استخر بادی ایزی ست یکی‌از مدل ترین و مقرون به صرفه ترین استخر پیش ساخته ساخت گردیده بوده که از خصوصیت های جالبی در خویش منفعت میبرد. استخر های بادی ایزی ست دارنده پباده سازی و ارگونومی بدنه خاصی بوده و با بخش اعظمی از استخر های پیش ساخته دیگر تفاوت های متعددی داراست. این نوع استخر ها سوای قاب فعال‌سازی گردیده و نیاز به اجزا و امکانات مازاد برای نصب و فعال سازی ندارد. درین مقاله قصد داریم به معرفی بدون نقص استخر های بادی ایزی ست بپردازیم تا شناخت جامعی با آنان داشته باشید تا راهنمای خیر و خوبی نیز برای خرید و استعمال از این نوع استخر ها برای مصرف کننده ها باشد. ولی استخر های بادی ایزی ست به وسیله تعدادی کمپانی دارای اعتبار ساخت‌و‌ساز گردیده که اصلی ترین آن ها کمپانی اینتکس است. گرچه کمپانی بست او نیز مبادرت به ساخت و ساز اشکال استخر های ایزی ست کرده است. این نوع استخر های بادی در چندین سایز و گنجایش ساخت‌و‌ساز گردیده اند. کمپانی اینتکس مبادرت به ساخت 15 نوع استخر بادی ایزی ست در 11 سایز متفاوت کرده که هر مورد می‌توانند از کاربرد های مختلفی بهره مند باشند. کمپانی بست او نیز 16 نوع استخر بادی ایزی ست پباده سازی و ساخت و ساز کرده که‌این استخر ها نیز در 10 سایز گوناگون به بازار عرضه گردیده اند. در بالا بایستی بدین مورد اشاره کنیم که استخر های ایزی ست کمپانی اینتکس و بست او تفاوت متعددی با هم نداشته و از حیث متاع بدنه ، پباده سازی و سایز بدنه همانندی متعددی به یکدیگر دارا هستند. ولی اینتکس به جهت عمر بالایی که در ساخت تولیدات بادی و پیش ساخته داشته از باور بالاتری نسبت به بست او در بازار اینگونه محصولاتی شامل است، ولی بست او نیز یک حریف دور از شوخی برای اینتکس بوده که پا به پای آن مبادرت به عرضه محصول ها کیفیت بالا نموده است که تا کنون از فروش بالایی منتفع بوده میباشد.

استخر های بادی ایزی ست تمامی درست شده از متاع پلاستیک PVC و الیاف شمعی بوده که از مقاومت نیکی در قبال دما و فشار آب برخوردار میباشند. این متاع بدنه در لحاظ گرفته گردیده برای اینگونه استخر ها از انعطاف بالایی منتفع بوده که سبب میشود تا فعال‌ساز‌ی و روی هم گذاشتن جنس متبوع بسیار آسان خیس گردیده و جایگیری کمتری را داشته باشد. از نگاه پباده سازی نیز مجموع سبک های استخر های ایزی ست وضعیت گرد داشته و از حاشیه های بادی برخوردار می‌باشند. کناره های بادی درنظرگرفته شده درین نوع استخر ها نقطه اساسی برای فعال سازی استخر های بادی ایزی ست بوده که در شکل جراحت دیدن استخر مربوطه اصلا قابل فعال سازی نخواهد بود. البته این حاشیه بادی سبب ساز گردیده تا از استخر های بادی ایزی ست یک استخر اتومات پدید آورد. بعد از باد کردن حاشیه استخر و سرازیر نمودن آب داخل آن مشاهده خواهید کرد که استخر شما به طور اتوماتیک صورت خواهد گرفت. این خصوصیت در هیچ کدام از استخر پیش ساخته دیگر به کار گیری نشده میباشد، چون استخر های ایزی ست به مراتب بعدها و وزن کمتری نسبت به استخر های فریمی دارا‌هستند.

ولی در بالا از استخر های بادی ایزی ست اینتکس استارت میکنیم. شرکتی که 15 نوع استخر ایزی ست ساخت‌و‌ساز کرده که درپی به توضیح مختصری از آن ها خوا هیم پرداخت...

1- استخر بادی ایزی ست نوپا اینتکس: این استخر کوچکترین نوع استخر های بادی ایزی ست محسوب گردیده که دارنده بعدها (قطر: 183 سانتی متر ، طول: 51 سانتی متر) بوده و می تواند تا مقدار 886 لیتر آب را در داخل خویش مکان دهد. محصولی که رنگ بدنه آن با سایر همنوعان بزرگتر خویش تفاوت داشته و برای تفریحات آبی‌رنگ کودک ها بالای 3 سال به شغل برده میگردد.

