استخر از لبریز مداقه ترین مرسوله های بادی میباشد که از به وجود وارد شدن این تیم از جنس ها محصولی اثبات برای استعمال بزرگسالان و به ویژه کودک ها بوده میباشد . به این‌شیوه اشخاص در راحتی بیشتری به تفریحات آبی رنگ و یا این که خزینه می‌پردازند که موجب ارتقا لذت آن‌ها می‌گردد . استخر 56483 نیز از همین گروه تولیدها میباشد که نیاز اشخاص بزرگسال را به نیکی پاسخگوست . این نوع از استخر های بادی فعال سازی بسیار بی آلایش و سریعی داشته و شما می‌توانید آن را در کمترین فرصت ممکن فعال سازی فرمائید . اعتنا داشته باشید که استخر ها از دید مقام سنی نیز مختلف میباشند ، بدین ترتیب در خرید های خویش به‌این نوع از مفاد اساسی دقت ویژه ای داشته باشید . به دنبال این مطللب به صورتا بدون نقص به استخر بادی فوق خوا هیم پرداخت و راهنمای خرید شما عزیزان خوا‌هیم بود . این فرآورده در سبک خاصی که دارااست صرفا در یک رنگ ساخت و عرضه گردیده است البته سبک های فوق العاده شبیه آن نیز در رنگ های متنوع جانور است به‌این شکل که اینتکس هر کد را به یک رنگ متعدد از این استخر بادی تخصیص داده میباشد. اما تفاوت های دیگری نیز خلال رنگ در بطن جنس به چشم می‌خورد که در‌پی به آن خوا هیم پرداخت. قابل ذکر میباشد موسسه ها دیگری همچون بست او به ساخت استخر های بادی شبیه 56483 کرده اند که از دید چگونگی ضعف اکثری در مقایسه با متاع کمپانی اینتکس دارد. این استخر بادی ساختار گرد داشته و قطر آن به 398 سانتی متر میرسد و عمق آن نیز 100 سانتی متر میباشد. از این نظر استخر متبوع ما گران قدر به حساب آورده می شود و در هر محلی مکان نمی گیرد ولی برای تفریحات آبی رنگ و گذراندن وقت ها به همدم خانواده این استخر فوق العاده مطلوب و کاربردیست که درحد قدرت خویش نیاز های شمارا پاسخگوست .

استخر بادی

شما می‌توانید این سبک از استخر ها را در ایوان منزل به آسانی فعال‌سازی و به کارگیری فرمایید . هر یک سری ساختار آن به شما اذن خواهد بخشید تا از آن در بالای بام منزل و یا این که در طبقات نیز در شکل قابلیت داشتن ، جنس را فعال سازی فرمائید . از جمله می‌توانید این استخر را باطن خانه و یا این که تراس خانه قرار دهید و یاروهمدم با خانواده به بازی های آبی رنگ بپردازید، به علاوه اگر که میل داشته باشید و فضای موردنیاز این استخر در دسترس شما باشد میتوانید از آن تحت عنوان یک خزینه فوق العاده با خصوصیت های بسیار استعمال نمایید که به نوعی گرمابه کردن را به لذت و تفریحی برای شما تبدیل می نماید . شما می‌توانید این استخر را حتی با آب های گرم مالامال نمائید تا یک حوضچه آب گرم برای شما باشد تا در کنار دوستان و ... به تفریحات آبی‌رنگ بپردازید . از لحاظ ظاهری این استخر فوق العاده زیباست.. و صرفا عیبی که می شود به آن وارد نمود عدم باد شدن قسمت زیرین آن میباشد ممکن میباشد بعضی اوقات شم نا آرامی را به شما منتقل نماید . در مورد ها غیر شاهد محصولی فوق العاده و باکیفیت هستیم که دیواره های سفت و چگونگی اعلا را به فرد مخاطب میدهد . گوشه های آن حالتی دو طبقه داراست که داخل آن نیز دو محیط باد داراست تا به سهولت باد خواهد شد . قسمت درونی یک رنگ آبی‌رنگ مات که نوروروشنایی را از خویش عبور نمی دهد داشته و بخش بالایی و پایینی دیواره های استخر نیز آبی‌رنگ برجسته میباشد . پیاده سازی و ساختار این استخر بادی برگرفته از استخر های ایزی ست است که یکی دارای اسم و رسم ترین و مالامال فروش ترین سبک های بازار است . چون این نوع از اسخر ها دوام و استحکام بالایی دارا هستند ، چه بسا شمایی که درپی استخر بادی با دوام و کیفیت خوب می‌باشید ، با‌یقین استخر بادی با عمق یک متر فوق که کد آن 56483 میباشد ، شایسته ترین آیتم برای خرید خواهد بود . در نصیب زیرین این استخر بادی نیز یک روزنه برای تخلیه هوا قرار داده گردیده که به روی هم گذاشتن بی آلایش خیس شما یاری بخش اعظمی می کند. و از اتلاف مجال دوری می نماید . دقت داشته باشید که‌این نوع از استخر های پیش ساخته از دوست داستنی ترین و مالامال فروش ترین سبک ها میباشد که میتوانید به آسانی نیز آن را فعال‌سازی نمائید . حتی می قدرت اظهار کرد که فعال سازی استخر بادی با عمق یک متر که قطر بسیار تعالی و بعدها بزرگی داراست ، بسیار بی آلایش خیس از فعال‌سازی استخر های بادی دیگر میباشد . چه بسا که صرفا قسمت کناره های آن به طور بادی پیاده سازی و ایجاد شده است ، اعتنا داشته باشید که قسمت های دیگر و دیواره های آن ساختار غیر بادی دارااست و این مورد میباشد که استخر بادی 56483 را متمایز نموده است . اعتنا داشته باشید که قسمت های بادی می‌توانند به آسانی شکننده باشند ، لذا با وجود کناره های غیر بادی می قدرت انتظار آن را داشت که استخر دوام عالی و بیشتری را خواهد داشت و اینچنین شما می‌توانید استخر بادی را به شایسته ترین صورت استعمال نمائید و نگران زخم دیدن آن نباشید .

