در ابن نوشته‌ی‌علمی قصد داریم تا در باره یکی‌از شایسته ترین استخر های پیش ساخته کمپانی اینتکس توضیحاتی را مطرح کنیم. استخر های پیش ساخته ای که در گونه های سبک های مختلفی از نگاه تشکیل داد، پباده سازی، ارگونومی، سایز و بعدها، گنجایش و ... ساخت و ساز می گردند. البته استخر پیش ساخته ای که قرار میباشد در‌این نوشته‌ی‌علمی برای شما آیتم انتقاد و تحلیل در اختیار بگذاریم، استخر پیش ساخته فریمی گرد فایبرگلاس با طرح چوب است. استخری که در خانواده شایسته ترین و خوشگل ترین استخرهای پیش ساخته قرار می‌گیرد. ای نوع استخر ها از شایسته ترین مال ممکن در بین بقیه استخر های پیش ساخته ساخت گردیده و از کاربرد های فراوانی منفعت می‌برند. ولی به دنبال مشاجره با ما یاور باشید تا ارزیابی و توضیحات ظریف تری در رابط این فرآورده برای شما شرح دهیم...

مال، نوع و ارگونومی ایجاد کرد

در آغاز از آیتمی استارت می کینم که در سکو نخستین از سوی خریداران بسیار گزینه اهمیت قرار می‌گیرد. در واقع مشاجره کالا و نوع ایجاد کرد استخر های پیش ساخته هنگام خرید و مشورت کردن گزینه دقت اکثری قرار میگیرد، چون که استخر های پیش ساخته به جهت ساخته شدن از مال هایی که در قبال استخر های بتنی و چوبی مقاومت کمتری دارا هستند می بایست اعتنا فراوانی در ایجاد و تعیین آن ها شکل گیرد. بدنه استخر فریمی گرد تشکیل‌شده از فرآورده پلاستیک فشرده، منعطف و باکیفیت فایبرگلاس بوده که از شایسته ترین و مقاوم ترین مال های مستعمل در استخر های پرتابل یا این که همان قابل حمل است. لازم به ذکر میباشد که بدنه های فایبرگلاس خیر فقط در استخر های پیش ساخته بلکه در گونه های قایق های والا و کوچک و همینطور اسباب و اثاث های ورزشی ماهر استعمال میشود. اما فایبرگلاس ها نیز خویش به یک‌سری مجموعه از دید تشکیل داد استخر و همینطور ضخامت تقسیم بندی میشوند.

استخر پیش ساخته چوبی | اینتکس بلاگ

در استخر های پیش ساخته ای مانند این مال که از فایبرگلاس برای بدنه مهم آن مصرف شده، کمپانی اینتکس شایسته ترین نوع آن را در حیث گرفته میباشد. ادله به کار گیری شدن از فایبرگلاس های ماهر و مقاوم برای استخر های پیش ساخته این میباشد که‌این نوع تولیدات از حیاطی ترین محصول های سرگرمی و کاری محسوب میشوند و در شرایطی‌که که در قبال اتفاقات بی آلایش جراحت ببینند میتوانند صدمات و خسارت های ناهنجاری را در بر داشته باشند. پس ما خواهیم توانست از بابت بدنه مهم این استخر ها به طور کامل مطمئا باشیم. ولی برای اینکه بدنه های پارت بندی و یا این که قسمت بندی گردیده این استخر به یکدیگر متصل شوند نیاز به محافظ های بسیار توانا با درز مقاوم میباشد، چون که‌این بدنه های قوی نیستند فارغ از محافظ به جهت داشتن پاره ای وزن بالا ایستادگی نمایند. محافظ هایی که برای این نوع بدنه ها به کار گیری میشود قاب یا این که به عبارتی مبنا های آهنی/فایبرگلاسی بوده که نقش بسیار مهمی در راه‌اندازی و نصب این سیرتکامل استخر ها دارا‌هستند.

