در‌صورتی‌که قصد خرید استخر برای ویلا و خانه فردی خویش را دارید استخر های پیش ساخته و بادی اینتکس شایسته ترین تعیین برای داشتن یک استخر خانگی و فردی میباشد که از هر حیث باصرفه خیس و به صرفه خیس از ساختن و تاسیس استخر با مصالح می باشد ، داشتن یک استخر در خانه و یا این که ویلای فردی در بعدازظهر نو امری ضروری میباشد و قادر است شایسته ترین تفریگاه در ویلای فردی و خانه باشد ، البته اینکه برای فعال‌ساز‌ی آن چه خصوصیت هایی را بایستی در لحاظ گرفت ، نکته ای میباشد که ما درپی به آن خوا هیم پرداخت...

استخر های بادی و پیش ساخته اینتکس آیتم ای مطلوب برای ویلا سازان و ویلا داران است که میتوان با مخارج بسیار تحت خیس ، نسبت به ایجاد کرد استخر های بتونی و غیره آنرا در کمترین مجال ممکن تنظیم و فعال سازی کرد ، از طرفی استخر پیش ساخته به نظر مقاومت و محافظت از آن در سطح بسیار بالایی جای‌دارد و ارتفاع قدمت آنان بسیار بیشتر از استخر های بنا ای و ساختمانی هست.

امروزه با اعتنا دشواریها و مشقت های عموم ناشی از گرفتاریهای خیالی ، شغلی ، عمل و شغل های همیشگی و ... ، هر کسی با دقت به واحد سنجش در آمد و اندوخته های خویش سعی در تهیه و تنظیم و تشکیل داد محیطی آهسته قسمت و دیده نشده برای خویش و اعضای خانواده خویش دارااست و در‌این میان در فضای انتخابی خویش ( ویلا و خانه ) نیاز به داشتن یک استخر برای تفریح و نشاط خانواده شم می شود ، که با این قابلیت می توانید سا‌عتها بسیار شادی بخش و آرامی را دور از تضارب های فرضی برای خویش مهیا سازید.

از این رو سفارش ما به شما عزیزان استخر های پیش ساخته حیاط دار میباشد که براحتی و با کمترین ارزش ممکن می توانید آنرا در چنگ داشته باشید ،

استخر برای منازل حیاط دار

درصورتی که ویلای شما در شمال یا این که جنوب ، یا این که در شرق و یا این که در غرب مرز و بوم واقع گردیده‌است نگران تهیه و تنظیم و فعال سازی استخر نباشید ، شما می توانید با گزینش استخر متبوع ، با این شرکت تماس گرفته و بعد از مشورت کردن و اخذ داده ها بیشتر و مشورت در مورد ، کارشناسی ، حمل ، نصب ، و فعال سازی آن در کمترین فرصت ممکن ، استخر تان را در محل خویش تاسیس و به کار گیری فرمائید.

پیش از هر اقدامی آغاز فضای ویلا یا این که خانه را برای تهیه و تنظیم استخر را گزینش نمایید و بعد ها آنرا به صورت ظریف به حساب آوردن فرمایید و با اعلام بعد ها فضای خویش به این شرکت ، در انتظار رسیدگی های با جزییات بیشتر از سوی این راءس باشید ، آن‌گاه جایی را که قرار میباشد استخر نصب خواهد شد را کاملا تطهیر کرده و سنگ و کلوخ های آنرا تماما از میان ببرید ، سپس در‌صورتی‌که زمین شما شیب دارااست ( در توان 5 الی 10 سانتی متر ایرادی ندارد ) آنرا مسطح کرده و فراهم سازی آنرا اجرا دهید ، پس از خرید استخر ، کالای شما بوسیله نیروی کار این راس به محل شما اعزام ، و بوسیله متخصصین این شرکت در کمتر از 3 ساعت نصب و کامل شدن می گردد.

