استخر بادی بچگانه دلیل مهم ایجاد استخر های کودک ها میباشد و کلیه استخر های بادی که تا به امروز ایجاد کرد شده اند و برای گران قدر سالان قابل استفاده می‌باشند با ایده اولیه استخر بادی بچگانه به ثمر نشسته اند. بخش اصلی استخر های بادی از لایه های بادی معمولی ایجاد شده است و کیفیت متفاوتی با سایر محصول ها بادی ندارد. اکثر اوقات استخر های بادی بچگانه به صورت گرد می‌باشند البته استخر های دیگری به طور های مربعی و یا مستطیلی تشکیل داد شده اند که هر مورد مزیت های خاص خود را دارند. از ویژگی های متمایز کننده در زمینه‌ی آنان پرتابل بودن و حمل ساده است که به سادگی میسر می‌گردد و می توان استخر ها را در زمان زمان کوتاهی و با استفاده از ساک حمل و یا کوله پشتی جابجا کرد.

استخرهای بادی نوپا گانه به یکی از بهترین تعیین ها برای استفاده در فضا های خانگی و در باطن حمام ها می‌تواند بدل شود که دارای ابعاد بسیار عظیم ای هست و از این رو دستتان برای جلب توجه فرزندتان باز میباشد . استخرهای بادی در رنگبندی های متنوع و همچنین به طور های فانتزی اکثری در بازار عرضه شده اند . همچنین هرمورد از استخرهای بادی دارای جایگاه های سنی مختص خود میباشند و این حکایت از آن داراست که در استخرهای بادی طفل اعتنا ویژه ای به امنیت و شادابی خردسال ها در سنین متعدد می شود . از حیث شکل ظاهری استخرهای بادی در گونه های مختلفی ساخت می شوند که در‌پی نوشته‌علمی به بخشی از این مدل ها اشاره ای خوا‌هیم داشت . استخر بادی بچگانه گرد استخر های بادی بچگانه گرد دربرگیرنده استخر های بیضی شکل و دایره ای می‌شود که به دلیل ساختار بی آلایش ای که داشتند از اولی استخر های بازار به حساب می‌آیند. استخر های بچگانه گرد تعادل خود را با تقسیم فشار به بخش های متعدد تقسیم می کند و ساختار خاص و پیچیده ای ندارد. این شرکت از تولید ها دارای رویکرد براق وینیل و پی وی سی می‌باشند که بوسیله شرکتهای اینتکس، اینتایم و یا بست وی تولید گردیده‌است.

استخر بادی بچگانه | اینتکس بلاگ

استخر های مستطیلی به استخر هایی گفته می‌گردد که تمامی قسمت های آن مشابه هم هستند ولی بعد ها متفاوتی دارند و برای استفاده بزرگسالان نیز مناسب هستند. استخر های مستطیلی تنوع بسیار نیکی داشته و برای خردسال ها و بزرگسالان کاملا مناسب است. اکثر زمان ها استخر های مستطیلی کف بادی ندارند اما بعضا از آنها که برای کودکان ایجاد شده اند کف بادشو و نرمی دارا‌هستند. دیواره ها نیز دارای دو نوع می باشد. نوع اول آن دارای دو یا سه رنگ به صورت سالید یا یک تکه بوده و بعضی دیگر طرح های بسیار دیدنی و زیبایی همانند پیکار ستارگان و یا طرح ماشین ها دارد که برای خردسال ها به طور کامل مناسب می‌باشد. استخر بادی بچگانه مربعی استخر های مربعی تنوع بسیار پاره ای دارا‌هستند و تنها چندین مدل انگشت شمار از آن‌ها تولید شده است اما همگی طرح های ممکن در‌این بخشها درج شده است.

نصیب اصلی بدنه دارای دو رنگ اصلی میباشد و در برخی مدل ها طرح ماشین ها توسط اینتکس ساخت شد‌ه‌است که اختلاف قیمتی به نسبت زیادی با مدل های معمولی داراست و بسیاری افراد بضاعت خرید آن را ندارند. اما همانطورکه با گونه های هندسی استخرهای بادی بچگانه آشنا شدید عالی می‌باشد تا شما‌را با بعضی آپشن های موجود در استخرهای بادی بچه رو به رو کنیم . در سال های اخیر استخرهای بادی به نه توانسته اند جای خود را دربین کودک ها و خانواده های آن ها باز کنند ، از این رو رقابت در میان تولیدکنندگان استخرهای بادی نیز به خوبی انجام شده می‌باشد و با به کار گیری بعضی ابداع ها در استخرهای بادی سعی در پیشی خریدن از یکدیگر دارا هستند

یکی محبوب ترین و پر فروش ترین مدل های استخرهای بادی را می اقتدار استخر بادی سرسره دار دانست که طرفداران خاص خود را دارد . این استخرها در جایگاه های سنی متعدد و در بعد ها متنوعی عرضه شده اند و اکثر وقت ها دارای شکل های فانتزی می‌باشند و در قسمت هایی از آنان سرسره های بادی تعبیه شده است تا طفل علاوه بر آب تنی بتواند لحظه های مالامال تحرک و شادابی را سپری کند . این سرسره ها دارای ارتفاعات استاندارد و کوتاهی می‌باشند و به راحتی از این محصول ها می توانید در دور و اطراف های خانگی و همچنین باغ و ویلا به کار گیری نمائید .

