کمپانی اینتکس یک کدام از مطرح ترین ساخت‌و‌ساز کنندگان استخر های پیش ساخته است که از اکثری از ساخت کنندگان این محصول ها عمر بیشتری دارااست . استخر های پیش ساخته یکی والا ترین استخر هایی میباشد که قابل انتقال است . شاید برای اولی توشه میباشد که نام این استخر ها به گوشتان می‌رسد ، و تعجب نمائید که چطور می اقتدار استخری با این بعد ها را به راحتی و سوای استعمال از سیمان و سنگ فعال‌سازی کرده و آیتم به کار گیری قرار بخشید . این استخر ها به طور جداازهم ساخت و ساز میگردند و با استفده از نقاط اتصال ، به یک دیگر وصل گردیده و آن گاه در غایت با به کارگیری از ابزار و وسایل دیگر به نیکی آب بندی می‌شوند . این تولید ها در بعدها و حجم های متنوعی ساخت می‌شود که شما عزیزان می‌توانید سازه به نیاز خویش مبادرت به خرید استخر پیش ساخته فرمایید .

استخر  پیش ساخته

یکی اصلی ترین استخر های پیش ساخته ، استخر پیش ساخته 10 متری 2017 اینتکس میباشد که به نسبت سایز استخر های 5 یا این که 7 متری بسیار تعالی خیس میباشد . از حیث قیمتی این استخر گران خیس بوده و دارنده پمپ قدرتمند تری میباشد . انگیزه بالا بودن بها این متاع به نسبت استخر های دیگر علاوه بر قدرتمند خیس بودن پمپ آب ، وجود بعد ها پهناور خیس آن میباشد . این استخر در توان و اندازه های یک استخر بتنی کوچک و آپارتمانی میباشد که برای به کار گیری خانوادگی بسیار مطلوب میباشد . این استخر ها را می قدرت در ایوان و گوشه و کنار گشوده خارج از منزل فعال‌سازی کرد . در صورتیکه ویلای شما از تراس بزرگی شامل است ، میتوانید به راحتی این ستخر پیش ساخته را در آن جا قرار دهید و یک استخر رمز گشوده بسیار قشنگ داشته باشید . استخر ها را کمتر کسی میباشد که دوست نداشته باشد و از به کارگیری آن لذت جنگ ، تمامی اشخاص از کوچک گرفته تا تعالی ، شیدا این استخر ها می‌باشند .

هم اکنون درپی مقاله خصوصیت های این استخر پیش ساخته را شرح خوا هیم بخشید تا ارشاد باشد برای خرید استخر پیش ساخته 10 متری 2017 اینتکس از مطرح ترین استخر های پیش ساخته ساخت گردیده به وسیله شرکت intex .

استخر پیش ساخته اینتکس 10 متری

راهنمای خرید استخر پیش ساخته 10 متری 2017 اینتکس

این استخر در مقایسه با سبک های پیشین خویش از کیفیت ایجاد کرد بسیار بالایی منفعت مند میباشد و بدنه ی مقاوم تری داراست . اکثر وقت ها این استخر ها در دو صورت هندسی دایره ای و مستطیلی ساخت و ساز میگردند که‌این استخر به صورت مستطیلی است . بدنه آن کلفت خیس بوده و به همین ادله می‌تواند به شایسته ترین صورت فشار آب را تحمل نماید و سوای هیچ مشکلی استخری ایمن را داشته باشید . اثاثیه آن نیز بسیار جامع تر از سبک های سابق خیس است . از اصلی ترین مزیت های این استخر پیش ساخته به نسبت دیگر سبک ها ، بعدها تبارک آن است ، این استخر با ارتفاع 975 سانتی متر و پهنا : 488 سانتی متر یکی تبارک ترین استخر های ساخت و ساز گردیده به وسیله کمپانی اینتکس میباشد . به خیال همین مسئله میباشد که اکثر اوقات خریداران این استخر را ترجیح میدهد . زمانی که شما میخواهید پولی را برای خرید استخر پیش ساخته هزینه فرمایید ، می‌توانید با خرج کردن مقدار مقداری بیشتر از مقدار اول پول شما ، به راحتی استخری با بعد ها گرانقدر تری داشته باشید . ولی در شرایطی‌که بستری به‌این بعدها برای فعال‌ساز‌ی نداشته باشید دیگر قضیه فرق خواهد کرد و دیگر خوب میباشد استخری با اندازه های مناسب را خریداری فرمائید .

