بدون‌شک یکی شایسته ترین نوع استخر های خانگی و یا این که فردی به عبارتی استخر پیش ساخته می‌باشند ، چرا‌که استخر های پیش ساخته دارنده مزیت های اکثری می‌باشند که دیگر استخر ها مانند استخر های سیمانی و بتنی نمی توانند از آنان سود ببرند . از مهمترین این مزایا می شود به پرتابل بودن استخر های پیش ساخته اشاره نمود ، این نوع استخر ها که از پیشین بوسیله موسسات ساخت‌و‌ساز گردیده اند به نحوی پیاده سازی گردیده اند که میتوانید با سرهم کردن و نصب محور ها و دیواره ، استخر را راه‌اندازی نمایید ، مجال نصب این تولیدها بسیار تحت میباشد و در مقایسه با فعال سازی و تاسیس یک استخر بتنی فرصت بسیار مقداری را خواهد گرفت ، همانگونه که گفته شد این تولید ها به طور کامل پرتابل میباشند یعنی قابلیت انتقال دارا هستند به همین ادله نیز به راحتی می‌توانید استخر پیش ساخته خویش را به دفعات گشوده کرده و در محل جدیدی نصب فرمائید ، همینطور با گذاشتن سرمایه و هزینه کمتر شما میتوانید مالک یک استخر خانگی و فردی خوب با تجهیزات بالا بشوید . در یک نگاه کلی چنانچه همگی هزینه هایی که قرار میباشد برای تاسیس یک استخر بتنی و سیمانی صرف گردد را به مانند خرید مصالح ، استخدام نیروی کار ، مهندس ، لوله کشی ، پمپ تصفیه آب و ... در حیث بگیرید در مقایسه با خرید استخر پیش ساخته حتی با بعد ها بسیار والا نیز می بینیم که تهیه و تنظیم و خرید استخر های پیش ساخته یا این که مهیا بسیار مقرون به صرفه خیس از سایر استخر ها میباشد ، لذا به همین ادله میباشد که بخش اعظمی از عموم برای داشتن یک استخر فردی و خانگی به خرید استخر های شرکتی یا این که به عبارتی پیش ساخته روی آورده اند .

راهنمای نصب استخر پیش ساخته

وجود یک استخر فردی و یا این که خانگی در محل معاش می‌تواند اثر بسیار خیر از دید شور و سالم برای اشخاص داشته باشد و به کارگیری از یک بستر ایده آل برای آب تنی موجب می‌گردد تا لحظاتی خنده رو و با طراوتی را به یاروهمدم دوستان و یا این که خانواده پشت راز بگذاریم . البته پیش از هر چیزی و پیش از خرید استخر پیش ساخته می بایست بعضا موردها را مانند دور و بر و محل قرار گیری و همینطور نیاز خویش را در حیث بگیرید ، استخر های پیش ساخته در گونه های بسیار مختلفی ساخت و ساز گردیده اند که بیشتر در انواع هندسی دایره ای ، مستطیلی ، مربعی ، بیضی و شش ضلعی ساخت می گردد که در بالا باید ذوق وسلیقه خویش را دخیل درین دستور نمایید و استخر پیش ساخته دوستداشتنی خویش را در لحاظ داشته باشید ، آن گاه با دقت به محل قرار گیری و محل نصب استخر ، بعدها استخر پیش ساخته خویش را تعیین فرمائید ، اکثر زمان ها اشخاص در یک نگاه کلی برای نصب استخر های پیش ساخته پایین زمین منزل و تراس خلوت و یا این که ایوان پشتی منزل خویش را تعیین می نمایند ، این دو محل یکی‌از شایسته ترین محل ها برای نصب استخر های پیش ساخته میباشد ، ولی باید در حیث داشته باشید که محل تعیین گردیده به مراتب والا خیس از بعد ها استخر پیش ساخته شما باشد ، همواره محل استقرار یک استخر پیش ساخته می بایست ابعادی بیشتراز یک متر تا دو متر از هر بخش استخر پیش ساخته داشته باشد تا قابلیت به کارگیری و همینطور نصب آن مهیا باشد ، پس در لحاظ بگیرید که پیش از خرید محل قرار گیری استخر پیش ساخته خویش را در حیث بگیرید و بعد متناسب به آن استخر پیش ساخته را تعیین نمایید .

