شاید برای نخسین بار میباشد که نام این استخر ها را می شنوید و یا این که داده ها مختصری از این محصول ها دارید . همانگونه که میدانید استخر ها یکی شایسته ترین تفریحات آبی رنگ است که هواداران متعددی را نیز دارااست . همواره اکثر وقت ها عموم که دارنده ویلا و منازل گرانقدر می‌باشند به درنگ این افتاده اند که در تراس و پایین زمین منزل خویش استخری را بسازند تا به راحتی بتوانند به تفریحات آبی رنگ خویش برسند . یک کدام از استخر هایی که به مانند استخر های بتنی و سیمانی شغل می نمایند و میتوانند آب را در یک محل نگه دارا‌هستند استخر های پیش ساخته می‌باشند .

این استخر ها دارنده مزایای بسیار متعددی می باشند ؛ البته معایبی نیز دارا‌هستند که مورد گفت و گو این مقاله نیز است . مزایا این استخر ها بسیار زیاد میباشد که درین نوشته‌ی علمی به تنی چند از آنها پسنده می‌کنیم تا در‌پی معایب آن را تماما گستردن دهیم تا شما عزیزان با داده ها کافی از این محصول ها ، به صحت مبادرت به خرید استخر پیش ساخته خویش فرمایید .

عیب های استخر پیش ساخته

معایب استخر پیش ساخته

این استخر ها در بعدها مختلفی ساخت‌و‌ساز گردیده اند که اشخاص می‌توانند سازه به نیاز خویش یکی‌از آنان را تنظیم کرده و آیتم به کارگیری قرار دهند . استخر های پیش ساخته که اکثر زمان ها دارنده بعدها بزرگی هستند را می قدرت در ذیل زمین سوئیت ها ، تراس ویلا ها و حتی روی بام های کبیر که دارنده مساحت بزرگی هستند فعال سازی کرد . فعال سازی این استخر ها عمل هر کسی وجود ندارد و نیاز میباشد که اشخاص مجرّبی که یادگرفتن های موردنیاز را چشم اند ، برای اینکار رسول شوند تا به شایسته ترین صورت استخر را فعال سازی و آب بندی نمایند . بعضی بر این نظریه می باشند که استخر های پیش ساخته نمی توانند به مانند استخر های بتنی و سیمانی کار نمایند ، البته بایستی بگوییم که به این شکل وجود ندارد و می قدرت آنها‌را هر چندین عالی نیز آیتم به کار گیری قرار بخشید . استخر های پیش ساخته قابل حمل هستند و به همین ادله می قدرت در شکل نقل جای و یا این که سازه به درخواست مشتری آن را گشوده کرده و در محل جدیدی نصب کرد . همین خصوصیت یکی مزیت های استخر های پیش ساخته به نسبت استخر های سیمانی و بتنی است و مطرح ترین مزیتی که سبب گردیده مشتریان نگاه ویژه تری به‌این تولید ها داشته باشند . همینطور شما میتوانید با خرید استخر های پیش ساخته هزینه بسیار کمتری به نسبت استخر های سیمانی پرداخت فرمایید و به همین مراد میتوانید در هزینه ها صرفه جویی نمایید . استخر های پیش ساخته را می قدرت در زمان بسیار معدود و با به فعالیت به چنگ آوردن نصاب های حرفه‌ای ، در پهنا مقطع فرصت 2 ساعت فعال‌ساز‌ی کرد ، البته استخر های بتنی به این شکل نیست و نیازمند مرحله هایی برای ایجاد کرد میباشد . به صورت مختصر بایستی بیان کرد که استخر های سیمانی آغاز مورد نیاز میباشد در ابعادی که میخواهید استخر را بسازید را در لحاظ بگیرید و آن‌گاه مبادرت به حفاری فرمائید ، بعداز آن مورد نیاز میباشد تا دیواره ها را با سیمان یا این که بتن آب بندی کرده و کاشی هایی را به دیواره های آن بزنید . آن‌گاه لوله کشی های موردنیاز را اعمال دهید ، این پروسه و مصالح مستعمل مخارج گزافی را میطلبد البته استخر های پیش ساخته با هزینه بسیار نادر می‌توانند راه‌اندازی گردد .

معایب استخر پیش ساخته

معایب استخر پیش ساخته

استخر های پیش ساخته را می اقتدار هم بر روی زمین و سطح صاف نصب کرد و هم با حفاری زمین آن را در باطن زمین قرار دهید تا مانند استخر های بتنی خواهد شد . پس می‌بینیم که استخر های پیش ساخته دارنده مزیت های اکثری میباشد که ما به تفصیل پاره ای از این مزیت ها بسنده کردیم . ولی نمی قدرت اعلام کرد که‌این استخر ها تنها دارنده مزیت می باشند ، بلکه معایبی نیز دارا هستند که بر خی از آن‌ها‌را میتوانید با رعابت نکاتی نادیده بگیرید . به هر درحال حاضر ، درین نوشته‌ی‌علمی به معایب استخر های پیش ساخته می‌پردازیم تا شما عزیزان با پیش گویی این عیب ها بتوانید تصمیم خیر و خوبی بگیرید و استخر مد لحاظ و دوست داستنی خویش را گزینش فرمایید .

