تخت خواب بادی تک نفره دوستداشتنی ترین کالا اینتکس میان تولیدات تک نفره میباشد که برای استعمال تک نفر به طور به طور همزمان تماما مطلوب میباشد . این مجموعه از تخت های بادی به جهت بعدها و وزن کمتر بیش از دیگر محصول ها قابل حمل می باشند که سبب میگردد بتوان آن را به آسانی بیشتری حمل و جابجا کرد . شرکتهای اکثری به ساخت محصولاتی از این قبیل ( تخت خواب بادی تک نفره ) پرداخته اند که میان آن ها می شود به اینتکس و بست او اشاره نمود، این دو کمپانی سهم عمده تولید ها بازار را از لحاظ تنوع و فروش به خویش تخصیص داده اند.

تخت خواب های بادی روی هم رفته به دو مجموعه بندی تخت بادی تک نفره و تخت بادی دو نفره تقسیم می گردند که هرکدام از آن‌ها میتوانند بسته به مساحت و دوامی که دارااست ، برای به کار گیری تک نفره یا این که دونفره مطلوب باشد . اما در‌این مقاله قصد داریم تا شما‌را با تخت خواب بادی تک نفره آشنا کنیم که از لبریز فروش ترین تولیدات بادی به شمار میروند . این تولیدها بادی به جهت پیاده سازی مدرنی که دارا هستند ، بسیار قابل انعطاف و شل بوده و همین مورد سبب ساز گردیده‌است تا بخش اعظمی از اشخاص آن را جایگزین تخت خواب های ساده نمایند .

نکته ای که موجب برتری تخت خواب های بادی گردیده‌است ، این میباشد که تخت خواب بادی فضای متعددی را اشغال نمی نماید و بعداز به کارگیری شما می‌توانید آن را بسته بندی کرده و عده فرمایید . این در حالی میباشد که تخت هایی با محور های چوبی یا این که فلزی ، تخت خواب های ثابتی می‌باشند که عمدتا در اتاق خواب به طور اثبات در مکان خویش قرار می‌گیرند ، البته تخت خواب های بادی این امکان را دارا‌هستند تا به طور فعلا از آنان به کار گیری فرمایید . بعد آن را گردآوری کرده و فضای اشغال گردیده بوسیله آن را آزاد نمائید .

به این ترتیب در شرایطی که فضای پاره ای را در منزل دارید و یا این که دوست دارید که بعد از استعمال فضای اتاق گشوده باشد ، با‌یقین تخت بادی آیتم مطلوب تری برای شما خواهد بود . گزینه دیگر نیز به کار گیری از این تولیدات بادی در هجرت ها است . شما میتوانید در سفر های خویش تخت بادی را نیز به همدم برده و در هتل ها و آپارتمان ها از تخت بادی به کارگیری فرمائید . به این ترتیب میبینیم که‌این تخت های بادی امکان بسیار بیشتری دارا هستند . دوام تخت بادی نیز بسیار بالا بوده و پیرو شما‌را با مال گونه های تخت خواب های تک نفره آشنا خوا‌هیم کرد تا بیشتر به چگونگی این متاع پی ببرید .

مال تخت خواب بادی تک نفره

تخت خواب بادی تک نفره معمولا از متاع PVC ساخته می‌شود ولی در سالهای اخیر از مواد مختلفی همانند وینیل نیز ساخته میشوند که منجر میگردد تعیین بهتری بتوان در بین آن ها داشته باشید. ولی راه و روش مهم تخت های بادی تازه در بازار اکثر اوقات از مواد جیر میباشد که ضد عرق بوده و سبب ساز میشود حسی شبیه بقیه تخت های بادی به شما منتقل گردد. درین در بین برخی فرآورده ها از مواد کیفیت خوب خیس و برخی از مواد بی کیفیتی در ساختشان مستعمل میباشد که مسلما در ارزش آن ها اثر نهاده میباشد .

وجود ساخت و ساز کنندگان متعدد در تشکیل داد تخت خواب بادی ، سبب شد‌ه‌است تا این جنس بادی بسیار متنوع باشد و شما بتوانید تخت بادی تک نفره خویش را در طرح ها و رنگ های گوناگون تعیین و خریداری فرمایید . مثلا مارک های لبریز فروش و دوست داستنی بازار می شود به مارک هایی همانند اینتکس ، بست او و کلمن اشاره کنیم که در کنار آن بقیه مارک های مالامال فروش دیگری نیز قرار دارا هستند که در مجموعه بندی دکان اینتکس می‌توانید آنها‌را مشاهده و خریداری نمایید . اما خرید مارک های ذکر شده بسیار خوب خواهد بود و میتوانید با اعتقادوباور بیشتر از چگونگی تخت بادی از آن استعمال فرمایید .