همینطور این قاب ها به صورتی ساخت و ساز شو تشکیل‌شده که هنگام نصب کردن ظاهری شیک و فنتزی ای را به استخر مربوطه می‌بخشند. بخش اصلی دیگری که می بایست به آن اعتنا گردد کف این مال میباشد. استخر فریمی گرد طرح چوب کفی از محصول PVC یک لایه با پباده سازی های داخلی خوشگل داشته و وقتی که از این استخر استعمال می‌کنید، شم راحتی را به شما منتقل می نماید. ولی نصیب مهمی که در رابط بدنه مهم این جنس جا انداختیم بدنه ای از نوع طرح چوب میباشد. در واقع این استخر فریمی گرد فایبرگلاس با استخر های فایبرگلاس گرد که رنگ سپید و شیری دارا هستند هیچ تفاوتی از هر حیث نداشته و فقط تفاوت آن‌ها در پباده سازی صورت گرفته در بخش بیرونی بدنه آن میباشد.

پباده سازی چوبی بسیار خوشگل که تحت عنوان یک روکش برای آن در حیث گرفته گردیده‌است. پایین گفت و گو دیگری که در رابط این استخر فریمی طرح چوب وجود داراست، ارگونومی و تکنولوژی ایجاد کرد آن میباشد. در واقع ارگونومی ایجاد کرد این محصول به طور گرد بوده و ابعادی که برای آن در حیث گرفته گردیده به صورتی بوده که می اقتدار علاوه بر درون منزل در ایوان خانه، باغات و همینطور تیم های ورزشی نیز آیتم به کارگیری قرار بخشید. تکنولوژی ایجاد کرد این نوع استخر ها با مهندسی و طرح ریزی دقیقی انجام یافته و نمی تواند هیچ ایرادی در خویش داشته باشند.

بعد ها و گنجایش

گزینه دو‌مین که اهمیت بسیار فراوانی در مصارف گوناگون این نوع استخر پیش ساخته وجود داراست، بعدها و گنجایش در حیث گرفته برای این جنس میباشد. از آنجایی که‌این نوع استخر کاربرد های فراوانی علاوه بر تفریح های آبی رنگ داشته به خیال همین بعد ها و گنجایش میتواند تاثیر بسزایی در تعیین استخر از سوی مشتری پیش از خرید داشته باشد. ولی این استخر از نظر بعدها و گنجایش به دو تیم تقسیم بندی می‌گردد. این استخری که در‌این نوشته ی علمی برای شما در درحال حاضر شرح دادن هستیم سایز و نوع کوچک این گروه از استخر های میباشد. بعد ها در حیث گرفته برای سایز کوچک آن مساوی (قطر: 478 سانتی متر، طول: 124 سانتی متر) بوده و با دقت به‌این بعد ها، استخر مربوطه حداکثر گنجایش 16805 لیتری را برای مصرف کننده و استفاده کننده به ارمغان می‌آورد. مقدار گنجایش و ابعادی که از این استخر منفعت میبریم بسیار بهتر بوده و دست‌کم می قدرت تا دو الی سه خانوداه نادر جمعیت را باطن آن برای تفریحات آبی‌رنگ مکان بخشید. نکته دیگری که در رابط بعد ها این استخر وجود داراست این میباشد که‌این بعدها حقیقی بوده و یا این که روی هم رفته است.

در پاسخ بایستی بیان کرد که در شرایطی که حتی بدنه استخر فریمی مو جود را در لحاظ نگیریم نیز بعد ها بیان شده برای آن صحت می نماید، البته خواسته از طول 124 سانتی متری برای این فرآورده به معنای عمق استخر نبوده و عمق استاندرد آن به حدود 120 سانتی متر می‌رسد. چون که در شکل ذکر طول برای آن حاشیه و کادر های صورت گرفته در نصیب فوق استخر نیز گزینه احتساب قرار میگیرد. این نکته نیز بایستی شایان توجه یوزرها و مشتریان باشد که‌این استخر با این بعد ها قادر است بیشتر مطلوب سنین بالای 6 سال باشد. به جهت اینکه وسعت و فشار آب به اندازه ای بوده که میتواند فشاری بر تن خردسالان ذیل 6 سال باشد. البته در حالتی که که از اسباب و اثاث شنا و غریق نجات برای آن ها مصرف شود بسیار مطلوب خیس و عالی میباشد.

