استخر های رشد ماهی یکی پر استفاده ترین استخر های ساخت‌و‌ساز گردیده در بازار استخر های پیش ساخته بوده که از کاربرد های فراوانی فایده میبرند. استخر های رشد ماهی در اشکال مختلفی ساخت و ساز گردیده اند که دارنده مشخصات ، بعد ها و گنجایش آب مختلفی میباشند. برای خرید استخر رشد ماهی می بایست به خیر با کلیه سبک های این نوع استخر ها شناخت داشته باشید تا مودل متبوع خویش را گزینش کرده و خریداری نمایید. خرید استخر های رشد ماهی بایستی متناسب با نوع شغل و بعدها کاری تهیه و تنظیم گردیده و آیتم به کار گیری قرار گیرد. برای این عمل در‌این نوشته ی علمی به معرفی اشکال اسخر های رویش ماهی خوا‌هیم پرداخت تا راهنمای قابل قبولی برای شما پیش از خرید آنان باشد...

استخر های رشد ماهی همه از نوع استخر پیش ساخته بوده که به وسیله موسسات والا اینتکس وبست او ایجاد گردیده اند. این نوع استخر ها خویش نسبت به استخر های بتنی و یا این که چوبی از مزیت های فراوانی منفعت میبرند. به عنوان مثال این مزیت ها می شود به امکان حمل استخر های پیش ساخته ، وزن کمتر آن‌ها ، امکان نصب و انباشته کردن در برهه زمانی فرصت کوتاه ، داشتن اسباب و اثاث جانبی متفاوت و ... اشاره کرد. مجموع این امکان ها منجر گردیده تا خرید یک استخر پیش ساخته را به تشکیل داد استخر های بتنی و یا این که چوبی ترجیح دهید. به علاوه اینکه بها استخر های پیش ساخته برای استعمال تحت عنوان استخر رویش ماهی بسیار مقرون به صرفه خیس از سایر استخر ها میباشد. اشکال استخر های رویش ماهی پیش ساخته عبارتند از: استخر های رویش ماهی مستطیلی گرانقدر ، استخر های رویش ماهی مستطیلی برزنتی ، استخر های رشد ماهی گرد فایبرگلاس ، استخر های رشد ماهی گرد برزنتی ، استخر های رویش ماهی اوال قاب.

استخر پیش ساخته پرورش ماهی

آغاز از استخر های رشد ماهی مستطیلی تعالی استارت می‌کنیم. این نوع استخر ها وسیع ترین نوع استخر های پیش ساخته بوده که در 4 سایز متفاوت در بعد ها 4 متری ، 5 متری ، 7 متری و 10 متری با بازار عرضه گردیده اند. استخر هایی که شایسته ترین و وسیع ترین آیتم برای استعمال در صنعت رشد ماهی است. استخری هایی که دارنده چگونگی بدنه بسیار بالایی بوده و از ضخامت بالایی منتفع می‌باشند. از همین رو در قبال دمای متعدد آب ، قرار تصاحب کردن در معرض نور و روشنایی و گرمای آفتاب و ساییدگی مقاوم خواهند بود. ضمن این به یاور خویش از لوزام جانبی جامعی نیز فایده می‌برند.

استخر های رویش ماهی مستطیلی برزنتی نوعی دیگر از استخر های فریمی بوده که همچون استخر های فوق در 4 سایز گوناگون با عمق های مختلف ساخت و ساز گردیده اند. این نوع استخر ها نسبت به استخر های گذشته نام برده دارنده بعد ها و گنجایش آب کمتری می‌باشند البته میتوانند برای مراقبت و رشد ماهی های خرد مورد قابل قبولی باشند.

استخر های رویش ماهی گرد فایبرگلاس از محرمانه استخر های کیفیت بالا و مقاوم با پباده سازی گرد بوده که کوچکترین سبک آن دارنده بعدها (قطر: 488 سانتی متر ، طول: 107 سانتی متر) و مطرح ترین انها نیز از بعدها (قطر: 569 سانتی متر ، طول: 135 سانتی متر) منفعت میبرند. استخر هایی که گنجایش آب بالایی داشته و قابل نصب به طور روکار و یا این که توکار را خواهند داشت.

استخر پیش ساخته پرورش ماهی

استخر های رشد ماهی گرد برزنتی نوعی دیگر از استخر های گرد فریمی بوده که فقط مال بدنه آن ها با سبک پیشین تفاوت دارااست. فرآورده بدنه این نوع استخر ها شبیه استخر های رشد ماهی مستطیلی برزنتی بوده و در دو رنگ طوسی و آبی‌رنگ ساخت‌و‌ساز گردیده اند. این استخر ها در بعد ها بیشتری ساخت گردیده اند که کوچکترین آن‌ها دارنده بعدها (قطر: 305 سانتی متر ، طول: 76 سانتی متر) و مطرح ترین آن‌ها نیز از بعد ها (قطر: 732 سانتی متر ، طول: 132 سانتی متر) منفعت می‌برند.

استخر های رویش ماهی اوال قاب یک کدام از گوناگون ترین استخر های پیش ساخته رشد ماهی بوده که ترکیبی از استخر های فریمی و ایزی ست میباشند. استخر هایی که به وسیله کناره بادی و قاب های مجزای در لحاظ گرفته گردیده برای بدنه مهم فعال سازی گردیده و در دو بعد ها (ارتفاع: 549 سانتی متر ، پهنا: 305 سانتی متر ، طول: 107 سانتی متر) و (ارتفاع: 610 سانتی متر ، پهنا: 366 سانتی متر ، طول: 122 سانتی متر) به بازار عرضه گردیده اند. استخر هایی که فقط به طور روکار امکان نصب و راه‌اندازی را خواهند داشت.

برای خرید استخر های رشد ماهی می‌توانید به دو شکل کار فرمائید: در شرایطی که در شهرستان (شهر های غیر طهران می باشید) می‌توانید با پیشنهاد استخر خویش به صورت اینترنتی یا این که حضوری در کمپانی اینتکس مبادرت به تنظیم استخر متبوع خویش فرمایید. در شرایطی که در طهران میباشید نیز می‌توانید به همین دو صورت مبادرت به خرید استخر مربوطه فرمائید. اما عالی میباشد برای مشورت خوب و با جزییات بیشتر به طور حضوری خرید خویش را برای تهیه و تنظیم یک یا این که چندین استخر مبادرت فرمائید. برای نصب استخر های رویش ماهی به صورت توکار می بایست آغاز محل متبوع را حفر کرده و بعد از آن استخر متبوع را نصب فرمائید. یکی شایسته ترین شیوه های نصب سریع و مطمئن خیس، فعال‌ساز‌ی استخر ها بوسیله قاب کمپانی اینتکس است. در‌این‌صورت استخر شما از سرویس ها بعد از فروش نیز برخوردار شود.