برآورد هزینه ایجاد کرد استخر شنا همان طور که سنجیده میباشد اکثری از اشخاص که قصد تشکیل داد استخر شنا را دارا‌هستند مبادرت به برآورد هزینه تشکیل داد استخر شنا میپردازند تا پیش از مبادرت به تشکیل داد آن خویش را محک زده و بتوانند با رئیس صحیح و مطلوب هزینه ها استخری ایده آل ، خوشگل و کیفیت بالا را ساخت و ساز نمایند ، از اثرگذار ترین کارداران در هزینه ایجاد کرد استخر شنا بعد ها استخر میباشد به این دلیل‌که کسی که بعد ها استخری والا خیس باشد مصالح بیشتری را می بایست در جهت تشکیل داد مال بهره برد و هر چه استخر از بعدها کوچکتری منتفع باشد هزینه ها نیز به مراتب کاهش می‌یابد . البته مقصود مهم دکان اینتکس از ارائه این نوشته‌علمی برآورد هزینه ایجاد کرد استخر شنا بوده و قصد داراست شما‌را درین راستا ارشاد نماید ، پس باید پیش از مبادرت به تشکیل داد استخر شنا کلیه دست اندرکاران را در لحاظ بگیرید و با برآورد هزینه ها مبادرت به تاسیس و مراحل ایجاد کرد استخر خویش نمایید .

ساخت استخر بر روی زمین

هزینه ایجاد کرد استخر بر روی سطح زمین ( روکار )

برآورد هزینه تشکیل داد استخر شناشاید در بعضی از جاها و در بعضا از عکس های اینترنتی چشم باشید که استخر هایی بر روی سطح زمین تشکیل‌شده اند ، ایده های متعددی در ایجاد کرد استخر ها وجود داراست که یکی‌از آنان ایجاد کرد استخر بر روی سطح زمین میباشد ، چنین استخر ها ممکن میباشد مقداری از آن بالا خیس از سطح زمین قرار بگیرد و گاهی می اقتدار مجموع استخر را بر روی زمین قرار بخشید ، ولی لازمه تشکیل داد چنین استخر ها وجود دیواره های سفت و ومقاوم میباشد تا در حین به کار گیری فشار و وزن آب به دیواره ها آسیبی نرساند و موجب فروپاشی استخر نشود به همین برهان نیاز میباشد تا با شایسته ترین تجهیزات و با به کار گیری یک پیاده سازی مهندسی گردیده مبادرت به ساخت چنین استخر ها نمایید

هزینه ایجاد کرد استخر های روی سطح زمین شاید یه خرده ارزان خیس از سایر سبک ها باشد ، همینطور در بعضا از سبک ها چشم باشید که استخر هایی را که از دیواره های شیشه ای تشکیل شده اند ، چنین استخر ها بسیار قشنگ و شیک می‌باشند که اکثر زمان ها در درون ویلا ها و در فضای گشوده تولید میشوند ، این نوع شیشه ها که برای ایجاد کرد استخر کاربرد دارا‌هستند بسیار کلفت و مقاوم می باشند و به نیکی میتوانند در قبال فشار تحمل نمایند ، همینطور می‌توانند به خیر و خوبی در قبال تغییرات دمایی مقاوم باشند چرا‌که این شیشه ها نشکن بوده و می‌توانند در فصول گرم و سرد سال حتی در حالتی‌که در فضای گشوده قرار دارا هستند مقاومت نمایند و آسیبی نبینند ، هزینه ایجاد کرد چنین استخر های شیشه ای که اکثر وقت ها روی سطح زمین کاربرد دارا‌هستند ممکن میباشد یه خرده بیشتر از ایجاد کرد استخر های بتنی و یا این که سیمانی روی سطح زمین باشد به همین عامل با برآورد هزینه تشکیل داد استخر شنا با دیواره شیشه ای و یا این که بتنی با دقت به میزان دارایی ای که برای آن تخصیص داده اید می‌توانید استخر خویش را بسازید .