شیوه استخر چوبی برای ویلا

مورد سومین که می‌خواهیم گزینه ارزیابی در اختیار بگذاریم کاربرد های گوناگون و متعدد این استخر فریمی فایبرگلاس میباشد. همانگونه که در پاره از توضیحات فوق اشاره نمودیم، ساختار، بعدها، گنجایش و ارگونومی ایجاد کرد این استخر به نحوی بوده که می اقتدار از آن علاوه بر مفاد تفریحی و شنا برای شغل های گوناگون دیگر در قضیه صنعت و کسب و کار نیز به کار گرفت. از کاربرد های بسیار مهمی که بعضا مشتریان نیز به آن ها توکل کردند رشد ماهی، صنعت کشاورزی، ذخیره آب و به کارگیری تحت عنوان استخر کمکی در تیم های ورزشی است. این تعدادی استدلال از پز کاربرد ترین و لبریز آمار ترین مصارفی می‌باشند که به جز تفریحات برای این نوع استخر در لحاظ گرفته میشود. البته در آغاز از کاربرد رشد ماهی شروع می‌کنیم. کاربرد و صنعتی که امروزه نیاز بسیار فراوانی را به‌این نوع از استخرها پیدا کرده اند. مشتریانی که در صنعت رویش ماهی سرگرم میباشند میتوانند از این گروه از استخر های پیش ساخته فریمی برای عمل خویش و همینطور رویش ماهی های کوچک و میانگین به کار گیری کنند.

بدنه ای که‌این استخر ها دارا هستند علاوه بر مقاومت شان در قبال وضعیت جوی‌بار متفاوت، در قبال دمای آب متعدد و همینطور ترشحات موجودات آبی‌رنگ و گیاهی نیز بسیار مقاوم می‌باشند. ولی مبنا فعالیت صنعتگران رویش ماهی با استخر های بتنی و چوبی بوده البته به جهت اینکه این نوع استخر ها هزینه فعال سازی بسیار بالایی را داشته و بخصوص غیر قابل حمل می باشند می قدرت از استخر های پیش ساخته تحت عنوان جایگزینی مطلوب استخر برای رویش ماهی های کوچک به کار گرفت. البته کاربرد دیگر این نوع استخر ها برای کارگر کشاورز میباشد. کشاورزانی بوده اند که برای ذخیره آب و همینطور آب پاشی منظم تولیدها خویش از این استخر ها استعمال نمودند. به‌این شکل که‌این استخر ها را در جای های سرپوشیده و یا این که راز گشوده فعال سازی کرده و آن‌گاه از آنان یک الی یکسری خروجی برای آب پاشی تولید ها خویش می‌گیرند.

ادله اعمال این عمل و استعمال از استخر های پیش ساخته برای محصول ها خویش این میباشد که نخست آبی رنگ که باطن اسن نوع استخر ها جانور میباشد توسط پمپ های تصفیه آب منحصربه‌فرد استخر های پیش ساخته پاکیزه گردیده و آن‌گاه از آن‌ها خروجی گرفته گردد. کاربرد بعدی که می بایست در حیث بگیریم ذخیره آب است. این استخر های بر روی خویش روکش و یا این که به عبارتی کاور های منحصر به فرد مقاوم داشته که میتوانند ار ورود اشکال آشغال های ریز و درشت پرهیز کنند، به همین عامل می قدرت از آن‌ها برای ذخیره آب های خانگی و یا این که سوله ای و ... در جای های گشوده و یا این که بسته بهره مند شد. کاربرد اصلی دیگری که در اولِ این قسمت ذکر کردیم به کار گیری از استخر پیش ساخته فریمی گرد در باطن اشکال گروه های ورزشی تحت عنوان استخر های کمکی است. این نوع محصول ها را می اقتدار در جای های گشوده گروه های ورزشی برای آب تنی های نادر و همینطور استعمال برای خردسال ها و نوجوان ها در حیث گرفت. به صورت کلی کاربرد های گوناگون متعددی جان دار بوده که می قدرت با این استخر براورده کرد.

