استخر های پیش ساخته به دو گروه فریمی و ایزی ست تقسیم می‌شوند. در‌این نوشته‌ی‌علمی قصد داریم تا به شرح بی نقص استخر های پیش ساخته ایزی ست بپردازیم. در نوشته‌علمی بعدی نیز به صورت مستقل به فرآیند استخر های پیش ساخته فریمی خوا‌هیم پرداخت.
استخر های پیش ساخته ایزی ست از خصوصی محصولاتی میباشند که به طور معمولی ای نصب می‌گردد. کلمه و واژه ایزی ست یا این که Easy Set نیز در فارسی به معنای نصب راحت میباشد. اینتکس دراین مورد به طور کامل خوب کار کرده و استخر های ویژه ای را دربین بقیه استخر های پیش ساخته به بازار عرضه نموده است.

کلاً یک استخر پیش ساخته ایزی ست این چنین میباشد:

این تیم از استخر ها تمامی گرد بوده و فقط در یک سبک موقعیت بیضی صورت دارا هستند که ثبات خیر نداشته و ابزار های اضافه ای برای آن در حیث گرفته گردیده‌است. ولی سبک های به طور کامل گد به هیچ عنوان اینگونه مشکلاتی ندارند. برای به کارگیری از این استخر ها اعمال صرفا یک سری مرحله کافی میباشد. قابل ذکر میباشد که ایفا آن به وسیله خویش شما و اشخاصی که بدین تولیدها شناخت خاصی ندارند نیز قابلیت و امکان پذیر میباشد.

نخست استخر را از باکس خویش بیرون فرمایید نمایید. باکس های آنان بعد ها مختلفی داشته و کوچکترین آن ها با قطر 244 سانتی متر با دست و با یه خرده رنج قابل حمل میباشد ولی بعدها بزرگتر قطعا نیاز به اتومبیل دارا هستند.بعد از بیرون کردن استخر را بر روی زمین به طور بدون نقص پهن کنیدو قابل ذکر میباشد که قبلا فعالیت بایستی کف محل را پاک کرده یا این که از منزه بودن آن باور بی نقص نتایج فرمائید که مبادا با اثابت شی ءها تیز موجب شکاف شدن استخر گردد.در آغاز از بسته بودن روزنه کف مطمئن گردید. در لحاظ داشته باشید که‌این روزنه به طور پیش فرض بسته میباشد. مرحله بعدی متصل کردن پمپ تصفیه به روزنه های مرتبط با آن میباشد.

استخر پیش ساخته چیست؟ | اینتکس بلاگ

برای این شغل دوتا روزنه بر روی بدنه درنظرگرفته شده که یک کدام از آن ها مرتبط با تخلیه و دیگری برای ورود آب میباشد. بعداز ایفا این فعالیت باید استارت به باد کردن فرمایید. از آنجایی که محیط باد بسیار کوچک میباشد سفارش میکنیم که در هنگام خرید به پمپ دستی اکتفا فرمایید. باد زدن نصیب بالایی تعدادی دقیقه مجال میبرد. فعلا کارهایی که شما باید ایفا بدهید نقطه پایان یافته میباشد. صرفا شلنگ آب را باطن استخر بیندازید تا به طور خود کار هم مالامال گردیده و هم به صورت معمولی خویش تبدیل گردد. سرعت جاری ساختن آن هم به فشار آب خروجی از شلنگ بستگی دارااست.

بعد از اجرا این کارها استخر شما مهیا به کارگیری میباشد البته با ابزار های جانبی مو جود می‌توانید یک تجربه تماما فوق العاده و نو داشته باشید. به دنبال به معرفی ابزار های جانبی استخر های بادی پیش ساخته ایزی ست می‌پردازیم.

با‌یقین نردبان اولی آیتم ای میباشد که به صورت انقطاع به آن نیاز خواهید داشت. عبود از دیواره نسبتا سست استخر های پیش ساخته ایزی ست در صورتیکه که طول آن ها نیز بیشتراز یک متر و 20 سانتی متر باشد تماما طاقت فرسا بوده و به طور تقریب جاری ساختن آن از سطح معمول یر ممکن میباشد. برای اعمال آن یا این که بایستی از سطح زمین مقداری فراتر باشید یا این که نردبانی داشته باشید. فراتر بودن از سطح زمین برای رفتن به درون آب ایراد را حل می نماید ولی هنگام خروج برای شما اختلال ساز شود. به همین خواسته در صورتی از نردبان های استاندارد اینتکس به کار گیری فرمایید ایراد شما حل گردد.

