استخر های پیش ساخته از گران ترین تولید ها اینتکس می باشند که تا کنون مشتریان متعددی را به خویش جذب کرده اند. گرانی ارزش این تولید ها اصلا بی برهان وجود ندارد، کیفیت عالی، خصوصیات مطلوب و استحکام بالا از برگزیدگان خصوصیت های این استخر های پیش ساخته میباشد که آنان را نفیس نموده است، به علاوه با یک احتساب کوچک می‌توانید از به صرفه بودن این استخر ها از حیث هزینه ای در مقایسه با استخر های بتنی باخبر گردید. در‌حالتی که در‌این ضمینه داده ها چندانی ندارید مکان نگرانی وجود ندارد. جواب به همگی سوالاتی که در ذهنیت شما تداعی گردیده‌است نرد ماست و به آن‌ها جواب خوا‌هیم اعطا کرد. پس با ما همدم باشید.

استخر پیش ساخته عبارت میباشد از استخر هایی که در کمتر از یک ساعت بر روی زمین نصب گردیده و قابل استعمال میباشند. مغایر تصور اکثری از اشخاص این گروه از تولید ها باد نشده و بر روی کادر های فلزی درنظرگرفته شده در بسته بندی در مکان خویش پایدار می گردند، در‌این‌صورت‌، شما یک کالا کار کشته خیس با استحکام فراتر را دارا می‌باشید که قادر است تعدادی هزار لیتر آب را داخل خویش نگه داری نماید. استخر 28371 نیز در‌این بین تعالی ترین مال ایجاد گردیده تاکنون میباشد که با متاع و بعد ها ویژه ای که داراست، مشتریان اکثری را به سوی خویش جذب کرد میباشد. این استخر دارنده یک کادر فلزی (از مال آلومینیوم) بدور تا بدور بدنه خویش میباشند و به اساس های دو کناره توانا استخر متصل می‌شوند.

پرسش اکثری اشخاص در زمینه‌ی استخر های پیش ساخته یا این که AGP این میباشد که آیا ممکن است از این گروه تولیدات تحت عنوان جایگزینی برای استخر های گران‌قیمت بتنی بهره برد یا این که نه. جواب این پرسش مثبت میباشد. استخر های فریمی یا این که پیش ساخته با بعدها و قدرتی که دارا هستند می‌توانند سالها برای شما عمل نمایند. همان طور که بعضا از مشتریان ما سالهاست که از آن به کار گیری می نمایند و نقص‌ خاصی از این بابت ندارند. با استعمال از اسباب های جانبی هم پا این استخر پیش ساخته شما تجربه ای بی نقص و فوق العاده از شنا کردن را به دست خواهید آورد. حمل آن به واسه یک اتومبیل به آسانی قابلیت و امکان پذیر میباشد. فکر کنید که می‌خواهید برای ویلای خویش استخری تدارک ملاحظه کنید ولی از آن در خانه نیز برخوردار گردید، اینجاست که استخر های پیش ساخته به بخشید شما خواهند رسید، به‌این شکل که با صرف هزینه حدود 1/10 یعنی 10% استخر های بتنی ( که بایستی دوتا ساخته خواهد شد) می‌توانید استخر فوق العاده داشته باشید.

بزرگ ترین استخر پیش ساخته

پرسش بعدی که شاید از خویش بپرسید در خصوص نظافت استخر هاست، دراین مورد نیز مکان نگرانی وجود ندارد. اینتکس پمپ های تصفیه خویش را نیز به همپا این استخر عرضه نموده است که به آسانی به بدنه استخر متصل گردیده و آب را به شایسته ترین نحو ممکن تصفیه می نماید. همان گونه که تا قبل از این نیز در قسمت توضیحات منتشر کرده بودیم پمپ های تصفیه از دو نوع فیلتری و شنی ساخت گردیده‌است. پمپ شنی بازدهی بهتری داراست البته پمپ فیلتری بها بسیار مطلوب تری داراست. ولی در بسته بندی هر یک از استخر پیش ساخته یک پمپ تصفیه به طور پیشفرض قرار داده گردیده‌است ولی بعضا ترجیه میدهند که آن را تغییر‌و تحول داده و یا این که به انگیزه فساد یک سبک نو خریداری نمایند. پمپ های تصفیه به گذر زمان مجال آب را کدر می نمایند البته این رخداد در هر پمپی با مقطع مجال متفاوتی شکل می پذیرد. پمپ های شنی با استعمال از کارکرد فوق العاده ای که دارا هستند آب را به دوران 1 سال به روشن ترین وضعیت ممکن در می‌آورند البته پمپ های فیلتری ارتفاع قدمت بالاتری دارا‌هستند در قبال کیفیت شغل تحت تری به هم پا دارا هستند. به همین برهان اینتکس در تولیدات خویش در بعد ها کمتر از 5 متر پمپ های فیلتری و در تولیدات بالا 5 متر ارتفاع، پمپ های شنی قرار داده میباشد و در هر یک از این تولیدها نیز بازدهی بسیار خیر و خوبی به یار دارااست. قابل ذکر میباشد بازه فرصت نام برده در سطر های بالایی نشانگر قدمت موثر غربال و شن باطن آنهاست و خویش پمپ ارتفاع قدمت نا محدودی در شکل استعمال صحیح دارااست. در شکل عدم تلاش درست پمپ می‌توانید شن ها و غربال های تصفیه را از کمپانی اینتکس خریداری نمایید.

در حالتی‌که عقیده دارید که پمپ برای نظافت کردن آب کفایت نمیکند حق با شماست! باکتری ها و میکروب های آب باید به طریق دیگری از در بین برده شوند. برای این فعالیت اینتکس قرص های کلر را تدارک چشم میباشد که آب را به طور جامعی منزه می نماید تا فارغ از هیچ مشکلی بتوان از استخر استفاده کرد. با اعتنا به بعد ها بزرگی که دارااست و اشخاص بخش اعظمی که میتوانند به صورت هم زمان از این استخر به کارگیری نمایند قرص کلر برای ضد عفونی کردن آب موردنیاز به حیث می‌رسد.

آیتم بعدی که در بسته بندی جانور وجود ندارد و بایستی آن را به صورت غیر وابسته ای تهیه و تنظیم فرمایید جاروی اسکیمر است. جاروی اسکیمر کثیفی های سطح آب را تماما از در میان برده و در محیط ای محافظت می نماید که به آسانی قابل دفع میباشد.

بعضا از مشتریان استخر 28371 را برای به کارگیری های مقطعی خریداری می نمایند، در این صورت نگران کثیفی آب می باشند، به‌این مراد میتوانند از درپوش استخر پیش ساخته که در بسته بندی مو جود میباشد به کارگیری نمایند.

عده بندی: استخر پیش ساخته تعالی اینتکس محصولی میباشد که قادر است جایگزین استخر های پیش تشکیل شده و به طور وسیع ای آیتم استعمال قرار گیرد. این استخر با عمق 132 و ارتفاع 975 سانتی متری خویش فضای بسیار نیکی برای شنا کردن در اختیارتان می‌گذارد، فضایی که برای دستیابی به آن در استخر های بتنی باید حدود 30 میلیون تومان خرج فرمائید.

برای خرید و مشاهده توضیحات بیشتر میتوانید به پیوند استخر پیش ساخته گران قدر مراجعه نمایید.