تشک بادی را می اقتدار از تازه ترین تشک های پباده سازی گردیده در بازار به شمار آورد که خصوصیت های مخصوص آن‌ها سبب ساز گردیده است تا بخش اعظمی از اشخاص در پی تهیه و تنظیم و به کار گیری از تشک بادی باشند ، این تولیدها عمدتا دارنده پباده سازی های خاص و بسیار بهتر میباشند که موجب انعطاف پذیری بسیار عالی آنها گردیده‌است . یک کدام از این پباده سازی های بی سابقه داشتن راه مواج در همگی تشک های بادی موسسات گرانقدر میباشد که میتواند بستر های خواب راحتی را برای شما ساخت‌و‌ساز نماید تا بتوانید برای دوران وقت گیر از تشک بادی به کارگیری کرده و بر روی آن دراز کشیده و بخوابید . این تولید ها خیر صرفا برای خوابیدن های کوتاه ، بلکه برای خوابیدن های شبانه نیز مطلوب بوده و قادر است از داخل شدن فشار به اندام ها خودداری نماید .

خصوصیات و مختصات تشک بادی بسیار زیاد میباشد ، البته برای اینکه عالی بتوانید تصمیم بگیرید ، درین قسمت به معایب تشک بادی خوا‌هیم پرداخت و شما‌را در قضیه خرید تشک بادی ارشادوراهنمایی خوا‌هیم نمود . معایب تشک بادی معایب تشک های بادی و فواید تشک بادی اینتکس ، تشک های بادی یکی لبریز فروش ترین و پر بازدید ترین تولیدات بادی ساخت و ساز و عرضه گردیده بوسیله دکان اینتکس در کشور‌ایران بوده که مدام از کاربرد های متعددی برخوردار بوده میباشد. تشک های بادی اشکال مختلفی از لحاظ بعدها ، پباده سازی بدنه ، رنگ و نوع محصول بدنه دارا هستند که هرمورد موجب میشود تا برای جای های خاصی از این تشک ها به کارگیری نماییم.

محصولاتی که شبیه تخت خواب های بادی ساخت‌و‌ساز گردیده اند ولی یکی‌از مهم‌ترین تفاوت آنان در طول کمتر نسبت به تخت خواب های بادی میباشند تا قابلیت و امکان به کارگیری شل خیس به جهت داشتن وسعت و وزنی کمتر را به‌هر‌جا آیتم نظری بخصوص در هجرت ها مهیا سازند. برای اینکه به معایب تشک بادی بپردازیم در آغاز باید به مزیت های این نوع تشک ها نسبت به سبک های غیر بادی پرداخت تا داده ها ظریف و شایسته ترین نسبت به‌این نوع تولید ها بادی پیدا فرمائید. مهم ترین مزیت هایی که تشک های بادی در خویش دارا هستند وسعت و وزن معدود بوده که علاوه بر حمل آسوده موجب فعال‌سازی سریع و فارغ از دردسر نیز شود. به جهت اینکه وسعت و وزن تشک ها نسبت به تخت خواب های بادی کمتر بوده از آن‌ها بیشتر در مهاجرت ها و بخصوص در خیمه های سفری استعمال می گردد. مزیت دیگر تشک های بادی در بها بسیار مطلوب آن ها نسبت به بخش اعظمی از تشک های غیر بادی میباشد.