2- استخر بادی ایزی ست با بدنه طرح زنبوری اینتکس: این استخر بادی ایزی ست نیز با پباده سازی بدنه متفاوتی ایجاد گردیده دارنده بعدها (قطر: 244 سانتی متر ، طول: 74 سانتی متر) با گنجایش آب 2419 لیتر است. استخری که قابل به کارگیری برای کلیه سنین درهرمکان متبوع خواهد بود.

3- استخر بادی ایزی ست با بعدها 244 در 76 سانتی متر سوای پمپ تصفیه اینتکس: این استخر ایزی ست از کوچکترین نوع استخر های بادی پیش ساخته اینتکس محسوب گردیده که فارغ از امکانات یاور مانند پمپ تصفیه آب منتفع است. گنجایش آب این استخر موازی 2419 لیتر است.

4- استخر بادی ایزی ست با بعد ها 244 در 76 سانتی متر با پمپ تصفیه اینتکس: این سبک از استخر های ایزی ست نیز همچون سبک پیشین خویش دارنده پباده سازی و بعد ها یکسانی بوده که فقط از پمپ تصفیه آب از نوع فیلتری منتفع است. این استخر نیز دارنده گنجایش آب 2419 لیتر میباشد.

5- استخر بادی ایزی ست با بعدها 305 در 76 سانتی متر فارغ از پمپ تصفیه اینتکس: این استخر ایزی ست یک سبک بزرگتر از نوع قبل که دارنده گنجایش آب 3853 لیتر است. استخری که فاقد امکانات مهمی به عنوان مثال پمپ تصفیه آب بوده به همین برهان از بها کمتری شامل است.

6- استخر بادی ایزی ست با بعد ها 305 در 76 سانتی متر با پمپ تصفیه اینتکس: این سبک از استخر های ایزی ست صحیح همچون سبک قبل مذکور دارنده بعد ها و فرآورده بدنه یکسانی بوده که دارنده گنجایش آب 3853 لیتر است. فقط تفاوت آن با سبک گذشته در داشتن پمپ تصفیه آب میباشد. پمپ یاروهمدم این محصول از نوع فیلتری است.

7- استخر بادی ایزی ست با بعدها 366 در 76 فارغ از پمپ تصفیه اینتکس: این استخر ایزی ست از سایز های میانی استخر های خود کار بوده که دارنده گنجایش آب 3853 لیتر است. این جنس میتواند با قیمتی مطلوب برای تفریحات آبی‌رنگ بسیار مطلوب باشد.

8- استخر بادی ایزی ست با بعد ها 366 در 76 سانتی متر با پمپ تصفیه اینتکس: استخری ایزی ست که به همدم خویش مغایر سبک پیشین از یک پمپ تصفیه آب فیلتری بهره مند بوده و دارنده گنجایش آب 3853 لیتری است.

9- استخر بادی ایزی ست با بعد ها 366 در 91 سانتی متر فارغ از پمپ تصفیه اینتکس: استخری با بعدها و گنجایش آب بزرگتر نسبت به دو سبک قبل که قادر است یک استخری با بها و اندازه مطلوب به مراد تفریحات آبی‌رنگ برای خانواده های نادر جمعیت باشد. محصولی که دارنده گنجایش آب 6732 لیتر میباشد.

10- استخر بادی ایزی ست با بعد ها 366 در 91 سانتی متر با پمپ تصفیه اینتکس: این استخر ایزی ست نیز مانند سبک پیشین پباده سازی و درست شده و دارنده گنجایش آب 6732 لیتر است البته دارنده یک پمپ تصفیه آب فیلتری میباشد. به همین استدلال مقداری از بها فراتر نسبت به نوع قبل خویش بهره مند است.

11- استخر بادی ایزی ست با بعدها 396 در 84 سانتی متر با پمپ تصفیه اینتکس: این استخر بادی ایزی ست به طور تک سایز ساخت‌و‌ساز گردیده که از گنجایش آب 7290 لیتر سود میبرد. استخری که به هم پا خویش از یک پمپ تصفیه آب فیلتری و یک پمپ باد برای فعال‌سازی بخش کناره استخر بهره مند میباشد.

12- استخر بادی ایزی ست با بعدها 457 در 91 سانتی متر اینتکس: این استخر از مطرح ترین نوع استخر های بادی ایزی ست بوده که دارنده وسعت و گنجایش آب 11772 لیتر میباشد. استخری که دارنده امکانات جامعی مثلا پمپ تصفیه آب فیلتری ، درپوش و زیرانداز بوده که‌این محصول را به یک کدام از بدون نقص ترین استخر های ایزی ست تبدیل کرده است.