یادگرفتن نصب استخر پیش ساخته و راهنمای آندر ارتباط با گزینش تحت زمین برای نصب و فعال‌سازی استخر پیش ساخته می بایست در حیث داشته باشیم که آیا قصد دارید تا استخر پیش ساخته را به طور روکار نصب نمایید یا این که توکار ؟ استخر های پیش ساخته امکان این را دارا‌هستند که آنان‌را به طور رو عمل یعنی بر روی زمین و به طور توکار یعنی درون زمین نصب نمائید ، به همین ادله در صورتیکه قصد دارید تا استخر پیش ساخته خویش را در تحت زمین به طور روکار نصب نمایید ، به طول سقف ذیل زمین نیز اعتنا فرمائید تا بعداز نصب به کارگیری از استخر پیش ساخته با خلل مواجه نشوید ، البته در صورتیکه قصد فعال سازی و نصب استخر پیش ساخته به طور توکار را در پایین زمین دارید هیچ مشکلی وجود نخواهد داشت . قابل ذکر میباشد که برای گود برداری همواره از هر طرف استخر پیش ساخته یک متر بیشتر از مساحت استخر گود برداری صورت بپذیرد و طول گود برداری با طول استخر یکسان باشد ، همینطور در شرایطی‌که می‌خواهید که استخر پیش ساخته شما در ایوان حتی‌د‌ر باطن زمین قرار گیرید و به طور توکار نصب نشود گود برداری آن را نیز به مانند گود برداری پایین زمین اعمال دهید ، در شکل فعال سازی به طور روکار نیز هیچ نیازی به گود برداری وجود ندارد و چه بسا شغل شما بسیار ریلکس خیس خواهد بود . البته برای فعال سازی استخر به طور روکار باید عواملی را در حیث بگیرید که در زمان استعمال استخر پیش ساخته شما در گیر واقعه نشود و آسیبی نبیند ، برای پند بیشتر درپی مقاله هم پا ما باشید .

یادگرفتن نصب استخر پیش ساخته و راهنمای آنهمانطور که گفته شد پیش از هر کاری باید محل قرار گیری استخر پیش ساخته را انتخاب نمائید ، در شکل تصمیم گیری برای نصب استخر پیش ساخته به طور روکار می بایست سطح زمین را تمیر فرمایید ، پیش از پاک کردن می بایست مشاهده کنید که سطح زمین ناهمواری نداشته باشد و محل تماما مسطح باشد کج بودن زمین قادر است در بازه زمان بر به استخر پیش ساخته شما جراحت وارد نماید به دلیل آن که در شکل متمایل بودن زمین به یک سمت و عدم وجود سطح مسطح سبب ساز می گردد تا آب به یک سمت فشار آورده و در زمان مجال وقتگیر سبب ساز تضعیف شدن مبنا های آن بخش خواهد شد ، پس باید با اندازه گیری با دستگاه هایی زیرا تراز سطحی تماما مسطح را ساخت و ساز فرمایید ، در‌صورتی‌که سطح نیز صاف خلا میتوانید آن را با چنگک ، شن ، بیل ، صافی ، کفگیر ، شن کش و ... صاف و هم سطح نمایید . همینطور فعال سازی استخر پیش ساخته بر روی سطوحی که بر روی آن اشیائی زیرا سنگ ریزه ، ماسه ، خاک ، آسفالت ، شاخ و برگ درختان و ... وجود داراست ابدا توصیه میشود پس باید به خیر کف محل قرار گیری استخر پیش ساخته را منزه نمایید تا در شکل فعال‌ساز‌ی و لبریز کردن وزن آب سبب جراحت دیدگی کف استخر پیش ساخته شما نشود . برای کاهش خطر این جراحت دیدگی شما میتوانید از تحت انداز نیز استعمال فرمائید ، درین ارتباط تاتمی هایی بوسیله بیشتر نمایندگی ها نمایندگی ها و دکان استخر پیش ساخته ارائه شد‌ه‌است که می‌توانید با خرید آنان کف بسیار قابل انعطاف را برای استخر پیش ساخته خویش آماده فرمائید ، وجود این تاتمی ها خطر جراحت دیدگی کف استخر را به صفر کاهش می‌دهد . این تاتمی ها به طور یک متر در یک متر برش داده گردیده است و می اقتدار با اتصال آنان به یکدیگر تاتمی با بعدها گران قدر خیس را ساخت .