بین تخت خواب های بادی پیاده سازی گردیده تک نفره می شود به تخت خواب های بادی بالش دار اشاره کنیم . برخی از تخت خواب های بادی اینتکس و بست او ، دارنده بالش بادی سرخود می‌باشند ، پیاده سازی این بالش به طوری میباشد که یک سمت تخت بادی پررنگ پیاده سازی شد‌ه‌است تا بتوانید راز خویش را بر روی آن قرار دهید تا طول بیشتری داشته باشد و به شایسته ترین صورت استراحت نمائید . با خرید تخت بادی تک نفره بالش دار دیگر نیازی به بالش دیگر نخواهد بود . اما در شکل به کار گیری از بالش های دیگر ، این بالش میتواند به مانند یک ترمز کار نماید تا بالش به سمت عقب راز نخورد .

بعضی دیگر از تخت خواب های بادی تک نفره که سبک های محصور و مقداری دارا هستند ، دارنده پیاده سازی تاجدار میباشند ، این نوع تخت ها شک و تردید و گران قیمت می‌باشند و شما می‌توانید برای خوشگل خیس کردن فضای اتاق از آنان استعمال فرمائید . تخت خواب بادی تک نفره ممکن میباشد از نگاه طول نیز متعدد باشد . ما به شما خرید تخت خواب های بادی را داریم که طول بیشتری دارا هستند ، چون عمدتا آنان قابل انعطاف خیس گردیده و همینطور از نگاه ظاهری نیز شیک و قشنگ خیس میباشند . البته این نکته را نیز در لحاظ داشته باشید که به جهت به کار گیری از متریال بیشتر و داشتن بدنه تعالی خیس ، وسعت بسته بندی آنان نیز گران قدر خیس خواهد بود .

معمولا تخت خواب های بادی به طور یکسری لایه ساخته می گردند و قسمت وسط آنها از لایه هایی به طور افقی و همینطور لایه هایی به گونه های استوانه ای مصرف شده میباشد تا تخت خواب از موقعیت توخالی بودن خویش بیرون شود . این موقعیت به جهت اینکه تخت بتواند وزن اشخاص را به طور بدون نقص سراسر تخت بادی پخش نماید قادر است بسیار کاربردی باشد و اکثر زمان ها ایجاد کنندگان نیز از این پیاده سازی استعمال کرده اند . به همین استدلال میباشد که در صورتی‌که شما در کناره ای و یا این که در گوشه های تخت بادی نیز بنشینید ، متوجه خواهید شد که تخت بادی استحکام مورد نیاز را خواهد داشت و خیلی زیاد از حد فرو نخواهد رفت . به این ترتیب شما می‌توانید در شایسته ترین حالت از تخت بادی به کارگیری نمائید .

بعضا از خریداران به جهت اینکه تخت خواب بادی دارنده پیاده سازی بادی میباشند ، نگران نرمی بیش تر از حد میباشند ، البته برای اینکه از نرمی بیش تر از اندازه تخت بادی دوری فرمایید می‌توانید آن را باد فرمایید تا ملاحظه کنید که تخت تا حد استاندارد محکم خیس شود و شما می‌توانید در شایسته ترین موقعیت از آن استعمال نمایید . ولی در تخت خواب های تازه خیس ، به ویژه به‌این زمینه اساسی دقت گردیده‌است و پیاده سازی های تازه تری بر روی تخت بادی طراحی گردیده است .

بعد ها تخت خواب بادی تک نفره

تخت های بادی تک نفره بعد ها بسیار قابل قبولی و مشابهی با تخت های چوبی و سنتی دارا هستند. بلندمرتبه ترین آنان نزدیک به 130 سانتی متر پهنا داراست که برخی انها را تخت بادی دو نفره نیز خطاب می نمایند . البته سبک استاندارد عرضی نزدیک به 99 سانتی متر داشته که خلال راحتی توان حمل بیشتری نیز به فرد میدهد . ولی هر سبک بسته به نوع پیاده سازی و خلاقیتی که طراح در ایجاد کرد آن داشته میباشد ، ممکن میباشد تفاوت هایی را از دید ابعادی و طول داشته باشد که عمدتا از دید مساحت یعنی ارتفاع و پهنا ، بیشتر ان ها استاندارد بوده و فقط یک‌سری سانتی متر تفاوت دارا هستند .