اساسا نرخ‌گذاري روی این نوع تولیدها به نحوی بوده که قابلیت خرید تشک ها را شل خیس می نماید. مزیت دیگر تشک های بادی در کاربرد های آیتم به کار گیری آنان بوده که بخش اعظمی از آن ها قابلیت استعمال روی آب های آهسته و معدود عمق مانند استخر ها را مهیا می سازد. با وجود اینگونه مزیت هایی منجر میشود تا استعمال از تشک های بادی ارتقا پیدا نماید.ولی هر نوع مال بادی مانند هر کالا دیگر دارنده معایبی بوده که برای اکثری از این قبیل محصول ها امری طبیعی هستند . یکی‌از معایبی که تشک های بادی داشته در مقاومت بدنه در قبال اشیای تیز و حتی ساییدگی است. همانظور که می‌دانید هر نوع فرآورده بادی ساخت و ساز گردیده به جهت داشتن ضخامت معدود بدنه به مراد فعال‌سازی راحت خیس بیشتر در معرض جراحت هایی مانند شکاف شدن می‌باشند که برای کلیه تولیدات بادی امری طبیعی خواهد بود به این ترتیب باید از واکنش اشیای تیز به بدنه دوری کرد . یک کدام از دیگر از معایب تشک های بادی مقدار قدمت موءثر آنهاست.

معایب تشک بادی | اینتکس بلاگ

هر چقدر کیفیت یک تشک نادر بوده و به نیکی از آن نگهداری و استعمال درست نشود به طوق انقطاع قدمت اثرگذار آن کاسته شود و جراحت های متعددی به تشک وارد شود تا قابلیت و امکان به کار گیری دوباره حتی قابلیت و امکان تعمیر از آن آماده نباشد. یکی معایبی که مستقیما در کیفیت تشک های بادی تاثیر نداشته نداشتن تضمین و گارانتی ردوبدل در کشور‌ایران میباشد. خیر صرفا تشک های بادی بلکه کلیه تولید ها بادی ابدا در جمهوری اسلامی ایران تضمین ردوبدل ندارند و فقط بوسیله دکان اینتکس کشور ایران دربرگیرنده 48 تا 72 ساعت مهلت آزمایش و تعمیر میشوند. کلیه این معایب در بین عیب هایی قرار میگیرند که به راحتی می قدرت در اکثری از تولیدات ساخت و ساز گردیده و وارداتی به مرزو بوم یافت براین اساس به نحوی نیستند که منجر تاثیر منفی در خرید و به کار گیری از این نوع تولیدات بادی بگذارند.معایب تشک های بادی اکثرا در مواردی چشم میگردند که از آن ها در فضای گشوده و مهاجرت ها به کار گیری می گردد.

گرچه تشک های بادی بخصوصی برای مهاجرت ها ساخت گردیده ولی با وجود اینکه بقیه تشک های بادی نیز قابلیت به کارگیری در مهاجرت ها را داشته البته مقاومت و کیفیت بدنه آنان اذن به کار گیری دایم بخصوص در فضای گشوده مهاجرت ها را آماده نمی سازد چون که بیشتر در معرض جراحت دیدن می‌باشند. عواملی مانند تابش شدید فروغ و روشنایی و گرمای آفتاب ، واکنش اشیای تیز طبیعی مانند سنگ و ... می‌توانند زخم متعددی بدین تولیدها وارد نمایند . به همین عامل میباشد که تشک های بادی نسبت به نوع کاربری خویش در گونه های مختلفی ساخت و ساز گردیده اند که هرمورد بایستی در محل منحصر توصیه گردیده خویش آیتم به کار گیری قرار گیرد.

همان گونه که اشاره کردیم اصلی ترین آسیبی که می‌تواند به یک تشک بادی وارد گردد واکنش هر سیرتکامل اشیای تیز به بدنه بوده که در شایسته ترین شرایط موجب رخنه‌ شدن سطحی گردد. ولی برای این نوع جراحت دیدگی روش فعالیت بسیار نیکی وجود داشته و آن هم استعمال از بسته منحصر به فرد تعمیرات تولیدها بادی است. این نوع بسته های منحصر تعمیرات خیر فقط برای تشک های بادی بلکه برای تعمیر همه تولیدات بادی نیز قابل به کارگیری خواهد بود .آستانه تحمل وزن تشک بادی یکی از دیگر از معایبی که می اقتدار درباره با تشک های بادی اشاره کرد ، داشتن یک آستانه تحمل وزن اشاره کرد ، چون این تولید ها کیفیت های مختلفی داشته و ساختاری بادی دارا هستند ، به همین انگیزه نیز می‌توانند تا یک وزن معین را تحمل کرده تا بتوانند به نیکی همت ما یحتاج را داشته باشند .

