تحت عنوان دکان مرکزی استخر پیش ساخته در کشور‌ایران بر روی تولیدها خویش تضمین یک ساله و سرویس ها بعد از فروش ماهر پنج ساله را قرار داده میباشد که خیال و خاطر شمارا از این بابت مجموعاَ شل می نماید . ولی در دعوا آسیب پذیر بودن شالوده های استخرهای پیش ساخته می بایست بدانید که محور های نگهدارنده استخر پیش ساخته از ساختار داخلی آهنی مقاوم به یار روکش آلومینیومی ضد زنگ تشکیل شده اند که استحکام بسیار بالایی را آماده می‌آورند .

استخر پیش ساخته

معایب استخر پیش ساخته

در صورتیکه استخرهای پیش ساخته به طور صحیح و اوصولی نصب شوند قابلیت شکستن مبنا های آن‌ها بسیار نا ممکن می‌گردد . بعضی از خریداران خودشان مبادرت به نصب استخرهای پیش ساخته می نمایند و با اعتنا به عدم تجربیات و مهارت کافی ، رخداد های ناگواری برای آنان می افتد . سفارش می شود که در شکل خرید استخرپیش ساخته از نمایندگی طهران اینتکس از سرویس ها نصب و فعال سازی تولیدات در سراسر مرز و بوم برخوردار گردید و با فرضی شل از تضمین و گارانتی تولیدها برخوردار گردید . نردبان های استخرهای پیش ساخته نیز ساختاری همانند محور های نگهدارنده دارا هستند و آهن و آلومینیوم مستعمل داخل آنان به راحتی قادر است وزن اشخاص تا صد و بیست کیلو گرم را در وضعیت استاندارد تحمل کند . تنها بایستی اعتنا داشته باشید که نردبان در سطحی صاف قرار بگیرد و به کناره های استخر متصل باشد تا شایسته ترین سعی را از آن مشاهده کنید . ضمن استخرهای پیش ساخته یه مجموعه دیگر مابین استخرهای پیش ساخته و استخرهای بادی وجود دارا‌هستند که به اسم استخرهای ایزی ست پر اسم و رسم می‌باشند .

این استخرها در نصیب بالایی خویش دارنده محیط بادشونده میباشد و نود درصد مابقی بدنه از برزنت دو لایه ساخته شده میباشد . اکثر این استخرهای ایزی ست به طور گرد می‌باشند و در شکل واکنش اجسام تیز میتوانند زخم پذیری بالایی داشته باشند . استخرهای پیش ساخته اکثر وقت ها در اطراف های خانگی گزینه به کارگیری قرار می‌گیرند و مطلوب برای به کارگیری در باغات نمی باشند و خوب میباشد در دور و اطراف های والا گلشن و ویلا از استخرهای پیش ساخته برزنتی با اساس های آلومینیومی به کارگیری نمائید . بایستی اعتنا داشته باشید که در شکل بروز هر سیرتکامل نقص‌ در بدنه استخرهای پیش ساخته ایزی ست میتوانید از برچسب تعمییرات استعمال فرمائید و به راحتی سوای داشتن علم و مهارت گذشته مبادرت به ترمیم قسمت مجروح فرمائید ؛ برچسب تعمییرات در اکثر دکان های اینتکس به طور غیروابسته قابل تهیه و تنظیم می‌باشند و ارزش بالایی ندارند . ولی از مزایای استخر پیش ساخته میتوان فاکتور های بسیار متعددی را تیتر کرد : استخر های پیش ساخته قابل انتقال می باشند و به راحتی در کمترین فرصت ممکن میتوان آن‌ها‌را گشوده و بسته و راه‌اندازی کرد بها استخرهای پیش ساخته بسیار به صرفه و ارزان میباشد و در مقایسه با همنوع خویش که استخر بتنی باشد به طور تقریب یک پنجم ارزش میباشد .