برای فعال سازی و به کار گیری از این استخر بادی فقط شما نیاز دارید که نصیب حاشیه بادی آن را باد نمائید . فقط با باد کردن این نصیب شما می‌توانید به‌دنبال درون استخر را با آب لبریز نمایید . با لبریز کردن آب مشاهده خواهید کرد که کناره های بادی مثل یک رینگ و تیوپ بر روی آب شناور باقی مانده و اینچنین استخر بادی صورت و هیبت ایستاده ای را به خویش می‌گیرد ، به این ترتیب شما به آسانی استخر را فعال سازی کرده و از آن میتوانید به کارگیری نمائید . این در حالی میباشد که استخر های بادی دیگر را می بایست به طور بدون نقص در همه قسمت های آن را فعال سازی و به کارگیری فرمائید . درحال حاضر برای اینکه راه‌اندازی بسیار بی آلایش و سهل خیس نیز باشد ، شما میتوانید از پمپ های باد که ابزار های کمکی برای راه‌اندازی استخر بادی میباشند نیز به کار گیری فرمایید . برای اینکار شما میتوانید از پمپ های باد دستی و با برقی و ... به کارگیری نمائید که خوب میباشد از پمپ های باد دستی به کارگیری نمائید ، چون در بیشترین شرایط ، استخر های بادی را در اطراف های گشوده مانند تراس به کار گیری میکنید به طوریکه شاید دسترسی به پریز برق نباشد . اما با پمپ باد دستی به آسانی می‌توانید فعال‌ساز‌ی را اعمال دهید . برای به کارگیری از استخر بادی نیاز میباشد تا به یکسری از نکات اساسی اعتنا داشته باشید . اما در صدر قصد داریم تا کالا بدنه استخر بادی را به شما عزیزان معرفی کنیم تا بیشتر به خصوصیت های این فرآورده پی ببرید . کمپانی اینتکس به مانند اکثری از تولید ها چیره خویش ، برای ایجاد کرد استخر بادی 56483 از لایه های کلفت پی او سی و برزنت استعمال نموده است . دقت داشته باشید که درصد متعددی از تولیدها بادی و قسمت های بادی استخر ها همانند حاشیه های سبک فوق ، از لایه های قطور pvc به کارگیری می‌شود که اقتدار انعطاف پذیری بسیار خیر و خوبی را داشته و ولی ضدآب نیز میباشد .