فراگیری نصب استخر پیش ساخته و راهنمای آنپس از این فرآیند دفعه میرسد به گشودن استخر پیش ساخته و تفکیک اساس ها ، بدنه و پیچ و مهره های آن ، استخر های پیش ساخته متنوع می باشند که می بایست به نسبت پیاده سازی و نوع اتصالات آنان استخر پیش ساخته را نصب فرمائید ، برای اینکار دی او دی هایی در کنار کالا قرار گرفته میباشد که می شود به شایسته ترین صورت استخر های پیش ساخته را نصب کرد ، همینطور نصاب هایی برای این این شغل استخدام گردیده اند که میتوانید از آنان برای نصب کردن هر چه خوب استخرتان امداد بگیرید . فروشگاه آنلاین اینتکس که از تبارک ترین مرکز ها فروش استخر پیش ساخته در جمهوری اسلامی ایران میباشد ، نصاب های ماهر و زبده ای را به سرویس گرفته میباشد که میتوانند در سریع ترین موقعیت ممکن استخر پیش ساخته خریداری گردیده شما‌را ارسال و در برهه زمانی مجال 1 الی 2 ساعت استخر شما‌را در هر بعدها یا این که تنوعی نصب و راه‌اندازی نمایند . البته در‌حالتی که خودتان قصد اجرا این فعالیت را دارید می بایست بعد از بیرون کردن استخر پیش ساخته از باکس و برنامه کودکان خویش ، پارچه یا این که بدنه برزنتی جنس را بر روی زمین پهن نمائید ، آنگاه ردیف هایی که به طور فریمی پیاده سازی گردیده اند و قرار میباشد به یکدیگر متصل شوند را از درون بدنه رد کرده و به یکدیگر متصل نمائید ، اکثر اوقات این ردیف ها و میله ها از فرآورده آلومینیوم یا این که فایبرگلاس می‌باشند ، بعداز آن میله های عمودی که به عبارتی محور های استخر میباشند را به ردیف های افقی بالایی متصل نمائید ، بعد از آن استخر پیش ساخته خویش را سرپا کرده و بخش های پایینی بدنه برزنتی را به شالوده ها متصل فرمایید تا استحکام شالوده ها عالی گردیده و در وضعیت مهم خویش قرار بگیرد ، بعداز این مرحله نصب بدنه مهم استخر پیش ساخته شما به نقطه پایان می‌رسد .

