استخر بادی بزرگ خانوادگی عموما به استخر هایی گفته می‌گردد که فضای مطلوب برای تفریحات چندین نفر به طور هم زمان را فراهم کند و بتوان آن را به آسانی و در بازه مجال بسیار کوتاهی جابجا کرد. استعمال از استخر های خانوادگی به دو شکل است. در شرایط نخستین فرد فقط برای نشستن از استخر خویش استعمال می نماید و در وضعیت دوم قصد داراست به طور خانوادگی به شنا و تفریحات آبی رنگ بپردازد که در‌این نوع استخر های بادی قابل به کارگیری نیستند.

در پی قصد داریم تا توضیحات جامعی را در زمینه ی خصوصیات و مزیت های استخر های تعالی خانوادگی، تولید کننده و اشکال آن‌ها از لحاظ قیمتی به شما عزیزان ارائه نماییم ، با ما یار باشید. استخر بادی گرانقدر خانوادگی برای تفریحات آبی‌رنگ فارغ از شنا کردن و با محیط آب کمتر به نسبت استخر های گران قدر با‌یقین شایسته ترین مورد میباشد. از این رو می قدرت استخر بادی که مستطیلی می باشند و دارنده دیواره های به طور کامل بادی می باشند را سفارش بخشید.

این استخر ها از او‌لین تولید های کمپانی اینتکس میباشد که سالهای بعد برندهای بست وی و اینتایم نیز با سرمشق برداری از آن تولیدهای مشابهی را ساخت‌و‌ساز و روانه بازار کردند. بخش اساسی بدنه این مجموعه از استخر ها از پی او سی و یا این که وینیل است و با طور سه متر و ارتفاع دو متر نزدیک به نیم متر نیز طول دارا‌هستند که برای آبتنی و بازی به یار خانواده مورد تماما قابل قبولی محسوب میشود. استخر بادی تعالی خانوادگی گرد با استخر های مجموعه قبل متعدد میباشد.

این استخر ها دو نوع به طور کامل بادی و ایزی ست دارا هستند که نوع ایزی ست آن دارنده حاشیه های بادی بوده و برای به کارگیری بزرگسالان به طور کامل مطلوب میباشد. ولی استخر های کاملا بادی بیشتر برای خردسالان مطلوب میباشند و یا این که طول مقداری دارا هستند که موجب می گردد برای بزرگسالان ابدا قابل به کارگیری نشود.

استخر بادی بزرگ خانوادگی | اینتکس بلاگ

ولی بعضی که طول متعددی دارا‌هستند بعد ها کوچکی دارا‌هستند که سبب می توان به وان بادی تغییر تحول کاربری دهد. استخر های بادی ایزی ست دارنده حاشیه بادی میباشند و دیواره آن ها از لایه های کلفت پی او سی ایجاد شده است که کیفیت بسیار بالایی داراست و قادر است لحاظ شمارا به سوی خویش جلب نماید. استخر های والا خانوادگی که برای شنا مطلوب باشند را می قدرت استخر های پیش ساخته نامید.

استخر های پیش ساخته دارنده پایه هایی از نوع آلومینیومی می‌باشند که فشار وارده را به نیکی تحمل می نماید و تا وزن تعدادی بدن را در خویش مکان می دهند. این استخر ها دارنده نردبان پیش ساخته ، پمپ تصفیه آب استخر و زیر انداز استخر و درپوش می باشند که تجربه جامعی از یک استخر خانوادگی در چنگ شما قرار خواهد اعطا کرد.

در‌حالتی که بخواهیم در مجموع به آنالیز استخرهای بادی برای به کارگیری در اطراف های خانگی و جهت به کار گیری های تفریحی بپردازیم می بایست بگوییم که نخست می بایست ماهیت به کار گیری از استخرهای بادی را بدانید . استخرهای بادی با دقت به ابعادی که دارا‌هستند و همینطور مقدار آب و ارتفاعی که داخل خویش مکان میدهند امکان به کارگیری را دارا هستند . همانگونه که در قسمت های ابتدایی نوشته‌علمی گفتیم استخرهای بادی دارنده دو نوع کاملا بادی و همینطور استخرهای دارنده کناره بادی یا این که به عبارتی ایزی ست می باشند . استخرهای کاملا بادی به جهت ساختاری که دارا‌هستند قابل استعمال برای خردسال ها و در بعدها گران قدر خیس برای نوجوان ها می‌باشند .