از این استخر پیش ساخته علاوه بر مصارف خانگی و راه‌اندازی در خانه یا این که ویلا ، می شود به تیتر استخر های صنعتی به کار گرفت و یا این که با منفعت بردن از آن برای رشد ماهی نیز به کار گرفت . پس می‌بینید که‌این استخر همچون استخر های بتنی و سنگی است و چه بسا این سبک ها از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشند . این استخر همینطور دارنده طول 132 سانتی متری است که درتوان و اندازه های استاندارد برای استعمال اکثر اوقات سنین است ، استخر های پیش ساخته با عمق بیشتر نیز وجود دارااست اما یکی‌از استاندارد های طول برای استخر همین مقدار میباشد تا بانوان نیز به راحتی بتوانند از آن استعمال نمایند، اما عمق اثرگذار این استخر 122 سانتی متر میباشد و حدود 90 درصد وسعت بدنه را مشمول می شوذ . برای ورود و خروج خوب از استخر ، نردبانی درنظرگرفته شده میباشد . این نردبان را می قدرت سازه به دلخواه مشتری در جاهای متفاوت قرار بخشید . محصول این نردبان از مخلوط آلومینیوم و فایبرگلاس میباشد که هم استقامت بسیار متعددی داشته و نیز در عکس العمل با آب و رطوبت ، پوسیده نشده و زنگ نمی زند . قاب های این سبک عمودی بوده و در موازات هم قرار دارا هستند تا به شایسته ترین صورت بتواند فشار های آب را تحمل نماید . این اثاثیه همدم یک کدام از مهمترین ابزار هایی است که بایستی یاور استخر وجود داشته باشد . یکی‌از دیگر از این ابزار ها دستگاه تصفیه کن یار میباشد که باید در هر استخری وجود داشته باشد . همینطور برای به دور کردن خطرها احتمالی از درپوش و تحت انداز هایی که اختصاصی استخر های پیش ساخته پباده سازی گردیده‌است که عالی میباشد از آن‌ها امداد گرفته خواهد شد . این تولیدات ذکر شده جزء اقلام و اثاثیه یاور استخر است .

راهنمای خرید استخر پیش ساخته 10 متری 2017 اینتکس

متاع بدنه یکی‌از مهم‌ترین فاکتور ها در هنگام خرید میباشد و هر شخصی بایستی در هنگام خرید به‌این زمینه دقت نماید . به دلیل آنکه بابت خرید مال هزینه ای صرف میکنید ، پس بایستی داده ها کافی را در هنگام خرید کسب نمایید و بعد از آن مبادرت به خرید فرمائید تا ابعاد با ایراد بی کیفیتی متاع روبرو نشوید . شالوده ها و قاب های این استخر پیش ساخته از آلومینیوم ضد زنگ تاسیس شده است ، بخاطر همین محصول میباشد که وزن استخر ذیل بوده و قابل انتقال میباشد و هچنین در رویارویی با رطوبت بسیار مقاوم بوده و پوسیده نمیشود . آلومینیوم یکی‌از مقاوم ترین فلز ها در قبال ضربه و فشار میباشد و به همین جهت میباشد که مهندسان برای ایجاد استخر های پیش ساخته این فلز را تعیین کرده اند . فرآورده بدنه آن نیز که پوششی بر رور کادر است از کالا الیاف شمعی برزنتی است که به شایسته ترین صورت می تواند از عبور آب خودداری نماید و در جوار آب پوسیده نشود . برزنت یکی ضد آب ترین اجناس میباشد که هیچ درزی را برای عبور آب نمی گذارد و به رنج جراحت می بیند.