فراگیری نصب استخر پیش ساخته و راهنمای آنپس از برپا کردن استخر پیش ساخته وهله می‌رسد تا پمپ های تصفیه آب را به استخر متصل نمائید ، استخر های پیش ساخته به نسبت بعد ها و وسعت آبی رنگ که دارا‌هستند دارنده پمپ های تصفیه آب میباشند که با به کار گیری از آن می قدرت وسعت بالای آب استخر را در برهه زمانی مجال بسیار نادر تصفیه کرد ، لازمه هر استخر اعم از همگانی ، فردی ، بتنی ، پیش ساخته و ... که از وسعت بالایی برخودار اند این میباشد که پمپ تصفیه آبی‌رنگ را برای تصفیه آب آن به کار گرفت به دلیل آنکه استعمال مکرر اشخاص از آب می‌تواند موجب آلودگی آب استخر گردد ، درین مرحله پمپ تصفیه آب استخر را از درون باکس بیرون کرده و در حوالی روزنه های ورودی و خروجی آب استخر پیش ساخته قرار دهید ، لوله های پلاستیکی ، فنری این پمپ ها را نیز بیرون کرده و یک طرف آن را به روزنه ورودی پمپ و لوله دیگر را در بخش خروجی پمپ تصفیه متصل نمائید . لوله ای که در بخش ورودی پمپ تصفیه آب متصل گردیده است را به روزنه خروجی استخر که اکثر وقت ها زیر خیس از روزنه ورودی قرار بخشید متصل فرمایید ، و لوله ای که به روزنه خروجی پمپ تصفیه آب متصل گردیده است را به روزنه ورودی آب استخر که اکثر وقت ها در بالای بدنه استخر جای‌دارد متصل فرمایید ، آن گاه با به کارگیری از بست لوله ها را سفت فرمایید تا آب نشتی ندهد ، بعد از آن مبادرت به لبریز کردن آب استخر خویش نمائید ، بعداز مالامال شدن پمپ تصفیه آب را به برق متصل فرمایید و پمپ تصفیه کن خویش را آزمایش فرمائید که آب از آن عبور نماید ، بعد از یقین از درستی پمپ باد وهله می‌رسد به قرار دادن نردبان جنس ، بعداز قرار دادن نردبان فرایند نصب استخر پیش ساخته شما به نقطه پايان می‌رسد و می‌توانید از مال خویش به کارگیری نمائید .

شیوه های نصب و فعال‌ساز‌ی استخر پیش ساخته : استخر های پیش ساخته مثال ای از استخر های تشکیل‌شده شرکتی می باشند که دارنده پیاده سازی بسیار بهتر در بعدها بسیار گرانقدر میباشند ، به همین انگیزه نیز نیاز به فعال‌ساز‌ی دارا‌هستند . استخر های پیش ساخته قابلیت و امکان آن را دارا‌هستند تا به دفعات زیاد راه‌اندازی و گردآوری شوند ، البته نکته قابل توجه درین دعوا این میباشد که می بایست به صدق این تولیدها را فعال‌ساز‌ی نمایند . با اعتنا به عشق و علاقه بسیار زیاد مشتریان به به کارگیری از استخر های پیش ساخته ، امروزه در در درون جمهوری اسلامی ایران نیز می‌بینیم که بخش اعظمی از هموطنان گرامی از استخر های پیش ساخته به مکان استخر های بتنی استعمال می نمایند ، به همین خواسته دکان اینتکس که مغازه مرکزی استخر پیش ساخته در کشور ایران میباشد ، قصد دارااست تا شیوه های نصب و راه‌اندازی استخر پیش ساخته در همه سبک ها را به شما عزیزان فراگیری دهد تا بتوانید به شایسته ترین صورت از این تولیدها دوست داشتنی و دوستداشتنی استعمال فرمایید .

طرز نصب و فعال‌سازی استخر پیش ساخته فریمی :