استخر بادی ایزی ست

13- استخر بادی ایزی ست با بعدها 457 در 107 سانتی متر اینتکس: این متاع دارنده قطری یکسان با سبک گذشته خویش بوده و فقط در طول ارتقاء داشته میباشد. استخری که دارنده گنجایش آب 13214 لیتر بوده که قادر است امکان استعمال برای یک خانواده لبریز جمعیت را آماده سازد. این استخر نیز دارنده امکانات بدون نقص برای مثال پمپ تصفیه آب ، درپوش و زیرانداز میباشد.

14- استخر بادی ایزی ست با بعد ها 457 در 122 سانتی متر اینتکس: این استخر ایزی ست دربین استخر های با قطر 457 سانتی متر دارنده مطرح ترین طول و عمق بوده که میتواند مقدار 14141 لیتر آب را در خویش مکان دهد. محصولی با داشتن پمپ تصفیه آب فیلتری ، درپوش و زیرانداز به یک استخر ایزی ست با امکانات بدون نقص تبدیل شد‌ه‌است.

15 استخر بادی ایزی ست گران قدر اینتکس: این فرآورده اصلی ترین نوع استخر های بادی ایزی ست بوده که دارنده بعدها (قطر: 549 سانتی متر ، طول: 122 سانتی متر) است. ابعادی که گنجایش آب 15210 لیتری را به ارمغان می آرود. این استخر با اینگونه بعدها و گنجایش آبی‌رنگ خیر صرفا در تفریحات آبی‌رنگ بلکه برای صنعت رویش ماهی نیز آیتم بسیار قابل قبولی خواهد بود. کالایی که دارنده امکانات جامعی بوده و به راحتی در بازه زمانی فرصت مقداری فعال سازی می گردد.

اینک می رسیم به استخر های بادی ایزی ست کمپانی بست او. این موسسه نیز هماطور که اشاره کردیم در 16 نوع ساخت و ساز گردیده که به دنبال به توضیحات مختصری از هر سبک خوا‌هیم پرداخت...

1- استخر بادی ایزی ست بچه بست او: این استخر ایزی ست کوچکترین نوع استخر های بادی ایزی ست بست او بوده که برای خردسال ها بالای 3 سال به کار گیری میشود. استخری که دارنده بعدها (قطر: 152 سانتی متر ، طول: 38 سانتی متر) بوده و دارنده گنجایش آب 447 لیتر است.

2- استخر بادی ایزی ست با بعدها 198 در 51 سانتی متر بست او: این استخر ایزی ست نیز تحت عنوان یکی کوچکترین استخر های پیش ساخته اتومات بست او محسوب گردیده که برای سنین خردسال ها به کارگیری می‌گردد. استخری که دارنده گنجایش آب 1126 لیتری بوده که قابل به کارگیری در هر فضای متبوع مصرف کننده خواهد بود.

3- استخر بادی ایزی ست با بعدها 244 در 66 سانتی متر سوای پمپ تصفیه بست او: از محرمانه استخر های بادی ایزی ست خرد بست او بوده که دارنده گنجایش آب 2300 لیتری است. استخری با وزن بسیار مدل که قابل حمل در هر نقطه ای به وسیله دست خواهد بود.

4- استخر بادی ایزی ست با بعدها 244 در 66 سانتی متر با پمپ تصفیه بست او: این استخر با نوع پیشین خویش تفاوتی در بعد ها و مال بدنه خویش نداشته و صرفا دارنده یک پمپ تصفیه آب فیلتری است. خلال اینکه این استخر دارنده گنجایش آب 2300 لیتری نیز است.

5- استخر بادی ایزی ست با بعدها 305 در 76 سانتی متر سوای پمپ تصفیه بست او: استخری با بعد ها خرد که قادر است با گنجایش آب 3638 لیتر برای به کارگیری خانواده های معدود جمعیت بسیار مطلوب باشد. این کالا به راحتی قابل حمل در جای های متعدد خواهد بود.

6- استخر بادی ایزی ست با بعدها 305 در 76 سانتی متر با پمپ تصفیه بست او: این استخر ایزی ست دارنده گنجایش آب 3638 لیتر بوده که مانند سبک گذشته خویش دارنده بعد ها و محصول بدنه یکسانی میباشد. این استخر دارنده پمپ تصفیه آب فیلتری بوده که به نیکی وظیفه تصفیه آب این جنس را بر عهده خواهد گرفت.

7- استخر بادی ایزی ست با بعدها 366 در 76 سانتی متر فارغ از پمپ تصفیه بست او: این استخر بادی ایزی ست جزو سایز های میانی استخر های ایزی ست محسوب گردیده که دارنده گنجایش آب 5377 لیتر است. این جنس مورد نیکی برای تفریحات آبی رنگ خانگی خواهد بود.