عمق این استخرهای در گران قدر ترین ابعادی که دارا‌هستند به 56 سانتی متر می‌رسد و بعد ها طولی و عرضی آن‌ها در تعالی ترین سبک های تولیدی 2 الی 3 متر است . پیش گویی می‌زنیم خودتان هم متوجه گردیده باشید که به کار گیری از استخرهای به طور کامل بادی برای بزرگسالان منطقی نمی‌باشد و در غایت میتواند در هنگام آب تنی نوپا خویش ، کنار آن در آب بنشینید و از دیدن آب تنی کودکتان در روزهای گرم تابستانی لذت ببرید

استخرهای بادی به وسیله مارک های مطرحی همانند اینتکس ، بست وی و اینتایم ایجاد میگردند ؛ که‌این شرکت ها برای رقابت های بیشتر به سراغ ابتکار عمل در ایجاد استخرهای بادی رفته اند و هر ساله با اعتنا به کاتالوگ هایی که منتشر می نمایند می اقتدار فهمید با آپشن هایی که در تشکیل داد استخرهای بادی از خویش به اکران میگذارند در ادامه دسترسی به بازار بیشتری نسبت به بقیه رقبا می‌باشند .

خرید استخر بادی بزرگ خانوادگی | اینتکس بلاگ

برای مثال این آپشن ها که بسیار نیز دوست داستنی گردیده اند به کارگیری از سرسره های بادی در تشکیل داد استخرهای بادی است . این سرسره ها در سبک های متعدد ، امکان تحمل وزنی نزدیک به 60 الی 70 کیلوگرم را نیز دارا هستند و به راحتی می‌توانند وزن خردسال ها را تحمل کنند . استخرهای بادی سرسره دار حقیقتا جذابیت فوق العاده ای را می‌توانند برای کودک ها داشته باشند و پر نمک و شوق و اشتیاق را داخل آن‌ها به خیر و خوبی بالا ببرند

 از سایر قابلیت و امکان های استخرهای بادی که جدیدا ایجاد گردیده اند میتوان به وجود آبپاش و همینطور وسیله های بادی بازی نوپا به عنوان مثال توپ ها و رینگ های بادی اشاره داشت . این محصول ها همینطور در طرح های کارتونی و با صورت های فانتزی ایجاد میشوند و در این مورد بسیار دوستداشتنی می باشند .

در کل در صورتی‌که خواستار به کارگیری از استخر در دور و بر های خانگی برای خردسال ها خویش می باشید یک کدام از شایسته ترین و مقرون به صرفه ترین توصیه ها می‌تواند ، استخرهای بادی نوباوه باشد ولی در جوان ها و بزرگسالان نیز می‌توانند از استخر بادی گران قدر خانوادگی استعمال نمایند ؛ استخرهایی که در قسمت های فراتر از آن تحت عنوان استخرهای نصفه بادی حافظه کرده ایم

این استخرها در وسط تیم استخرهای بادی و استخرهای پیش ساخته قرار میگیرند و درین ارتباط به نیکی تواسته اند مکان خویش را دربین طرف داران تفریحات آبی رنگ بگشایند . استخرهای ایزی ست یا این که به عبارتی استخرهای نصفه بادی دارنده بدنه هایی برزنتی است که ساختاری بسیار مستحکم را مشمول می گردند و در واقع بدنه برزنتی آنها همچون استخرهای پیش ساخته میباشد .

در نصیب حاشیه های این استخر ها از نصیب بادی مصرف شده میباشد که‌این تولیدات را از وجود شالوده های آلومینیومی غنی می نماید . فعال‌سازی این استخرها به راحتی قابلیت و امکان پذیر میباشد و کافیست با به کار گیری از محیط های باد جان دار بر روی این تولید ها ، قسمت بالایی آن را باد کرده و آن گاه با به کارگیری از شیلنگ های جابجایی آب ، آب را به نصیب داخلی استخر وارد نمائید ، با لبریز شدن آب در نصیب داخلی ، کناره های استخر به سمت بلا هدایت میگردد و صورت کلی را به خویش می‌گیرد .

