اشکال پمپ تصفیه استخر پیش ساخته استخر پیش ساخته محصولی میباشد که طی به کار گیری از آن به ابزار های بخش اعظمی جهت کامل شدن فرایند به کار گیری مشتریان نیاز دارااست ، در وضعیت کلی می اقتدار داعیه کرد که فارغ از وجود ابزار های جانبی قابلیت استعمال از استخر های پیش ساخته وجود نداشته و در شکل وجود آن نیز دوران مجال آن بسیار اندک خواهد بود . ابزار های جانبی استخر پیش ساخته را در مجموع متحول می نمایند و یک احساس بدون نقص به فرد منتقل می نمایند . در حالی که فارغ از وجود آنان خیر فقط شم خیر هنگام استعمال از آنان ندارند بلکه اححساس نا خوش آیندی نیز خواهند کرد که موجب پشیمانی از خرید آنان میشود . خوشبختانه اینتکس همه نیاز ها را طبق تجربیات ای که طی سالیان متمادی داشته بر طرف کرده و فعلا شاهد استخری بی نقص هستیم که می‌تواند جایگزین یک استخر بتنی لاکچری خواهد شد . شاید بتوان اظهار‌کرد بین ابزار های مهمی که در قسمت اسباب و اثاث جانبی استخر قرار می‌گیرند پمپ تصفیه از عنایت بیشتری بر خوردار بوده و به کار گیری از خصوصی تولیدها پیش ساخته اینتکس فارغ از وجود آنان فقط در دوران تعدادی دقیقه قابل تحمل خواهد بود . در‌این نوشته‌ی‌علمی قصد داریم تا به طور بی نقص به نشر خصوصیات پمپ های تصفیه اینتکس بپردازیم ، پمپ هایی که اینک در دو نوع کلی در بازار وجود داشته و هر مورد خصوصیت های مخصوص خویش را دارا‌هستند .

در پی با ما همپا باشید تا به مشاهده توضیحات بدون نقص پمپ های تصفیه اینتکس بپردازیم . پمپ های تصفیه از سه بخش کلی تشکیل‌شده اند . نصیب نخستین شلنگ های دو سوی استخر است، این دو شلنگ وظیفه وارد و بیرون کردن آب را از داخل استخر بر عهده دارا‌هستند. قسمت دوم مخزن محل تصفیه میباشد این مخزن در پمپ های متنوع به راه‌های متنوع آب را تصفیه می نماید و باطن خویش یک ابزاری غیروابسته داراست . به علاوه صورت آن نیز متنوع میباشد که سبب ساز به وجود چگونگی های متنوع می گردد . قسمت سوم مطرح ترین نصیب پمپ میباشد که مسئولیت مکش آب و پمپاژ مجدد آن به داخل استخر را بر عهده دارااست . این قسمت بعد ها به نسبت کوچکتری داشته و از یک سوی آن یک سیم برای اتصال به برق کشیده گردیده است . برای پر‌نور کردن این پمپ نیز یک کلید باطن محیط نایلونی قرار گرفته که به آسانی قابل استعمال است . پمپ های تصفیه آب با اعتنا به اینکه مخزن های متفاوت و پمپ های گوناگون دارا هستند ، دارنده اقتدار های مختلفی نیز میباشند . در کل می قدرت بیان کرد که پمپ های تصفیه آب از لحاظ اقتدار گوناگون بوده و ممکن میباشد دو پمپ تصفیه آب که پباده سازی یکسانی دارا‌هستند ، از اقتدار های مختلفی بهره مند باشند . به همین جهت نیز گزینش و به کار گیری از آنان مبنی بر گنجایش و وسعت آب استخر خواهد بود . به این ترتیب در هنگام به کار گیری و خرید پمپ تصفیه آب می بایست بدین نکته قابل توجه اعتنا داشته باشید تا بتوانید شایسته ترین و مطلوب ترین پمپ های تصفیه آب را خریداری فرمایید .

