استخر پیش ساخته نوباوه به محصولاتی گفته میگردد بتوان برای به کار گیری وقتگیر برهه زمانی خردسالان با ایمنی کافی استفاده نمود. اینتکس تحت عنوان یکی سابق ترین شرکت های آفریننده ابزار های تفریحات آبی رنگ همواره التفات این قضیه را دانسته و به ساخت‌و‌ساز مال های بسیار زیبایی با طرح و رنگ مطلوب خردسال ها ساخت و ساز نموده است. اکثر زمان ها استخر های پیش ساخته کودک ها از نوع ایزی ست میباشد البته استخر های پیش ساخته فریمی نیز با بعدها خرد ساخت گردیده اند که می‌توانند برای به کار گیری کودک ها گزینه به کارگیری قرار گیرند. بعد از اینتکس وهله به بست او رسید تا به ایجاد محصول ها فوق العاده ای بپردازد. بست او نیز با الگوبرداری از تولیدها کمپانی اینتکس مال های بسیار بهتر و با کیفیتی ایجاد کرده که اکثری از آنان قابلیت و امکان به کار گیری تحت عنوان استخر پیش ساخته طفل را دارا هستند.

استخر کودک بست وی

استخر پیش ساخته نوباوه ایزی ست

اینتکس و بست او هر دو فعلا استخر پیش ساخته های بسیار کوچکی ساخت‌و‌ساز می نمایند که میتوانند برای استافده کودک ها آیتم به کار گیری قرار گیرند و مشتری در شکل تصمیم گیری برای خرید یک استخر پیش ساخته برای فرزند خویش با دریایی از تعیین ها مواجه می گردد که هر یک از آن‌ها قادر است نیاز های یوزرها را به صورت قابل توجهی مرتفع نماید. در‌این بین دو نوع استخر پیش ساخته ایزی ست وجود داراست. نوع نخستین استخر پیش ساخته ایزی ست با طرح بی آلایش شبیه استخر های گرانقدر سالان ساخت و ساز گردیده و صرفا بعد ها آن مختلف میباشد ولی نوع جدیدی نیز به بازار معرفی گردیده‌است که قادر است بیشتر آیتم پسند خردسال ها واقع شود. این محصول ها نو با انواع کاراکتر ها و برنامه کودکان های والت دیزنی یار و همدم گردیده اند. تولیدها درین گروه معمولا بها بسیار قابل قبولی دارا‌هستند و خرید آنان مقرون به صرفه میباشد. تا اولِ سال 2017 صرفا اینتکس به ساخت‌و‌ساز آن پرداخته و ممکن میباشد تا سال آجل بست او نیز ساخت آن را در آیین نامه خویش قرار دهد.

استخر پیش ساخته نوپا فریمی

استخر های پیش ساخته فریمی تا کنون به طور ویژه برای کودک ها ساخت نشده اند، ولی در‌صورتی‌که که سن طفل شما تا اندازه تصمیم گیری عاقلانه بالا رفته باشد میتوانید از سبک فریمی نیز به کارگیری فرمائید. عامل این پیشنهاد این میباشد که دیواره های استخر پیش ساخته فریمی از فلز آلومینیوم ساخته شده میباشد که برای خردسالان مطلوب وجود ندارد و در شرایطی‌که که میخواهید محدودیت سنتی برای آن وجود نداشته باشد بایستی خویش با احتیاط مراقب کودتان باشید. استخر های پیش ساخته فریمی طفل نزدیک به 60 تا 85 سانتی متر عمق دارا‌هستند که نوع استاندارد استخر ها است و در حالتی‌که که قصد دارید بعدها کوچکتری خریداری فرمایید می‌توانید به حایل آجل و توضیحات مربوطه به آن مراجعه نمایید.

استخر پیش ساخته کودک

استخر پیش ساخته نوپا طلقی

استخر پیش ساخته طلقی با انواع و طرح های خوشگل واپسین نوع استخر های پیش ساخته نوباوه به اکانت میایند که می اقتدار آن را سوای نیاز به عمل خاصی فعال‌سازی و به کار گرفت. استخر های پیش ساخته ایزی ست به جهت عمق بیشتر برای محافظت تعادل به کناره بادی نیاز دارا‌هستند ولی استخر هایی طلقی با به کارگیری از همین هیبت فکتور، در هیچ یک از بخش های بدنه خویش قسمت بادی نداشته و دیواره های ان نیز با به کار گیری از گونه های برنامه کودک های دوستداشتنی تزئین شد‌ه‌است. استخر پیش ساخته بچه طلقی جنس بسیار محبوبی است که برای استعمال در مسیر های زمان بر نیاز به حمل پمپ باد را نیز از دربین میبرد و با وجود فضای بسیار اندک می‌توانید استخر را همواره هم پا خویش داشته باشید و به کارگیری نمایید. بدنه استخر پیش ساخته طلقی انعطاف به نسبت کمتری در مقایسه با استخر بادی دارا‌هستند و می بایست در به کار بستن از آن توجه بیشتری داشته باشید.

برای نصب هریک از استخر های پیش ساخته بچه بایستی به روش متفاوتی فعالیت فرمایید. نوع ایزی ست با باد کردن کناره های آن و مالامال کردن بدنه آن از آب قابل به کارگیری میباشد و فارغ از وجود آب فقط شبیه یک رینگ بادی میباشد که بر روی زمین قرار گرفته میباشد، نوع فریمی با نصب به نصب مشقت بار و تخصصی همدم میباشد و برای داشتن آن می باست که امرو مختلفی را ایفا دهید. آغاز حاشیه های فلزی را از بخش های مشخصه بدنه استخر عبور داده و با اتصال مبنا ها به بدنه ان میتوانید از استخر خویش لذت ببرید. ولی آنچه درین تعدادی سطر بیان شد به طور کامل خلاصه و مختصر بود و برای نصب آن می باست نزدیک به 30 دقیقه فرصت صرف نمائید. استخر پیش ساخته طلقی نیز نیاز به نصب ندارد و کودک ها می‌توانند فقط با مراقبت تعادل آن حین مالامال شدن آن از آب، بعداز یک‌سری دقیقه یک استخر بدون نقص داشته باشند.