خرید استخر پیش ساخته چوبی | اینتکس بلاگ

مقایسه این استخر با استخر های بتنی و طریق فعال‌سازی

استخر های پیش ساخته در موقعیت کلی تفاوت های اکثری را با استخر های بتنی و چوبی دارا‌هستند. تفاوت هایی مثلا محصول بدنه، بعد ها، گنجایش، روش راه‌اندازی و همینطور ارزش. این استخر فریمی نیز همچون بقیه استخر های پیش ساخته از مزیت هایی مانند قیمت ارزان، امکان حمل و نقل، امکان فعال سازی سهل وآسان، نیاز نداشتن به کنده کاری و یا این که حفاری زمین، پباده سازی قشنگ و مقاوم و ... در مابل استخر های بتنی و چوبی فایده می‌برد. شاید به جرئت بتوان اعلام‌کرد که استخر های بتنی فقط مزیتشان در مقابل استخر های پیش ساخته داشتن گنجایش، بعدها و همینطور مقاومت بسیار بالا است. این مقایسه کوتاه ولی لبریز محتوا می‌تواند یاری شایانی در گزینش استخر متبوع خویش کند. البته برایاینکه استخر فریمی گرد فایبرگلاس را فعال‌سازی نمایید، نیاز میباشد که توجه بسیار بالایی را به خرج دهید تا در به عبارتی اولِ فعالیت آسیبی به مال نرسد.

در بالا می بایست بدنه های مهم این استخر را از بسته بندی بیرون کرده و هر مورد را از هم تفکیک کنیم، آنگاه توسط قاب های مستقل یار و همدم این استخر هر جفت بدنه را به یکدیگر متصل کرده و در انتها نیز می بایست نصیب کف آن وصل گردد. این شغل می‌تواند حداکثر یک‌سری ساعت از وقت شما‌را در یک شبانه روز بگیرد. این در حالی میباشد که در‌حالتی که بخواهید یک استخر چوبی و بتنی فعال‌ساز‌ی و نصب نمائید علاوه بر هزینه کردن بسیار بالا یکسری روزی نیز وقت شمارا خواهد گرفت. ولی مجموعاَ عالی میباشد تا برای فعال‌ساز‌ی و نصب این نوع استخر ها از نصاب های زبده اینتکس استعمال فرمائید تا با ذهنی آسان استخر متبوع با وضعیت بی نقص گارانتی نصب گردد.

اسباب جانبی همپا استخر

تک تک استخر های پیش ساخته به یاروهمدم خویش دستکم از یک اسباب جانبی منفعت می‌برد. در واقع اسباب های جانبی که برای اسن نوع استخر ها در حیث گرفته میگردد در بخش اعظمی از مواقع کاربردی و در مواردی دیگر نیز تفریحی میباشند. البته از اثاثیه جانبی که یار و همدم این استخر فریمی طرح چوب جانور بوده می شود به روکش (کاور)، زیرانداز، نردبان، بسته تعمیرات و پمپ تصفیه شنی اشاره کرد. خب همانگونه که میدانید روکش و زیرانداز ها نقش مهم در محافظت درست و مقاومت بیشتر استخر های پیش ساخته در قبال اشکال اتفاقات دارااست. کاور و زیرانداز هایی که برای استخر های پیش ساخته ایجاد می گردد، کلیه از مال پلاستیک های بافته گردیده و PVC بوده که قدرت بالایی را در حفظ وقتگیر استخر مربوطه دارا‌هستند.