یک کدام از سوال ها رایج که هر فردی هنگام خرید استخر جهت ویلا از خریدار می پرسد این میباشد که آیا گرما و رطوبت در تابستان خصوصا\" در نصیب شمالی مرزوبوم بر روی چنین استخر ها تاثیری دارااست یا این که نه ؟

در پاسخ این پرسش می بایست بگوئیم که‌این سبک استخر های مهیا حیاط دار از مقاومت بسیار بالایی بهره مند میباشند و گرما و رطوبت هیچ مشکلی را برای آن ها ساخت نخواهد کرد ، و قطعات آهنی آن نیز به طور کامل\" با مواد ضد زنگ زدگی آغشته گردیده اند و قابلیت و امکان جراحت دیدن آن نیست.

آیا از چنین استخر های حیاط دار میتوان در فضای گشوده استفاده نمود و روشنایی آفتاب ضرری برای استخر ندارد؟

استخر های اینتکس از محصول پی او سی ساخت می گردند و فروغ و روشنایی آفتاب و گرما در آن مشکلی تولید نمیکند ، فقط موردی که سبب ساز پوسیدگی و از در میان رفتن استخر می‌گردد به کار گیری از کلر و واکنش آن با بدنه استخر می باشد.

واکنش شی ءها تیز و موفق نیز ممکن میباشد منجر پاره گی و گشوده شدن لایه استخر گردد در‌این حالت نیز قابلیت و امکان تعمیر و بازیابی آن وجود دارااست و مکان نگرانی وجود ندارد.

در شرایطی که بخواهیم به پژوهش استعمال از استخر برای ویلا به صورت ظریف تری بپردازیم ، بسته به فضایی که در دست دارید و همینطور تعداد نفراتی که می‌خواهید از استخر به کار گیری نمائید و همینطور مهم‌ترین نکته سن و سال اشخاص کاربر از استخر در ویلا قطعا شما دارنده گزینش های گوناگونی میباشید که بسیار با یکدیگر متعدد می‌باشند . درصورتی که قصد این را دارید که در ویلای خویش برای خردسالان تان استخر مهیا کنید تا از دیدن تفریح آن‌ها لذت ببرید بایستی به شما استعمال از استخرهای بادی را پیشنهاد نماییم که دارنده ابعادی به ارتفاع 1 متری تا 3 متر میباشند و عمق آنان معدود میباشد و مطلوب برای آب تنی کودک ها به طور تماما بی خطر است . ولی درین قسمت ما با سود گیری از تجربه خویش قصد داریم تا به شما استخرهای پیش ساخته را معرفی کنیم که برای به کار گیری یکسری نفر به طور به طور همزمان در همگی منزلت های سنی درنظرگرفته شده میباشد .

محصول بدنه استخر پیش ساخته از چیست ؟

در صدر شایسته ترین کمکی که میتوانیم به شما بکنیم دوراندیشی رسانی در امر فرآورده بدنه استخرهای پیش ساخته میباشد . این استخرها دارنده بدنه ای برزنتی هستند که در قبال فشار آبی رنگ که به آن‌ها وارد می‌شوند مقاومت بسیار ایده آلی را از خویش به اکران می‌گذارند . البته برندهای اینتکس به تک لایه بودن بدنه این استخرها اکتفا نکرده اند و برای بهبود عملکردی این تولیدها در ساختار بدنه استخرهای پیش ساخته از برزنت دو و سه لایه به کارگیری کرده اند که ضریب مقاومت بدنه این تولیدها را به شدت ارتقا داده میباشد . البته از قسمت های اصلی دیگر این استخرهای پیش ساخته که بدنه را به طور مستحکم بر روی زمین حفظ می نماید ، اساس های آن‌ها است . این مبنا ها که به بدنه متصل گردیده و بر روی زمین به طور مستحکم قرار می‌گیرند از مال آلومینیوم ایجاد شده است . آلومینیوم مصرف شده در بدنه استخر پیش ساخته از نوع ضد زنگ میباشد که به خیر و خوبی در موقعیت آب و هوایی متفاوت بتواند شایسته ترین کوشش را از خویش به اکران بگذارد . یکی‌از سوال ها متداول خریداران این میباشد که آیا استخرهای پیش ساخته برای شهرهای شمالی و آب و هوای شرجی مطلوب میباشد یا این که نه ؟ در پاسخ بدین پرسش بایستی بدانید که نمایندگی مرکزی اینتکس یعنی دکان طهران اینتکس در برآوردی که داشته میباشد حدود 70 الی 80 درصد نصب و راه‌اندازی های استخرهای پیش ساخته خویش را برای مشتریان در شهرهای شمالی مرز و بوم و با شرجی بالا اعمال داده میباشد و برخورد بسیار خیر و خوبی را گرفته اند .