استخر بادی ایزی ست اینتکس

8- استخر بادی ایزی ست با بعد ها 366 در 76 سانتی متر با پمپ تصفیه بست او: این استخر همچون سبک قبل خویش دارنده خصوصیت های اساسی یکسانی بوده و صرفا تفاوت آن در داشتن پمپ تصفیه آب فیلتری میباشد. این متاع نیز دارنده گنجایش آب 5377 لیتر است.

9- استخر بادی ایزی ست با بعد ها 366 در 91 سانتی متر سوای پمپ تصفیه بست او: استخری که همچون سبک پیشین دارنده قطر یکسانی بوده البته طول و عمق مهم آن با هم تفاوت دارا هستند. این جنس دارنده گنجایش آب 10179 لیتری بوده که می‌تواند برای تفریحات آبی رنگ در باطن خانه و یا این که ایوان مورد نیکی با اعتنا به وزن مدل خویش باشد.

10- استخر بادی ایزی ست با بعد ها 366 در 91 سانتی متر با پمپ تصفیه بست او: این استخر ایزی ست همچون سبک پیشین خویش دارنده خصوصیت های تشکیل داد یکسانی بوده البته به یار و همدم خویش از یک پمپ تصفیه آب فیلتری منتفع میباشد. این استخر نیز دارنده گنجایش آب 10179 لیتری میباشد.

11- استخر بادی ایزی ست با بعد ها 457 در 91 سانتی متر سوای پمپ تصفیه بست او: این استخر ایزی ست اولی سایز دربین استخر های ایزی ست با قطر 457 سانتی متر بوده که تحت عنوان استخر ایزی ست گرانقدر به بازار عرضه شد‌ه‌است. محصولی با گنجایش آب 10179 لیتر که می‌تواند امکان به کارگیری تحت عنوان استخر کاری را برای مصرف کنندگان مهیا سازد.

12- استخر بادی ایزی ست با بعدها 457 در 91 سانتی متر با پمپ تصفیه بست او: این استخر نیز مانند سبک قبل خویش دارنده بعد ها و متاع بدنه یکسانی بوده و دارنده یک پمپ تصفیه آب فیلتری باشد. این پمپ تصفیه می‌تواند به خیر پاسخگوی تصفیه گنجایش آب 10179 لیتری این استخر باشد.

13- استخر بادی ایزی ست با بعدها 457 در 107 سانتی متر سوای پمپ تصفیه بست او: این استخر بادی ایزی ست از نگاه طول و عمق بدنه تحت عنوان استخر میانگین با قطر 457 سانتی متر محسوب گردیده و دارنده گنجایش آب 12362 لیتر است. استخری که می‌تواند مورد خیر و خوبی برای تفریحات آبی رنگ در ویلا و یا این که باغات باشد.

14- استخر بادی ایزی ست با بعد ها 457 در 107 سانتی متر با پمپ تصفیه بست او: محصولی که دارنده بعد ها و گنجایش آب 12362 لیتری بوده که برای تفرحیات آبی رنگ و همینطور برای شغل های صنعتی مانند پروش ماهی به شغل برده میشود. این فرآورده خلاف سبک پیشین دارنده یک پمپ تصفیه فیلتری میباشد.

15- استخر بادی ایزی ست با بعدها 457 در 122 سانتی متر بست او: یکی مطرح ترین استخر های بادی ایزی ست بست او بوده که از چگونگی و کاربرد های بسیار خیر و خوبی شامل است. گنجایش آب این فرآورده موازی 13807 لیتر بوده که پاره ای بسیار بهتر برای این استخر میباشد. ضمن این در کنار این متاع امکانات بدون نقص به عنوان مثال پمپ تصفیه آب ، درپوش و زیرانداز قرار داده گردیده و یک نردبان برای آن در لحاظ گرفته گردیده‌است.

16- استخر بادی ایزی ست بلندمرتبه بست او: این استخر که اصلی ترین نوع استخر های بادی ایزی ست بست او محسوب گردیده که دارنده بعدها (قطر: 549 سانتی متر ، طول: 122 سانتی متر) است. این بعد ها گنجایش آب 21182 لیتری را به ارمغان آورده تا امکان استعمال از این جنس برای هر نوع کاربردی قابلیت و امکان پذیر باشد. محصولی که دارنده امکانات بی نقص مانند پمپ تصفیه ، نردبان ، درپوش و زیرانداز بوده به همین استدلال این جنس را به یک استخر بی نقص تبدیل نماید.