دومی ابزار جانبی برای استخر های پیش ساخته ایزی ست جاروی اسکیمر میباشد. به وسیله این فرآورده میتوانید سطح استخر را از کثیفی ها تمیز کرده و از ردوبدل مکرر آب پرهیز فرمائید. به کار گیری از این مال فوق العاده بی آلایش میباشد و به وسیله شما به آسانی قابل اجرا میباشد.
گزینه سوم درپوش است. درپوش ها می‌توانند محافظی برای استخر های شما وقتی که از آن‌ها استعمال نمیکنید باشد. درپوش ها معمولا در بسته بندی وجود دارا‌هستند و به آسانی روی آب را می پوشانند تا از ورود اشیای نا منظور زمانی که شما در آب نیستید پرهیز نماید. به عنوان مثال می‌توانید روزهای طوفانی را اشاره کنیم.

استخر پیش ساخته چیست؟ | اینتکس بلاگ

پمپ های تصفیه غربال هایی دارا‌هستند که بعداز هر توشه بده بستان عملکرد اولیه خویش را خواهند یافت ولی توصیه ما به شما پمپ شنی میباشد چراکه هم ارتفاع قدمت بالاتری دارااست هم کیفیت تصفیه آن مختلف از همگی پمپ های بادی میباشد. فقط عیبی که می شود به این متاع وارد کرد غیروابسته بودن و ارزش نسبتا بالای آن میباشد.استخر های پیش ساخته ایزی ست از متاع پی او سی هستند و ارتفاع قدمت نسبتا بالایی دارا‌هستند.
تصور افرادی ار این میباشد که استخر های پیش ساخته ایزی ست بعد از یک توشه ترک شدن دیگر به هیچ وحه قابل تعمیر نبوده و مخصولاتی یکبار مصرف به شمار می‌روند البته اصلا چنین نبوده و با به کارگیری از بسته تعمیرات این شغل قابل اجرا میباشد.

استخر پیش ساخته اینتکس در كمتر از 3 ساعت , نصب كنيد. ويژگى اين تولید ها اين میباشد كه بسيار سبك می باشند , به راحتی ميتوانيد آنرا گردآوری كنيد و فضاى اشغال گردیده ى استخر را مجدد بازيابى كنيد , از استحكام و مقاومت بسيار بالايى برخوردارند , داراى اسباب جانبى می باشند و براى نگهدارى آب درون استخر نيازى به هيچ وسيله ى ديگرى اعم از لوله كشى و يا پمپ هاى بزرگتر ندارند , بسيار شيك می‌باشند وبراى ديزاين كردن محيط ويلا و حياط خانه مطلوب میباشند , و قيمت آن‌ها بسيار كمتر از استخر هاى سنتى میباشند , در صورتی قصد تاسیس استخر و فعال‌سازی آن در خانه يا ويلاى شخصى خویش را داريد دست نگه داريد , استخر هاى پيش ساخته ى اينتكس بهترين جايگزين استخرها ى بتونى و بنا اى می‌باشند كه آنرا با يك پنجم هزينه تشکیل داد استخر ميتوان تهيه كرد و در كمترين فرصت ممكن آنرا نصب و استعمال كرد.مال استخر ها ى پيش ساخته از pvc و الياف ابريشم ميباشد .

راهنمای استخر پیش ساخته چیست؟ | اینتکس بلاگ

استخر ها ى پيش ساخته مطلوب براى ديسك كمر و بيمارى هاى مفصلى ميباشد كسانى كه از بيماريهاى مفصلي مشقت ميبرند اين سبک استخر هاى پيش ساخته بهترين گزينه و فقط رویه معالجه آنهاست كه پزشكان آن را براي بيماران خویش توصيه ميكنند . استخر پيش ساخته بسيار زيباست و ظرفيت آ ب آن هم در توان استاندارد ميباشد كه در برهه زمانی فرصت مالامال شدن آن تاثر مستقيم دارااست. از استخر هاى پيش ساخته ميتوان در خانه , حياط , ويلا , مهد كودك , فضاى گشوده , پاركينگ خانه , پشت بام جهت آب تني در فصل زيباى فصل‌تابستان استعمال نماييد از مزيت هاى استخر پيش ساخته و برزنتى ميتوان به لبریز تابل بودن , قابل حمل بودن ,سبك بودن و كم وسعت بودن ميتوان اشاره كرد. استخر هاى پيش ساخته داراى يك dvd آموزشى ميباشد كه پیش از نصب آن را مشاهده كنيد.