پمپ استخر پیش ساختهاز دید عملکرد شیوه تصفیه در پمپ های تصفیه کلاً اینگونه میباشد که یک شلنگ آب منحصر پمپ تصفیه آب به روزنه خروجی استخر وصل میشود . از آن شیوه ، پمپ تصفیه با یاری انرژی برق ، آب را مکش کرده و به باطن مخزن منتقل می نماید . در داخل مخزن غربال جای دارد که در سبک های متعدد پمپ تصفیه آب ممکن میباشد این غربال ها گوناگون باشد . در ارتباط با غربال ها و سبک های آن در پی توضیحاتی را سرویس شما مشتریان عزیز و ملازمان دکان طهران اینتکس ارائه خوا‌هیم بخشید . بعداز داخل شدن آب استخر به باطن مخزن ها ، با فشار زیاد آب از لایه های غربال عبور کرده و گل و لای و یا این که کثیفی های آویزان در آب جذب غربال میشود و در غایت به عبارتی آب با فشار از روش شلنگ خروجی پمپ و روزنه ورودی استخر به باطن استخر گشوده خواهد گشت . از این طرز نیز شما می‌توانید برای تصفیه کردن آب استخر از این پمپ های تصفیه امداد بگیرید و به کارگیری فرمائید . وجود این پمپ های تصفیه بسیار ضروری میباشد ، چون شما می‌توانید با به کار گیری از آن در مصرف آب صرفه جویی کرده و همینطور هنگامی را برای اینکار هدر نداده و همینطور آب جان دار نیز هدر نخواهد رفت و هزینه ای را نیز برای بهای آب نخواهید پرداخت . در وضعیت کلی در بازار دو نوع پمپ تصفیه با اسم های پمپ شنی و پمپ فیلتری وجود دارااست ، هرکدام از این پمپ ها مزایا و معایب خویش را دارا‌هستند .

آغاز به پمپ های شنی میپردازیم ، این مجموعه از پمپ های تصفیه دارنده یک مخزن توپی بسیار بلندمرتبه می‌باشند که با به کارگیری از کیسه های شن منحصربه‌فرد اینتکس لبریز می‌شوند ، آب با گذر از این مرحله تماما روشن و زلال می توان به حدی که دیگر نیاز به تمیزی دیگری وجود ندارد . از مزایای این پمپ ها می شود به کیفیت خوب آن ها در هنگام استعمال اشاره نمود کیفیتی که در هیچ مال دیگری مشاهده نشده و برگزیدگان پمپ تصفیه ساخت‌و‌ساز گردیده تاکنون میباشد . صرفا ایرادی که می شود به این پمپ وارد نمود بها آن میباشد . قیمتی که بیش تر از چهار تا پنج موازی پمپ های فیلتری میباشد . پمپ های فیلتری نیز دقیقا عکس پمپ های شنی می‌باشند ، بدنه مهم پمپ حالتی استوانه ای داشته و داخل آن یک غربال شبیه بدنه آن قرار می‌گیرد . آب با گذر از این بخش به طور منزه و عاری از هر سیرتکامل ماده آلوده در میاید این نصیب از پمپ تصفیه کیفیتی به مراتب کمتر از پمپ های شنی دارااست که به نوعی پاسخگوی نیاز های استخر های کوچکتر از 4 متر است یعنی برای تمیزی استخر های پیش ساخته خرد وجود اینگونه پمپی ما یحتاج نمی‌باشد . پمپ های فیلتری با وجود این عیب یک مزیت بسیار والا داشته و آن هم بها آن میباشد ، با خرید این پمپ فقط یک پنجم پمپ تصفیه فیلتری هزینه میکنید ، هزینه ای که میتواند پس انداز شما‌را به روش شگفت انگیزی در مقایسه با پمپ شنی محافظت نماید. شلنگ های مو جود در بسته بندی پمپ تصفیه دوتا می‌باشند که به یک اندازه بوده و تفاوتی فی مابین آن‌ها نیست . هر دو شلنگ از یک سو به استخر متصل گردیده و از یک سوی دیگر به قسمت مکشی و نصیب پمپاژ پمپ تصفیه متصل میگردند. این شلنگ ها به هیچ عنوان کم آب نبوده و از پلاستیک بسیار نرمی تشکیل شده استو با هیبت فنری خویش دارنده انعطاف اکثری میباشد .

