استخر بادی 2015 اینتکس با طرح قلعه دریایی بسیار شیک و بچه پسند. محصولی تشکیل‌شده از محصول PVC با روکش طرح چرم ضد آب و طرح دار که برای به کارگیری های داخل خانه و حتی فضای گشوده تاسیس شده است. کالایی که در داخل خویش یک سرسره بادی و اثاثیه بازی های سرخود سود کرده و همینطور یکسری اثاثیه بازی بادی جدا از هم نیز آن را ملازمت و همراهی می نماید. این استخر دارنده بعدها (ارتفاع: 279 سانتی متر، پهنا: 160 سانتی متر، طول: 140 سانتی متر) بوده و از گنجایش آبی‌رنگ هم اندازه 40 لیتر شامل است.
استخر بادی طرح قلعه دریایی محصولی فوق العاده و خوشگل است که در وضعیت اکثری میتواند نیاز های خردسالان را به خیر بر طرف سازد، این فرآورده که با پیاده سازی منحصربه‌فرد و نو روانه بازار شد‌ه‌است دارنده خصوصیت هایی یکتاست که در بخش اعظمی محصول ها دیگر بازار یافت نمی‌شود. مثلا می شود به اجزا و لوازم بازی های ملازمت اشاره نمود که در هیچ محصولی یافت نمیشود، در آزمایش های انجام شده از آن نیز مقاومتی به مراتب مطلوب خیس از استخر های هم مقام با ارزش همسان مشاهده گردیده که منجر می‌شود این جنس را به خریداران گرامی توصیه دهیم. طی آزمایشات صورت گرفته از این متاع تحقیق هایی نیز به کار آمده که به دنبال قصد پرداختن به آنان را داریم. پس با ما یاروهمدم باشید.

پیاده سازی

از جزئییات های پیاده سازی این استخر بادی می شود به آسانی متوجه دقت اکثری که به آن گردیده‌است خواهید شد، نصیب کلی بدنه آن از دو دایره کلی پیاده سازی گردیده که در قسمت فرنگی با یکدیگر عکس العمل دارا‌هستند، عمق استخری که در نصیب پشت متاع قرار گرفته یه خرده بیش تر از گزینه دوم بوده و دلایل بخش اعظمی همانند جابجایی نوپا به واسطه سرسره بادی میانی در صورت کلی آن دخیل بوده اند. در انتهای استخر یک صدف بادی که می اقتدار در آن توپ های جانور در بسته بندی را قرار اعطا کرد گنجانده گردیده است و بر روی استخر پشتی یک تاج بلندمرتبه با طول 140 سانتی متر نیز قرار داده گردیده که صرفا جنبه زیبایی داشته و کاربرد خاصی ندارد. در دو سوی راز سره میانی دوتا شالوده با پیاده سازی کاکتوس سیرتکامل وجود داراست که قادر است تحت عنوان اساس ای برای رینگ های پلاستیکی جان دار در بسته بندی باشد. در استخر مقابل یک تاج جدا شبیه نوع بالایی با پیاده سازی و بعد ها مختلف وجود داراست که در دو سوی خویش دارنده دو محور فانتزی بادی با طرح عروس دریایی میباشد.

ویژگی ها فیزیکی

بعد ها استخر های بادی به جهت محدودیت های جان دار برای دور و اطراف از مداقه بسیار بالایی شامل است، در حین هم اکنون اکثر وقت ها عموم به معاش سوئیت نشینی روی آورده اند که منجر گشته محلی که بتوان برای تفریح طفل تخصیص بخشید بسیار اندک باشد. قبل از خرید این متاع نیز بایست از بعد ها آن و قابلیت و امکان قرار گیری استخر داخل محل معاش یا این که محلی که قرار میباشد آن را نصب فرمائید آگاه گردید. ارتفاع و پهنا این مال به ترتیب موازی میباشد با 279 در 160 سانتی متر که کمتر از مساحت اشغال گردیده بوسیله یک فروش شش متری میباشد. طول استخر بادی نیز در ابتدا ترین تاج آن 140 سانتی متر است. محیط قرار گیری آب بالایی 35 سانتی متر و محیط قرار گیری آب پایینی حدود 20 سانتی متر عمق دارااست که به طور کلی ظرفیتی هم اندازه 40 لیتر را به ارمغان میاورد.

استخر بادی طرح قلعه

مال و طرح روی بدنه

قسمت کلی بدنه این استخر بادی از الیاف قابل انعطاف و فوق العاده PVC درچه یک آمریکایی تشکیل شده، این ماده که اشکال متفاوت آن در تولید ها متعدد مصرف شده میباشد همچون نایلون میتواند به انواع گوناگون عوض شده و مغایر نایلون از مقاومت بسیار نیکی منتفع باشد. به صورت میانگین می اقتدار ذکر کرد که ارتفاع قدمت این جنس نزدیک به 2 الی 3 سال در شکل استعمال درست و مقطعی میباشد. قسمت اعظم بدنه این استخر بادی آبی‌رنگ بوده و از مخلوط رنگ هایی همانند، صورتی، زردرنگ و سبز در آن درده می‌گردد که سبب به به وجود داخل شدن کالایی خوشگل و دیده نواز از نگاه کودک ها است، قابل ذکر میباشد، بعضی بخش های بدنه مثلا تاج و راه بالایی حاشیه های استخر نیز از نوع روشن و بی رنگ PVC است.

طرز فعال سازی

در ظواهر فعال‌سازی محصولاتی شبیه این استخر بادی با کد 57139 بسیار طاقت فرسا و غیر قابل تصور است ولی در شغل برای باد کردن و فعال سازی این استخر بادی باید فقط یکسری مرحله را اجرا دهید. آغاز از تمیز بودن محلی که قرار میباشد آن را نصب فرمایید باخبر گردید، آن‌گاه استخر را از بسته بندی بیرون کرده و به طور بدون نقص پهن نمائید، در مرحله آینده محیط های بادی آن را از قسمت زیرین تا بالا یک به یک یافته و با به کار گیری از پمپ باد دستی و یا این که برقی مالامال فرمایید، در لحاظ داشته باشید که فارغ از استعمال از پمپ فعال‌سازی آن نا ممکن میباشد. بعداز ایفا این روند و با لبریز کردن دو محیط آن از آب مال شما فراهم به کارگیری میباشد و کودکتان می‌تواند سوای خلل و با رعایت نکات ایمنی از آن به کار گیری نمایید.