داشتن یک آستانه محدودیت وزنی در تشک بادی شاید برای کسانی غیر مطلوب باشد و آن‌ها دوست نداشته باشند که تشکشان ، تا یک وزن را تحمل کرده و در شکل فشرده شدن بسیار زیاد مبتلا زخم دیدگی گردد . اما خوب میباشد که ناگفته نماند ، آستانه تحمل وزن تشک بادی استاندارد بوده و به خیر و خوبی قادر است وزن یک شخص را تحمل نماید . تشک های بادی روی هم رفته به دو گروه بندی تشک بادی یک نفره و تشک بادی دو نفره تقسیم میشوند که هریک از آنان با دقت به بعد ها و جنسی که دارا هستند ، میتوانند وزن های مختلفی را تحمل نمایند . عمدتا با آنالیز های انجام یافته نسبت به آستانه تحمل وزن تشک بادی اورجینال و مهم از مارک های بزرگی زیرا اینتکس و بست او ، مشخص و معلوم گردیده‌است که سبک های یک نفره تشک بادی میتوانند تا وزن های بالا را نزدیک به 150 کیلوگرم تحمل نمایند .

با اعتنا بدین عدد ، شاید بتوان اظهار‌کرد که بیشتر از 98 درصد اشخاص میتوانند از تشک بادی یک نفره کاربر و آن دو درصد نیز اشخاصی میباشند که دارنده وزنی بیش تر از 150 کیلوگرم می‌باشند ، از این رو شاید خیلی از خریداران این مورد را یک ایراد و یا این که عیب نداشته و آن را به اکانت معایب تشک بادی نگذارند و از این محصول ها لبریز فروش استعمال نمایند .همینطور با آزمایش های دیگر صورت گرفته و نظارت های انجام یافته می اقتدار اظهار کرد که آستانه تحمل وزن تشک های بادی دو نفره نیز چیزی مابین 250 کیلوگرم تا 300 کیلوگرم است که یک تحمل وزن ایده آل خواهد بود و نمی اقتدار آن را به اکانت معایب تشک بادی گذاشت . انگیزه اینکه تشک های بادی دو نفره وزن بیشتری را از تشک بادی یک نفره تحمل می نمایند نیز به طور کامل مشخص و معلوم بوده و آن هم ، بعدها بزرگتر تشک بادی و اما ضخامت لایه های مصرف شده در ساخت و ساز است .

بدین ترتیب موسسات برای ساخت و ساز تشک بادی خویش این مورد ها اصلی را در حیث می‌گیرند و بر این پایه ممکن میباشد از لایه های نازک یا این که قطور تری به کارگیری نمایند ، البته آن چیزی که بسیار لبریز اهمیت میباشد ، این میباشد که همه تولید ها بعداز ساخت آزمایش و بررسی می‌شوند و اینچنین میباشد که به ساخت‌و‌ساز انبوه می رسند ، از این رو می‌توانید با اعتقادوباور خیال خرید های خویش را اعمال دهید و تولیدها را خریداری نمائید . فرآورده بدنه تشک بادی کالا بدنه تشک بادی در واقع به عبارتی نقاط ضعف و قوت تشک های بادی است که یک خصوصی از خصوصیت های آن منجر کیفیت عالی تشک بادی گردیده‌است و دیگر مختصات آن موجب ضعف تشک بادی شد‌ه‌است ، اما اعتنا داشته باشید که میتوانید با محافظت درست از تشک بادی از اکثری از معایب تشک بادی دیده پوشی فرمایید که در‌پی همین نصیب به چک آن خوا‌هیم پرداخت .

در تحلیل های صورت گرفته در محصول ها مارک های والا عالم ، مشخص و معلوم میباشد که بیشترین درصد تشک های بادی از جنسی به اسم وینیل که اسم دیگر آن pvc میباشد ، ساخته شده میباشد . شاید برای او‌لین توشه میباشد که اسم این محصول را می شنوید ، اما پی او سی ها در سبک های گوناگون در بازار عرضه گردیده اند که از پی او سی های لاستیکی با انعطاف پذیری بالا ، برای ایجاد کرد تشک بادی مستعمل میباشد . پی او سی را می قدرت نوعی پلاستیک دانست ، البته تفاوتی با آنها دارااست که آن هم این میباشد که برای تشکیل داد پی او سی از مواد اول غیر شیمایی و طبیعی به کارگیری می‌گردد ، از این رو برای سالم بشر هیچ خطری نداشته و می تواند برای ایجاد کرد محصولاتی همانند تشک بادی و یا این که تخت بادی بسیار موءثر باشد . انگیزه آن را نیز اشاره کردیم که مواد سمی در لایه های پی او سی نیست .

موسسات فعال در مسئله تولید ها تولید ها بادی ، به‌این نکته اعتنا داشته و با اعتنا به اینکه ممکن میباشد تن با این تولیدات تماس پیدا نماید ، در حالتی که جنسی نامناسب مصرف شود ، قادر است گونه های آلرژی های پوستی را ساخت نماید . برای ایجاد کرد تشک های بادی نیز ممکن میباشد از پی او سی های کلفت و نازک مصرف شود و همان گونه که در نصیب قبل اشاره نمودیم ، تشک های بادی یک نفره نسبت به سبک های دو نفره از لایه های نازک تری درست شده اند ، همینطور ساختار سبک ها بر طبق ابعادی که دارا‌هستند ، ممکن میباشد متعدد باشد . به صورت نمونه ، در تشکیل داد تشک بادی از لایه های زیرین و داخلی استعمال می‌شود که از حیث ظاهری قابل رویت نیستند ؛ البته موسسه ها سازنده از لایه های ضخیمی نیز در قسمت های داخلی به کارگیری می نمایند تا جنس استحکام بیشتری داشته باشد .

در شرایطی که استعمال از این لایه ها نباشد ، عملا تشک بادی به مانند یک بادبادک خواهد ماند که ساختاری توخالی داراست ، به همین استدلال نیز به آسانی مصدوم و میتواند رخنه‌ گردیده و یا این که بر اثر فشار و ضربه بترکد . ولی در واقع اینطور نبوده و آفریننده های این تولید ها با پباده سازی های خلاقانه ، قسمت های داخلی تشک را به طور مشبک و یا این که موازی و با پباده سازی های گوناگون از وضعیت توخالی بودن بیرون کرده اند تا اینچنین مال لرزشی نداشته باشد و بتواند به نیکی خواص فنری از خویش نشانه داده و در قبال ضربه و فشار مقاوم باشد . از عوارض اساسی که سبب گردیده‌است تا تشک بادی بتواند وزن بالا را تحمل نماید نیز محصول بسیار بهتر بدنه و پباده سازی داخلی تشک بادی است . شایسته ترین راه و روش برای دیده پوشی از معایب تشک بادی نیز همان طور که اشاره کردیم ، حفظ درست و به کارگیری صحیح از مال میباشد .

دقت داشته باشید که هر شی نوک تیزی می‌تواند به بدنه جراحت بزند ، همینطور دقت داشته باشید که سطح ها زبر همانند دیوار یا این که زمین های سنگی ؛ خاکی و ... قادر است زبر باشند که در شکل ساییده شدن بدنه تشک بادی به آن‌ها جراحت به تشک وارد گردد . براین اساس با خودداری از این رخداد می‌توانید از بروز اختلال دوری فرمائید .از دیگر سفارش ها می شود به این زمینه اشاره نمود که در حالتی‌که از تشک بادی خویش بر روی فرش یا این که موکت به کار گیری نمی‌کنید ، مطلقا از از یک زیرانداز برای اینکار به کار گیری فرمایید تا قسمت کف تشک بادی ترک نشود . گهگاه ممکن میباشد شی ءها ریزی بر روی زمین وجود داشته باشد که در شکل اهمیت ندادن بدین مسئله ، می‌تواند موجب زخمی شدن بدنه تشک بادی خواهد شد که‌این حادثه قادر است باعث به شکاف شدن و در سود خروج باشد خواهد شد ، از این رو حتی با به کار گیری از یک زیرانداز پارچه ای ساده می‌توانید از بروز ایراد دوری نمایید .

