گونه های پمپ تصفیه استخر پیش ساخته استخر پیش ساخته محصولی میباشد که طی استعمال از آن به ابزار های اکثری جهت کامل شدن مراحل به کار گیری مشتریان نیاز داراست ، در وضعیت کلی می قدرت داعیه کرد که فارغ از وجود ابزار های جانبی قابلیت و امکان استعمال از استخر های پیش ساخته وجود نداشته و در شکل وجود آن نیز زمان مجال آن بسیار اندک خواهد بود . ابزار های جانبی استخر های پیش ساخته را مجموعاَ متحول می نمایند و یک شم بی نقص به فرد منتقل می نمایند . در حالی که سوای وجود آن ها خیر فقط احساس نیکی هنگام به کارگیری از آنان ندارند بلکه اححساس نا خوش آیندی نیز خواهند کرد که موجب پشیمانی از خرید آن‌ها می‌شود . خوشبختانه اینتکس همه نیاز ها را طبق تجربه ای که طی سال های دراز داشته بر طرف کرده و فعلا شاهد استخری بدون نقص هستیم که قادر است جایگزین یک استخر بتنی لوکس خواهد شد . شاید بتوان اعلام‌کرد دربین ابزار های مهمی که در قسمت اسباب و اثاث جانبی استخر قرار میگیرند پمپ تصفیه از اهمیت بیشتری بر خوردار بوده و به کار گیری از محرمانه تولیدها پیش ساخته اینتکس سوای وجود آنان صرفا در بازه تعدادی دقیقه قابل تحمل خواهد بود . درین نوشته‌ی علمی قصد داریم تا به طور بدون نقص به تکثیر ویژگی ها پمپ های تصفیه اینتکس بپردازیم ، پمپ هایی که فعلا در دو نوع کلی در بازار وجود داشته و هرکدام خصوصیت های مخصوص خویش را دارا‌هستند .

پمپ تصفیه استخر های پیش ساخته

در‌پی با ما یار و همدم باشید تا به مشاهده توضیحات بدون نقص پمپ های تصفیه اینتکس بپردازیم . پمپ های تصفیه از سه نصیب کلی درست شده اند . نصیب اولیه شلنگ های دو سوی استخر میباشد، این دو شلنگ وظیفه وارد و بیرون کردن آب را از باطن استخر بر عهده دارا‌هستند. قسمت دوم مخزن محل تصفیه میباشد این مخزن در پمپ های متنوع به طرق متنوع آب را تصفیه می نماید و باطن خویش یک ابزاری جدا داراست . به علاوه صورت آن نیز متنوع است که باعث به وجود کیفیت های متنوع میگردد . نصیب سوم مطرح ترین قسمت پمپ میباشد که مسئولیت مکش آب و پمپاژ مجدد آن به داخل استخر را بر عهده داراست . این قسمت بعدها به نسبت کوچکتری داشته و از یک سوی آن یک سیم برای اتصال به برق کشیده شد‌ه‌است . برای پر‌نور کردن این پمپ نیز یک کلید باطن محیط نایلونی قرار گرفته که به آسانی قابل به کار گیری است . پمپ های تصفیه آب با اعتنا به اینکه مخزن های مختلف و پمپ های گوناگون دارا هستند ، دارنده توان های مختلفی نیز می‌باشند . مجموعاَ می قدرت اظهار‌کرد که پمپ های تصفیه آب از نگاه توان مختلف بوده و ممکن میباشد دو پمپ تصفیه آب که پباده سازی یکسانی دارا هستند ، از اقتدار های مختلفی برخوردار باشند . به همین جهت نیز گزینش و استعمال از آنان مبتنی بر گنجایش و وسعت آب استخر خواهد بود . بدین ترتیب در هنگام به کار گیری و خرید پمپ تصفیه آب باید به‌این نکته قابل توجه اعتنا داشته باشید تا بتوانید شایسته ترین و مطلوب ترین پمپ های تصفیه آب را خریداری نمائید .

