استخر بادی 57437 اینتکس طرح اژدها استخر بادی از محصول ها باد شو بسیار نیکی میباشد که در حالت مختلف کاربرد های متعدد و مفیدی دارا‌هستند، برخی از آن‌ها برای خردسالان در سنین نادر مطلوب بوده البته برخی دیگر را می قدرت در مدت های سنی فراتر و بزگسالان نیز استفاده کرد . از لحاظ ظاهری نیز کلیه مفاد فوق راست گو میباشند و بسته به ظواهر مخاطبان خاصی به سوی یک مال روانه می‌شوند. همگی خصوصیت های خرد یک استخر مجموعاَ سبب می‌شوند که کالا متبوع مخاطبان و محبوبیت بیشتری داشته باشد و دررصد رضایتمندی مشتریان نیز ارتقاء یابد . در‌این نوشته‌ی‌علمی از محرمانه توضیحات تکمیلی طهران اینتکس قصد داریم تا به ناگفته ها و ویژگی ها کلی استخر بادی تازه 57437 اینتکس بپردازیم ، استخری که با بعضا خصوصیت های بهتر خویش آیتم بسیار قابل قبولی برای کودکانتان است ، درپی با ما همپا باشید .

این متاع بعد ها به نسبت بزرگی دربین اکثر استخر های بادی داراست ولی از اکثری از سبک ها نیز خرد خیس میباشد . به همین استدلال می اقتدار آن را در مجموعه محصول ها میانگین قرار اعطا کرد، این استخر بادی روی هم رفته بیضی صورت است . صراحت دارد که اجزاء اکثری به بدنه اساسی متصل می‌باشند ولی محلی که از آب مالامال می‌شود و برای بازی نوباوه در لحاظ دریافت شد میباشد هیبت بیضی صورت دارااست . قطر طولی این محیط 229 سانتی متر و قطر عرضی آن 165 سانتی متر است ، طول آن نیزتا بالای تاج اژدها 117 سانتی متر است . بعد ها این کالا تماما ایده آل بوده و برای بازی یک یا این که دو طفل به طور هم‌زمان مطلوب است . عمق خویش استخر آب نیز تا حاشیه پایینی 17 سانتی متر است . طبق داده ها بالا و با محاسبات فیزیکی داخل این متاع می اقتدار 170 لیتر آب را مکان اعطا کرد . وزن کلی جنس نیز فقط 2.8 کیلو گرم میباشد که به آسانی قابل حمل و نقل میباشد. از خصوصیت های این استخر می شود به ظواهر رانگارنگ و جالب آن اشاره نمود، موردی که در کنار پیاده سازی عالی مال برگزیدگان مزیت برای خردسال ها به حساب آورده می شود. در لحاظ داشته باشید که کف این مال همچون اکثری از استخر های بادی قابل باد شدن وجود ندارد که خویش یک مزیت و یک عیب به هم پا خویش داراست . گرانقدر ترین عیبی که می شود به آن وارد نمود نبود بخشی قابل انعطاف و ریلکس میباشد که خودتان باید به واسطه قرار دادن استخر در محلی مطلوب آن را بر طرف نمائید البته خویش این مسئله یک مزیت بسیار بزگ داراست و آن هم عمق موءثر بیشتر استخر میباشد . درصورتی که که قسمت کف این استخر بادی نیز قابلیت و امکان باد شدن را داشته باشد بی شک عمق آن تا حدود 5 سانتی متر یا این که حدود 23.5% کاهش می یافت که همت آن را تا حدود اکثری کاهش می بخشید .

در نصیب پیشتی این استخر بادی یک محیط برای ورود آب به واسطه شلنگ میسر گردیده است که آب را تا بخش تاج میانی استخر به طور اتومات منتقل می نماید. در‌این محل یک فواره و آب پاش اتوماتیک قرار داده گردیده که همچون دوش خزینه فعالیت می نماید و احساس بسیار نیکی را به بچه منتقل می نماید. برای مشاهده توضیحات کلی و خرید پایانی میتوانید از کاغذ استخر بادی اژدها استعمال فرمایید. برای ایجاد کرد و ساخت و ساز استخر بادی نوباوه اژدها از لایه های قطور PVC مصرف شده میباشد ، این لایه ها را می قدرت یکی شایسته ترین و شاید مطلوب ترین و پر کاربرد ترین محصول برای ساخت‌و‌ساز استخر های بادی به شمار بیاوریم ، چون ساختار آن بسیار بهتر و مطلوب بوده و می‌تواند به شما این اذن را بدهد که از تولیدات بادی که از لایه های پی او سی مستعمل میباشد تحت عنوان یک فرآورده بادی ضد آب به کار گیری نمایید ، چون این فرآورده ضد آب میباشد و لازمه استخر های بادی نیز این میباشد که دارنده بدنه ضد آب باشند تا اینچنین بتوانید به خیر از استخر های بادی برای تفریحات ابی خویش به کار گیری فرمائید . دقت داشته باشید که استخر های بادی به خیر و خوبی میتوانند دربرابر وزن بالای آب نیز مقاوم باشند .