نکته بعدی این میباشد که شما باید با در حیث داشتن ، آستانه تحمل وزن متاع ، از آن استعمال نمایید ، به‌این نکته اعتنا داشته باشید که هر تشک بادی نسبت به مارک تولیدی ، ضخامت بدنه ، نوع پباده سازی و ساختار تولید ها میتواند تحمل وزن متفاوتی داشته باشد که سفارش ما در خرید این تولید ها از مغازه اینتکس این میباشد که مطلقا به تحمل وزن توجه داشته باشید ، چون مغازه اینتکس این نکته را در قسمت ویژگی ها جنس درج می نماید که می‌توانید بر پایه ی آن خرید های خویش را اعمال دهید . طریق تعمیرات تشک بادی و ولی جداگانه از معایب تشک بادی که مجموعاَ به آن‌ها اشاره نمودیم ، در‌این نصیب قصد داریم تا به تعمیرات تشک بادی بعداز جراحت دیدن بپردازیم و شمارا دراین مورد پند کنیم تا در شکل بروز خلل بتوانید آن را با تعمیرات درست برطرف ساخته و بتوانید مجدد از تشک بادی خویش به کار گیری نمائید . در اولی مرحله نیاز میباشد تا بدین نکته اعتنا داشته باشید که حجم جراحت دیدگی تشک بادی چقدر میباشد ، دقت داشته باشید که هر زخم دیدگی قابل تعمیر نبوده و بیشتر زخم هایی قابل تعمیر میباشد که در توا‌ن ترک شدن باشد و یا این که پاره‌گی آن‌ها جزئی بوده و بتوان آن را تعمیر کرد

معایب تشک های بادی | اینتکس بلاگ

از مثال جراحت هایی که قابل تعمیر وجود ندارد می شود به ذوب شدن بدنه تشک بادی براثر حرارت حریق و یا این که ظروف داغ فلزی اشاره نمود که منجر برجستگی در بدنه می گردد که غیر قابل تعمیر میباشد . از سوی دیگر تشک های بادی که پاره گی آنها از قسمت پرسینگ و یا این که قسمت های دیگر ولی با حجم زیاد است نیز نمی توایند فرآورده را تعمیر کرده و ازآن به کار گیری نمائید . برای تعمیرات تولیدها بادی ، موسسه ها مطرح و والا در این باره همانند کمپانی اینتکس وبست او ، برچسب های تعمیراتی را با تیتر بسته تعمیرات پباده سازی و به بازار عرضه نموده است که درین بسته ها ، کمی لیبل یا این که به عبارتی چسب تعمیرات و یکی چسب مایع اختصاصی قرار داده گردیده است که میتوانید با به کارگیری از این دو خودکار جنسی که در بسته تعمیرات وجود داراست ، کالا خویش را تعمیر کرده و مجددا از آن استعمال فرمایید .

برچسب هایی که در بسته تعمیرات قرار داده شد‌ه‌است ، از لحاظ ظاهری و جنسی در واقع به عبارتی پی او سی است که به خیر قادر است با به کار گیری از چسب منحصر به بدنه تشک بادی چسبیده و به خیر قسمت مجروح را پوشش دهد تا به این ترتیب باد از آن نصیب بیرون نشده و بتوانید از متاع مجدد به کار گیری فرمایید . هر چه طریق تعمیر شما خوب باشد ، در فیض تشک بادی بعداز تعمیر ، مشکلی برایش به وجود نخواهد آمد و می‌توانید مجدد از فرآورده به کار گیری فرمایید . براین اساس پیشنهاد ما به شما عزیزان این میباشد که با کسب تجربه خوب بتوانید جنس را تعمیر فرمائید .

