در شرایطی‌که قصد خرید استخر برای ویلا و خانه فردی خویش را دارید استخر های پیش ساخته و بادی اینتکس شایسته ترین تعیین برای داشتن یک استخر خانگی و فردی میباشد که از هر حیث باصرفه خیس و به صرفه خیس از ساختن و تاسیس استخر با مصالح می‌باشد ، داشتن یک استخر در خانه و یا این که ویلای فردی در بعد از ظهر تازه امری ضروری میباشد و می‌تواند شایسته ترین تفریگاه در ویلای فردی و خانه باشد ، البته اینکه برای فعال سازی آن چه خصوصیت هایی را بایستی در حیث گرفت ، نکته ای میباشد که ما در‌پی به آن خوا‌هیم پرداخت...

استخر های بادی و پیش ساخته اینتکس آیتم ای مطلوب برای ویلا سازان و ویلا داران می باشد که میتوان با مخارج بسیار تحت خیس ، نسبت به ایجاد کرد استخر های بتونی و غیره آنرا در کمترین مجال ممکن تهیه و تنظیم و فعال سازی کرد ، از طرفی استخر پیش ساخته به نظر مقاومت و مراقبت از آن در سطح بسیار بالایی جای دارد و ارتفاع قدمت آن ها بسیار بیشتر از استخر های بنا ای و ساختمانی است.

امروزه با اعتنا دشواریها و رنج های عموم ناشی از گرفتاریهای فرضی ، شغلی ، شغل و کار های همیشگی و ... ، هر کسی با دقت به معیار در آمد و اندوخته های خویش سعی در تنظیم و ایجاد کرد محیطی آهسته قسمت و دیده نشده برای خویش و اعضای خانواده خویش دارااست و درین فی مابین در فضای انتخابی خویش ( ویلا و خانه ) نیاز به داشتن یک استخر برای تفریح و نشاط خانواده حس می‌گردد ، که با این قابلیت می توانید ساعت ها بسیار شادی بخش و آرامی را دور از تضارب های خیالی برای خویش آماده سازید.

از این رو سفارش ما به شما عزیزان استخر های پیش ساخته حیاط دار میباشد که براحتی و با کمترین بها ممکن می توانید آنرا در چنگ داشته باشید ،

در شرایطی که ویلای شما در شمال یا این که جنوب ، یا این که در شرق و یا این که در غرب مملکت واقع گردیده است نگران تهیه و تنظیم و فعال‌ساز‌ی استخر نباشید ، شما می‌توانید با گزینش استخر متبوع ، با این شرکت تماس گرفته و بعداز مشورت کردن و اخذ داده ها بیشتر و مشورت در مسئله ، کارشناسی ، حمل ، نصب ، و فعال‌ساز‌ی آن در کمترین مجال ممکن ، استخر تان را در محل خویش تاسیس و به کار گیری کنید.

استخر برای ویلا

پیش از هر اقدامی آغاز فضای ویلا یا این که خانه را برای تهیه و تنظیم استخر را گزینش نمائید و بعدها آنرا به صورت ظریف به حساب آوردن نمایید و با اعلام بعدها فضای خویش به این موسسه ، چشم به راه رسیدگی های دقیقتر از سوی این راس باشید ، آنگاه جایی را که قرار میباشد استخر نصب گردد را کاملا تطهیر کرده و سنگ و کلوخ های آنرا کاملا از در میان ببرید ، آن گاه در صورتی‌که زمین شما شیب داراست ( در توا‌ن 5 الی 10 سانتی متر ایرادی ندارد ) آنرا مسطح کرده و فراهم سازی آنرا اجرا دهید ، پس از خرید استخر ، کالای شما بوسیله نیروی کار این راءس به محل شما اعزام ، و به وسیله متخصصین این شرکت در کمتر از 3 ساعت نصب و کامل شدن میشود.