خرید استخر بادی بچگانه | اینتکس بلاگ

علاوه بر کارگزاری سرسره در بعضا مدل های استخر بادی ، لوازم بادی بازی بخش اعظمی نیز تعبیه شده هست تا رضایت حداکثری نوباوه را به خود جلب نماید . لازم به ذکر می‌باشد که باد کردن این تولیدات به وسیله انواع پمپ باد های دستی و یا برقی امکان پذیر است . بدنه استخرهای بادی طفل اکثر اوقات از نوع وینیل طرح چرم میباشد که بسیار نرم می باشد و در هنگام کشیده شدن بدن نوباوه بر روی لبه های استخر ، هیچ گونه آسیبی به پوست وارد نمی شود .

همچنین این محصول ها مقاومت بالایی در برابرفشار و ضربه دارند اما در مواجه با اجسام تیز بی دفاع می باشند باید در حفظ کردن از آنان در عوض اجسام تیز و همچنین حرارت سخت کوش باشید . استعمال از وینیل و پی وی سی طرح چرم در تولیدها بادی به ویژه استخرهای بادی به دلیل بالا بودن خاصیت کش سانی ان ها میباشد تا خیال مصرف کنندگان را روی هم رفته شل نماید . اما در صورت برخورد هر گونه جسم و آسیب احتمالی جای نگرانی وجود ندارد و می توانید از برچسب تعمییرات منحصر به فرد تولید ها بادی به کارگیری فرمائید . تولید ها بادی دارای چسب های اختصاصی تعمییرات میباشند که توسط خود مصرف کنندگان قابل استعمال می‌باشد و برای استفاده از آن‌ها نیاز به دانش قبلی نخواهید داشت.

شایان ذکر هست که در صورت خرید تولیدها بادی از فروشگاه اینتکس به عنوان نمایندگی رسمی برندهای اینتکس و بست وی در کشور ایران ، همگی تولیدها شما عزیزان دارای خدمات بعداز فروش حرفه ای توسط کادری زبده و کارآزموده است و با فرضی وارفته می توانید اقدام به به کارگیری از محصول ها خود فرمایید .

سایت اینتکس پیش کسوت فروش پانزده ساله در مورد محصولات بادی و استخرهای پیش ساخته از مرکزها معتبر در سطح سرزمین با دارا بودن یک سری شعبه حضوری در شهرهای متعدد میباشد که تنوع عظیم ای را در حوزه فروش استخرهای بادی برای مخاطبان خود فراهم آورده می‌باشد . آیا استخرهای بادی برای استعمال بزرگسالان نیز مناسب می باشد ؟ شاید یک کدام از سوالات پرتکرار که خریداران استخرهای بادی با آن مواجه می‌شوند همین سوال باشد . استخرهای بادی دارای ابعاد کوچک تا ابعاد والا حتی سه تا 4 متری نیز می باشند البته عمق آنان در بزرگ ترین وضعیت از 60 سانتی متر نفوذ نمی کند و از این رو برای به کارگیری بزرگسالان طراحی نشده اند.

البته می‌توانید با خرید استخر بادی در سایز والا تر ، به هنگام بازی فرزندتان شما نیز در کنار آن به آب تنی بپردازید اما قابلیت و امکان شنا در این تولید ها فراهم وجود ندارد و برای این امر بایستی به سراغ استخرهای بادی ایزی ست و یا استخرهای پیش ساخته بروید که از دسته استخرهای بادی غیروابسته میباشند . یکی از دسته های تولیدات بادی بچگانه ، وان های بادی می باشند که بیشتر برای نوزادان آیتم به کارگیری قرار می گیرند . این وان ها اکثر اوقات به صورت گرد و یا گهواره ای می‌باشند . یکی مدل های وان نوزاد استوانه که برای برند اینتایم میباشد دارای قطر کوچک اما عمق زیاد میباشد که اغلب از آنها برای مصارف آب درمانی کودک ها به کار گیری میشود و کاربردهای بسیاری نیز دارد.

قیمت استخر بادی بچگانه | اینتکس بلاگ

شایان ذکر می‌باشد که استخرهای بادی نیاز به پمپ های تصفیه آب حتی در بلندمرتبه ترین مدل های خود ندارند و برای فعال‌سازی آنان فقط باید به این نکته اعتنا داشته باشید که در محیطی صاف و به دور از اجسام تیز و حرارت قرار داده شوند . ارزش استخرهای بادی بسته به برند خالق ، بعدها و آپشن هایی که دارا‌هستند از جمله دار بودن سرسره و همچنین وسایل بادی بازی متفاوت می‌باشد . نمایندگی اینتکس به عنوان فروشگاه مرکزی تولیدها بادی در ایران تنوع کلان ای از استخرهای بادی را برای شما عزیزان مهیا آورده است که می توانید با مراجعه به تارنما فروشگاه  اینتکس ، قیمت های آپ تو دیت و مدل های جان دار را مشاهده کرده و در صورت بروز هر گونه سوال و عدم وضوح از مشاوره رایگان بهره ببرید.

همچنین مراجعه حضوری به دفاتر نمایندگی موجود در شهر تهران برای مشاهده مدل های مختلف تولیدات بادی از نزدیک وجود داراست . در نقطه پايان آرزو‌میباشد‌ قبل از خرید استخر بادی بچگانه توانسته باشیم اطلاعات دقیقی را در اختیار شما قرار داده باشیم تا با دوراندیشی بدون نقص اقدام به تعیین بهترین مورد کرده باشید.