گهگاه ممکن میباشد قسمت شکاف گردیده بدنه را نتوانید به راحتی پیدا نمائید و ترک تولید گردیده بسیار ریز میباشد . براین اساس می بایست به نصیب هایی که مشکوک میباشید ، کف صابون خانگی بزنید و بعداز اینکه فرآورده به طور نصفه باد میباشد ، آن را پایین فشار قرار دهید تا ببینید آنجایی که کف صابون خانگی زده اید ، آیا تشکیل حباب میدهد یا این که نه ، همینطور شما میتوانید از یک لگن یا این که تشت آب به کارگیری کرده و بدنه متاع را وارد آب کرده و آن را فشار دهید تا با ساخت‌و‌ساز حباب از بدنه تشک بادی ، متوجه بخش مصدوم گردید . اعتنا داشته باشید که آب هیچگونه صدمه ای به بدنه تشک بادی وارد نخواهد کرد ، چون این تولید ها اکثر زمان ها از متاع پی او سی ساخته شده اند که پی او سی نیز ضد آب میباشد . البته اعتنا داشته باشید که برای تعمیرات خوب و سود گیری عالی از پنچرگیری ، قطعا قسمت مصدوم را کم آب کرده و آن را تعمیر فرمائید .

نکته بعدی درباره با تعمیرات تشک بادی این میباشد که عالی میباشد برچسب را به طور سکه ای و گرد برش دهید ، انگیزه آن نیز این میباشد که هیچ کناره ای در برچسب وجود نداشته باشد تا بعد از تعمیر به جایی گیر نکند . بدین ترتیب عالی میباشد که به طوری برچسب تعمیرات را برش دهید که هیچ کناره ای بر روی برچسب وجود نداشته باشد . نکته بعدی نیز این میباشد که مطلقا مقدار چسب را به اندازه در حیث بگیرید ، برای مثال ، اضافه ریختن چسب می‌تواند بعد از تعمیر ، برجستگی بر روی بدنه تولید نماید که‌این برجستگی میتواند بعدا در واکنش با جایی کنده خواهد شد و پنچرگیری شما زخم ببیند ، از سوی دیگر هنگامی ترازو چسب بسیار معدود باشد همینطور ، تعمیرات به نیکی شکل نگرفته و می‌تواند باعث به زخم دیدگی گردد .

براین اساس چسب در حالتی که به اندازه ریخته گردد ، تعمیرات به صدق ایفا گردد . بعد از این فرآیند نیاز میباشد تا محل تعمیر گردیده را به بازه 24 ساعت زیر فشار قرار دهید که برای اینکار میتوانید از یک وزنه یا این که یک تکه سنگ به کار گیری نمایید .سرویس ها بعداز فروش تشک بادی یک روش معمولی خیس و بی دردسری نیز برای تعمیرات تشک بادی وجود دارااست که آن هم برخورداری از سرویس ها بعد از فروش ، فروشگاه اینتکس است که می‌توانید به شایسته ترین صورت کالا خویش را با سپردن به دکان ، بعد از تعمیر تحویل بگیرید . دکان اینتکس زبده کاری بسیار خیر که داراست قادر است به شایسته ترین صورت تعمیرات کالا بادی شمارا اجرا داده و آن را به شما تحویل بدهد . برای کسب داده ها بدون نقص از این سرویس ها می‌توانید با شماره تلفن های اینتکس تماس نتایج کنید و سوال ها خویش را مطرح نمائید . همینطور برای خرید های غیر حضوری خویش نیز میتوانید به طور تلفنی تصویب پیشنهاد فرمائید