در‌حالتی که به صورت ظریف به ماهیت تفریحات آبی‌رنگ نیز نگاهی داشته باشید اوصولا باطن شهرهای گرمسیری و با شرجی بالا گزینه به کار گیری قرار میگیرند و به همین خیال می بایست بدنه به طوری به وسیله شرکت ساخته خواهد شد تا شایسته ترین عملکرد را از خویش به اکران بگذارد . بدنه این تولیدات به طور بدون نقص برای موقعیت گرم و شرجی با رطوبت بالا پباده سازی گردیده اند و با فرضی ریلکس میتوانید از این تولید ها در کلیه نقاط با وضعیت آب و هوایی گوناگون به کار گیری نمائید . بعدها استخر پیش ساخته چقدر میباشد ؟ استخرهای پیش ساخته در نصیب ابعادی بسیار متنوع هستند و دراین باره نیازی وجود ندارد به خویش نگرانی خط مش بدهید . این محصول ها از حیث طولی و عرضی در تنوع بسیار بالایی قرار دارا هستند و بسته به موقعیت محیطی که برای فعال سازی آن‌ها در گلشن و ویلای خویش در لحاظ گرفته اید می‌توانید با دستی گشوده مبادرت به تصمیم گیری نمائید .

استخرهای پیش ساخته در صورت های ظاهری مستطیلی ، دایره ای و مربعی وجود دارا‌هستند که عمده ترین ساختارهایی که گزینه به کارگیری و خریداری قرار می‌گیرند عبارتند از مستطیلی و دایره ای . در صورتیکه بخواهیم بعد ها استخرهای پیش ساخته دایره ای را گستردن دهیم از استخرهایی با قطر 2 متری تا وسیع ترین سایز های 4 و نیم متری وجود داراست که برای به کار گیری خانوادگی و با تعداد نفرات بالا مطلوب میباشد . همینطور در نوع مستطیلی نیز استخرهای ارتفاع 3 متر استارت کننده بعد ها استخرهای پیش ساخته و ارتفاع 10 متری تبارک ترین استخر مستطیلی است که همگی این تنوع ها از مارک های مطرح و سطح نخستین همانند اینتکس ، ایرتکس و بست او نیز در نمایندگی استخر پیش ساخته طهران اینتکس با زیر ترین بها و بالا ترین چگونگی به یاروهمدم تضمین اصالت تولید ها و سرویس ها بعد از فروش ماهر ارائه می گردد و با فرضی ریلکس میتوانید خلال توصیه گذاری فرآورده متبوع خویش در تارنما نمایندگی ، به طور حضوری نیز به دفترها نمایندگی طهران اینتکس مراجعه کرده و مبادرت به تهیه و تنظیم تولید ها فرمائید . قابل ذکر میباشد که بعداز خریداری استخرهای پیش ساخته از نمایندگی طهران اینتکس ، همگی سرویس ها حمل و نصب و فعال سازی استخر پیش ساخته و همگی اثاثیه جانبی آن به وسیله تکنسین های کارازموده شکل میگیرد و استخرها به طور توکار و روکار قابل نصب و فعال سازی میباشد .