 هر یک سری که گنجایش استخر بادی 57437 اینتکس طرح اژدها نادر بوده و 170 لیتر میباشد ، ولی این متاع و دیواره هایی که برای استخر بادی در حیث گرفته شد‌ه‌است به نیکی قادر است وزن های بسیار بالا را به خیر و خوبی تحمل کرده و لحظات خنده رو و دوست داشتنی را برای به کار بستن رقم بزند . اعتنا داشته باشید که استخر های بادی را میتوانید در خارج از منزل و در فضاهای گشوده نیز استعمال نمائید . به این ترتیب شما نیز میتوانید به دلخواه کودک ها استخر بادی بچه اژدها را در فضای گشوده نیز به کارگیری نمائید . انگیزه اینکه شما می‌توانید اینکار را جاری ساختن دهید و نگران جراحت دیدن استخر بادی نباشید ، فرآورده بدنه مال میباشد که در قبال فروغ آفتاب نیز مقاوم میباشد ، به طوریکه پرتو های مضر و فرابنفش شمسی و حتی حرارت خورشید نیز صدمه ای را به استخر بادی وارد نخواهد کرد . با اعتنا به اینکه این استخر بادی در قبال دماهای متعدد مقاوم میباشد ، شما می‌توانید بر پایه ی نیاز و دلخواه خویش حتی درون استخر را با آب گرم و یا این که سرد مالامال فرمائید ، سوای اینکه نگران زخم دیدن استخر بادی باشید .

استخر بادی اینتکس

از خصوصیت های بسیار خیر و خوبی که می قدرت در ارتباط با استخر بادی 57437 اینتکس طرح اژدها اشاره نمود ، ضد آلرژی بودن این استخر میباشد که برای پوست به خصوص پوست خردسالان که لطیف و حساس میباشد ، بسیار مطلوب بوده و شما میتوانید با ذهنی ریلکس این جنس بی سابقه را برای فرزندان خویش خریداری نمائید . اعتنا داشته باشید که در خرید استخر های بادی به طبع به جایگاه سنی این تولیدات بادی اعتنا داشته باشید . این استخر بادی برای خردسال ها سنین 3 تا 6 سال مطلوب میباشد . اعتنا داشته باشید که عمق نادر استخر بادی می‌تواند این اذن را به کودک ها سنین ذیل خیس نیز بدهد که بتوانند به راحتی در استخر نشسته و به بازی و تفریحات آبی رنگ خویش بپردازند . عمق این استخر به طور تقریب 15 سانتی متر است که یک عمق ایده آل برای خردسال ها سنین تحت میباشد . طول 117 سانتی متری استخر در واقع طول کف استخر تا آبپاش آن میباشد و نگران عمق زیاد این استخربادی نباشید . 

یک کدام از دیگر از خصوصیت های بسیار خیر و خوبی که استخر های بادی همانند استخر بادی 57437 اینتکس طرح اژدها دارا‌هستند ، ایمنی بسیار بهتر آن هاست ، چون این استخر های بادی به خیر و خوبی می‌توانند فضای ایمن و نرمی را برای خردسالان مهیا نمایند ، چون بدنه آن به طور بادی بوده و این ساختار بادی می‌تواند سطحی قابل انعطاف و خیر و خوبی را برای به کارگیری آماده نماید ، تا در شکل واکنش خردسال ها و یا این که لیزخوردن آن‌ها و واکنش با حاشیه استخر بادی صدمه ای به تولیدها بادی وارد نشود . از سایر خصوصیت های بسیار عالی این استخر های بادی می شود به عدم اشغال فضای زیاد در شکل گردآوری اشاره نمود . در حالتی که که‌این استخر بادی دارنده ارتفاع بیشتراز 2 متر میباشد ، اما در حیث داشته باشید که‌این تولید ها ، ساختار بادی دارا هستند و در شکل تخلیه باد آنان ، در بعدها بسیار کوچکی بسته بندی گردیده و میتواند فضای بسیار مقداری را اشغال نماید . به این ترتیب شما میتوانید به طور فعلا این استخر های بادی را فعال سازی نمائید و یا این که در‌حالتی که که فضای متعددی را در دست دارید و ایوان شما گرانقدر میباشد حتی میتوانید به طور مستمر و هفته ها استخر بادی را فعال سازی نمایید تا خردسالان به بازی و تفریح بپردازند .