استخر پیش ساخته فریمی در مقایسه با بقیه استخر های پیش ساخته دیگر از پرکاربرد ترین و دوست داستنی ترین سبک ها میباشند که به جهت داشتن خصوصیات و مختصات اختصاصی خویش اینچنین دوستداشتنی و لبریز فروش می باشند . از دلایل مالامال فروش بودن این متاع می شود به داشتن بعدها بسیار گرانقدر آن اشاره نمود ، همینطور این نوع از استخر های پیش ساخته که با تیتر استخر فریمی شناخته می‌شوند ، ضمن داشتن بعدها بسیار تبارک و بهتر ، بسیار مقاوم بوده و به کار گیری از کادر و شالوده در تشکیل داد آن سبب ساز ارتقا استحکام و دوام آن گردیده‌است تا اینچنین به خیر و خوبی بتواند در قبال ضربه و فشار مقاوم باشد . یک استخر پیش ساخته بلندمرتبه مستلزم آن میباشد تا بتواند وسعت بسیار بالای آبی‌رنگ که در درون آن قرار داده گردیده است را به نیکی تحمل نماید . طرز های نصب و راه‌اندازی استخر پیش ساخته فریمی نسبت به سبک های دیگر پاره ای طاقت فرسا میباشد ، به همین برهان در درون پکیج و برنامه کودکان جنس ، عمدتا DVD های آموزشی به طور متنی و ویدیویی قرار داده شد‌ه‌است که میتوانید با مشاهده کردن و استیناف دفترچه راهنما به خیر استخر فریمی خویش را فعال سازی نمائید . البته نکته های مهمی فی مابین همگی استخر های پیش ساخته وجود داراست که آن هم گزینش محل مطلوب برای راه‌اندازی و نصب میباشد . نکته حائض اهمیت درین زمینه این میباشد که استخر پیش ساخته را باید در یک زمین صاف و هموار فعال‌سازی نمائید ، داشتن شیب بر روی زمین قادر است منجر عده شدن آب در یک قسمت گردیده و اینچنین به اساس ها فشار وارد نماید ، ولی چنانچه که زمین صاف باشد هیچ مشکلی برای استخر به وجود نمی آید . ولی این اختلال فقط برای استخر های پیش ساخته فریمی که دارنده اساس می‌باشند نبوده و باید در سبک های دیگر نیز به‌این نکته اعتنا داشته باشید .

برای فعال‌ساز‌ی این نوع از استخر های پیش ساخته بعد از گزینش یک محل مطلوب ، میتوانید استخر پیش ساخته را فعال‌سازی نمایید . برای اینکار در بالا زیرانداز کالا را بر روی زمین پهن کرده و بعد از آن بدنه استخر را که معمولا از برزنت است بر روی زیرانداز گشوده نمایید ، به طوریکه نصیب خوشگل آن که معمولا آبی‌رنگ بوده و یا این که پیاده سازی سرامیکی دارااست ، افزایشی قرار بگیرد ، چون این پیاده سازی دقیقا دیواره های داخلی و کف استخر میباشد . بعداز آن به ترتیب مبنا ها را همان گونه که در فراگیری نقل شده میباشد ، راه‌اندازی فرمائید و در غایت میله های تبارک که به عبارتی کناره های استخر میباشد که وصل نمائید و استخر را به طور ایستاده قرار دهید . میتوان بیان کرد اتصالات استخر های پیش ساخته هر چقدر بهتر باشد ، با اعتقادوباور بیشتری میتوانید از استخر فریمی خویش به کار گیری فرمایید . شیوه نصب و فعال سازی استخر پیش ساخته فایبرگلاس سبک دیگری از استخر های پیش ساخته که با تیتر استخر پیش ساخته فایبرگلاس شناخته می‌شود ، دارنده پیاده سازی گوناگون بوده و معمولا برای به کار گیری در درون زمین پیاده سازی گردیده‌است . دقت داشته باشید که شما می‌توانید استخر های پیش ساخته خویش را به مانند استخر پیش ساخته فریمی و فایبرگلاس ، بر روی زمین و یا این که در باطن زمین فعال‌ساز‌ی فرمائید ، بدین ترتیب می اقتدار اعلام کرد که هر مدلی که دلخواه شماست میتوانید استخر را راه‌اندازی فرمائید .

ولی در سبک های فایبرگلاس عالی میباشد استخر به طور توکار یعنی در باطن زمین قرار بگیرند ، چون دیواره های مقاوم تری داشته و به خیر می‌تواند استحکام مورد نیاز را داشته باشد تا بتوانید آن را در زمین دفن فرمائید و گوشه های آن را با خاک مالامال کنید . عمدتا استخر های پیش ساخته فایبرگلاسی نیازی به نصب اساس نداشته و فقط باید آن را بر روی زمین قرار داده و به خیر و خوبی آن را به زمین سفت فرمائید . در‌این شیوه شما میتوانید اتصالات استخر پیش ساخته خویش را حتی به طور توکار و در درون زمین قرار دهید .