هزینه ایجاد کرد استخر درون زمین ( توکار )

اینگونه استخر ها که از دوست داستنی ترین نوع استخر ها میباشند از حیث صورت ایجاد کرد در درون زمین قرار گرفته اند و مراحل ایجاد کرد آنان با حفاری زمین شروع می شود ، استخری که به طور توکار ساخته می‌گردد میتواند به مراتب از کیفیت عالی تری بهره مند باشد به دلیل آن که دیواره های آن بسیار سفت خیس خواهد بود ، همینطور شما می‌توانید به نسبت نیاز خویش استخری با عمق بالا نیز تولید نمایید ، این نوع استخر ها نیز مخارج خاص خویش را داراست که می بایست آنها را نظر فرمائید ، در تشکیل داد این نوع استخر ها در صدر می بایست هزینه ای را در جهت حفاری زمین بپردازید که‌این هزینه قادر است مبنی بر بعد ها استخر و نیز عمق گود برداری متغییر باشد

گود برداری استخر های عمیق در جهت تشکیل داد استخر شیب دار لازمه بکارگیری یک لودر با راننده حرفه‌ای به همپا یک مهندس بنا داراست تا مهندس با دادن دستورها مایحتاج فرآیند گود برداری اصولی و ایده آل را به راننده بدهد ، درین نوع گود برداری می بایست در غایت کف استخر را به شایسته ترین صورت پاکسازی فرمایید ، از مهم‌ترین نکاتی که در هنگام گود برداری می بایست رعایت خواهد شد این میباشد که متراژ گود برداری می بایست از متراژ استخر بیشتر باشد به دلیل آن که دیواره های استخر نیز فضایی را به خویش تخصیص خواهد بخشید . کلیه پروسه ایجاد کرد یک استخر شنا می بایست تحت لحاظ یک مهندس جاری ساختن گیرد فلذا صرفا در هنگام گود برداری وجود یک مهندس ناظر مداقه ندارد بلکه در همگی فرآیند می بایست پژوهش بر روی پروژه اعمال گیرد . پس همان گونه که معین میباشد شما می بایست هزینه هایی را نیز در جهت گود برداری و نیز قرار اعطا کرد با مهندس و پیمانکار در جهت تشکیل داد استخر شنا بپردازید .

هزینه مصالح در جهت ایجاد کرد استخر شنا

برآورد هزینه ایجاد کرد استخر شناپس از برآورد هزینه گود برداری و دریافت قرار بخشید با مهندس ناظر و نیز پیمانکار مایحتاج میباشد تا مخارج مصالح لازم استخر را نیز برآورد فرمایید . همان گونه که در اولِ مقاله گفته شد بعد ها و عمق یک استخر میتواند نقش بسیار مالامال رنگی در صرف هزینه تشکیل داد استخر شنا داشته باشد فلذا ممکن میباشد این هزینه ها متغییر باشد . آیا پیش از ایجاد کرد استخر خویش مصالحی که قرار میباشد با آن استخر شنا خویش را بسازید تفکر نموده اید ؟ ممکن میباشد قصد داشته باشید تا با اجناس دیگری استخر خویش را بسازید البته ایجاد کرد استخر بتنی از گران ترین نوع استخر ها است چرا‌که مصالح بیشتری برای ایجاد کرد آن صرف گردیده و ارتفاع قدمت آنها نیز به مراتب از نوع سیمانی ، گلی ، چوبی ، فایبرگلاسی ، فلزی و ... بیشتر خواهد بود .

البته در وضعیت کلی استخری که قصد تشکیل داد آن را دارید مستلزم مصالحی زیرا سیمان ، ماسه ، خاک ، شن ، میلگرد ، آهن و ... میباشد ، از مهم‌ترین فرآیند ایجاد کرد استخر شنا مرحله تحت سازی و یا این که آرماتور بندی آن میباشد ، با فنداسیون بندی و آرماتور بندی مطلوب می‌توانید استخری کیفیت بالا و با ارتفاع قدمت زیاد داشته باشید . وجود فنداسیون بندی مهندسی گردیده استخر میتواند از خطراتی زیرا شست زمین و زخم دیدگی کف و یا این که دیواره های استخر دوری نماید پس دقت ویژه ای به آن داشته باشید .

اکثر وقت ها از میلگرد های آهنی برای آرماتور بندی به کارگیری میگردد که بعد از آن با ریختن بتن و متسطح کردن کف و دیواره ها ، استخر شنا موقعیت اساسی را به خویش می‌گیرد ، یک کدام از مطرح ترین هزینه ها که باید آن را پیش از ایجاد کرد برآورد کرد هزینه آرماتور بندی و تحت سازی استخر میباشد . در کنار ظرف یا این که بدنه و کف بتنی شما می‌توانید از ظرف های فایبرگلاسی نیز برای تشکیل داد استخر های خویش استعمال فرمائید که‌این نوع پیاله ها به مراتب می‌تواند سبب ساز کاهش مخارج شما خواهد شد .

