یادگرفتن فعال‌ساز‌ی تخت بادی

تخت خواب های بادی به جهت داشتن خصوصیت های مخصوص امروزه گزینه اعتنا بخش اعظمی از عامه مردم قرار گرفته میباشد. یکی مهمترین گرفتاری دارندگان این محصول ها کیفیت فعال‌ساز‌ی این تخت خواب ها است و در پی یافتن جواب میباشند. روزمره اکثری از عموم به جهت نداشتن روش کاری مطلوب از تخت خواب بادی جانور در منزل خویش به کارگیری نمی‌کنند. در‌حالتی که شما صاحب و مالک یکی این تخت خواب ها می باشید و یا این که قصد خرید این کالا را دارید به طبع نوشته‌علمی پایین را تحقیق فرمائید به دلیل آن که قصد داریم تا شیوه ی فعال سازی تخت خواب های بادی را برای شما تفصیل دهیم پس تا ادامه با ما یاروهمدم باشید....

فعال سازی تخت خواب بادی با استعمال از پمپ
روزنه ورود هوا را گشوده نمائید. چنانچه تخت خواب را به اعتنا رسیدگی نمائید خواهید رویت کرد در گوشه این محصول ها یک روزنه ورود هوا شغل گذارده شد‌ه‌است. این روزنه سبب می‌شود تا شما به راحتی بتوانید کالا را فعال‌ساز‌ی کرده و از ان استعمال کنید.

لازم به ذکر میباشد در برخی از این تولید ها یک پمپ باد داخلی شغل گذارده گردیده‌است که کافی میباشد این پمپ را به برق شهری یا این که یک باطری که بتواند پمپ را منش بیندازد وصل کرده و دکمه ON روی پمپ را فشار داده و در انتظار گردید تا جنس تماما مالامال خواهد شد.

پمپ باد منحصربه‌فرد را به تخت خواب متصل فرمائید. اصلی وجود ندارد پمپ باد شما برقی باشد یا این که دستی کافی میباشد شلنگ را به روزنه ورود هوا متصل کرده و ان را چفت فرمائید. درین مرحله می بایست مطمعن باشید که شلنگ به طور کامل به تخت خواب متصل گردیده و هیچگونه نشتی هوایی وجود نداشته باشد وگرنه قابلیت داراست فرآورده کاملا لبریز نشده و فرصت فعال‌سازی ارتقا یابد. برای این شغل کافی میباشد از یک پمپ استاندارد و قابل اتصال به کالا متبوع خویش استعمال فرمائید.

در کنار تولید ها بادی یک پمپ نیز در دست خریداران قرار داده می گردد ولی بسته به نوع فرآورده قادر است متغیر باشد. مطلقا مطمعن گردید برق شهری مستعمل دارنده نوسان نخواهد بود و یا این که باطری آیتم استعمال دارنده اقتدار کمتری یا این که بیش تر از حد نباشد زیرا قابلیت داراست به پمپ صدمه زده و بر راندمان ان اثر منفی بگذارد. بعداز اعمال دادن و توجه به نکته های بیان شده کافی میباشد پمپ باد را پر‌نور فرمائید. درین هنگام تخت خواب استارت به باد شدن خواهد کرد.
پمپ باد منحصر را تا حد قابلیت برای مصارف دیگر به کار گیری نکنید. نکته ی قابل پندار اینکه هیچ گاه این پمپ ها را باطن اب به کار گیری نکنید به دلیل آنکه ممکن میباشد مبتلا برق گرفتگی گردید و پمپ بسوزد.

در شرایطی که از پمپ دستی به کار گیری می‌کنید کافی میباشد استارت به تلمبه زدن فرمایید. به طور طبیعی توان ساخت و ساز بادد و سرعت این نوع پمپ ها به مراتب کمتر از مثال های شبیه برقی میباشند و شما مجبورید برهه زمانی فرصت نسبتا وقت گیر را برای باد کردن کالای خویش صرف فرمایید. در موقعیت معمولی این پمپ ها دارنده یک اهرم میباشند که به طور عمودی بالا و زیر میروند و شما بایستی این اهرم را بدین شکل به جنبش دراورید. نوع دیگر این پمپ ها با به کار گیری از پا هوا ایجاد می نمایند که می‌توانید از انها نیز جهت راه‌اندازی تولیدها بادی به کارگیری فرمائید.
روزنه هوا را ببندید. وقتی که شم کردید تخت خواب تماما لبریز شد‌ه‌است پمپ را از فرآورده غیروابسته کرده و سریعا روزنه ورود هوا ببندید. حالا تخت خواب اماده ی به کار گیری میباشد و شما می‌توانید به راحتی روی ان دراز کشیده و از ان لذت ببرید.