استخر بادی اینتکس 56483

ضد آب بودن این محصول یکی‌از مهم‌ترین فاکتورهای آن میباشد که کمپانی اینتکس نیز با دقت به‌این قضیه اساسی از آن برای تشکیل داد استخر به کار گیری نموده است . این کناره ها در قبال فروغ آفتاب نیز مقاوم میباشند و آسیبی نمی بینند . این در حالی میباشد که برای تشکیل داد بقیه مناطق و دیواره های این استخر از پی او سی برزنتی مستعمل میباشد که شاید یکی شایسته ترین متاع ها برای ساخت و تشکیل داد استخر باشد . چه بسا این کالا ساختار چندین لایه داشته و بسیار مقاوم و قطور میباشد ، به همین ادله نیز در قبال ضربه و فشار بسیار مقاوم خیس بوده و می‌تواند ارتفاع قدمت بالایی را داشته باشد . وسعت زیاد آبی رنگ که‌این استخر می‌تواند در باطن خویش مکان دهد ، علامت از دوام بی سابقه این استخر بادی میباشد . برای اینکه متاع را از زخم دیدن مصون بدارید ، باید آن را در یک محل مطلوب فعال‌سازی نمایید . برای فعال سازی عالی میباشد که از پیشین زمین را جارو بزنید و منزه نمائید ، برای اینکه چیزی بر روی زمین باقی نماند . اشیائی همانند سنگ ریزه ها به یاروهمدم مفاد دیگری همانند شاخ و برگ درختان و هر وسیله دیگری قادر است با قرار گیری در ذیل استخر بادی به آن جراحت وارد نماید . از سوی دیگر باید بدین نکته اعتنا فرمایید که استخر بعد از مالامال شدن هنگفت خیس گردیده و در شکل وجود داشتن سنگ ریزه ها بر روی زمین میتواند به آسانی باعث جراحت دیدن استخر بادی گردد . به این ترتیب پیش از فعال‌ساز‌ی زمین را جارو بزنید و عالی میباشد برای خودداری بیشتر از زیرانداز ها به کارگیری نمائید که بسیار کاربردی و مطلوب میباشد . اعتنا داشته باشید که استخر بادی را در یک محل صاف و سوای شیب فعال‌سازی نمایید تا فشار به فقط بعضی از قسمت های استخر وارد نشود . از سوی دیگر دقت داشته باشید تا‌وقتی‌که استخر از آب مالامال گردیده‌است ، نسبت به انتقال استخر مبادرت نکنید ، چون کشیدگی بدنه در هنگام انتقال قادر است به استخر بادی زخم وارد نماید و در شکل پاره گی ممکن میباشد برخی از آنان حتی غیر قابل تعمیر باشد . نکته بسیار خیر که در ارتباط با استخر بادی مطرح میباشد ، این میباشد که شما می‌توانید با به کار گیری از برچسب های تعمیراتی نسبت به پنچرگیری این محصول ها بادی مبادرت فرمایید . بدین ترتیب به‌این نکته اعتنا داشته باشید و در شکل زخم دیدن جنس بادی ، در صدد رفع خلل و زخم دیدگی بپردازید .

گاهی ممکن میباشد شدت زخم دیدگی زیاد باشد ، درین مفاد شما نمی توانید استخر را تعمیر نمایید ، البته گاهی ممکن میباشد استخر بادی به طور جزئی شکاف گردیده باشد که می‌توانید با به کار گیری از برچسب های تعمیراتی آن را تعمیر فرمایید . عمدتا کمپانی اینتکس در کنار این تولید ها بادی برچسب های بادی خویش را قرار می‌دهد که می‌توانید از آن‌ها برای تعمیرات به کارگیری فرمائید . اما گاها ممکن میباشد در کنار محصول ها این برچسب های تعمیراتی نباشد ، اما نگران نباشید ، به این دلیل که شما می‌توانید برچسب های تعمیراتی منحصر که کمپانی اینتکس ساخت و ساز نموده است را از فروشگاه آنلاین اینتکس خریداری کرده و از آن برای تعمیرات استخر بادی به کارگیری فرمائید . همینطور برای اینکه عالی فرآورده متبوع شما تعمیر خواهد شد ، شما یک منش دیگری را نیز دارید که آن هم تعمیرات تخصصی از سوی فروشگاه اینتکس میباشد که با رضایت شما می‌توانید کالا را به مغازه تحویل دهید تا تعمیرات شکل گیرد .