از لحاظ عملکرد نحوه تصفیه در پمپ های تصفیه در مجموع اینگونه میباشد که یک شلنگ آب منحصر پمپ تصفیه آب به روزنه خروجی استخر وصل میشود . از آن روش ، پمپ تصفیه با یاری انرژی برق ، آب را مکش کرده و به درون مخزن منتقل می نماید . در باطن مخزن غربال جای‌دارد که در سبک های گوناگون پمپ تصفیه آب ممکن میباشد این غربال ها متعدد باشد . درباره با غربال ها و سبک های آن پیرو توضیحاتی را سرویس شما مشتریان عزیز و ملازمان مغازه اینتکس ارائه خوا هیم اعطا کرد . بعداز آمدن آب استخر به باطن مخزن ها ، با فشار زیاد آب از لایه های غربال عبور کرده و گل و لای و یا این که کثیفی های آویزان در آب جذب غربال میگردد و در غایت به عبارتی آب با فشار از روش شلنگ خروجی پمپ و روزنه ورودی استخر به باطن استخر گشوده خواهد گشت . از این طرز نیز شما می‌توانید برای تصفیه کردن آب استخر از این پمپ های تصفیه یاری بگیرید و استعمال نمایید . وجود این پمپ های تصفیه بسیار ضروری میباشد ، چون شما میتوانید با استعمال از آن در مصرف آب صرفه جویی کرده و همینطور وقتی را برای اینکار هدر نداده و همینطور آب جان دار نیز هدر نخواهد رفت و هزینه ای را نیز برای بهای آب نخواهید پرداخت . در موقعیت کلی در بازار دو نوع پمپ تصفیه با اسم های پمپ شنی و پمپ فیلتری وجود داراست ، هر یک از این پمپ ها مزایا و معایب خویش را دارا‌هستند .

در آغاز به پمپ های شنی می‌پردازیم ، این تیم از پمپ های تصفیه دارنده یک مخزن توپی بسیار گرانقدر می باشند که با استعمال از کیسه های شن اختصاصی اینتکس مالامال میشوند ، آب با گذر از این مرحله تماما روشن و زلال می توان به حدی که دیگر نیاز به تمیزی دیگری وجود ندارد . از مزایای این پمپ ها می شود به با کیفیت آنان در هنگام به کار گیری اشاره نمود کیفیتی که در هیچ کالا دیگری مشاهده نشده و برگزیدگان پمپ تصفیه ساخت‌و‌ساز گردیده تاکنون میباشد . صرفا ایرادی که می شود به این پمپ وارد نمود ارزش آن میباشد . قیمتی که بیشتراز چهار تا پنج برابر پمپ های فیلتری است . پمپ های فیلتری نیز دقیقا عکس پمپ های شنی می باشند ، بدنه اساسی پمپ حالتی استوانه ای داشته و باطن آن یک غربال شبیه بدنه آن قرار میگیرد . آب با گذر از این نصیب به طور تمیز و عاری از هر سیرتکامل ماده آلوده و کثیف در می‌آید این نصیب از پمپ تصفیه کیفیتی به مراتب کمتر از پمپ های شنی داراست که به نوعی پاسخگوی نیاز های استخر های کوچکتر از 4 متر میباشد یعنی برای تمیزی استخر های پیش ساخته کوچک وجود اینگونه پمپی ما یحتاج نمیباشد . پمپ های فیلتری با وجود این عیب یک مزیت بسیار تعالی داشته و آن هم بها آن میباشد ، با خرید این پمپ فقط یک پنجم پمپ تصفیه فیلتری هزینه می‌کنید ، هزینه ای که قادر است پس انداز شمارا به طریق شگفت انگیزی در مقایسه با پمپ شنی نگهداری نماید. شلنگ های جان دار در بسته بندی پمپ تصفیه دوتا می‌باشند که به یک اندازه بوده و تفاوتی بین آنان نیست . هر دو شلنگ از یک سو به استخر متصل گردیده و از یک سوی دیگر به قسمت مکشی و قسمت پمپاژ پمپ تصفیه متصل می گردند. این شلنگ ها به هیچ عنوان کم آب نبوده و از پلاستیک بسیار نرمی تشکیل شده استو با فرم فنری خویش دارنده انعطاف اکثری است .