در شرایطی‌که در‌این خصوص سوالی دارید به نصیب سوالهای متداول رجوع نمایید یا این که با شماره تلفن 02144284597 تماس نتایج نمائید.

یکی‌از سوالهای رایج که هر فردی هنگام خرید استخر جهت ویلا از خریدار می پرسد این میباشد که آیا گرما و رطوبت در فصل‌تابستان خصوصا\" در نصیب شمالی سرزمین بر روی چنین استخر ها تاثیری دارااست یا این که نه ؟

در پاسخ این پرسش می بایست بگوئیم که‌این سبک استخر های مهیا حیاط دار از مقاومت بسیار بالایی بهره مند می‌باشند و گرما و رطوبت هیچ مشکلی را برای آن‌ها تولید نخواهد کرد ، و قطعات آهنی آن نیز به طور کامل\" با مواد ضد زنگ زدگی آغشته گردیده اند و قابلیت و امکان زخم دیدن آن نیست.

آیا از چنین استخر های حیاط دار میتوان در فضای گشوده استفاده نمود و نور و روشنایی آفتاب ضرری برای استخر ندارد؟

استخر پیش ساخته برای ویلا

استخر های اینتکس از کالا پی او سی ساخت می شوند و فروغ آفتاب و گرما در آن مشکلی ساخت نمیکند ، صرفا موردی که سبب ساز پوسیدگی و از میان رفتن استخر می گردد به کارگیری از کلر و عکس العمل آن با بدنه استخر هست.

عکس العمل شی ءها تیز و غالب نیز ممکن میباشد منجر پاره گی و گشوده شدن لایه استخر گردد در‌این‌صورت نیز قابلیت و امکان تعمیر و بازیابی آن وجود دارااست و مکان نگرانی وجود ندارد.

درصورتی که بخواهیم به رسیدگی به کار گیری از استخر برای ویلا به صورت ظریف تری بپردازیم ، بسته به فضایی که در مشت دارید و همینطور تعداد نفراتی که می‌خواهید از استخر استعمال کنید و همینطور مهم ترین نکته سن و سال اشخاص کاربر از استخر در ویلا به طبع شما دارنده گزینش های گوناگونی می‌باشید که بسیار با یکدیگر متعدد می‌باشند . در شرایطی‌که قصد این را دارید که در ویلای خویش برای کودک ها تان استخر مهیا فرمائید تا از دیدن تفریح آنان لذت ببرید بایستی به شما به کار گیری از استخرهای بادی را سفارش نماییم که دارنده ابعادی به ارتفاع 1 متری تا 3 متر هستند و عمق آنان معدود میباشد و مطلوب برای آب تنی خردسالان به طور به طور کامل بی خطر است . ولی درین نصیب ما با فایده گیری از تجارب خویش قصد داریم تا به شما استخرهای پیش ساخته را معرفی کنیم که برای به کار گیری چند نفر به طور هم‌زمان در همگی جایگاه های سنی درنظرگرفته شده میباشد .