شایان بیان میباشد که‌این تولیدات بوسیله گونه های پمپ های باد دستی و یا این که برقی منحصر به فرد تولیدات بادی امکان باد شدن دارا هستند و پمپ های باد را میتوانید از روش سایت های قانونی اینتکس خریداری کنید . استخرهای ایزی ست اکثر اوقات به طور دایره ای صورت ساخته میشوند و قطر ایده آلی برای آب تنی بزرگسالان نیز دارا هستند ، ولی می بایست دقت داشته باشید که عمق مو جود در‌این استخرها قابلیت و امکان شنا کردن را آماده نمی نماید و در واقع مطلوب برای آب تنی میباشند

این استخرها در ابعادی به قطر 2 متر استارت میشوند و در تعالی ترین قطرشان به بعد ها 4.5 متری می رسند که قابلیت و امکان به کارگیری در باغات و ویلاهای فردی را دارا‌هستند . این تولید ها را در تیم مالامال فروش ترین و دوست داستنی ترین استخرهای بادی برای فصول گرم سال می اقتدار اسم موفقیت که با دقت به وزن یه خرده که دارا‌هستند به راحتی قابل جا به جایی میباشند .

استخرهای ایزی ست چنانچه خالی از آب میباشند فضای بسیار مقداری را اشغال می نمایند و به راحتی با قرار دادن آنان باطن ساک های حمل می‌توانید آن‌ها را جا به جایی نمائید و حتی‌در هجرت ها به همدم داشته باشید . بایستی دقت داشته باشید که عمق استخرهای ایزی ست در بیشترین حد ممکن خویش بالغ بر 76 سانتی متر میباشد و در صورتی خواستار استعمال از عمق های بیشتر می باشید می‌توانید از استخرهای پیش ساخته استعمال کنید

اثاثیه جانبی یاروهمدم استخرهای ایزی ست یکی سوال ها مشترک خریداران است که خوب میباشد موقعیت های استاندارد پکیج این استخرها را با هم نظارت کنیم . در پکیج برندهای متفاوت اثاثیه جانبی متفاوتی قرار داده میگردد و تنها قصد ما درین نوشته‌ی علمی موعظه است البته نباید مبنای مهم برای تمامی مارک های استخرهای ایزی ست قرار بگیرد .

در پکیج استخرهای بادی ایزی ست می قدرت اسباب جانبی نظیر پمپ تصفیه آب اشاره داشت ؛ بایدتوجه داشته باشید که بسته به بعدها استخر ایزی ستی که خریداری میکنید اسباب و اثاث جانبی داخل آن قرار میگیرد مثلا استخرهای ایزی ست گرانقدر خیس دارنده درپوش و زیرانداز نیز هستند . پمپ تصفیه آبی‌رنگ که برای استخرهای ایزی ست تهیه و تنظیم می‌کنید عالی میباشد با دقت به مشورت های نمایندگی اینتکس باشد ؛ چون تصفیه آب داخلی استخرها میتواند ارتباط مستقیمی با اقتدار پمپ تصفیه داشته باشد .

قیمت استخر بادی بزرگ خانوادگی | اینتکس بلاگ

به این مراد میتوانید به هنگام خرید استخرهای ایزی ست از نمایندگی قانونی اینتکس تحت عنوان سایت مرکزی اینتکس و بست وی در جمهوری اسلامی ایران علاوه بر مشاهده سبک های متنوع از مشورت بدون پول و تماما تخصصی برخوردار گردید چون فروشگاه اینتکس با کار پانزده ساله ای که در موضوع عرضه استخرهای پیش ساخته و بادی و همینطور نصب و فعال سازی آنها دارااست می شود به تیتر مرجع در این مورد محسوب خواهد شد

سطح زیرین استخرهای ایزی ست می بایست فاقد هر سیرتکامل جسم تیز و به طور به طور کامل مسطح باشد که در‌این حوزه معمولا میتوانید از زیرانداز و یا این که تاتامی های کیفیت عالی به کارگیری فرمایید . همینطور درپوش نیز قادر است یاری شایانی در سمت و سوی پاک نگه داشتن آب داخلی استخر در وقتی که از آن استعمال ای ندارید بکند .

چون درپوش های مو جود با اعتنا به دهانه استخرهای بادی تشکیل‌شده اند و بازدارنده از ورود اجسام و آلودگی به قسمت داخلی استخر می‌شوند . در شرایطی‌که خواستار به کار گیری از نردبان های اختصاصی نیز میباشید دراین باره گشوده هم می بایست بگوییم ، فروشگاه مرکز اینتکس مبادرت به فروش اسباب جانبی استخرهای پیش ساخته و ایزی ست به طور غیر وابسته نموده است و در این مورد گرفتاری ای به خویش شیوه ندهید.

در نقطه پايان امید خواهیم داشت به نیکی توانسته باشیم پیش از خرید استخر بادی بزرگ خانوادگی به شما تدبیر موردنیاز را داده باشیم و امید خواهیم داشت از تلاوت این نوشته‌ی علمی لذت کافی را برده باشید.