پمپ تصفیه استخر پیش ساخته

به‌این شکل که در وضعیت متعدد می قدرت از آن به آسانی به کار گرفت . پمپ های تصفیه آب نوع شنی از غربال های شنی استعمال می نمایند و در‌صورتی‌که مخزن پمپ تصفیه آب را گشوده نمائید ، مشاهده خواهید کرد که یک کیسه فیلتری در درون آن جای‌دارد که در درونش شن های تصفیه ریخته شد‌ه‌است تا از آن روش ، کثیفی ها بعد از عبور از غربال تصفیه گردیده و در غایت آب پاک و روشن از پمپ بیرون گردد . نکته مهم درین پمپ های تصفیه آب این میباشد که شما میتوانید از آن برای تصفیه آب رودخانه برای مالامال کردن استخر استعمال فرمائید . در صورتی استخر شما در کنار رودخانه ای جای دارد و دوست دارید که از آب رودخانه برای مالامال کردن استخر به کارگیری نمائید . می‌توانید از پمپ های تصفیه آب شنی به کارگیری کنید . به‌این شکل که شما شلنگ ورودی پمپ را به باطن رودخانه و دیگر شلنگ را به درون استخر بیاندازید تا از این نحوه بتوانید آب رودخانه را در به عبارتی شرایط که استخر را لبریز می‌کنید ، پیش از آن تصفیه کرده و آب منزه را به درون استخر هدایت نمایید . در‌این‌صورت کثیفی ها و گل و لای باطن رودخانه و یا این که سنگ ریزه ها وارد استخر نخواهند شد . این یکی اصلی ترین خصوصیت هایی میباشد که یک پمپ تصفیه آب شنی دارااست . چه بسا این نوع از پمپ های تصفیه آب را میتوانید به دلخواه خویش در اقتدار ها و گنجایش های متعدد خریداری نمائید . البته اعتنا داشته باشید که‌این پمپ های تصفیه آب عمدتا برای استخر های پیش ساخته گران قدر و عمدتا بالای 7 متر عملکرد دارااست .