خرید استخر برای منازل حیاط دار

استخر پیش ساخته عمیق یکی‌از دیگر از سوالات متداولی که وجود دارااست این میباشد که آیا استخرهای پیش ساخته برای شنا کردن مطلوب به کارگیری ؟ آیا استخرهای پیش ساخته به درد شیرجه زدن می‌خورد ؟ در پاسخ به‌این سوالهای بایستی سرویس شما بگوییم که بعد از شیرجه زدن موج هایی که داخل آب ساخت می توان به راحتی بوسیله بدنه مستحکم استخرهای پیش ساخته مهار می‌شود و از این نظر مشکلی برای شیرجه زدن نیست البته این نوع استخرها مغایر بعدها طولی و عرضی متنوعی که دارا هستند در نصیب عمق خویش دارنده محدودیت هایی به نسبت استخرهای بتنی هستند . استخرهای پیش ساخته دارنده عمق های گوناگون از 65 سانتی متر تا 150 سانتی متر میباشند . بیشترین عمقی که برای استخرهای پیش ساخته در حیث گرفته گردیده است استخرهای ایرتکس با عمق 150 سانتی متر میباشد که 20 سانت بالایی آن قابلیت و امکان آب گیری را ندارد و این فرمان معقوق میباشد و بخشی از سطح بالایی می بایست خالی از آب باشد ، ولی 130 سانتی متر را می شود به شکل عمق ظریف در چنگ داشته باشید و در‌این عمق ساخت گردیده مبادرت به شنا و تفریحات آبی رنگ نمائید و لذت یک روز تابستانی را برای خویش دو چندان نمائید . بها استخر پیش ساخته چقدر میباشد ؟ استخرهای پیش ساخته بسته به ابعادی که دارا هستند و همینطور برندهایی که مبادرت به ساخت و ساز و عرضه آن‌ها می کنند دارنده بها هایی با اختلاف از یکدیگر هستند .

در این مورد بایستی در لحاظ داشته باشید که استخرهای پیش ساخته اینتکس و بست او با دقت به وارد شده بودن و نوسانات ارزی که در سرزمین وجود داراست گران خیس از مثال داخلی و کیفیت بالا هستند چون نوسانات ارزش دلار و همینطور واسطه هایی که‌این تولید ها را عرضه میکنند میتوانند اثر بخش اعظمی داشته باشند . ولی مارک اینتکس باکیفیت قابل رقابتی که با مثال های فرنگی ساخت نموده است و همینطور ارزش های مقرون به صرفه ای که دارااست به خیر و خوبی توانسته میباشد خویش را تحت عنوان جایگزینی لایق معرفی نماید .

استخر پیش ساخته ایرتکس با دارا بودن بعد ها متنوع ، چگونگی فوق العاده و سرویس ها بعد از فروش حرفه‌ای میتواند مورد ای ایده آل برای استعمال در ویلا ها و گلشن های فردی به مراد مصارف تفریحی و یا این که صنعتی همانند رشد ماهی و ذخیره آب برای کشاورزی باشد . بها استخرهای پیش ساخته از مارک های نام برده در بعد ها خرد خیس از اعداد تقریبی 8 میلیون تومان تا اصلی ترین بعدها یعنی 10 متری با بها 30 الی 40 میلیون تومان میباشد که به نسبت راه‌اندازی و تشکیل داد استخرهای بتنی برای گلشن و ویلا بسیار بصرفه خیس و اقتصادی خیس میباشد . در نقطه پایان برای از بین بردن ابهام و یا این که سوال های خویش در خصوص استخرهای پیش ساخته و اثاثیه جانبی و نصب و فعال‌سازی آنان می‌توانید با تلفن های مو جود داخل تارنما تماس گرفته و از مشورت کردن مجانی برخوردار گردید .