نردبان نیز مثلا اسباب و اثاث ضروری بوده که بایستی برای این نوع استخر ها استعمال شود تا هنگام باطن و یا این که بیرون شدن از آن به راحتی اعمال گیرد و هیچ فشاری به بدنه مهم وارد نشود. اثاثیه بسیار اصلی دیگری که در اکثری از بسته بندی های استخر های پیش ساخته جان دار میباشد پمپ تصفیه میباشد. پمپ های تصفیه خویش به 3 مجموعه اساسی پمپ شنی، پمپ نمکی و پمپ فیلتری تقسیم بندی می گردند. اینک بر روی این استخر از پمپ شنی مصرف شده میباشد. پمپی که منحصربه‌فرد استخر های پیش ساخته بوده و این سایزی که برای این استخر فریمی در حیث گرفته گردیده قدرت تصفیه آب تا 4.5 متر مکعب را دارااست. برعکس اکثری از پمپ های تصفیه این فرآورده از صدا و بوی نا مطبوع بسیار کمتری برخوردار بوده و کیفیت بالا و توان بسیار بالایی آب جانور در استخر را تصفیه می کند. ولی این پمپ تصفیه نیاز به شن تصفیه داشته که میتوانید هر باره با ریختن شن داخل آن یک استخر مالامال آب را تصفیه فرمائید. گفتنی میباشد که فقط روش متصل شدن این پمپ های تصفیه به استخر از روش روزنه های ورود و خروج آب است.

در صحبت انتها می بایست اظهار‌کرد که استخر پیش ساخته فریمی گرد فایبرگلاس با طرح چوب یکی‌از شایسته ترین، مطرح ترین، قشنگ ترین، شیک ترین و مطلوب ترین استخر های پیش ساخته بوده که قادر است شایسته ترین آیتم برای کاربرد و مصارف متعدد یوزرها و مشتریان عزیز باشد. استخر یکسری کاره به تک تک مضمون‌ با قابلیت و امکان حمل و نصب آسوده فارغ از حفاری و کنده کاری زمین با قیمتی اطمینان نکردنی نسبت به استخر های بتنی و چوبی.

استخر ها از دوست داشتنی ترین بستر ها و جای ها برای تفریحات آبی رنگ می‌باشند که از لحاظ ایمنی در شایسته ترین موقعیت قرار دارا‌هستند به همین عامل نیز بخش اعظمی از اشخاص برای ورزش کردن ، شنا و تفریحات آبی رنگ به استخر ها مراجعه می نمایند ، شنا کردن در دریا و یا این که دیگر آب های آزاد ممکن میباشد خطراتی را در‌پی داشته باشد که اثار آن گهگاه جبران ناپذیر خواهد بود به همین عامل نیز استخر هایی پباده سازی گردیده اند که می قدرت به وسیله آنها بستری با آب معدود عمق و آهسته را داشته باشند تا بتوانند به شایسته ترین صورت از آب تنی خویش لذت ببرند و با بازی شور و نشاط را به یاروهمدم دوستان خویش داشته باشند . امروزه استخر ها در سراسر شهر ها وجود داراست و شما می‌توانید در شکل نیاز به راحتی به یک استخر رفته و سرگرم به آب تنی و تفریحات آبی‌رنگ باشید ، البته گهگاه ممکن میباشد به‌این اندیشه افتاده باشید که یک استخر خانگی و یا این که فردی برای خویش داشته باشید تا هر وقت که دوست داشتید به استخر فردی خویش رفته و به بازی و شنا کردن بپردازید . در وضعیت کلی استخر ها به دو تیم عمده بتنی و سیمانی ( که عمدتا می بایست آن‌ها را تشکیل داد ) و استخر های پیش ساخته ( که از گذشته تشکیل شده و فقط می بایست آنان‌را راه‌اندازی کرد )

