در سالهای اخیر موسسات اکثری مبادرت به ساخت‌و‌ساز استخر های پیش ساخته پرتابل کرده اند که موسسه ها اینتکس و بست او اصلی ترین ساخت‌و‌ساز کنندگان این تولید ها میباشند که اما کمپانی اینتکس توانسته میباشد با ساخت‌و‌ساز محصول ها کیفیت عالی خیس و همینطور ابتکار عمل در تشکیل داد استخر ، به دوستداشتنی ترین مارک محصول ها بادی و استخر های پیش ساخته تبدیل گردد و بتواند هوا داران بخش اعظمی را به سمت خویش جالب نماید . درپی به نظارت و توضیح درباره استخر پیش ساخته پرتابل خوا هیم پرداخت و مزیت این استخر ها را نسبت به استخر های بتنی ذکر خوا‌هیم نمود . استخر های پیش ساخته عموما دارنده بدنه های مستحکمی بوده و به آسانی در گیر اختلال نخواهند شد ولی به هر هم اکنون بایستی محافظت های ما یحتاج را از این تولید ها داشت که درپی تماما درباره این موضوعات خوا‌هیم پرداخت .

بدنه این استخر های پرتابل از پی او سی های دولایه و همینطور در درون این بدنه ها از الیاف ابریشمی و شمعی مستعمل میباشد تا مقاومت استخر در قبال فشار آب و ضربه بالا برود و مشکلی برای استخر پیش نیاید . بدنه یک توکل این جنس نیز به شما امداد می نماید تا استخر مقاومی داشته باشید و به راحتی مبتلا خلل نشود . از خصوصیت های اصلی این فرآورده بایستی به پرتابل بودن آن اشاره کرد که به طور تقریب می اقتدار اعلام‌کرد مهم‌ترین خصوصیت آن نیز به حساب آورده می شود . به امداد این خصوصیت ، می‌توانید به راحتی فرآورده را جابجا نمایید .

شما میتوانید در فصل تابستان از این استخر در ویلا و یا این که گلشن خویش استعمال نمایید و در فصل سوزوسرما و فصل زمستان درخواست گردآوری استخر و جایجایی آن را اعلام فرمایید تا همیاران ما در اسرع وقت این انتقال را برای شما اجرا دهند . در فصل های سوز‌و‌سرما می‌توانید استخر ها را در درون پارکینگ خویش قرار دهید و از آن استعمال نمایید . کلیه فرایند انتقال این کالا را همیاران ما برای شما اجرا خواهند بخشید و نیاز به نگرانی در این مورد و یا این که داشتن مهارت و تخصص نمیباشد .

همینطور در شکل نیاز می‌توانید اعلام گردآوری استخر فرمائید تا همیاران ما استخر را برای شما گردآوری کرده و به جای دلخواه شما جابجایی دهدند . همچنین می‌توانید از استخر تا فصل آن‌گاه به کارگیری نکنید و با محافظت صحیح ، مشکلی برای بدنه استخر پیش نخواهد آمد . از سایر خصوصیت و مزیت های این استخر نسبت به استخر های بتنی می شود به هزینه نادر استخر های پرتابل اشاره کرد که‌این استخر ها را می قدرت با حدود یک پنجم هزینه استخر های بتنی فعال سازی کرده و از آن به کار گرفت . این هزینه دربرگیرنده استخر به یار آحاد وسایل خویش بوده و شما با پرداخت هزینه بسیار کمتر نسبت به استخر های بتنی ، مالک یک استخر کیفیت بالا و بدون نقص خواهید شد .

استخر پیش ساخته پرتابل

از خصوصیت های دیگر این استخر پیش ساخته پرتابل می شود به فعال سازی سریع آن ها اشاره نمود . تشکیل داد یک استخر بتنی و فعال‌سازی استخر تا فرصت به کارگیری حدود 1 ماه مجال نیاز داراست که ضمن مجال زیاد . رنج های خویش را نیز دارااست . مشکلاتی از قبیل حقاری ، خاکبرداری ، سرامیک کاری ، منزه کاری و غیره که از اشتباهات اساسی این استخر های بتنی به حساب آورده می شود که به همین دلایل بخش اعظمی از اشخاص به سوی استخر های پیش ساخته و پرتابل روی آورده اند . از معایب استخر های بتنی نسبت به استخر های پیش ساخته پرتابل به هزینه بالا ، ابهام و مشقت عمل و همینطور عدم قابلیت و امکان انتقال استخر اشاره نمودیم . اما استخر پیش ساخته پرتابل خصوصیت های منحصربه‌فرد دیگری نیز داراست که در به کارگیری از آنان بدین نکات پی خواهید پیروزی .

از سایر خصوصیت های استخر پیش ساخته پرتابل می شود به اقلام اضافه ای که همپا مال وجود دارا‌هستند اشاره نمود که تهیه و تنظیم این تولید ها به طور جدا هزینه بخش اعظمی برای شما داشته و این نیز یکی مزیت های استخر های پیش ساخته در مقایسه با استخر های بتنی به حساب آورده می شود . به یاروهمدم استخر های پیش ساخته پرتابل زیرانداز منحصر برای پرهیز ایز فرسایش کف استخر وجو دارااست که اما شما میتوانید برای قابل انعطاف خیس شدن بخش کف این جنس از تاتامی ( کفپوش ) منحصر به کارگیری نمائید که‌این تاتامی ها نیز در کمپانی طهران اینتکس جان دار هستند و میتوانید بسته به بعد ها استخر خویش از این تاتامی ها به کار گیری نمائید . خلال زیرانداز یار با این تولید ها نردبان اختصاصی نیز وجود دارااست که به امداد این نردبان میتوانید به درون استخر وارد گردید و به انگیزه دو طرفه بودن نردبان ، به راحتی متوانید از آن بیرون نیز بشوید .

از سایر اقلام هم پا این کالا می شود به درپوش استخر اشاره کرد که به شما یاری می نماید تا از ورود آشغال و گرد و خاک به باطن استخر دوری فرمایید و آب زلال و شفافی داشته باشید . یکی‌از مهم‌ترین اقلام مازاد یاور این جنس را می اقتدار پمپ تصفیه آن اعلام نمود . پمپ تصفیه این استخر های پیش ساخته پرتابل بسیار لبریز اقتدار بوده و میتوانند به راحتی گنجایش بی نقص آب استخر شما‌را تصفیه کرده و یک آب روشن و زلال به شما تحویل بدهد تا به راحتی بتوانید کف استخر را ببینید . اما میتوانید در شکل نیاز درخواست یک پمپ تصفیه حاذق خیس نسبت به پمپ مو جود برای استخر خویش داشته باشید . پمپ تصفیه توانمند به شما یاری می نماید تا نیاز به بده بستان آب استخر نداشته باشید و بتوانید به راحتی و زمان های وقتگیر از این آب استخر استعمال نمایید .

در آخر می بایست اذعان کرد که گزینش استخر یک دستور ذوق و سلیقه ای است و بستگی به فضای شما و نیاز شما دارااست که اما استخر های پیش ساخته توانگری قرار گیری در هر نقطه ای ( حتی‌د‌ر باطن زمین ) را داشته و میتوانید با خیال و خاطر سهل و آسان از این تولیدها به کارگیری نمائید . جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره این متاع و یا این که تولیدها دیگر میتوانید با همیاران ما در کمپانی طهران اینتکس تماس برقرار فرمایید و سوال ها خویش را با همیاران ما دربین بگذارید .