محصول بدنه استخر پیش ساخته از چیست ؟

در صدر شایسته ترین کمکی که می‌توانیم به شما بکنیم دوراندیشی رسانی در زمینه‌ی مال بدنه استخرهای پیش ساخته میباشد . این استخرها دارنده بدنه ای برزنتی می‌باشند که در قبال فشار آبی‌رنگ که به آنها وارد می گردند مقاومت بسیار ایده آلی را از خویش به اکران می‌گذارند . ولی برندهای اینتکس به تک لایه بودن بدنه این استخرها اکتفا نکرده اند و برای بهبود عملکردی این تولیدها در ساختار بدنه استخرهای پیش ساخته از برزنت دو و سه لایه به کار گیری کرده اند که ضریب مقاومت بدنه این تولید ها را به شدت ارتقا داده میباشد . البته از قسمت های اساسی دیگر این استخرهای پیش ساخته که بدنه را به طور مستحکم بر روی زمین محافظت می نماید ، محور های آن‌ها است . این مبنا ها که به بدنه متصل گردیده و بر روی زمین به طور مستحکم قرار میگیرند از متاع آلومینیوم ایجاد شده است . آلومینیوم مصرف شده در بدنه استخرهای پیش ساخته از نوع ضد زنگ است که به نیکی در موقعیت آب و هوایی گوناگون بتواند شایسته ترین سعی را از خویش به اکران بگذارد . یکی سوالهای متداول خریداران این میباشد که آیا استخرهای پیش ساخته برای شهرهای شمالی و آب و هوای شرجی مطلوب میباشد یا این که نه ؟ در پاسخ به‌این پرسش بایستی بدانید که نمایندگی مرکزی اینتکس یعنی مغازه طهران اینتکس در برآوردی که داشته میباشد حدود 70 الی 80 درصد نصب و راه‌اندازی های استخرهای پیش ساخته خویش را برای مشتریان در شهرهای شمالی مرز و بوم و با شرجی بالا ایفا داده میباشد و برخورد بسیار خیر و خوبی را گرفته اند .

استخر برای منزل حیاط دار

در حالتی که به صورت ظریف به ماهیت تفریحات آبی رنگ نیز نگاهی داشته باشید اوصولا داخل شهرهای گرمسیری و با شرجی بالا آیتم استعمال قرار می‌گیرند و به همین خیال و خاطر می بایست بدنه به نحوی به وسیله شرکت ساخته گردد تا شایسته ترین سعی را از خویش به اکران بگذارد . بدنه این محصول ها به طور بی نقص برای موقعیت گرم و شرجی با رطوبت بالا پباده سازی گردیده اند و با فرضی شل میتوانید از این محصول ها در همه نقاط با حالت آب و هوایی گوناگون به کار گیری فرمایید . بعد ها استخر پیش ساخته چقدر میباشد ؟ استخرهای پیش ساخته در قسمت ابعادی بسیار متنوع می‌باشند و در این مورد نیازی وجود ندارد به خویش نگرانی رویه بدهید . این تولید ها از حیث طولی و عرضی در تنوع بسیار بالایی قرار دارا‌هستند و بسته به وضعیت محیطی که برای فعال سازی آنها در گلشن و ویلای خویش در حیث گرفته اید میتوانید با دستی گشوده مبادرت به تصمیم گیری فرمایید .

استخرهای پیش ساخته در صورت های ظاهری مستطیلی ، دایره ای و مربعی وجود دارا‌هستند که عمده ترین ساختارهایی که آیتم به کار گیری و خریداری قرار می‌گیرند عبارتند از مستطیلی و دایره ای . در‌حالتی که بخواهیم بعدها استخرهای پیش ساخته دایره ای را گستردن دهیم از استخرهایی با قطر 2 متری تا مطرح ترین سایز های 4 و نیم متری وجود داراست که برای به کار گیری خانوادگی و با تعداد نفرات بالا مطلوب است . همینطور در نوع مستطیلی نیز استخرهای ارتفاع 3 متر آغاز کننده بعدها استخرهای پیش ساخته و ارتفاع 10 متری گرانقدر ترین استخر مستطیلی است که همگی این تنوع ها از مارک های مطرح و سطح نخستین همانند اینتکس ، ایرتکس و بست او نیز در نمایندگی استخر پیش ساخته طهران اینتکس با تحت ترین بها و بالا ترین چگونگی به یاروهمدم تضمین اصالت محصول ها و سرویس ها بعداز فروش ماهر ارائه میگردد و با ذهنی شل میتوانید ضمن توصیه گذاری کالا متبوع خویش در وبسایت نمایندگی ، به طور حضوری نیز به دفتر ها نمایندگی طهران اینتکس مراجعه کرده و مبادرت به تهیه و تنظیم محصول ها نمائید . قابل ذکر میباشد که بعداز خریداری استخرهای پیش ساخته از نمایندگی طهران اینتکس ، همگی سرویس ها حمل و نصب و فعال‌سازی استخر پیش ساخته و همه اسباب جانبی آن بوسیله تکنسین های کارازموده شکل میگیرد و استخرها به طور توکار و روکار قابل نصب و فعال‌سازی میباشد .