تقسیم میگردند که هر مورد از آنان خصوصیت های خاص خویش را دارا هستند ، از‌آنجا که در مطالب دیگر مطالعه میکنید و با یه خرده اندیشه می شود به این مورد پی موفقیت که تشکیل داد و ساخت یک استخر بتنی یا این که سیمانی می‌تواند هزینه هایی برخی زیاد را بر دوش اشخاص بگذارد به همین برهان نیز ممکن میباشد از تشکیل داد و تاسیس یک استخر صرف لحاظ فرمایید ، از آن جا هم که استعمال مکرر از استخر های همگانی می‌تواند مخارج دیگری را در بر داشته باشد از رفتن به‌این استخر ها نیز اجتناب نمائید ، به همین برهان نمی دانید که به چه شکل می‌توانید یک استخر ایده آل برای خویش داشته باشید ، ما اینجا هستیم تا با ارشاد های موردنیاز شمارا در خرید و یا این که تهیه و تنظیم یک استخر ایده آل ملازمت کنیم تا بتوانید استخری بسیار دوست داشتنی و خوشگل را داشته باشید . استخر های پیش ساخته یکی‌از شایسته ترین و ولی مقرون به صرفه ترین استخر های مطرح میباشند که می اقتدار با صرف هزینه کمتر و همینطور فرصت کمتر یکی‌از آن‌ها را خریداری کرده و از آن به کارگیری نمائید .

استخر پیش ساخته طرح چوب

با سود گیری هایی که به وسیله دکان اینتکس ایفا گرفته میباشد ، اکثری از مشتریان در‌پی استخر پیش ساخته طرح چوب می باشند به این دلیل که این استخر ها بسیار قشنگ و دوست داشتنی میباشند و می‌توانند در طراحی صفحه داخلی محل قرار گیری استخر نقش بسیار موثری داشته باشد ، به همین استدلال نیز می‌خواهیم تا شما‌را با بعضی از مثال استخر های پیش ساخته با پباده سازی بدنه چوبی آشنا کنیم و خصوصیت آنها‌را ذکر کنیم تا در شکل نیاز بتوانند شایسته ترین آنان‌را تنظیم نمایند .

استخر پیش ساخته چوبی

استخر پیش ساخته طرح چوباستخر پیش ساخته چوبی که تصویر آن را نیز مشاهده می‌کنید یک کدام از قشنگ ترین و در عین اکنون کیفیت خوب ترین استخر های فراهم شرکتی است که جدیدا ساخت‌و‌ساز گردیده و به بازار های جهانی معرفی شد ، این کالا که تشکیل‌شده شرکت تبارک intex میباشد به طور به طور کامل استاندارد ایجاد شده است و دارنده تجهیزات فول میباشد . اینتکس که یک کدام از مالامال شهرت ترین شرکتهای سازنده استخر پیش ساخته میباشد با اعتنا به ذوق وسلیقه های متعدد مشتریان خویش مبادرت به ساخت‌و‌ساز استخر پیش ساخته ای کرد که بدنه آن به طرح چوب باشد تا مشتریان بتوانند به طور دلخواه استخر مد حیث خویش را تعیین نمایند . این استخر همان گونه که اشاره شد یکی توانا ترین و مستحکم ترین استخر های ساخت‌و‌ساز گردیده و جان دار در بازار میباشد که بدنه آن ایراد از برزنت ، pvc و فایبرگلاس میباشد ،

این سه کالا که هرکدام از آنان را به طور مختصر معرفی خوا‌هیم کرد در کنار هم سبب گردیده تا بدنه این استخر به نسبت بقیه استخر ها مقاومت بیشتری داشته باشد ، داخلی ترین نصیب بدنه این استخر که از متاع برزنت و pvc است یکی‌از شایسته ترین اجناسی میباشند که می‌توانند در قبال رطوبت از خویش مقاومت نشانه دهند ، این دو مال حافظه گردیده هیچگاه در واکنش با رطوبت پوسیده و یا این که ضعیف نمیشوند و سال های سال میتوانند به مانند روز نخستین عملکرد داشته باشند . همینطور لایه برزنتی بدنه استخر سبب گردیده تا زخم پذیری نصیب pvc بدنه به شدت کاهش یابد به نحوی که‌این بدنه در عکس العمل اجسام تیز نیز قادر است مقاوم باشد و جراحت نبیند . همینطور این دو محصول در کنار هم می‌توانند وزن و وسعت آب جانور در استخر را تحمل نماید .