مزایا استخر پیش ساخته

از طرفی این سبک استخر های پیش ساخته مزیت های بسیار متعددی دارا‌هستند که میتوان برای مثال آن ها به سهولت در نصب آن اشاره نمود فضایی که برای استخر در حیث گرفته اید را از دست نخواهید بخشید و در شکل نیاز با کمترین مجال می‌توانید آن را گردآوری کرده و فضای اشغال گردیده را مجدد احیا نمائید. سرعت در فعال سازی اسباب و ملحقات بهداشتی و گرمایشی استخر پیش ساخته و پمپ های تصفیه اب هم یک کدام از دیگر از محاسن چنین استخر ها می باشند . در صورتیکه بخواهیم نگاهی اجمالی به مزایای استخرهای پیش ساخته داشته باشیم بایستی بگوییم که هزینه فعال‌سازی استخرهای پیش ساخته به هیچ عنوان قابل مقایسه با استخرهای سنتی کهن وجود ندارد و استخرهای پیش ساخته هزینه بسیار تحت تری را دربرگیرنده میگردند . استخرهای پیش ساخته در بعدها بسیار متنوع در بازارهای جهانی عرضه می گردند و از این رو محدودیتی در‌این ارتباط نخواهید داشت و با دقت به فضایی که در مشت دارید به راحتی میتوانید مبادرت به تعیین متاع متبوع فرمائید .

وزن کلی استخر پیش ساخته با اعتنا به ابعادی که دارا‌هستند گوناگون است ولی جا به جایی آن‌ها بسیار بی آلایش میباشد . وزن تقریبی استخرهای پیش ساخته به صورت میانگین هفتاد الی صد و پنجاه کیلوگرم می‌باشند که آرم از مدل بودن آنان داراست و علاوه بر اینکه بسته بندی این تولیدات به طور تماما گردآوری و جور درنظرگرفته شده میباشد و به راحتی بوسیله گونه های ماشین های سواری قابل حمل میباشند . در حالتی‌که خواستار به کار گیری از استخرهای پیش ساخته در گلشن و ویلای خویش میباشید که دارنده پوشش گیاهی است بایستی بگوییم که در هنگام گردآوری استخر میتوانید از آب داخلی استخر در جهت آبیاری درختان استعمال نمائید . به این خواسته در نصیب زیر استخرهای پیش ساخته روزنه هایی درنظرگرفته شده میباشد که قابلیت و امکان اتصال شیلنگ را نیز داراست و به راحتی آب داخلی استخر را در جهت مصارف آبیاری میتوانید به کارگیری نمائید .

معایب استخر پیش ساخته

نصب و فعال سازی استخرهای پیش ساخته در دوران مجال بسیار کوتاهی قابلیت و امکان پذیر میباشد ( دوران فرصت تقریبی 1 الی 3 ساعت بسته به بعد ها استخر ) . از این رو استخرهای پیش ساخته را به راحتی میتوانید در فضای خانگی و گلشن و یا این که ویلا تاسیس و با تغییر تحول فصل و یا این که عدم نیاز به آنها گردآوری کرده و فضای تولید گردیده را بازیابی نمایید . یک کدام از مهم ترین مزیت های استخرهای پیش ساخته همین مسئله نام برده میباشد که از این رو میتوانید از آنان در دور و اطراف هایی که فضای یه خرده برای تفریحات آبی‌رنگ دارید به کارگیری فرمایید . برای نصب استخرهای پیش ساخته با اعتنا به تجربیات یک‌سری ساله ای که دراین مورد داریم خوب میباشد توشه نخستین از تکنسین های کاربلد یاری بگیرید و بعد از آن از دفعات آینده و با بدست آورند قلق عمل خودتان می‌توانید مبادرت به نصب و فعال سازی جنس کنید . چون در دفعات نخستین ضمن نصب استخرهای پیش ساخته نصب اثاثیه جانبی مثلا پمپ تصفیه آب نیز بسیار اساسی است .