به‌این شکل که در حالت گوناگون می قدرت از آن به آسانی بهره مند شد . پمپ های تصفیه آب نوع شنی از غربال های شنی به کار گیری می نمایند و درصورتی که مخزن پمپ تصفیه آب را گشوده فرمایید ، مشاهده خواهید کرد که یک کیسه فیلتری در باطن آن جای دارد که در درونش شن های تصفیه ریخته شد‌ه‌است تا از آن شیوه ، کثیفی ها بعداز عبور از غربال تصفیه گردیده و در غایت آب پاک و روشن از پمپ بیرون خواهد شد . نکته مهم در‌این پمپ های تصفیه آب این میباشد که شما میتوانید از آن برای تصفیه آب رودخانه برای لبریز کردن استخر به کار گیری نمائید . در‌صورتی‌که استخر شما در کنار رودخانه ای جای‌دارد و دوست دارید که از آب رودخانه برای مالامال کردن استخر به کار گیری فرمایید . می‌توانید از پمپ های تصفیه آب شنی به کار گیری فرمایید . به‌این شکل که شما شلنگ ورودی پمپ را به باطن رودخانه و دیگر شلنگ را به درون استخر بیاندازید تا از این روش بتوانید آب رودخانه را در به عبارتی موقعیت که استخر را مالامال میکنید ، پیش از آن تصفیه کرده و آب منزه را به درون استخر هدایت فرمائید . در‌این‌حالت‌ کثیفی ها و گل و لای باطن رودخانه و یا این که سنگ ریزه ها وارد استخر نخواهند شد . این یکی وسیع ترین خصوصیت هایی میباشد که یک پمپ تصفیه آب شنی داراست . چه بسا این نوع از پمپ های تصفیه آب را می‌توانید به دلخواه خویش در اقتدار ها و گنجایش های گوناگون خریداری نمایید . اما اعتنا داشته باشید که‌این پمپ های تصفیه آب عمدتا برای استخر های پیش ساخته بلندمرتبه و عمدتا بالای 7 متر کوشش داراست .

پمپ استخر پیش ساخته اینتکسبرای استخر های پیش ساخته خرد خیس به عبارتی پمپ های تصفیه آب فیلتری نیز به اندازه کافی جوابگو خواهد بود . هر یکسری همان طور که اشاره شد ، پمپ های تصفیه آب از دید اقتدار متعدد می‌باشند و در پمپ های تصفیه آب فیلتری که در آن‌ها از غربال های کاغذی مرغوب و با اقتدار جذب بالا استعمال میگردد ، شما می‌توانید به شایسته ترین صورت آب را تصفیه فرمائید . در‌حالتی که استخر پیش ساخته شما والا میباشد ، از پمپ های تصفیه آبی‌رنگ به کارگیری نمایید که مخزن گرانقدر و غربال های گرانقدر نوع A را دارا هستند ، این در حالی میباشد که شما میتوانید از پمپ های تصفیه آب سایز میانگین و یا این که خرد نیز به کار گیری نمایید . برای اینکه بیشتر با این سبک ها آشنا گردید میتوانید به مغازه طهران اینتکس مراجعه کرده و به تیم بندی پمپ تصفیه آب بروید تا آن جا همه پمپ های تصفیه آب جانور برای استخر های پیش ساخته و حتی استخر های بتنی را مشاهده کرده و تولید ها را با شایسته ترین چگونگی خریداری و به کار گیری نمائید . در کنار این دو نوع پمپ تصفیه آب مالامال فروش و دوستداشتنی می شود به پمپ های تصفیه آب دیگر همانند پمپ تصفیه آب کارتریجی و پمپ تصفیه آب نمکی نیز پباده سازی گردیده اند که نوع نمکی آن ضمن تصفیه آب میتواند آب استخر را نیز ضد عفونی نماید . البته رویه های بهتری برای ضد عفونی کردن استخر وجود داراست که می‌توانید آن را تکمیل کننده پمپ های تصفیه آب بدانید و از آنان نیز برخوردار گردید . دکان طهران اینتکس قرص هایی با تیتر قرص کلر ارائه نموده است که میتوانید بوسیله شناور قرص کلر آن را به درون آب استخر بیاندازید تا به شایسته ترین صورت کلر لازم استخر را پناه کرده و اینچنین بتوانید آب استخر را از وجود میکروب ها و باکتری ها و ... ضد عفونی کرده و چگونگی آب را بسیار خوب نگه دارید تا شنا کردن در آب استخر یا این که بازی ها و آب تنی بسیار دلچسب باشد . غربال های پمپ های تصفیه آب قابلیت و امکان ردوبدل دارا هستند ، به این ترتیب شما میتوانید بعداز سپری شد زمان ای از فرصت به کارگیری ، غربال های پمپ تصفیه را که دیگر کارایی قابل قبولی نداشته و آلوده و کثیف گردیده اند را برداشته و یک غربال تازه را جایگزین آن نمائید .

دقت داشته باشید که شما میتوانید غربال های متناسب با پمپ های تصفیه را نیز از فروشگاه آنلاین اینتکس تنظیم کرده و از آن برای تصفیه کردن خوب به مخزن پمپ ها اضافه فرمایید . دقت داشته باشید که برای وقت گیر خیس شدن قدمت غربال شما می‌توانید بعد از بازه ها ، در شکل آلوده و کثیف شدن غربال آن را گشوده کرده و بیرون فرمائید ، بعد از آن با به کار گیری از شلنگ آب غربال را پاک بشویید و مجدد در درون پمپ تصفیه آب قرار دهید . به‌این شکل دیگر نیاز وجود ندارد که خیلی زود غربال ها را عوض فرمایید و پولی را نیز برای تنظیم غربال تازه بپردازید . پمپ های تصفیه به طور بی نقص سعی مشابهی دارا هستند ، برای نصب آن ها بایستی از همت مشابهی استفاده نمود . آغاز دو شلنگ را به بدنه متصل کرده و استخر را از آب مالامال می‌کنیم، در مرحله آجل برای نخستین دفعه پمپ را از آب پر‌نور فرمایید تا به فعالیت خویش ادامه دهد. در‌حالتی که درخصوص آن رضایت بدون نقص نداشتید نیز می‌توانید از جاروی اسکیمر و قرص کلر به کارگیری نمایید . جارو های اسکیمر وسیله هایی جدا از هم برای نظافت کردن آب استخر به شمار می‌روند و شما میتوانید با به کار گیری از آنان ، کثیفی های شناور بر روی آب که درشت بوده و پمپ تصفیه آب کارکشته به پاک کردن آن وجود ندارد به کارگیری فرمائید . همینطور می‌توانید از آنها برای لای روبی کف استخر های پیش ساخته و بقیه استخر ها نیز استعمال نمائید . برای مشاهده و خرید پمپ های تصفیه اینتکس میتوانید از ورقه پمپ های تصفیه آب استخر پیش ساخته و سنتی به کارگیری نمایید . همینطور در‌این برگه می‌توانید بقیه اسباب و اثاث جانبی و امکانات موردنیاز استخر ها را که برای حفظ از استخر ارائه شده اند را نیز مشاهده و آن‌ها را تنظیم فرمائید .