بخش دیگری که بدنه این استخر را تشکیل داده میباشد و فرنگی ترین لایه بدنه استخر به‌حساب می‌آید فایبرگلاس طرح چوب است ، این بدنه سبب گردیده تا مقاومت استخر یک سری برابر خواهد شد و دیگر مکان هیچ نگرانی از نگاه مقاومت در دل مشتریان نباشد . فایبرگلاس یکی مدل ترین اجناسی میباشد که از ادغام مواد نفتی و پشم شیشه تاسیس شده است و می اقتدار آن را نوعی کامپوزیت پولیمری دانست ، این محصول بسیار مدل میباشد و در عین حالا مقاومتی همانند فلزات داراست ( از این مال در صنعت کشتی سازی ، ماشین سازی و ایجاد بدنه هواپیما نیز کاربرد دارااست ) ، همینطور طرح دار بودن این بدنه سبب ساز گردیده است تا مال فوق یکی‌از پربیننده ترین استخر های پیش ساخته مو جود در بازار باشد .

استخر پیش ساخته چوبی اینتکس | اینتکس بلاگ

استخر پیش ساخته طرح چوبابعاد این استخر بسیار ایده آل میباشد و می قدرت از آن تحت عنوان یک استخر خانگی استاندارد استفاده نمود ، این فرآورده با قطر 488 سانتی متر و طول 124 سانتی متری ساخت و ساز گردیده است تا بتوان به راحتی آن را در هر محلی از منزل که فضای کافی وجود داشته باشد فعال سازی کرد ، همینطور به کارگیری از این استخر به طور خانوادگی نیز قابلیت پذیر میباشد و نوجوان ها و حتی خردسالان میتوانند با اثاثیه ایمنی بادی زیرا جلیقه نجات ، تویوپ ها و بازو بند های بادی و ... از این استخر قشنگ به کارگیری نمایند . گنجایش آب این استخر 16805 لیتر میباشد که می‌توانید با به کار گیری از یک پمپ آب کار کشته آب را به درون استخر پمپاژ فرمایید و آن را در کمترین مجال مالامال فرمایید .

البته شاید برای شما این پرسش پیش بیاید که در شرایطی که این وسعت از آب بعد از مدتی آلوده و کثیف شد چه کاری می بایست کرد ؟ آیا می بایست آب استخر را ردوبدل کرد ؟ آیا بایستی پمپ تصفیه آبی‌رنگ تنظیم کرد ؟ ردوبدل این وسعت از آب به طور مداوم و مرحله ای کاری به طور کامل نامعقول ، زمانبر و هزینه بر میباشد پس نمی اقتدار آب را ردوبدل کرد ، البته درباره با تهیه و تنظیم پمپ تصفیه آب استخر می بایست خاطرنشان کرد که کمپانی اینتکس در کنار جنس یک پمپ تصفیه شنی بسیار قدرتمندی قرار داده میباشد تا به راحتی بتوانید حتی آلوده و کثیف ترین و کدر ترین آب را در بازه فرصت نادر تصفیه فرمایید . در کنار این فرآورده نیز دیگر اثاثیه مانند تحت انداز ، نردبان ، روکش و ... قرار گرفته میباشد که میتوانید از آنها برای نگهداری عالی استخر به کارگیری نمایید .