برآورد هزینه ایجاد کرد استخر شناپس از برآورد هزینه تحت سازی استخر شنا باید مخارج دیگری که اکثر اوقات برای تولید نمای خوب استخر جاری ساختن میشود نیز اشاره نمود ، اکثری از استخر های کیفیت خوب و ایده آل دارنده سنگ نمای داخلی و بیرونی می‌باشند که اکثر اوقات با به کار گیری از سرامیک مزین میگردند ، به صورت حتم در استخر های همگانی و یا این که سری چشم اید که دیواره های داخلی و کف استخر شنا را با به کار گیری از سرامیک های ریز و درشت مزین می نمایند ، همینطور خط کشی های انجام یافته در کف استخر نیز با به کارگیری از سرامیک های رنگی میباشد

این سرامیک های خوشگل در رنگ های مختلفی ساخت و ساز می گردند البته عمدتا رنگ های آبی رنگ پر‌نور و تیره آن در ایجاد کرد استخر های شنا کاربرد داراست به این دلیل‌که رنگ آبی‌رنگ آنها در هنگام مالامال شدن استخر با آب میتواند منعکس شدن فروغ و روشنایی بهتری داشته باشد و آب استخر را به رنگ آبی‌رنگ نشانه دهد و چشم انداز زیبایی را به استخر بدهد . پس مورد نیاز میباشد تا هزینه هایی نیز بابت خرید سرامیک ، کاشی و همینطور استخدام یک بنای حرفه ای در جهت سرامیک کاری استخر بپردازید . همینطور باید دستگیره ها و نردبان هایی را در جهت حفظ خویش در کناره های استخر و نیز ورود و خروج از استخر خریداری نمائید و آن‌ها را نصب فرمائید . در هنگان پیاده سازی استخر باید لوله کشی هایی را نیز ایفا دهید تا از روش این لوله کشی ها بتوانید آب استخر خویش را تصفیه فرمایید و یا این که از آن شیوه بتوانید آب استخر را تخلیه فرمایید .

هزینه ساخت استخر

پمپ تصفیه آب و دستگاه گرمایشی آب استخر

همانطور که آشکار میباشد آب استخر بعد از استعمال زیاد ممکن میباشد آلوده و کثیف ، کدر و کثیف گردد ، با آلوده خیس شدن آب استخر باکتری ها استارت به انتشار کرده و می‌توانند آب استخر را به شدن آلوده و کثیف نمایند ، همینطور با راکد ماندن زمانبر آب بستری برای رشد جلبک ها نیز ارتقاء مییابد به همین برهان نیز می بایست اب استخر را هر چندین وقت یکبار و در شکل استعمال مداوم از استخر ( مانند استخر های همگانی ) در کوتاه بازه زمانی تصفیه کرد ، بده بستان آب استخر های والا همان طور که می‌دانید کاری تماما وقتگیر و در عین درحال حاضر هزینه بر خواهد بود ، همینطور نیکو وجود ندارد که در مصرف آب صرفه جویی نشود به دلیل آنکه در هر توشه ردوبدل آب استخر ها ممکن میباشد هزاران لیتر آب هدر برود

پس باید پمپ تصفیه آب قدرتمندی را نیز متناسب با بعدها و گنجایش استخر خریداری نمایید تا فارغ از هدر رفتن آب ، همگی آب جان دار در استخر را در کمترین فرصت تصفیه کرده و به استخر بازگردانید . مغازه intex گونه های پمپ هاص تصفیه آب استخر را با اقتدار های متفاوت به فروش می‌رساند و شما می‌توانید اشکال این پمپ های تصفیه را با غربال های دلخواه خریداری نمایید . در هنگام ایجاد کرد استخر باید لوله و روزنه هایی را برای اتصال پمپ های تصفیه به استخر ساخت‌و‌ساز نمائید .

از سایر دستگاه هایی که می بایست برای استخر شنا خویش به کار گیری فرمایید دستگاه های گرمایشی آب استخر یا این که هیتر های آب است ، این دستگاه ها که با جریان برق فعالیت می نمایند میتوانند آب استخر را با دقت به نیاز شما تهیه و تنظیم نمایند ، این دستگاه ها که با اسم هیتر آب یا این که آبگرمکن استخر به فروش می رسند دارنده رتبه میباشند و می شود به شکل دستی آن را تهیه کرد . فارغ از به کار گیری از این هیتر ها ممکن میباشد آب استخر شما در فصول سرد سال بسیار سرد باشد . پس می بینیم که هزینه هایی را نیز می بایست بابت خرید پمپ تصفیه آب استخر و نیز دستگاه گرمایشی آب استخر بپردازید .