استخر های پیش ساخته به دو گروه فریمی و ایزی ست تقسیم می گردند. در‌این نوشته‌ی علمی قصد داریم تا به شرح بی نقص استخر های پیش ساخته ایزی ست بپردازیم. در نوشته‌ی علمی بعدی نیز به صورت غیروابسته به فرایند استخر های پیش ساخته فریمی خوا هیم پرداخت.

استخر های پیش ساخته ایزی ست از خصوصی محصولاتی می باشند که به طور معمولی ای نصب میشود. کلمه ایزی ست یا این که Easy Set نیز در فارسی به معنای نصب سهل و آسان میباشد. اینتکس دراین باره به طور کامل خوب فعالیت کرده و استخر های ویژه ای را فی مابین بقیه استخر های پیش ساخته به بازار عرضه نموده است.

کلاً یک استخر پیش ساخته ایزی ست این چنین میباشد:

استخر پیش ساخته چه است؟ | اینتکس بلاگ

این تیم از استخر ها همه گرد بوده و فقط در یک سبک شرایط بیضی صورت دارا‌هستند که ثبات خیر و خوبی نداشته و ابزار های اضافه ای برای آن در لحاظ گرفته گردیده است. ولی سبک های به طور کامل گد به هیچ عنوان اینگونه مشکلاتی ندارند. برای استعمال از این استخر ها ایفا صرفا یکسری مرحله کافی میباشد. قابل ذکر میباشد که جاری ساختن آن بوسیله خویش شما و عده ای که به‌این تولیدها شناخت خاصی ندارند نیز قابلیت پذیر میباشد.
در آغاز استخر را از باکس خویش بیرون فرمایید فرمایید. باکس های آن‌ها بعدها مختلفی داشته و کوچکترین آنان با قطر 244 سانتی متر با دست و با پاره ای مشقت قابل حمل میباشد ولی بعد ها بزرگتر مسلما نیاز به اتومبیل دارا هستند.بعداز بیرون کردن استخر را بر روی زمین به طور بدون نقص پهن کنیدو قابل ذکر میباشد که قبلا عمل بایستی کف محل را پاک کرده یا این که از پاک بودن آن باور بدون نقص نتیجه ها فرمائید که مبادا با اثابت شی ءها تیز موجب ترک شدن استخر گردد.

در آغاز از بسته بودن روزنه کف مطمئن گردید. در حیث داشته باشید که‌این روزنه به طور پیش فرض بسته میباشد. مرحله بعدی متصل کردن پمپ تصفیه به روزنه های مرتبط با آن میباشد. برای این شغل دوتا روزنه بر روی بدنه درنظرگرفته شده که یکی آن ها مرتبط با تخلیه و دیگری برای ورود آب میباشد.

بعداز اجرا این فعالیت بایستی آغاز به باد کردن فرمایید. از آنجایی که محیط باد بسیار کوچک میباشد توصیه میکنیم که در هنگام خرید به پمپ دستی اکتفا فرمائید. باد زدن نصیب بالایی یک‌سری دقیقه فرصت می‌برد. فعلا کارهایی که شما باید اعمال بدهید نقطه نهایی یافته میباشد. صرفا شلنگ آب را داخل استخر بیندازید تا به طور خود کار هم لبریز گردیده و هم به صورت معمولی خویش تبدیل خواهد شد. سرعت جاری ساختن آن هم به فشار آب خروجی از شلنگ بستگی دارا است.