استخر پیش ساخته طرح چوباستخر طرح چوب طول 107 با پمپ فیلتری مثال دیگری از استخر های پیش ساخته طرح چوب میباشد ، این استخر بسیار زیبای طرح چوب نیز از کیفیت بسیار بالایی شامل است به دلیل آنکه بوسیله کمپانی بست او ساخته و پرداخته گردیده‌است ، بست او یکی رقبای مهم و دیرین شرکت اینتکس میباشد که همواره در یک رقابت سلامت مبادرت به ساخت استخر های تازه خیس ، کیفیت بالا خیس و در عین هم اکنون خوشگل خیس می نمایند که‌این کالا نیز یکی‌از آن هاست ، برخلاف مثال گذشته این استخر از بدنه برزنت و pvc ایجاد شده است و از از فایبرگلاس برای لایه بیرونی فرآورده به کار گیری نشده میباشد ، درباره با مختصات ، مقاومت ، ارتفاع قدمت و ... برزنت و pvc در کالا گذشته گفته شد ، البته طرح چوب این متاع برخلاف مال پیشین که بر روی بدنه فایبرگلاسی آن نقش بسته بود در‌این استخر بر روی بدنه برزنتی استخر نقش بسته میباشد .

این استخر نیز بسیار مقاوم میباشد و میتواند به نیکی استخر قبل استحکام موردنیاز را داشته باشد ، این استخر دارنده شالوده هایی از مال آلومینیوم میباشد که با سوار شدن بدنه برزنتی بر روی شالوده ها فرم اساسی یک استخر ایده آل گرد را به خویش می‌گیرد . این مبنا ها بسیار مدل و در عین اکنون مقاوم میباشند به این دلیل‌که از آلومینیوم مستعمل میباشد ، این فرآورده همینطور خواص ضد زنگ داراست و میتواند سال های سال در جوار و واکنش با آب استحکام مایحتاج را از خویش نشانه دهد . این استخر در بعد ها ( قطر : 427 سانتی متر و طول : 107 سانتی متر ) ساخت گردیده که در مقایسه استخر پیش ساخته طرح چوب اینتکس مقداری کوچک خیس و عمق آن کمتر میباشد . شما می‌توانید به راحتی این کالا را در هر محلی فعال سازی فرمایید ، بست او در کنار این کالا نیز یک پمپ تصفیه آب فیلتری قرار داده میباشد تا به راحتی بتوانید وسعت بالای 15232 لیتری آب را فارغ از هدر رفتن قطره ای از آب تصفیه نمائید ، این نوع پمپ ها نیز از کیفیت بسیار بالایی برخوردار اند و می قدرت بعداز یک سری توشه به کار گیری غربال آن را ردوبدل کرد .

استخر پیش ساخته طرح چوباین دو استخر پیش ساخته طرح چوب همان گونه که گفته شد از شایسته ترین استخر های فراهم طرح دار دو مارک مطرح intex و bestway است که دوستداران بخش اعظمی را به سمت خویش کشانده میباشد به دلیل آنکه در مقایسه با دیگر استخر ها بسیار شیک و قشنگ میباشند . این استخر ها را می اقتدار در کمتر از 1 ساعت فعال سازی کرد ، همینطور شما می‌توانید این استخر ها را تحت عنوان استخر های صنعتی نیز استعمال فرمایید ، برای مثال مصارف دیگر می شود به به کارگیری از استخر تحت عنوان استخر رشد ماهی و نیز استخر کشاورزی بهره مند شد . همینطور شما میتوانید به طور دلخواه این استخر ها را به طور روکار ( بر روی زمین ) و توکار ( باطن زمین ) فعال سازی نمائید ، شما عزیزان می‌توانید برای خرید استخر پیش ساخته طرح چوب خویش از روش مغازه intex مبادرت نمایید و محصول ها را با قیمت خوب و با گارانتی و سرویس ها بعد از فروش خریداری فرمایید ، همینطور می‌توانید پروسه ارسال ، نصب و فعال‌ساز‌ی استخر را به نصاب های زبده این دکان بسپارید .