فرآیند خرید استخر پیش ساخته با کلیه تولیدها مو جود در اینتکس مختلف میباشد. خرید بقیه تولیدات به واسطه ارتباط تلفنی و ارسال میسر است ولی استخر های پیش ساخته نیاز به ملازمت دسته پشتیبانی اینتکس دارا هستند، این استخر ها را می بایست به طرز ای که درپی به صورت کامل توضیح خوا‌هیم بخشید در محل متبوع شما نصب خواهد شد. در‌حالتی که که قصد خرید یک استخر پیش پیش ساخته داشته باشید این نوشته ی علمی می‌توانید فوق العاده کاربردی باشد، در صورتی‌که که قصد خرید نیز نداشته باشد با قرائت این نوشته‌علمی داده ها شما ارتقاء خواهد یافت. پس درپی با ما هم پا باشید.

استخر پیش ساخته

برای خرید استخر پیش ساخته شایسته ترین طریق به کار گیری از ارتباط تلفنی میباشد، به‌این شکل که شما با دفتر کار اینتکس تماس گرفته و بعد ها آیتم نظرتان را بیان میکنید، در مرحله بعدی همکارمان ما شایسته ترین استخر از نگاه ابعادی را به شما سفارش خواهند بخشید. در واقعیت به صورت معمول بدین نحو میباشد که بعدها استخر باید از محل متبوع شما کوچکتر باشد. به عنوان مثال اگر که شما محلی به بعدها 10 متر در 5 متر برای استخر در لحاظ دارید میتوانید از استخر پیش ساخته 10 متری با بعدها طولی 975 درعرض 488 سانتی متر به کار گیری فرمایید.

بعد از مکالمات تلفنی همیاران ما با شما وضعیت خرید استخر پیش ساخته را به شما اعلام خواهند کرد که در 90 درصد مواقع به مراجعه حضوری مشتری ختم میشود. بعداز حضور در محل کار اینتکس، حالت مهیا سازی محل اعلام گردیده تا فرد درخواست کننده شغل های ما یحتاج را اعمال دهد. دست‌کم بعدها مورد نیاز را به شما اعلام می نمایند و فرآورده محل را نیز به شما میگویند تا پروسه فراهم سازی را اعمال دهید.بعداز اتمام پروژه از سوی شما هماهنگی های لازمه جهت حضور ماموران نصب ما شکل می پذیرد. روند نصب اساسی استخر معمولا در انتهای هفته شکل می پذیرد و حضور فرد مالک خانه و یا این که ویلا الزامی است. بسته بندی گران قدر ترین استخر پیش ساخته به اندازه باکس یک فریزر بوده و در شکل گشوده شدن در صندوق عقب اتومبیل مکان می‌گیرد.

استخر پیش ساخته چیست

هنگام نصب شما می‌توانید یادگرفتن های لازمه را چشم تا در دفعات بعدی خویش آن را نصب و گردآوری نمائید. حمل استخر هم که به خودی ریلکس ترین نحوه ممکنه شکل می پذیرد. ولی در دفعات بعدی و برای حمل و نقل که کمتر از 2 ساعت فرصت میبرد.

بعد ها بسته بندی استخر های پیش ساخته همان گونه که در مقاله خرید استخر بادی به آن اشاره کرده بودیم به دو مجموعه تبارک و خیلی تبارک تقسیم میگردند. به‌این شکل که به هیچ عنوان قابلیت حمل و نقل معمولی آن‌ها به طور معمولی نیست ولی بعضا از تولیدات را می اقتدار تا محدوده یه خرده با دست حمل کرد.

خرید استخر پیش ساخته

بسته بندی گران قدر استخر نزدیک به یک متر و سی سانتی متر در پهنا و ارتفاع 50 سانتی متر است و وزنی نزدیک به 20 کیلو گرم داراست، ولی استخر های پیش ساخته ایزی ست وزن به نسبت کمتری در مقایسه با استخر های فریمی دارا‌هستند و استدلال آن هم میله های آلومینیومی و پمپ تصفیه جان دار در بسته بندی میباشد که در خصوصی محصول ها ایزی ست مشاهده نمیشود. در حدو سه تا از این استخر ها را می اقتدار در صندوق عقب اتومبیل مکان اعطا کرد.

گروه بندی خیلی والا استخر های پیش ساخته استخر هایی می‌باشند که باکس آنان به اندازه یک انیمیشن فریزر بوده و همه محتویات لازمه را در خویش دارااست، شاید این ترازو برای شما زیاد باشد ولی فکر کنید که بتوان یک استخر را در یک باکس سردخانه مکان اعطا کرد! فوق العاده وجود ندارد!؟ چنانچه که استخر را از باکس بیرون فرمایید نیز متعلقات آن در صندوق عقب اتومبیلتان مکان خواهد گرفت.

در شرایطی که که سوال های بیشتری به ذهنتان خطور کرده مکان نگرانی وجود ندارد. مشاوران ما راهنمای شما خواهند بود.