استخر پیش ساخته چیست | اینتکس بلاگ

بعد از اعمال این کارها استخر شما مهیا به کارگیری میباشد ولی با ابزار های جانبی جانور میتوانید یک تجربه به طور کامل فوق العاده و تازه داشته باشید. در پی به معرفی ابزار های جانبی استخر های بادی پیش ساخته ایزی ست می‌پردازیم.
بی شک نردبان او‌لین آیتم ای میباشد که به صورت انقطاع به آن نیاز خواهید داشت. عبود از دیواره نسبتا سست استخر های پیش ساخته ایزی ست در حالتی‌که که طول آن‌ها نیز بیش تر از یک متر و 20 سانتی متر باشد تماما مشقت بار بوده و نسبتاً اجرا آن از سطح معمول یر ممکن میباشد. برای جاری ساختن آن یا این که بایستی از سطح زمین یه خرده فراتر باشید یا این که نردبانی داشته باشید. فراتر بودن از سطح زمین برای رفتن به باطن آب اختلال را حل می نماید ولی هنگام خروج برای شما نقص‌ ساز گردد. به همین خواسته چنانچه از نردبان های استاندارد اینتکس به کار گیری نمائید نقص‌ شما حل شود.
دو‌مین ابزار جانبی برای استخر های پیش ساخته ایزی ست جاروی اسکیمر میباشد. به وسیله این کالا میتوانید سطح استخر را از کثیفی ها تمیز کرده و از بده بستان مکرر آب دوری فرمایید. استعمال از این جنس فوق العاده معمولی است و به وسیله شما به آسانی قابل اجرا میباشد.
گزینه سوم درپوش است. درپوش ها می‌توانند محافظی برای استخر های شما وقتی که از آنان به کارگیری نمی‌کنید باشد. درپوش ها معمولا در بسته بندی وجود دارا هستند و به آسانی روی آب را می پوشانند تا از ورود اشیای نا مراد زمانی که شما در آب نیستید خودداری نماید. از جمله می‌توانید روزهای طوفانی را اشاره کنیم.
پمپ های تصفیه غربال هایی دارا‌هستند که بعد از هر توشه بده بستان سعی اولیه خویش را خواهند یافت البته سفارش ما به شما پمپ شنی میباشد چراکه هم ارتفاع قدمت بالاتری داراست هم کیفیت تصفیه آن مختلف از کلیه پمپ های بادی میباشد. صرفا عیبی که می شود به این مال وارد کرد غیر وابسته بودن و ارزش نسبتا بالای آن میباشد.

خرید استخر پیش ساخته | اینتکس بلاگ

استخر های پیش ساخته ایزی ست از فرآورده پی او سی می‌باشند و ارتفاع قدمت نسبتا بالایی دارا هستند.
تصور اشخاصی ار این میباشد که استخر های پیش ساخته ایزی ست بعداز یک توشه رخنه‌ شدن دیگر به هیچ وحه قابل تعمیر نبوده و مخصولاتی یکبار مصرف به شمار می‌روند البته اصلا چنین نبوده و با به کارگیری از بسته تعمیرات این فعالیت قابل اجرا میباشد.
استخر پیش ساخته اینتکس در كمتر از 3 ساعت , نصب كنيد. ويژگى اين تولیدات اين میباشد كه بسيار سبك می باشند , به راحتی ميتوانيد آنرا گردآوری كنيد و فضاى اشغال گردیده ى استخر را مجدد بازيابى كنيد , از استحكام و مقاومت بسيار بالايى برخوردارند , داراى اسباب جانبى می باشند و براى نگهدارى آب باطن استخر نيازى به هيچ وسيله ى ديگرى اعم از لوله كشى و يا پمپ هاى بزرگتر ندارند , بسيار شيك می باشند وبراى ديزاين كردن محيط ويلا و حياط خانه مطلوب می باشند , و قيمت آن ها بسيار كمتر از استخر هاى سنتى میباشند , در صورتی‌که قصد تاسیس استخر و راه‌اندازی آن در خانه يا ويلاى شخصى خویش را داريد دست نگه داريد , استخر هاى پيش ساخته ى اينتكس بهترين جايگزين استخرها ى بتونى و بنا اى می‌باشند كه آنرا با يك پنجم هزينه تشکیل داد استخر ميتوان تهيه كرد و در كمترين فرصت ممكن آنرا نصب و به کار گیری كرد.متاع استخر ها ى پيش ساخته از pvc و الياف ابريشم ميباشد . استخر ها ى پيش ساخته مطلوب براى ديسك كمر و بيمارى هاى مفصلى ميباشد كسانى كه از بيماريهاى مفصلي مشقت ميبرند اين سبک استخر هاى پيش ساخته بهترين گزينه و فقط روش معالجه آنهاست كه پزشكان آن را براي بيماران خویش توصيه ميكنند . استخر پيش ساخته بسيار زيباست و ظرفيت آ ب آن هم درحد استاندارد ميباشد كه در برهه زمانی مجال مالامال شدن آن تاثر مستقيم داراست. از استخر هاى پيش ساخته ميتوان در خانه , حياط , ويلا , مهد كودك , فضاى گشوده , پاركينگ خانه , پشت بام جهت آب تني در فصل زيباى فصل‌تابستان به کار گیری نماييد از مزيت هاى استخر پيش ساخته و برزنتى ميتوان به مالامال تابل بودن , قابل حمل بودن ,سبك بودن و كم وسعت بودن ميتوان اشاره كرد. استخر هاى پيش ساخته داراى يك dvd آموزشى ميباشد كه پیش از نصب آن را مشاهده كنيد.