استخر پیش ساخته اینتکس بزرگ

به جهت اینکه این استخر از بعدها بزرگی شامل است ، وسعت آب متعددی را نیز برای لبریز شدن نیاز داراست ، بعد از او‌لین توشه مالامال کردن آن ، دیگر به صرفه وجود ندارد تا با آلوده و کثیف شدن مجدد استخر آب آن را عوض فرمائید ، به دلیل آنکه هم در وقت ، و هم در مصرف آب صرفه جویی نمیشود و سبب ساز می گردد تا هزینه ها نیز ارتقاء یابد ، پس خوب میباشد که از پمپ آب تصفیه کن آب استخر مصرف شود . این استخر پیش ساخته خویش دارنده پمپ تصفیه کن فیلتری و شنی است که می‌تواند به شایسته ترین صورت فرآیند تصفیه سازی آب را اعمال دهد اقتدار این پمپ بعد از هر توشه شارژ شدن غربال شنی اش میتواند حجمی مساوی 10.5 متر مکعب را تصفه نماید . وجود این پمپ ها تماما ضروری میباشد و نبود آن‌ها سبب ساز می توان به مرور فرصت آب استخر کدر گردیده و به گذر زمان بستری برای پرورش جلبک ها و میکروب ها خواهد شد . این پمپ ها می‌توانند به شایسته ترین صورت آب آلوده و کثیف و آلوده و کثیف را به آب زلال و منزه تبدیل نماید . مراحل سرعت این پاکسازی قادر است به به عبارتی مقدار مالامال کردن خویش استخر باشد ، به دلیل آنکه هم زمان عملیات مکش و تصفیه را اعمال میدهد و دیگر ما یحتاج وجود ندارد آب استخر را خالی کرده و بعد از آن تصفیه را اجرا دهید . پس با مطالبی که گفته شد بایستی از این پمپ های آب تصفیه کن در هر مقطع که حس کردید آب استخر کیفیت مناسب را ندارد به کارگیری فرمائید . غربال این پمپ ها نیز به راحتی قابل بده بستان میباشد .

ظرفیتی که‌این استخر میتواند داخل خویش مکان دهد به 54368 لیتر میباشد که‌این ارقام علامت از وسعت و بعد ها تبارک این استخر دارااست . به همین انگیزه می اقتدار اعلام‌کرد که می قدرت از این استخر هم برای رشد ماهی استفاده نمود و یا این که در مصارف صنعتی و کشاورزی به کار گرفت . این استخر پیش ساخته میتواند به نیکی مخزنی برای ذخیره آب زمین های کشاورزی باشد و کشاورزان با منفعت به چنگ آوردن از آن در مواقع احتیاج از آب آن برای آب پاشی مزارع خویش یاری بگیرند . همینطور وزن کلی این استخر با اثاثیه یار و همدم و دیگر چیز ها که اکثر اوقات وزن آن را به عبارتی بدنه مهم و کادر ها تشکیل میدهد به 248.2 کیلوگرم می‌رسد . همان گونه که در صدر نیز گفتیم این استخر به راحتی و برخلاف استخر های بتنی و سنگی امکان مستقل شدن داراست ، به این شکل که کادر ها و بدنه از هم غیر وابسته گردیده و به طور مستقل آن را حمل کرده و در محل جدیدی فعال‌سازی میگردد . برای این انتقال و راه‌اندازی نیاز میباشد اشخاص با تجربه و توانمند ای که به وسیله نمایندگی فروش استخر پیش ساخته برای این فعالیت یادگرفتن چشم اند وارد شغل شوند و به راحتی ان ها در بازه فرصت 1 ساعت آن را بر پا نمایند . هیچگاه برای نصب این استخر های پیش ساخته به طور فردی وارد شغل نشوید به دلیل آنکه ممکن میباشد بعداز فعال سازی و لبریز کردن آن در گیر زخم گردد و به استخر صدمه ای وارد خواهد شد .

عده بندی

برای خوشگل خیس شدن این استخر بخش های داخلی و دیواره های کناری آن را با پباده سازی کاشی وار و سرامیکی آبی ساخته میباشد تا بعداز لبریز شدن آن جلوه بسیار قشنگ تری به استخر بدهد و آب را آبی‌رنگ خیس نشانه دهد . به‌این شکل این رنگ روحیه قسمت می‌تواند به کارگیری شما عزیزان را از این استخر شادی بخش خیس نماید . این استخر پیش ساخته 10 متری 2017 اینتکس با بالاترین کیفیت و ساختار بدنه مقاوم در فروشگاه آنلاین اینتکس جای دارد تا شما عزیزان به راحتی و صرف هزینه کمتر آن را خریداری کرده و آنگاه نصّاب ها این استخر را در وضعیت و محل قرار گیری آورده و آن را به شایسته ترین صورت فعال سازی و آب بندی نمایند .