استخر پیش ساخته عمیق یکی‌از دیگر از سوالات متداولی که وجود داراست این میباشد که آیا استخرهای پیش ساخته برای شنا کردن مطلوب استعمال ؟ آیا استخرهای پیش ساخته به درد شیرجه زدن می‌خورد ؟ در پاسخ بدین سوالات بایستی سرویس شما بگوییم که بعداز شیرجه زدن موج هایی که باطن آب ساخت می توان به راحتی به وسیله بدنه مستحکم استخرهای پیش ساخته مهار میشود و از این حیث مشکلی برای شیرجه زدن نیست ولی این نوع استخرها خلاف بعد ها طولی و عرضی متنوعی که دارا‌هستند در نصیب عمق خویش دارنده محدودیت هایی به نسبت استخرهای بتنی میباشند . استخرهای پیش ساخته دارنده عمق های مختلف از 65 سانتی متر تا 150 سانتی متر می‌باشند . بیشترین عمقی که برای استخرهای پیش ساخته در لحاظ گرفته شد‌ه‌است استخرهای ایرتکس با عمق 150 سانتی متر میباشد که 20 سانت بالایی آن قابلیت و امکان آب گیری را ندارد و این دستور معقوق است و بخشی از سطح بالایی بایستی خالی از آب باشد ، ولی 130 سانتی متر را می شود به شکل عمق ظریف در دست داشته باشید و درین عمق ساخت گردیده مبادرت به شنا و تفریحات آبی‌رنگ کنید و لذت یک روز تابستانی را برای خویش دو چندان نمایید . بها استخر پیش ساخته چقدر میباشد ؟ استخرهای پیش ساخته بسته به ابعادی که دارا هستند و همینطور برندهایی که مبادرت به ایجاد و عرضه آنان می کنند دارنده بها هایی با اختلاف از یکدیگر هستند .

دراین مورد بایستی در حیث داشته باشید که استخرهای پیش ساخته اینتکس و بست او با اعتنا به وارد شده بودن و نوسانات ارزی که در میهن وجود دارااست گران خیس از مثال داخلی و باکیفیت می‌باشند چون نوسانات بها دلار و همینطور واسطه هایی که‌این تولیدها را ارائه می کنند می‌توانند اثر اکثری داشته باشند . ولی مارک اینتکس کیفیت خوب قابل رقابتی که با مثال های فرنگی ساخت و ساز نموده است و همینطور ارزش های مقرون به صرفه ای که داراست به نیکی توانسته میباشد خویش را تحت عنوان جایگزینی سزاوار معرفی نماید .

استخر پیش ساخته ایرتکس با دارا بودن بعد ها متنوع ، چگونگی فوق العاده و سرویس ها بعد از فروش حرفه‌ای قادر است آیتم ای ایده آل برای به کارگیری در ویلا ها و گلشن های فردی به خواسته مصارف تفریحی و یا این که صنعتی همانند رشد ماهی و ذخیره آب برای کشاورزی باشد . ارزش استخرهای پیش ساخته از مارک های نام برده در بعد ها خرد خیس از اعداد تقریبی 8 میلیون تومان تا وسیع ترین بعدها یعنی 10 متری با بها 30 الی 40 میلیون تومان است که به نسبت فعال‌سازی و ایجاد کرد استخرهای بتنی برای گلشن و ویلا بسیار بصرفه خیس و اقتصادی خیس میباشد . در نقطه نهایی برای از بین بردن ابهام و یا این که سوالهای خویش راجع به استخرهای پیش ساخته و اثاثیه جانبی و نصب و فعال سازی آن‌ها می‌توانید با تلفن های جانور داخل تارنما تماس گرفته و از مشورت بدون‌پول برخوردار گردید .