در‌این نوشته‌ی علمی قصد داریم تا در رابط یکی‌از دیگر از استخر های پیش ساخته کمپانی اینتکس توضیح داده و گزینه تحقیق در اختیار بگذاریم. استخرهای پیش ساخته ای که دنیای متفاوتی از استخر های جانور در بازار را برای یوزرها به ارمغان آورده میباشد. ولی استخری که قرار میباشد فعلا درباره آن توضیح دهیم یک کدام از محصول ها خانواده استخر های پیش ساخته فریمی مستطیلی بوده که از بی آلایش ترین نوع آن ها به حساب آورده می شود. استخر پیش ساخته فریمی مستطیلی با بدنه برزنتی تک رنگ جزو معمولی ترین ولی کیفیت عالی ترین استخر های پیش ساخته محسوب گردیده و از کاربرد های لبریز مزیتی منتفع می‌باشند. گفتنی میباشد که استخر هایی که درین نوشته‌علمی آیتم مشاجره قرار خواهد گرفت از کمپانی اینتکس بوده و از نگاه کیفیتی در زمره شایسته ترین های استخر های پیش ساخته قرار می‌گیرند. این نوع استخر ها در وضعیت کلی به چهار سایز متفاوت تقسیم بندی می گردند که در‌این نوشته‌علمی قصد داریم تا وسیع ترین نوع آن را گزینه انتقاد و نظارت در اختیار بگذاریم. پس با ما یاور باشید...

مال، نوع و ارگونومی تشکیل داد

در بالا بایستی به مهم ترین قسمت این مال اشاره نماییم. بخشی که هم برای سازنده و هم برای خریدار بسیار اصلی و عنایت دار است. در واقع مال تشکیل شده و همینطور ارگونومی هر مال جزو مهم‌ترین مناطق و مورد های هر کالایی بوده که در هر وضعیت مختلفی اثر گذاری بسیار بالایی را خواهد گذاشت. البته استخر پس شاخته فریمی مستطیلی در سایز والا بدنه ای تشکیل‌شده از مال PVC با الیاف شمعی داشته که از چگونگی و مقاومت بسیار بالایی شامل است. مراد از الیاف شمعی در استخر های پیش ساخته فریمی پارچه های نخی از مال ابریشم بوده که همچون البسه های متعدد به طور تار و پود به یکدیگر متصل گردیده اند. ولی توان بافته شدن این تار و پود های ابریشمی به یکدیگر بسیار مهندسی و با اصول بوده که میتواند مقاومت بسیار بالایی را از خویش علامت دهد. اما برای سفت کاری و همینطور ساخت‌و‌ساز ظاهری یکپارچه از لایه های فشرده PVC بر روی آن مصرف شده میباشد. به طور کلی این بدنه با این تکنولوژی ایجاد کرد و پباده سازی میتواند به راحتی در مقابل وضعیت جویبار متفاوت، دمای آب متعدد و همینطور فشار آب دوام آورد. ولی نکته دیگری که بایستی در رابط متاع بدنه بیرونی این استخر اشاره کنیم استعمال از روکش برزنتی در آن بوده که خویش این روکش قادر است استخر را در مقابل ضربات ساده و همینطور عکس العمل اشیای تیز مراقبت نماید. ولی برخلاف بدنه بیرونی، روکش بدنه داخلی این مال نیز از نوع PVC با پباده سازی کاشی وار بوده که بسیار قابل انعطاف و شل میباشد و هنگام به کارگیری از آن غایت لذت را خواهید موفقیت. البته نصیب اساسی دیگری که در کنار بدنه این استخر وجود دارااست، کادر ها و یا این که به عبارتی مبنا های نگهدارنده بدنه میباشد. این شالوده ها و قاب ها از کالا آهن با مبنا های فایبرگلاس بوده که به طور بی واسطه به بخش کناره بدنه پیوند می خورد. برهان استاده از کادر ها برای هنگفت بودن بودن است. چون که پارچه های PVC و الیاف شمعی به خودی خویش امکان زاه اندازی نداشته و بایستی به وسیله محور های منحصربه‌فرد راه‌اندازی گردد.