معایب استخر پیش ساخته

معایب استخر پیش ساخته

همان گونه که گفته شد استخر های پیش ساخته دارنده مزایای بسیار متعددی میباشند که موجب گردیده تا دوستداران اکثری را پیدا نماید ، ولی این استخر ها معایبی نیز دارا هستند که پیرو آنان‌را بازگو میکنیم تا شما عزیزان آن‌ها‌را بدانید . از این معایب می شود به بدنه آنها اشاره نمود . بدنه این استخر ها ممکن میباشد به گذر زمان ترک خواهد شد و جراحت ببیند . عمری که استخر های پیش ساخته فریمی دارا‌هستند نزدیک به 6 تا 7 سال است که به نسبت استخر های بتنی کمتر میباشد . لازمه اینکه ارتفاع قدمت استخر های پیش ساخته ارتقاء یابد این میباشد که می بایست از استخر صحیح به کار گرفت و عواملی که موجب می گردد تا ارتفاع قدمت استخر کاهش یابد را هیچوقت نبایستی اعمال بخشید . یک کدام از دیگر از معایب استخر های پیش ساخته می شود به آسیب پذیر بودن کادر و اساس های آن اشاره نمود ، از جمله درصورتی که استخر را در سطح همواری قرار ندهید و زمین دارنده شیب هرچند جزئی باشد ، موجب میگردد تا بیشتر وسعت آب به سمت شیب زیر خیس ، رفته و فشار بیشتری را بر بدنه و مبنا ها وارد نماید . در صورتی‌که به استخری که در اینگونه موقعیتی جای دارد و دارنده شیب است پژوهش نشود ممکن میباشد منجر شکسته شدن محور ها و جراحت دیدگی آحاد استخر گردد . پس تلاش فرمائید تا در هنگام نصب استخر ، این شغل را به اشخاص کاردان بسپارید و رخود آن را نصب نکنید تا به گذر زمان به اتفاق سبب ساز نشود . می‌بینیم که با رعایت نکات ایمنی می‌توانید از وقوع این رخداد دوری کرده و از عیب ضعف شالوده ها دیده پوشی فرمائید .

استخر پیش ساخته

معایب استخر پیش ساخته

یکی از دیگر از نقاط ضعف استخر های پیش ساخته می شود به نردبان ضعیف آن اشاره نمود ، نردبانی که درین استخر ها قراردارد و به مراد راحتی در ورود و خروج اشخاص به درون است از قوای بدنی مطلوبی منتفع وجود ندارد و نمی تواند وزن کسانی را که دارنده وزن بالاتری میباشند را تحمل نماید و ممکن میباشد بعد از استعمال های متفاوت جراحت ببیند . برای خودداری از این حادثه شما میتوانید از نردبان های منقطع استعمال فرمایید تا به راحتی با باطن استخر بروید و از وقوع اتفاق خودداری نمائید . استخر های پیش ساخته ای که با تیتر استخر های ایزی ست شناخته میشوند نیز دارنده عیب هایی در کناره های بادی خویش دارا‌هستند ، به این صورت که ممکن میباشد با عکس العمل وسایل نوک تیز و غالب جراحت ببینند و منجر بروز ایراد در کوشش استخر شوند .

همان طور که گفته خواهد شد استخر های پیش ساخته دارنده به این شکل عیب هایی میباشند و معایب متعددی ندارند ، و همین عیب های نادر را می قدرت با حفظ و حفظ صحیح ، نادیده گرفت . به همین خواسته و با مزیت های بسیار زیاد این استخر ها به مانند ، هزینه بسیار نادر خیس ، قابل انتقال در کمترین فرصت ، و فعال‌سازی و گردآوری در زمان بسیار نادر اشاره نمود . حدود مقرون به صرفه بودن استخر های پیش ساخته به نسبت استخر های بتنی به طور تقریب یک پنجم میباشد و همین فرمان میتواند بسیار یاری هم اکنون باشد . در شکل عدم نیاز به استخر می قدرت استخر های پیش ساخته را به راحتی گشوده کرده و محل اشغال گردیده را مجدد احیا نمایید .

معایب استخر پیش ساخته

مغازه intex که یک کدام از گرانقدر ترین مغازه های اینترنتی در موضوع فروش استخر پیش ساخته به حساب آورده می شود و یکی مرکزها تخصصی و دارای اعتبار در کشور ایران میباشد ، این دکان اشکال متفاوت و متنوعی از استخر های پیش ساخته را در دسترس قرار داده میباشد تا مشتریان عزیز با باور بدون نقص بتوانند از نمایندگی اینتکس مال مد لحاظ خویش را با گارانتی دارای اعتبار خریداری نمایند و با ارسال متاع بوسیله نصاب ، استخر را درب خانه تحویل بگیرید ، تا بعد نصاب در کمترین فرصت استخر را فعال‌ساز‌ی کرده و تحویل شما دهد . مطمعنا از خرید این تولیدات و کارایی آنها راضی خواهید بود . برای دستیابی داده ها بیشتر میتوانید با برقراری تماس با کارشناسان مذاکره کرده و داده ها کافی را استخراج نمائید .