راه‌اندازی تخت خواب بادی فارغ از پمپ

با استعمال از یک سشوار تخت خواب خویش را باد فرمایید. 

اگر برای روش انداز کالا به هبچ نوع پمپی دسترسی ندارید مکان هیچگونه نگرانی وجود ندارد شما میتوانید از یک سشوار به کار گیری نمائید. روزنه ورود هوا را گشوده فرمایید و محل خروج باد از سشوار را جلو ان قرار داده و سشوار را پر‌نور نمائید. پاره ای شکیبا باشید تا تخت خواب به طور کامل مالامال خواهد شد. بدلیل خروج هوا از گوشه های درچه ورود هوا ممکن میباشد این عملیات یه خرده زمانبر باشد.

هیچ گاه از باد گرم سشوار نکنید چون ممکن میباشد به متاع تعرض بزند. مدام از باد سرد برای لبریز کردن تخت خواب به کار گیری فرمائید به این دلیل‌که ممکن میباشد به محیط ورود هوا تعدی برساند. تولیدها بادی وقتی که در معرض هوای گرم قرار می‌گیرند ممکن میباشد چگونگی خویش را از دست بدهند.

از یک جاروبرقی به کارگیری فرمایید. برای لبریز کردن تولید ها بادی هر دستگاهی که بتواند باد ساخت و ساز نماید را میتوانید استعمال فرمائید. دستگاه های مختلفی برای این فعالیت وجو دارا‌هستند مانند کمپرسور هوا، جاروبرقی، دور از هم کننده برف و برگ. کافی میباشد اهرم خروج باد را به روزنه ورود هوا متصل کرده و دستگاه را پر‌نور نمائید. تخت خواب شما آغاز به باد شدن خواهد کرد. جاروبرقی ها امکان ساخت باد را نیز دارا هستند کافی میباشد محیط خروج باد را پیدا کرده و خرطومی لوله را به انجا متصل فرمائید.

از یک کیسه آشغال استعمال نمائید. شاید ختده دار به لحاظ رسد ولی تجربیات ی بهتر و مفرحی برای شما خواهد بود. می‌توانید کیسه آشغال را باد کرده و هوا را باطن ان حبس فرمائید آن گاه در کیسه را به روزنه جانور در تخت خواب بچسبانید و هوا را به درون متاع جابجایی دهید. شاید یه خرده مشقت بار و وقت گیر باشد ولی قابلیت و امکان پذیر میباشد و کالای شما باد گردد.

چنانچه دسترسی به هیچیک از وسایل بالا ندارید مجبورید تا خودتان با فوت کردن ان را باد فرمائید. شاید سخت باشد و مقداری اذیت بشوید البته در اخر یک تخت خواب قابل انعطاف و شل خواهید داشت.

در اخر می بایست ذکر کرد که فعال‌ساز‌ی این تولیدها زیاد طاقت فرسا نیستند کافی میباشد یک مقدار ذوق وسلیقه به شغل ببرید و بردبار باشید. پس از راه‌اندازی هنگامی روی تخت خواب قرار بگیرید و آرامیش و راحتی را شم فرمائید درمی یابید که انرژی که صرف باد کردن جنس به خرج داده اید ارزشش را دارااست. پس تنبلی نکنید همین الان تخت خواب خویش را باد نمایید و از ان لذت ببرید. شما دوست عزیزی که شیوه دیگری را آزمون کرده و پاسخ گرفته اید مسلما با ما در بین بگذارید تا در دسترس دیگرافراد قرار گیرد.

در شرایطی که پرسش در مورد فعال‌ساز‌ی تخت خواب های بادی دارید و جواب خویش را درین نوشته‌ی علمی پیدا نکردید کافی میباشد با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید. در‌صورتی‌که قصد خرید تخت خواب بادی با بها مطلوب را دارید میتوانید سبک دلخواه خویش را از نمایندگی تولید ها بادی در کشور‌ ایران خریداری نمائید.


اینتکس بلاگ