موضوع آینده که ما می بایست درین قسمت در لحاظ بگیریم ارگونومی تشکیل داد این استخر میباشد. ارگونومی در لحاظ گرفته برای جنس به طور مستطیلی با کناره های گرد بوده که با اعتنا به پباده سازی مهندسی و اصولی خویش می قدرت در هر نقطه ای به راحتی مکان داده و استفده کرد. این ارگونومی ایجاد کرد به طوری بوده که می شود به راحتی یک الی دو خانواده نادر جمعیت را باطن این متاع مکان اعطا کرد. ولی پباده سازی آن نیز به صورتی میباشد که در‌صورتی‌که از استخر مربوطه در هر نقطه ای از جمه باطن و فارغ خانه استعمال فرمائید در چیدمان آن جای اثر بسیار مفیدی خواهد گذاشت.

بعد ها و گنجایش

دو‌مین گزینه آیتم نظارت ما بعدها و گنجایش استخر فریمی والا میباشد. آیتمی که قبلی خرید هر کالایی می بایست در لحاظ مشتری باشد. در وضعیت کلی این نوع استخر ها همان گونه که در صدر اشاره نمودیم از 4 سایز متفوت تشکیل میگردد. در واقع ابعادی که برای این نوع استخر های در لحاظ گرفته گردیده دربین بقیه استخر های پیش ساخته اینتکس ابعادی میانگین داشته و برای به کارگیری های خانوادگی بسیار مطلوب است. ولی ابعادی که برای این استخر در لحاظ گرفته گردیده ابعادی مساوی (ارتفاع: 4.5 متر، پهنا: 2.2 متر، طول: 84 سانتی متر) بوده که مطرح ترین نوع این گروه از استخرها نیز به حساب آورده می شود. البته این بعد ها در لحاظ گرفته گردیده برای این نوع استخر منجر گردیده تا گنجایش آب 7127 لیتری را برای یوزرها به ارمغان آورد. این مقدار گنجایش در قبال این بعد ها بسیار استندارد بوده به صورتی که 90 درصد این استخر را آب فرا می‌گیرد. اما ارتفاعی که برای این محصول نقل شده در معنای عمق استخر نبوده و مراد از آن بلندی بدنه استخر است.

کاربرد های متفاوت و روش نصب

استخر فریمی مستطیلی با بدنه برزنتی قادر است شایسته ترین کاربرد ها را برای مشتریان عزیز داشته باشد. در واقع از این استخر پیش ساخته به جهت داشتن بعدها والا می اقتدار خلال تفریح های آبی‌رنگ و شنا تحت عنوان استخر رویش ماهی و همینطور یادگرفتن شنا برای خردسالان نیز بهره مند شد. کلاً کاربرد این استخر را می شود به دو نصیب تقسیم بندی کرد: 1- کاربرد های تفریحی 2- کاربرد های صنعتی. ولی استعمال بسیار مهمی که می اقتدار از این مال کرد برای صنعت رویش ماهی میباشد. اکثری از یوزرها در موضوع پرروش ماهی می باشند که نیاز به استخر های قابل حمل و مدل دارا‌هستند تا بتوانند ماهی های کوچکتری را در آن نگه داری و رویش دهند. ولی برای اینکه این نوع استخر ها را نصب کرد می بایست توجه بالایی را در حیث گرفت. برای این عمل کافیست آغاز بدنه اساسی را از بسته بندی مخصصوص بیرون کرده و به خیر گشوده فرمائید. آنگاه می بایست اساس های اساسی که در کناره استخر متصل می‌شوند و آن گاه نیز کادر های فرعی به شالوده نگهدارنده مهم نصب خواهد شد. نکته ای که بایستی پیش از نصب در لحاظ گرفت جای نصب استخر میباشد. مدام بایستی یک مکانی مطمئن را برای فعال سازی استخر گزینش نمائید تا از مخاطرات احتمالی که میتواند سبب ساز زخم استخر خواهد شد پرهیز خواهد شد.