با اعتنا به گنجایش یه خرده که استخر بادی 57437 اینتکس طرح اژدها دارااست به آسانی میتوانید در شکل آلوده و کثیف شدن استخر های بادی ، آب آن را بده بستان فرمائید و آب منزه را جایگزین فرمایید . این کالا بسیار مطلوب برای استعمال در ایوان میباشد ، چون شما می‌توانید با اتصال شلنگ آب به آبپاش استخر بادی ، فوران آب تولید نمایید تا کودک ها از این خصوصیت بسیار بهتر منتفع گردیده و بتوانند لحظات خوشی را برای خویش رقم بزنند . وجود آبپاش در استخر بادی 57437 اینتکس طرح اژدها میتواند فضای خنک تری را برای بازی آنها مهیا نماید و از گرما زدگی کودک ها دوری کند . 

و ولی برای فعال‌سازی این استخر بادی شما رویکرد معمولی ای را در پیش دارید ، به دلیل آنکه برای فعال‌ساز‌ی تولید ها بادی پمپ های باد پیاده سازی گردیده است که دکان اینتکس نیز آنها را به فروش می‌رساند تا عده ای که دوست دارا‌هستند با سرعت بالاتری تولیدات بادی خویش را فعال سازی نمایند بتوانند با به کارگیری از این پمپ های باد با سرعت بیشتری محصول ها بادی را فعال سازی کرده و استعمال نمایند . اعتنا داشته باشید که شما میتوانید از همگی پمپ های باد برای فعال سازی استفده نمایید ، چون پمپ های باد دارنده نازل های متفاوت می باشند که بر پایه ی روزنه باد استخر بادی می‌توانید تخت‌گاز راه‌اندازی را اجرا دهید . اعتنا داشته باشید که استخر بادی 57437 اینتکس طرح اژدها بوسیله شایسته ترین کمپانی خالق تولیدات بادی یعنی مارک اینتکس ساخت گردیده‌است ، این مارک یک کدام از وسیع ترین و سابق ترین موسسه ها در حوزه تشکیل داد و ایجاد تولیدات بادی در عالم است که با دقت به تولید ها غالب خویش در کنار پیاده سازی های امروزی خیس و با با کیفیت خیس ، به محبوبیت بسیار بالایی نزد مشتریان رسیده میباشد . این مارک با استعمال از لایه های کلفت پی او سی و استعمال از دستگاه های فوق توسعه یافته و آپ تو دیت با استعمال طراحان پررنگ توانسته میباشد تا ضمن تولید ها کیفیت عالی محصول ها بادی ، تنوع استخر های بادی و بقیه تولید ها بادی خویش را نیز بالا خیس پیروز شود .

کمپانی اینتکس استخر بادی 57437 اینتکس طرح اژدها را به مانند هر فرآورده بادی دیگر گزینه آزمایش و آنالیز قرار داده میباشد و بعد از تندرست مال آن را به مرحله ساخت رسانده میباشد . از سوی دیگر اعتنا داشته باشید که‌این محصول ها به طور وکیوم گردیده به فروش میرسد و مغازه طهران اینتکس که نمایندگی فروش استخر بادی اینتکس را بر عهده دارااست ، این متاع بادی را با تضمین 48 ساعته تعمیر برای فروش نهاده میباشد که می‌توانید در شکل بروز ایراد و یا این که جراحت دیدگی از دکان برای تعمیر مال خویش یاری بگیرید . همانگونه که برای شما مشخص و معلوم شد‌ه‌است ، تولیدها بادی همانند استخر بادی 57437 اینتکس طرح اژدها در شکل جراحت دیدن قابلیت و امکان تعمیر داشته و شما می‌توانید با رفع خلل جراحت دیدگی دوباره از این تولید ها بادی استعمال نمایید . شما میتوانید برای تعمیرات از مغازه طهران اینتکس امداد بگیرید و حتی می‌توانید برای اینکار خودتان دست به فعالیت گردیده و با تنظیم برچسب های تعمیراتی اختصاصی ،استخر بادی را تعمیر کرده تا کودک ها دوباره از استخر مجروح بتوانند به کار گیری نمایند . این برچسب تعمیراتی گاها بوسیله کمپانی در درون باکس فرآورده قرار می‌گیرد و در شکل نبودن می‌توانید آن را از مغازه طهران اینتکس تهیه و تنظیم فرمایید .