برای استخر های پیش ساخته کوچک خیس به عبارتی پمپ های تصفیه آب فیلتری نیز به اندازه کافی جوابگو خواهد بود . هر چندین همانگونه که اشاره شد ، پمپ های تصفیه آب از لحاظ اقتدار گوناگون میباشند و در پمپ های تصفیه آب فیلتری که در آنان از غربال های کاغذی مرغوب و با توان جذب بالا به کار گیری میگردد ، شما میتوانید به شایسته ترین صورت آب را تصفیه نمایید . در‌صورتی‌که استخر پیش ساخته شما بلندمرتبه میباشد ، از پمپ های تصفیه آبی‌رنگ به کار گیری فرمایید که مخزن گرانقدر و غربال های تعالی نوع A را دارا‌هستند ، این در حالی میباشد که شما می‌توانید از پمپ های تصفیه آب سایز میانگین و یا این که کوچک نیز استعمال نمائید . برای اینکه بیشتر با این سبک ها آشنا گردید میتوانید به دکان اینتکس مراجعه کرده و به گروه بندی پمپ تصفیه آب بروید تا آن جا کلیه پمپ های تصفیه آب مو جود برای استخر های پیش ساخته و حتی استخر های بتنی را مشاهده کرده و تولیدها را با شایسته ترین کیفیت خریداری و به کار گیری نمائید . در کنار این دو نوع پمپ تصفیه آب لبریز فروش و دوست داستنی می شود به پمپ های تصفیه آب دیگر همانند پمپ تصفیه آب کارتریجی و پمپ تصفیه آب نمکی نیز پباده سازی گردیده اند که نوع نمکی آن علاوه بر تصفیه آب می‌تواند آب استخر را نیز ضد عفونی نماید . اما شیوه های بهتری برای ضد عفونی کردن استخر وجود داراست که می‌توانید آن را تکمیل کننده پمپ های تصفیه آب بدانید و از آنان نیز برخوردار گردید . مغازه اینتکس قرص هایی با تیتر قرص کلر ارائه نموده است که می‌توانید بوسیله شناور قرص کلر آن را به درون آب استخر بیاندازید تا به شایسته ترین صورت کلر مایحتاج استخر را تامین کرده و اینچنین بتوانید آب استخر را از وجود میکروب ها و باکتری ها و ... ضد عفونی کرده و کیفیت آب را بسیار خوب نگه دارید تا شنا کردن در آب استخر یا این که بازی ها و آب تنی بسیار دلچسب باشد . غربال های پمپ های تصفیه آب امکان ردوبدل دارا هستند ، بدین ترتیب شما میتوانید بعداز سپری شد زمان ای از فرصت به کارگیری ، غربال های پمپ تصفیه را که دیگر کارایی قابل قبولی نداشته و آلوده گردیده اند را برداشته و یک غربال تازه را جایگزین آن فرمائید .

پمپ تصفیه استخر پیش ساخته اینتکس

اعتنا داشته باشید که شما میتوانید غربال های متناسب با پمپ های تصفیه را نیز از فروشگاه آنلاین اینتکس تهیه و تنظیم کرده و از آن برای تصفیه کردن عالی به مخزن پمپ ها اضافه نمایید . اعتنا داشته باشید که برای زمانبر خیس شدن قدمت غربال شما می‌توانید بعداز دوران ها ، در شکل آلوده و کثیف شدن غربال آن را گشوده کرده و بیرون نمائید ، بعد از آن با به کار گیری از شلنگ آب غربال را پاک بشویید و مجدد در باطن پمپ تصفیه آب قرار دهید . به‌این شکل دیگر نیاز وجود ندارد که خیلی زود غربال ها را عوض نمایید و پولی را نیز برای تهیه و تنظیم غربال تازه بپردازید . پمپ های تصفیه به طور بدون نقص کوشش مشابهی دارا هستند ، برای نصب آنان بایستی از کوشش مشابهی بهره برد . نخست دو شلنگ را به بدنه متصل کرده و استخر را از آب مالامال می‌کنیم، در مرحله بعدی برای اولی توشه پمپ را از آب پر‌نور فرمائید تا به شغل خویش ادامه دهد. در حالتی که درباره ی آن رضایت بدون نقص نداشتید نیز میتوانید از جاروی اسکیمر و قرص کلر به کارگیری نمایید . جارو های اسکیمر وسیله هایی جداازهم برای پاک کردن آب استخر به شمار می‌روند و شما می‌توانید با استعمال از آن‌ها ، کثیفی های شناور بر روی آب که درشت بوده و پمپ تصفیه آب قوی به پاک کردن آن وجود ندارد به کارگیری نمائید . همینطور می‌توانید از آن‌ها برای لای روبی کف استخر های پیش ساخته و بقیه استخر ها نیز استعمال نمایید . برای مشاهده و خرید پمپ های تصفیه اینتکس می‌توانید از کاغذ پمپ های تصفیه آب استخر پیش ساخته و سنتی استعمال نمایید . همینطور درین برگه میتوانید بقیه اسباب جانبی و امکانات مایحتاج استخر ها را که برای حفظ از استخر ارائه شده اند را نیز مشاهده و آن‌ها‌را تنظیم نمائید .