مقایسه استخر مو جود با بقیه استخر های پیش ساخته

توضیحاتی که تا اینک در رابط استخر فریمی برزنتی مستطیلی داده ایم به لحاظ خوانند‌گان و یوزرها عزیز را با این فرآورده آشنا کرده و نکات اصلی آن نیز اشاره شد. با دقت به‌این عیب گیری و تحلیل ها می شود به راحتی فرق این متاع را با استخر های پیش ساخته ای همانند فریمی فایبرگلاس، فریمی گرد و همینطور ایزی ست ها تشخیص اعطا کرد. به طور کلی می اقتدار در یک پاراگراف مهمترین تفاوت های این استخر را با بقیه استخر های پیش ساخته به طور اذعان کرد: 1- مال بدنه از PVC با الیاف ابریشمی برزنتی 2- ارگونومی تشکیل داد 3- داشتن بعدها و گنجایش های خاص خویش. از نظر کوشش نیز در صورتی قرار باشد این استخر را با بقیه استخر های پیش ساخته مقایسه کنیم بایستی بگوییم که از لحاظ کاربردی استخر فریمی برزنتی مستطیلی می‌تواند پاسخ گوی اکثر امور و تفریحات آبی‌رنگ شما باشد. ولی استخر هایی مانند فریمی گرد و فریمی مستطیل از نوع فایبرگلاس می‌باشند که در شایسته ترین نوع استخر های پیش ساخته قرار می‌گیرند البته هر استخری با اعتنا به ارزش خویش از سعی و مزیت های مربوطه فایده می‌برد.

استخر پیش ساخته intex 28273

اثاثیه جانبی همدم استخر

تک تک استخر های پیش ساخته از تعدادی اثاثیه جانبی و همینطور اثاثیه تفریحی در بسته بندی خویش فایده میبرند. ولی اسن استخر فریمی و در واقع خانواده استخر فریمی مستطیلی برزنتی از اقلام و اثاثیه جانبی کمتری در باطن بسته خویش برخوردارند که یکی‌از آنان پمپ تصفیه فیلتری است. پمپ های تصفیه آب فیلتری که از کوچکترین پمپ های تصفیه منحصربه‌فرد استخر پیش ساخته به اکانت می‌آیند میتوانند تا 2000 الی 3000 لیتر آب را تصفیه نمایند. در واقع شایسته ترین و مطلوب ترین پمپ تصفیه گزینه به کار گیری برای این گروه از استخر ها این نوع پمپ ها میباشد.

بقیه خصوصیت های استخر

از دیگر خصوصیت های بسیار کاربردی این استخر می شود به تعبیه شدن دو روزنه منحصر تخلیه و ورود آب، قابلیت و امکان تعمیر و چند دفعه مصرف کردن و بسته تعمیرات اشاره کرد. البته دو روزنه ای که در بدنه این استخر درنظرگرفته شده از فرآورده پلاستیک مقاوم با رنگ مشکی بوده و می شود به وسیله آن اشکال پمپ های تصفیه و گرم کن را به آن متصل کرد. داشتن امکان تعمیر این استخر ها نیز یکی برگزیدگان خصوصیت های این استخ محسوب گردیده و می شود به وسیله بسته تعمیرات منحصربه‌فرد کمپانی اینتکس هر نقص‌ و جراحت دیدگی را درین فرآورده بر طرف کرد. به طور کلی این استخر در یک بسته بندی با وزن حدود 40 کیلوگرمی عرضه گردیده و به صورتی میباشد که می قدرت از روش هر وسیله نقلیه ای به راحتی حمل و نقل کرد.

در انتهای نظارت و نوشته‌علمی می بایست پهنا کرد که استخر پیش ساخته فریمی مستطیلی با بدنه برزنتی و الیاف شمعی در مطرح ترین سایز و گنجایش ممکن. برای استعمال های متعدد به عنوان مثال تفریحی و صنعتی و کاری. مطلوب به کارگیری برای سنین بالای 6 سال و ایجاد گردیده در یک رنگ. مطلوب مصارف خانگی و خانوادگی در طرح و ارگونومی بسیار مطلوب و رضایت نصیب.