استخرپیش ساخته به خودی خویش ماهیت پرتابل و قابلیت و امکان حمل و نقل دارا‌هستند و می اقتدار آن ها را به آسانی و به واسطه آرگونومی بسیار خیر و خوبی که دارا‌هستند حمل کرد، ولی بعضی محصول ها درین تیم بندی وجود دارا هستند که آسانی حمل و نقل در آنان بسیار بیشتر میباشد، از این رو تصمیم گرفتیم تا در یک نوشته‌علمی ای غیر وابسته به تکثیر توضیحات بی نقص آن بپردازیم تا کلیه ابهامات جانور در ذهنیت شما به طور جامعی برطرف گردد.

از حیث ظواهر و کیفیت استخر هایی همچون سبک 28272 با تولید ها گرانقیمتی مثل استخرپیش ساخته 10 متری تفاوت های چندانی ندارند و بیشتر در بعد ها و اقلام همپا تفاوت هایی با بقیه تولیدات دارااست، به هر حالا با هر پولی کیفیتی متعدد نیز نصیبتان شود. استخر های قابل حمل نیز برزنتی می‌باشند و مبنا های متسحکمی دارا هستند که به خیر و سال های سال میتوانید از آنان استعمال نمائید ولی به واقع تفاوت آن‌ها چه می باشد؟ نخستین اینکه شما نمی توانید درین مجموعه از استخر ها شنا نمایید و صرفا تحت عنوان ابزاری برای آبتنی ساخت‌و‌ساز و عرضه گردیده اند. ارتفاع این تیم از استخر های پیش ساخته در حداکثر 4.5 متر است و عرضی متساوی 2.2 متر نیز دارا‌هستند ولی در طول مقداری کوتاه به حیث می‌آیند که در هر شکل مهمترین ملاک تفاوت فی مابین استخر های قابل حمل و استخر های پیش ساخته بی آلایش است.

اطلاعات در ارتباط با استخر پیش ساخته قابل حمل اینتکس

در حالی که برای قابلیت حمل و نقل کردن استخر های بتنی وجود نداشته و استخر های پیش ساخته بی آلایش در بعدها 5، 7 و 10 متری نیز پاره ای به رنج و به واسطه اتومبیل حمل می گردند این مجموعه از محصول ها میتوانند اکثری از نیاز های شما‌را بر طرف نمایند. مثلا می‌توانید با خانواده خویش و به طور تیم عده ای از این خصوصیت استعمال نمایید تا علاوه بر منتقل شدن شم بسیار عالی و دوست داشتنی قرار تصاحب کردن در آب پول کمتری نیز پرداخت فرمائید و یک خرید آسان داشته باشید.

به جز چهار شالوده کناری استخر در قسمت طولی حداکثر سه مبنا دیگر نیز وجود دارااست، مبنا هایی که شمایلی همانند پلاستیک داشته البته بسیار توانا بوده و از فایبر گلاس تاسیس شده است. در نصیب بیرونی لوگو اینتکس به یار و همدم بدنه آبی آن به چشم می‌خورد، نصیب درونی نیز برای اینکه طبیعی خیس باشد دارنده برنامه ای همانند کاشی های ریز سپید و آبی‌رنگ استخر های بتنی میباشد. تولیدها باطن این دسته به جهت خصوصیت هایی که دارا هستند نیاز به بعضا اقلام مازاد ندارند. مثلا در اینگونه محصولی نیاز به پمپ تصفیه کمتر حس میشود و شاید استعمال از نردبان در به کارگیری از آنان نیز مقداری غیر معمول به لحاظ میرسد. خصوصی تولید ها قابل حمل بی آلایش خیس از دیگر استخر های پیش ساخته نصب می گردند و خلاف کلیه آنان شما خودتان بضاعت نصب آن را خواهید داشت چراکه وزن نادر و معمولی بودن ابزار آلات شمارا به سوی استخر آخرین موعظه خواهد کرد.

استخر پیش ساخته قابل حمل اینتکس | اینتکس بلاگ

برای نصب این کالا در آغاز مبنا های قسمت زیرین را بر روی زمین قرار داده و بدنه اساسی استخر را روی آن قرار دهید تا برای اولی توشه از وسعت کلی استخر باخبر گردید. بعد از آن لوله های مو جود را از دیواره بالایی استخر رد فرمایید و شالوده های آن را که در بعد ها متعدد تعدادشان نادر یا این که زیاد میباشد را بدین ردیف ها در محل های مشخص و معلوم گردیده نصب نمایید. در مرحله بعدی باید از بسته بودن در پوش های استخر باور نتایج نمائید. در صورتیکه که نیاز به پمپ تصفیه داشته باشید نخست آن را نصب فرمائید. در مرحله بعدی با به کارگیری از شلنگ آب استخر را لبریز فرمائید تا برای او‌لین توشه قابل استعمال شود. در‌حالتی که که از پمپ تصفیه به کارگیری نمی‌کنید در آغاز نصیب درونی استخر را شسته یا این که آب آن را مالامال و خالی نمائید بعد استخر را گزینه استعمال قرار دهید.

اطلاعات استخر پیش ساخته قابل حمل اینتکس | اینتکس بلاگ

تا کنون در یکسری متاع چشم گردیده که در چهار کناره استخر یک قسمت مسطح و مستحکم قرار داده گردیده که به نوعی نشیمنگاه استخر جهت راحتی بیشتر است. برای روی هم گذاشتن استخر و یا این که حمل و نقل آن ایفا یک‌سری مرحله ضروری است. نخست روزنه تخلیه را گشوده کرده تا همه آب مو جود خالی گردد، در‌حالتی که که تا مجال کم آب شدن کف استخر طاقت نمائید فیض بسیار بهتری برای شما نتیجه ها شود. بعداز اجرا این پروسه شما استخر را همانطور که در بالا تا گردیده بود تا نمائید و در بسته بندی آن قرار دهید، ولی قرار دادن آن در بسته بندی مهم الزامی نبوده و در شکل محافظت میتوانید آن را به روش مد لحاظ خودتان حمل نمایید. اعتنا داشته باشید که عدم استعمال از استخر در بازه زمانی فرصت زمانبر قادر است سبب به صدمه زدن به آن خواهد شد. در آینده کارایی میکنیم نوشته‌علمی ای با محتوای نکات مراقبت از استخر پیش ساخته را منتشر کنیم که‌این نوع استخر نیز در آن قرار میگیرد.

از بلندمرتبه ترین مزیت های استخر پیش ساخته قابل حمل وزن بسیار نادر آنهاست، در حالی که بقیه تولیدات فریمی نزدیک به 80 تا بیشتراز 100 کیلوگرم (با کلیه وسایل یاروهمدم) وزن دارا هستند ،استخر های فریمی قابل حمل به صورت معدل وزنی نزدیک به 25 کیلو گرم دارا‌هستند که به واقع فوق العاده و بی نظیر میباشد.

در پایان قادر خواهیم بود فیض بگیرید که صحت دارد، استخر های قابل حمل تولیدها بسیار عالی و فوق العاده با کیفیتی می باشند ولی در‌حالتی که قصد دارید به یاور خانواده خویش به شنا سرگرم گردید بایستی از محرمانه فول کادر به کارگیری فرمائید که هم بعدها تعالی تری داشته و هم عمق بیشتری برای به کارگیری تعدادی نفر داراست که داشتن آن حتما مبلغ بیشتری از پس انداز شمارا کسر خواهد کرد.