استخر بادی ارزان از محرمانه استخر های بادی ساخت گردیده لبریز فروش با قیمتی بسیار مقرون به صرفه نسبت به با کیفیت خویش بوده که مدام برای تفریحات آبی‌رنگ برای سنین گوناگون برای مثال خردسالان فروش بالایی داشته میباشد. استخرهای بادی ارزان در اصل دارنده کیفیت ایجاد کرد بی آلایش بوده که بعد ها ، گنجایش ، اثاثیه هم پا و نوع پباده سازی بدنه نیز در بها این نوع استخرهای بادی بسیار تاثیر گذار می‌باشند. همان طور که می‌دانید هر نوع کالا بادی از دید ارزش به سه تیم گوناگون استخر های بادی گران‌قیمت ، استخر های بادی با بها میانگین و استخرهای بادی ارزان تقسیم بندی می گردند که هر یک با اعتنا به تجهیزات و خصوصیت های خویش نرخ‌گذاري گردیده اند. استخر های بادی دارنده تنوع بسیار بالایی می‌باشند که بوسیله شرکتهای متعدد اینتکس ، بست وی و ...

استخر بادی ارزان اینتکس

ایجاد و عرضه گردیده اند که از حیث سنین گزینه استعمال دارنده گونه های مختلفی هستند. استخر های بادی کوچک اساسا به خیال و خاطر وسعت و وزن نادر خویش قیمت خوب تری دارا‌هستند چون که صرفا برای خردسالان و خردسال ها قابل به کار گیری هستند. ولی میان اینگونه استخر های بادی کوچک نیز تفاوت ارزش محسوسی وجود داشته که بیشتر به جهت کیفیت تشکیل داد و پباده سازی و همینطور ساختار بدنه میباشد. از استخر های بادی کوچک که بگذریم استخر های بادی بزرگتری نیز ساخت و ساز گردیده اند که با وجود وسعت و گنجایش بالای خویش از قیمتی بسیار مقرون به صرفه و ارزان برخوردار میباشند تا قابلیت خرید سهل وآسان آن ها برای گونه های تفریحات آبی رنگ مهیا باشد.

خرید استخر بادی ارزان اینتکس | اینتکس بلاگ

استخر بادی ارزان قیمت عمیق

یکی مهم‌ترین عواملی که در بها و ارزان بودن استخر های بادی تاثیر گذار بوده کالا بدنه مصرف شده در آنهاست. کلیه استخر های بادی تشکیل‌شده از فرآورده پلاستیک PVC بوده که با دقت به نوع استخر به طور یک لایه ، دو لایه و سه لایه درست شده اند. استخر های بادی ارزان از نگاه کالا بدنه دربین سبک های یک لایه قرار گرفته که تاثیر متعددی در کاهش بها این نوع محصول ها می‌گذارند. اما یک لایه بودن ساختار بدنه استخر بادی عمیق ارزان در معنای تحت بودن کیفیت آن‌ها نبوده بلکه نسبت به سبک های مقاوم خیس خویش از آسانی بیشتری برخوردار است از همین رو قابلیت و امکان به کارگیری در هر نقطه ای از آن ها مانند جای های گشوده و در معرض نوروروشنایی و گرمای آفتاب آماده نخواهد بود. اما نقطه اشتراک کالا بدنه استخر های بادی ارزان با دیگر سبک ها در قابلیت و امکان تعمیر بدنه میباشد.

استخر بادی عمیق اینتکس | اینتکس بلاگ

گزینه بعدی که تاثیر متعددی در کاهش ارزش استخر های بادی گذارده در پباده سازی بدنه میباشد. استخر های مختلفی ساخت‌و‌ساز گردیده است که دارنده سرسره بادی و یا این که آبپاش می‌باشند. البته برخی نیز به طور بی آلایش تشکیل شده اند که فقط امکان حفظ آب را در باطن خویش دارا هستند. اکثر استخر های با پباده سازی معمولی به طور مستطیلی ، مربعی و گرد ساخت و ساز گردیده اند که برای تفریحات آبی رنگ در جای های فردی گزینه استعمال قرار می‌گیرد ولی شرکت ها سازنده استخر های بادی مانند اینتکس و بست وی از مهم‌ترین و مشهور ترین کمپانی هایی هستند که مدام مبادرت به ساخت‌و‌ساز اشکال استخر های بادی کرده اند.

این دو کمپانی فی مابین ساخت استخر های بادی دست به ساخت استخرهایی کرده اند که دارنده با کیفیت در قبال قیمتی ارزان هستند تا قابلیت و امکان خرید و به کار گیری از آن‌ها به راحتی مهیا باشد. همین قضیه خیر فقط سبب ساز خرید سهل خیس استخر های بادی برای تفریحات آبی رنگ گردیده بلکه موجب ارتقاء دوران تعیین مشتریان در محصولاتی مانند استخر های بادی ارزان گردیده‌است.

قیمت استخر بادی ارزان | اینتکس بلاگ

استخر های بادی ارزان همچون دیگر سبک های ساخت گردیده کیفیت بالا خیس و گران خیس از حالت تضمین یکسانی برخوردار می‌باشند و صرفا از سوی مغازه اینتکس مشمول 48 تا 72 ساعت مهلت آزمایش و تعمیر میشوند و ابدا در جمهوری اسلامی ایران تضمین ردوبدل نخواهند داشت. همینطور برای فعال‌سازی استخر های بادی ارزان باید پمپ باد متناسب با وسعت بدنه را از مغازه اینتکس به طور جداازهم خریداری و تنظیم فرمائید چون که اکثر سبک های ایجاد گردیده به یار و همدم خویش پمپ باد ندارند. در شکل وجود اسباب و اثاث های جانبی مانند پمپ باد، تصاویر آن‌ها روی باکس بسته بندی کالا متبوع درج شود.