با این حالا در مقایسه تخت خواب های بادی میبینیم که طول آنها ممکن میباشد تفاوت های چشمگیری را با یکدیگر داشته باشند . به این ترتیب در خرید تخت خواب بادی تک نفره خویش به طول فرآورده اعتنا داشته باشید . ولی در صورتی تخت بادی را میخواهید که طول بسیار پاره ای را داشته باشد ، ما به شما به کار گیری از تشک بادی را توصیه میکنیم که مجموعه بندی غیروابسته ای را داشته و همینطور طول آنان بسیار کمتر و حدودا نصف تخت های بادی طول دارا هستند . البته تخت خواب بادی از دید ظاهری بسیار شیک خیس و قشنگ خواهند بود .

با وجود اینگونه بعد ها خیر و خوبی بعضی تولیدات که پمپ باد برقی به همپا خویش دارا هستند حدود دو کیلوگرم به صورت معدل وزن بیشتری دارا هستند و اکثر زمان ها بین 5 تا 9 کیلو گرم وزن انهاست . و بعدها بسته بندی انها نیز به جهت کوچکی به سادی قابل حمل می‌باشند. اما ساک حملی نیز برای تخت خواب های بادی وجود دارااست که انتقال تخت خواب های بادی را بسیار بی آلایش خیس نموده است تا بتوانید اینچنین تخت های بادی را با خویش حمل کرده و به هجرت ببرید و یا این که جابجا نمائید . سفارش می شود که به طبع برای به کار گیری تخت بادی در مهاجرت ، آنها را با ماشین حمل فرمائید . در صورتی‌که برای استعمال در کمپ پیرو تخت می‌باشید ، خوب میباشد به سراغ تشک های بادی کمپینگ بروید .

نحوه نصب تخت بادی تک نفره

پیش از هر چیز و یادگرفتن نحوه نصب تخت بادی تک نفره ، باید بدین نکته اشاره کنین که تخت خواب های بادی دارنده پمپ های باد برقی سرخود می باشند که به شما اذن خواهد بخشید تا بتوانید تخت خواب های بادی خویش را به شایسته ترین صورت و در سریع ترین موقعیت راه‌اندازی فرمائید . با دقت به گرانقدر بودن بعد ها تخت خواب بادی و محیط آن‌ها شایسته ترین روش استعمال از پمپ های باد برای فعال‌سازی است .

به خصوص که در صورتی پمپ باد برقی باشد . به همین برهان میباشد که موسسات خالق در بدنه تخت بادی پمپ های باد برقی را به طور سرخود و متصل به بدنه قرار داده میباشد که می‌توانید با به کارگیری از آن فعال سازی را ایفا دهید . به دنبال به نحوه نصب تخت بادی تک نفره خوا‌هیم پرداخت .

برای نصب تخت های بادی تک نفره در صدر مورد نیاز میباشد محل قابل قبولی را برای قرار گیری آن گزینش فرمایید. پیرو وهله به بیرون کردن تخت از محل باد ان میرسد . بعداز اجرا این فعالیت تخت را بر روی زمین پهن فرمائید و با اتصال دوشاخه آن به برق و زدن کلید صفر/یک آن را پر‌نور نمائید. در حالتی‌که که جايگاه آن به سمت راست چرخیده باشد تخت در بازه زمانی فرصت کمتر از سه دقیقه به طور اتوماتیک باد گردیده و فراهم به کار گیری می‌گردد .

برای باد کردن تخت های بادی سوای پمپ نیز می‌توانید از همین نحوه به کارگیری فرمایید . صرفا در مرحله انتها بایستی با استعمال از پمپ گروه یا این که پمپ برقی فرنگی فرآورده را باد کرده و به کار گیری نمایید . اعتنا داشته باشید که تخت خواب های بادی ممکن میباشد بر تاثیر فشار و یا این که ماندن اشیائی در پایین تخت زخم ببینند ، بدین ترتیب خوب میباشد که زمین را جارو زده و از زیرانداز ها به کار گیری نمائید .