استخر پیش ساخته

شیوه نصب و فعال سازی استخر پیش ساخته ایزی ست :

از بی آلایش ترین نحوه نصب و فعال سازی استخر پیش ساخته می شود به فعال‌سازی و نصب استخر پیش ساخته ایزی ست اشاره نمود که سهولت در نصب و فعال سازی آن سبب ساز شد‌ه‌است تا بخش اعظمی از خریداران از این نوع سبک استعمال نمایند ، هر یک سری که استحکام استخر های ایزی ست تحت خیس از استخر های فریمی بوده ، ولی دارنده بعدها بزرگی بوده و میتوانند تحت عنوان یک استخر پیش ساخته بلندمرتبه گزینه به کارگیری قرار بگیرند . برخلاف استخر های پیش ساخته دیگر ، این سبک دارنده کناره بادی بوده و می اقتدار اعلام کرد که پیاده سازی نصفه بادی دارا هستند . در سبک های ایزی ست از شالوده به کارگیری نشده و فقط بعضی از آن‌ها که ساختاری بیضی صورت دارا‌هستند ، مجهز به اساس میباشند . همینطور بیش تر از 95 درصد استخر های پیش ساخته فریمی دارنده پیاده سازی گرد می باشند و آن هم به جهت پیاده سازی متفاوتشان است .

برای فعال سازی این سبک ها صرفا نیاز میباشد که کناره بادی استخر را باد کرده و بعد درون استخر را با آب لبریز نمایید تا شاهد فعال سازی این سبک از استخر های پیش ساخته در سریع ترین شرایط ممکن و به طور خود کار باشید . شیوه نصب و فعال سازی پمپ تصفیه آب استخر پیش ساخته بیشتر استخر های پیش ساخته دارنده پمپ تصفیه آب میباشند و به همین استدلال در بدنه آنان روزنه های بادی قرار داده شد‌ه‌است که میتوانید از آن طرز نسبت به نصب و فعال‌ساز‌ی پمپ تصفیه آب استخر پیش ساخته خویش مبادرت فرمائید . این روزنه ها را می‌توانید حتی فارغ از نصب پمپ تصفیه آب مسدود کرده و حتی از پمپ به کار گیری نکنید ، همینطور میتوانید پمپ تصفیه آب را نصب کرده البته از آن استعمال نکنید . در هر شکل روزنه ها به خواسته نصب پمپ تصفیه و همینطور تخلیه آب در بخش اعظمی از سبک ها به خصوص استخر های سایز بلندمرتبه پیش ساخته وجود داراست .

اتصالات موردنیاز برای نصب پمپ تصفیه نیز در کنار فرآورده مو جود میباشد که میتوانید با پژوهش دفترچه راهنما و همینطور یادگرفتن ها خودتان نصب را ایفا دهید . نصب استخر پیش ساخته بوسیله نصاب راهکار دیگری نیز برای نصب و فعال‌ساز‌ی استخر پیش ساخته وجود دارااست که آن هم نصب استخر پیش ساخته بوسیله نصاب است . دکان مرکزی استخر پیش ساخته اینتکس در زمان سال ها عمل خویش ، برای ارائه سرویس ها عالی و بسیار بهتر ، مختصصین و نصاب های حرفه‌ای را برای فعال سازی استخر های پیش ساخته در هر سبک به خصوص استخر های گرانقدر فریمی و ... به فعالیت گرفته میباشد که می‌توانید بعد از خرید استخر پیش ساخته خویش با مغازه هماهنگی های ما یحتاج را کرده و فرآورده خویش را برای نصب عالی و ضمانت گردیده به نصاب بسپارید .